25-04-2021, 10:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-04-2021, 11:36 PM ja muutjaks oli Ruudi05.
Muutmise põhjus: pealkiri nõuetele vastavaks
)
Mark: Mercedes-Benz C180
Väljalaskeaasta:1996
Läbisõit: 238445km
Mootor:1.8 bensiin 90kW
Käigukast: automaat 4 käiku
Värvus:lilla metallik
Lisavarustus: el. aknad ees, katuseluuk, konks
Vead: mootor, käigukast, kere
Esialgsed vead: Mootor hakkas viimastel aastatel võtma jahutusvedelikku, lõpus koguni 1l/kuus. Vaatamata sellele sai TÜV ametlikult läbi samuti oli algusest peale plokikaane tihendi vahelt väike õlileke.
Kere: kõik kohad mis tavaliselt nendel autodel roostetavad - kõikide luukide servad peale kapoti.
Plaanid: paigaldada teine mootor, lasta kere korda teha.
Auto on meie peres olnud juba aastast 2008 ja see oli minu esimene välismaa auto.
(Mu eelmine auto enne seda oli VAZ2105 millele olin paigaldanud 4 punkti sissepritsega 1,3 liitrise Samara mootori.)
Kui me perele autot otsisime siis tahtsime kindlasti automaati ja me ei viitsinud eriti kodulinnast kaugele minna, polnudki vaja, sobilik masin ootas meid ühel platsil kuhu ta oli veetud saksamaalt. See auto oli meie jaoks uuena väga mõnus, mugav vaikne, paraja suurusega ja siis veel heas korras. Talvel selgusid selle auto mõningad miinused, ta oli ainult 4 käigulise automaatkäigukastiga ja kuna töölesõit oli mul lühike 10km siis sain kütusekuluks ikka mõnusad numbrid, kohati isegi 12l/100km. Kui kütusehinnad olid kõrged siis läks selline sõidumõnu üsna kulukaks ja mõned aastad hiljem kui võimalus tekkis ja Mercedes-Benz järelmaks oli tasutud, võtsin veel väiksema ja ökonoomsema auto igapäevaliikuriks.
See C180 sai ostetud osalt seoses töötamisega Silberauto Viljandis, arvasin, et hea oleks remontida kui kogu info on tööjuures käepärast.
Kahjuks ma seal Mercedese esinduses kuigi kaua töötada ei saanud ja kuna tegemist on kõige lihtsama mudeliga siis ega seal midagi keerulist remontida ei tulnudki. Auto jättis nende aastate jooksul mind teele paaril korral, 1 kord oli kui bensunäidik näitas, kütusejääki rohkem kui tegelikult oli ja teisel korral maksis kätte minu paar aastat edasilükatud veepumbavahetus.
Väljalaskeaasta:1996
Läbisõit: 238445km
Mootor:1.8 bensiin 90kW
Käigukast: automaat 4 käiku
Värvus:lilla metallik
Lisavarustus: el. aknad ees, katuseluuk, konks
Vead: mootor, käigukast, kere
Esialgsed vead: Mootor hakkas viimastel aastatel võtma jahutusvedelikku, lõpus koguni 1l/kuus. Vaatamata sellele sai TÜV ametlikult läbi samuti oli algusest peale plokikaane tihendi vahelt väike õlileke.
Kere: kõik kohad mis tavaliselt nendel autodel roostetavad - kõikide luukide servad peale kapoti.
Plaanid: paigaldada teine mootor, lasta kere korda teha.
Auto on meie peres olnud juba aastast 2008 ja see oli minu esimene välismaa auto.
(Mu eelmine auto enne seda oli VAZ2105 millele olin paigaldanud 4 punkti sissepritsega 1,3 liitrise Samara mootori.)
Kui me perele autot otsisime siis tahtsime kindlasti automaati ja me ei viitsinud eriti kodulinnast kaugele minna, polnudki vaja, sobilik masin ootas meid ühel platsil kuhu ta oli veetud saksamaalt. See auto oli meie jaoks uuena väga mõnus, mugav vaikne, paraja suurusega ja siis veel heas korras. Talvel selgusid selle auto mõningad miinused, ta oli ainult 4 käigulise automaatkäigukastiga ja kuna töölesõit oli mul lühike 10km siis sain kütusekuluks ikka mõnusad numbrid, kohati isegi 12l/100km. Kui kütusehinnad olid kõrged siis läks selline sõidumõnu üsna kulukaks ja mõned aastad hiljem kui võimalus tekkis ja Mercedes-Benz järelmaks oli tasutud, võtsin veel väiksema ja ökonoomsema auto igapäevaliikuriks.
See C180 sai ostetud osalt seoses töötamisega Silberauto Viljandis, arvasin, et hea oleks remontida kui kogu info on tööjuures käepärast.
Kahjuks ma seal Mercedese esinduses kuigi kaua töötada ei saanud ja kuna tegemist on kõige lihtsama mudeliga siis ega seal midagi keerulist remontida ei tulnudki. Auto jättis nende aastate jooksul mind teele paaril korral, 1 kord oli kui bensunäidik näitas, kütusejääki rohkem kui tegelikult oli ja teisel korral maksis kätte minu paar aastat edasilükatud veepumbavahetus.