Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
02-04-2007, 09:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-04-2007, 09:36 PM ja muutjaks oli sm. pelle.)
Varsti õlivahetus ees ja tahakski uurida, mis õli keegi soovitab.
Ja kellegil on kogemusi Gulf õlidega, mida arvata nendest?
Praegu mul täissünt sees (mootor m103), jääda selle juurde või panna poolsünt?
Turbo
Postitused: 164
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
Millest selline mõte, et täissünt poolsündi vastu vahetada? Kas mootor võtab õli või tilgub välja?
Postitused: 164
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
02-04-2007, 11:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-04-2007, 11:35 PM ja muutjaks oli Andres65.)
Ise kasutan oma auto mootoris Castroli täissünteetilist 5W-40 ja vahetan seda miski 20000km tagant. Sünteetiline õli säilitab kauem oma head määrimisomadused. Kui aga mootor palju õli sööb, siis täissündi juurdekallamine läheb vast kulukaks ja kannatab mõelda poolsündi kasutamisele. Muidugi võiks ka proovida mõne teise tootja õli, sest üks näitaja - õli aurustuvus ei ole kunagi ühegi tootja sertifikaadis välja toodud ja seetõttu ei olegi alati õli kadumise põhjus see, et mootor õli võtab vaid hoopis see, et õli lihtsalt aurab läbi karteri tuulutuse minema. Ei tahaks küll siinkohal miskit margikohast võrdlusmomenti või seaduspärasust tekitada aga üks veoautomootor kugistas isuga Shelli õli, nii et tekkis murelik mõte mootoriremondist. Sai aga korra hakatud Valvoline õli kasutama ja see püsis sees vahetusest vahetuseni.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Ära proovitud ooblää rekordi kap.remonditud mootoriga: Mobil täissündiga õlikulu oli täitsa olemas,Valvolinega mitte.
Aga kui auto ikka natuke õli võtab tasub poolsündile üle minna,pole mõtet eputada täissündiga kui see kaob. Seda enam,et pole tegemist mitte just uue autoga (nagu meil enamuses). Mul ootab õlivahetus ees ca 1000 km pärast (siiani sõitnud Castrol täissündiga,õlikulu praktiliselt olematu) ja lähen üle Valvolinele. Ma ei teagi otsest põhjendust tuua,kuidagi Valvoline ja Mobil koguaeg olnud südamelähedased ja Valvoline neist kahest soodsam.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 858
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
mina nt panin sisse Shelli poolsündi. Irmus kirves oli. Seda vast ei soovitaks teistele.
Neste poolsünt peaks ka asja ära ajama. Saab kanistriga osta.
...
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Gulfi poolsünt on normaalne, ise kasutan ja üsna odav ka
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Gulfiga olekski nii, et seda on mul võimalus saada alla letika, vist BP'd kah aga kui mootor pole eriti tihe siis vist enne remonti pole mõtet midagi kallist sisse panna.
Palju üldse M103 3.0 sisse läheb õli?
Turbo
Postitused: 505
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
eestpoolt õline mootor ei pruugi tähendada muud, kui u-tihendi (v-b on sel mõni peenem nimi, asub sääl jagaja all igatahes) vahetamist, pole üldse suur ega kulukas remont.
Postitused: 2
Teemad: 1
Liitus: Aug 2008
Maine:
0
ZiZul hetkel Castrol ja Mobil õlid väga heade pakkumistega
Postitused: 81
Teemad: 4
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Mida arvate OMV õlidest.
OMV BIXXOL premium NT 5W-40 on tünnist lastes alla 7€ liiter.
Lasin talveks sisse. Eelmine talv oli OMV BIXXOL special 5W30 sees, aga see rohkem uuematele masinatele.