22-09-2014, 01:22 PM
Tere,
Viimasel ajal on tekkinud paar probleemi, mis vajaks lahendust.
Nr1 - vedrustus.
Olen tähele pannud, et kundepoolne tagumine õhkpadi läheb seistes palju tühjemaks kui juhipoolne tagumine. Olen kuulnud, et siin aitab õhkpadja vahetus, kuna vastasel korral töötab kompressor sõidu ajal liiga tihti, mis viib kompressori hävinemiseni. Kompressori hind pidavat olema muust hinnaklassist kui õhkpadjal. Küsimus: Kelle juurde Tallinnas pöörduda peale Silberi?
Nr2 - käetoe juures olev rullik ei tööta osaliselt.
Rulliku kerimise funktsioon ei tööta, mehaaniline paremal-vasakule-üles-all töötab. Kas on see levinud mure? Kelle poole pöörduda soovitate?
Tänan abi eest.
Minuga saab ühendust 58 üks null null 189
Mark
Viimasel ajal on tekkinud paar probleemi, mis vajaks lahendust.
Nr1 - vedrustus.
Olen tähele pannud, et kundepoolne tagumine õhkpadi läheb seistes palju tühjemaks kui juhipoolne tagumine. Olen kuulnud, et siin aitab õhkpadja vahetus, kuna vastasel korral töötab kompressor sõidu ajal liiga tihti, mis viib kompressori hävinemiseni. Kompressori hind pidavat olema muust hinnaklassist kui õhkpadjal. Küsimus: Kelle juurde Tallinnas pöörduda peale Silberi?
Nr2 - käetoe juures olev rullik ei tööta osaliselt.
Rulliku kerimise funktsioon ei tööta, mehaaniline paremal-vasakule-üles-all töötab. Kas on see levinud mure? Kelle poole pöörduda soovitate?
Tänan abi eest.
Minuga saab ühendust 58 üks null null 189
Mark