Postitused: 8
Teemad: 2
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Külmalt hästi ei käivitu.. tahab käiamist ja päris alguses külmalt käima minnes töötab veidi ebaühtlaselt.. pärast 30sec käimist stabiliseerub - milles viga?
Kui palju peaks 2.0D kütust võtma.. mu oma võtab keskmiselt 10L/100km, kuid kuskilt on nagu väiksemad numbrid kõrva jäänud - kas mu omal midagi viga või ongi sellel mootori küttekulu selline?
Sidur libiseb. Põhjuseks see, et vaakumsureti ei töötand varem ja sai mõnda aega käiguga suretatud.. nüüd tulemus käes, sidur libiseb.. - kas annab sidurit peale kah keerata või tuleb ära vahetada ja kui vahetada, siis kas piisab ainult kettast, või on kogu kupatus sellise kohtlemisega läbi?
Postitused: 535
Teemad: 46
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Linnas võtab ikka kümme ära,maanteel peaks kuskile kaheksa liitri kanti jääma.See,et halvasti käima läheb,võib olla palju vigu,alustuseks lase kompressioon ära mõõta,siis juba järgmised asjad.Sidurikorv peaks olema lamellidega ja mingi pealekeeramine siin ei aita.Kas ketas kutu või lamellid kuuma saand.
Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Külmkäivitiusest
proovi järgnevaid tempe:
1. klappide regull. aitab häste
2. kütuse filtri vahetus
3. uus aku
4. täis sünt õli talveks sisse
need niiöelda lihtsad asjad, mul aitas 1,2 ja 4 häste
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Mul oli samuti 123 200D ja linnas maks 8 liitrit, maanteel sutsu vähem.
Mootor oli kokkuvõttes tegelt üsna kohvi - talvel suuremate külmadega käima ei saanudki ja uus omanik oskas hiljem öelda, et surveid peaaegu polnudki.
Selle mootori puhul võivad suurteks kütusekulu probleemideks ollaÖ:
1. Mingi pidur hoiab peale
2. Tagasivool umbes - noh seda räägitakse kõikide kütusekulu probleemide kohta, kuid ise ple veel seda kordagi kogenud - aga vaadata võid ikkagi ja tagasivoolu toru läbi puhuda.
3. Kütuse toru vahel on üks pisike sõel-filter - vahetsain selle ära ja 2 liitrit küttekulu kohe väiksem. Ei uskunud, et see teha võiks, aga tegi.
4. Kui sul sidur libiseb, siis võib ka see kütusekulu mõjutada.
Nii, külmalt käivitumise probleemid:
1. hõõgküünlad tuksis - ei ole kallis lbu, kui ongi
2. Mootor hõre - siis ei tasu enam investeeringuid tegema hakata - liiga kallis
3. Pihustid läbi
4. Aku ja starter ei ole enam esimeses nooruses.
Kui need kõik ok on, siis läheb see vana disla mistahes külma lmaga paremini käima, kui ükski teine bensiinimootor.
Kui sidur libiseb, siis peale pole suurt midagi keerata, mul endal oli sama jama, aga ei raatsinud ka õpilasena uut sidurit osta ja aretsain kogu systeemi niipalju ümber, et sõita sai.
Töösilindri sees on üks metallvarras, mis lahutab sidurit - selle pikkuse muutmisega sai tsipa mängida, kuid jamamist kui palju, et täpsne pikkus saada, sest kui ei libise, siis võis jälle mitte lahutada ja käiguvahetus ja esimese ning tagumise käigu sissesaamine probleemne - tuli mootor välja suretada.
Lõpuks ikka mingi enamvähem koosluse leidsin ja sai edasi vurada.
Kui käimakast maha kiskuda, siis seal annab ka natuke vusserdada - kuid nüüd tagasi vaadates tundub tõest, et siduriketaste vahetus oleks kõige lihtsam olnud
Täissüntõli never ei soovita sellele mootorile - tuleb nagu kastekannust sul kõik välja ja jäädki seda kallist õli sisse kallama
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868