Postitused: 24
Teemad: 4
Liitus: Nov 2012
Maine:
0
(22-01-2013, 12:45 AM)thalenfrei Kirjutas: (21-01-2013, 08:16 PM)kentq Kirjutas: (21-01-2013, 08:12 PM)thalenfrei Kirjutas: (21-01-2013, 07:34 PM)kentq Kirjutas: Kirjutan siia teemasse ka nende õhpatjade osas, kuna endal ka asi päevakorras ja üks padi läheb vahetusse. Amservis maksab padi 260+km. Veidi tööd ka. Ei leia et see üle mõistuse kallis oleks igasuguste kahtlaste aretuste tegemiseks.
Minu omal oli ka kompressor läbi, vahetati ka see ära. Hind oli koos tööga 340+km.
Aga eks igaüks ise otsustab
amserv võtab padja Teemest ilmselt. Kas nad ka teavad seda, kuidas padi õigesse asendisse panna - seal millimeetrite mäng, seda ma ei usu. Samas garantii peavad andma nii või naa niiet vahet pole.
Miks nad ei peaks teadma kuidas patja vahetada? Vahetavad neid mitu 1 päeva jooksul.
amserv teeb kõike ja ei oska midagi - minu kokkupuuted selle firmaga on seda näidanud. Samas ei loodaksi ju firmalt mis remondib nii paljusid eri marke.
Padja paigaldamisel peab padja nurk õige jääma. Kuna amserv remondib riisiveskisid ja sõidupinke ei ole neil kindlasti mercedese andmebaase. Jah padja võib igaüks kuskil prisma parklas ka tungrauaga ära vahetada ja võibolla jääb kestma ka aga kui nurk vale ei kesta see nii kaua kui peaks ja siis kirud et nää Mercedes-Benz on sitt auto alles vahetasin padja ära juba puruks.
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=29384
Ma väga ei kujuta ette, olles seda asja mitu korda kokku-lahti võtnud, et kust see paigaldusel nurgaga eksimise koht tuleb? Üleval on tift, mis hoiab kindlas ja ettenähtud kohas, alumine ots justkui samamoodi poldi-mutriga fikseeritud. Ei olnud seal mälujärgi ovaalset ava ka kuskil.
Postitused: 13
Teemad: 1
Liitus: May 2012
Maine:
0
Kas keegi seda toodangut on proovinud? http://topparts.ee/index.php/e_w211 Iseenesest 2 aastat garantiid ei ole ju paha ja hind sama mis kuskilt mujalt ostes. Eriti huvitaks just tagasilla õhkpadjad. Enda autol vajub ka kahe päevaga vasak tagumine ots alla, ilmselt pole enam pikka pidu vahetamisega...
Postitused: 265
Teemad: 47
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
(23-01-2013, 09:50 AM)ICE_1 Kirjutas: (22-01-2013, 12:45 AM)thalenfrei Kirjutas: (21-01-2013, 08:16 PM)kentq Kirjutas: (21-01-2013, 08:12 PM)thalenfrei Kirjutas: (21-01-2013, 07:34 PM)kentq Kirjutas: Kirjutan siia teemasse ka nende õhpatjade osas, kuna endal ka asi päevakorras ja üks padi läheb vahetusse. Amservis maksab padi 260+km. Veidi tööd ka. Ei leia et see üle mõistuse kallis oleks igasuguste kahtlaste aretuste tegemiseks.
Minu omal oli ka kompressor läbi, vahetati ka see ära. Hind oli koos tööga 340+km.
Aga eks igaüks ise otsustab
amserv võtab padja Teemest ilmselt. Kas nad ka teavad seda, kuidas padi õigesse asendisse panna - seal millimeetrite mäng, seda ma ei usu. Samas garantii peavad andma nii või naa niiet vahet pole.
Miks nad ei peaks teadma kuidas patja vahetada? Vahetavad neid mitu 1 päeva jooksul.
amserv teeb kõike ja ei oska midagi - minu kokkupuuted selle firmaga on seda näidanud. Samas ei loodaksi ju firmalt mis remondib nii paljusid eri marke.
Padja paigaldamisel peab padja nurk õige jääma. Kuna amserv remondib riisiveskisid ja sõidupinke ei ole neil kindlasti mercedese andmebaase. Jah padja võib igaüks kuskil prisma parklas ka tungrauaga ära vahetada ja võibolla jääb kestma ka aga kui nurk vale ei kesta see nii kaua kui peaks ja siis kirud et nää Mercedes-Benz on sitt auto alles vahetasin padja ära juba puruks.
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=29384
Ma väga ei kujuta ette, olles seda asja mitu korda kokku-lahti võtnud, et kust see paigaldusel nurgaga eksimise koht tuleb? Üleval on tift, mis hoiab kindlas ja ettenähtud kohas, alumine ots justkui samamoodi poldi-mutriga fikseeritud. Ei olnud seal mälujärgi ovaalset ava ka kuskil.
ilmselt tuleb vahe sellest, mis asendis auto on, st. et kui ilusti sillatõstuki peal ja padi õhku täis nagu peab siis jääbki vahe selline. Õõtsa asend ilmselt muudab nurka padjal. Kui aga tühja padja alla paned ja kinni keerad on ilmselt nurk vale.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
(23-01-2013, 11:45 PM)Makuvap Kirjutas: Kas keegi seda toodangut on proovinud? http://topparts.ee/index.php/e_w211 Iseenesest 2 aastat garantiid ei ole ju paha ja hind sama mis kuskilt mujalt ostes. Eriti huvitaks just tagasilla õhkpadjad. Enda autol vajub ka kahe päevaga vasak tagumine ots alla, ilmselt pole enam pikka pidu vahetamisega...
Tootja kodulehekülg on siin: https://www.arnottindustries.com/part_ME...yid18.html
Foorumis kirjutas, et eluaegne garantii kehtib autoomaniku vahetuseni.
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
(24-01-2013, 11:04 PM)väikemees Kirjutas: (23-01-2013, 11:45 PM)Makuvap Kirjutas: Kas keegi seda toodangut on proovinud? http://topparts.ee/index.php/e_w211 Iseenesest 2 aastat garantiid ei ole ju paha ja hind sama mis kuskilt mujalt ostes. Eriti huvitaks just tagasilla õhkpadjad. Enda autol vajub ka kahe päevaga vasak tagumine ots alla, ilmselt pole enam pikka pidu vahetamisega...
Tootja kodulehekülg on siin: https://www.arnottindustries.com/part_ME...yid18.html
Foorumis kirjutas, et eluaegne garantii kehtib autoomaniku vahetuseni.
Ma olen natukene skeptiline nende amortide pehmuse osas, kuna lisapaaki enam ei ole. Kuidas õhu kokku surumine on lahendatud ilma selleta?
Samas kogemust ei ole.
Postitused: 24
Teemad: 4
Liitus: Nov 2012
Maine:
0
Viisin siis oma vedrustusesaaga lõpuks finishisse. Keerdvedrud, ees amordi alumisest vedrutaldrikust madaldusvedruga paika sätitud ja taga on sedaani õõtsad ja 13kg coiloveri vedrud regullplaatidega. Tulemus selline:
Postitused: 364
Teemad: 53
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
Ma läksin lihtsamat teed ja sebisin Arnottist vedrude kit-i.
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
(01-04-2014, 10:22 PM)kait Kirjutas: Ma läksin lihtsamat teed ja sebisin Arnottist vedrude kit-i.
Kait mis aasta 320CDI sul on?
Postitused: 364
Teemad: 53
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
(02-04-2014, 12:11 AM)nostromo Kirjutas: (01-04-2014, 10:22 PM)kait Kirjutas: Ma läksin lihtsamat teed ja sebisin Arnottist vedrude kit-i.
Kait mis aasta 320CDI sul on?
2003
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Miks teemat pole? W211 suht vähe ju siin. Parim mootorivalik
Postitused: 364
Teemad: 53
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
(02-04-2014, 12:50 AM)nostromo Kirjutas: Miks teemat pole? W211 suht vähe ju siin. Parim mootorivalik
Pole olnud eriti aega kirjutada, hetkel elu kiire. Aga kui aega leian, siis kirjutan. Üht teist on tehtud ka juba, nt. kastile eraldi jahutusradikas paigaldatud, pumba tihendid vahetatud. W211 on hea, ja 320cdi teeb selle väga heaks.
|