MB, C180, 1996, W202 - Ruudi05 - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: MB, C180, 1996, W202 - Ruudi05 (/showthread.php?tid=52217) |
MB, C180, 1996, W202 - Ruudi05 - Ruudi05 - 25-04-2021 Mark: Mercedes-Benz C180 Väljalaskeaasta:1996 Läbisõit: 238445km Mootor:1.8 bensiin 90kW Käigukast: automaat 4 käiku Värvus:lilla metallik Lisavarustus: el. aknad ees, katuseluuk, konks Vead: mootor, käigukast, kere Esialgsed vead: Mootor hakkas viimastel aastatel võtma jahutusvedelikku, lõpus koguni 1l/kuus. Vaatamata sellele sai TÜV ametlikult läbi samuti oli algusest peale plokikaane tihendi vahelt väike õlileke. Kere: kõik kohad mis tavaliselt nendel autodel roostetavad - kõikide luukide servad peale kapoti. Plaanid: paigaldada teine mootor, lasta kere korda teha. Auto on meie peres olnud juba aastast 2008 ja see oli minu esimene välismaa auto. (Mu eelmine auto enne seda oli VAZ2105 millele olin paigaldanud 4 punkti sissepritsega 1,3 liitrise Samara mootori.) Kui me perele autot otsisime siis tahtsime kindlasti automaati ja me ei viitsinud eriti kodulinnast kaugele minna, polnudki vaja, sobilik masin ootas meid ühel platsil kuhu ta oli veetud saksamaalt. See auto oli meie jaoks uuena väga mõnus, mugav vaikne, paraja suurusega ja siis veel heas korras. Talvel selgusid selle auto mõningad miinused, ta oli ainult 4 käigulise automaatkäigukastiga ja kuna töölesõit oli mul lühike 10km siis sain kütusekuluks ikka mõnusad numbrid, kohati isegi 12l/100km. Kui kütusehinnad olid kõrged siis läks selline sõidumõnu üsna kulukaks ja mõned aastad hiljem kui võimalus tekkis ja Mercedes-Benz järelmaks oli tasutud, võtsin veel väiksema ja ökonoomsema auto igapäevaliikuriks. See C180 sai ostetud osalt seoses töötamisega Silberauto Viljandis, arvasin, et hea oleks remontida kui kogu info on tööjuures käepärast. Kahjuks ma seal Mercedese esinduses kuigi kaua töötada ei saanud ja kuna tegemist on kõige lihtsama mudeliga siis ega seal midagi keerulist remontida ei tulnudki. Auto jättis nende aastate jooksul mind teele paaril korral, 1 kord oli kui bensunäidik näitas, kütusejääki rohkem kui tegelikult oli ja teisel korral maksis kätte minu paar aastat edasilükatud veepumbavahetus. RE: MB, C180, 1996, W202 - Ruudi05 - Ruudi05 - 29-04-2021 Värskendasin mälu 2019 aasta piltidelt, meelde tuli probleem tühikäiguga. Külma mootoriga ei tahtnud käia hästi, lähemal uurimisel selgus, et tühikäigumootor ei töötanud üldse ning juhtmed seal drosselklapi sees olid oma aja ära elanud - isolatsioonis praod. Lahtivõtmisel selgus, et mootori ümber olevas juhtmestikus oli selliseid murekohti veel mitu. Need on vist need kurikuulsad loodussõbralikud juhtmestikud. Kerest rääkides meenub päev kui sai ülevaatus läbitud. Oli hea meel, et saab veel aastakese mersusõitu nautida, sõitsime pojaga kodupoole, kuid järsku - käis ees vasakul raks ja nina vajus alla. Selgus, et vedrukandur eemaldus kere küljest. Ja seda vaid 1km ülevaatuspunktist! Eriti roostesesse piirkonda kinnitus enne järgmisel pildil olev ülemine vedrukandur ja ta oli teinud seda 25 aastat. See mis kandurist järgi jäi: Niiviisi ilma vedruta sain sõita tööjuurde parklasse ära, kuhu see auto jäi tükiks ajaks seisma plekksepp Andruse abi ootama. Õnneks leidus aeg ja hea kolleeg võttis asja ette: Siin on näha mis ulatuses tuli roostetanud plekki eemaldada. Sai Viiratsi autolammutusest värskem tükk toodud. Lõpptulemus tugev ja viisakas, valmis kandma ja vedrutama vähemalt 10aastat veel. |