Lahekas Kirjutas:Universaalseid püsikiirusehoidjaid pakub peaaegu iga autoelektroonikaga tegelev töökoda. Iseasi on muidugi nende hind ja paigaldamise hind, kui just ise ei taha teha
Ikka tahaks iseteha. Selliste hobiautode toredus seisnebki ju isetegemises.
No mutrivõtit oskan vahest ikka käes hoida ja elektroonikaga saab ka hakkama (amet selline elektroonikaga seodnuv).
Lihtsalt ei tea milline on püsikiiruse toimimise loogika.
Enamasti vist mehaanika pannakse liikuma vaakumiga, vaakumi klappe juhtides või kõigeõigem oleks vist trosseliga. Mootori pöörded võetakase vist impulsina auto ajust või siis tahomeetri või süütepooli pealt.
Kuidas on määratud kiirendus, kas mingi ajalise konstandiga?
Kuidas fikseerida kiirus, uuematel saab selle jälle ajust välja lugeda aga sellisel autol ju trossiga spidometer. Kas pannakse trossile impulssandur vahele (ühel Doge RAM bussil olen sellist näinud). Või arvutatakse see käigu ja pöörete andmetega, kust siis saada signaali, et mitmes käik automaadil sees? jne....