Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
MB 230E, 82, 123 - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122)
+--- Teema: MB 230E, 82, 123 (/showthread.php?tid=13122)



MB 230E, 82, 123 - Factor - 01-06-2009

Mark:  Mercedes-Benz 230E
Väljalaskeaasta: 1982
Mootor: 2.3 bensiin
Käigukast: Automaat
Lisavarustus:Katuseluuk, nahk istmekatted.

[Pilt: 0506024254c1e8.jpg]
[Pilt: 051489871348ca.jpg]
[Pilt: 0514898755c4ac.jpg]
[Pilt: 051489877b78db.jpg]
[Pilt: 05148987929b0c.jpg]
[Pilt: 051489885ee393.jpg]
[Pilt: 05149005510363.jpg]


RE: MB 230E, 86, 123 - HotPapa - 01-06-2009

Kena auto, samas võiks palju rohkem infot olla ja pilte. Soovitan võtta eeskujuks see teema -> http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=11891&page=1


RE: MB 230E, 86, 123 - Factor - 01-06-2009

HotPapa Kirjutas:Kena auto, samas võiks palju rohkem infot olla ja pilte. Soovitan võtta eeskujuks see teema -> http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=11891&page=1
Heh... just lõpetasin selle teema viimase postituse lugemisega. Super!Thumbsup

Teema loomise mõte tuli mõni tund tagasi ja seega oli see ainuke pilt, mis arvutist leidsin. Auto ise on maal Lihulas ja kui sinna saan, eks siis teen ka pilte ning lisan ka siia. Ehk on mahti ka pikem jutuke lisada.

EDIT: Nagu lubatud sai siis pilte juurde (lisasin esimesse posti) Big Grin


RE: MB 230E, 86, 123 - Lahekas - 18-06-2009

See aasta on täitsa huvitav 123-e kohta! Mina pole isiklikult näinudki ühtegi peale 1984nda aasta kolme! Aga auto on ilus, väga ilus, mulle meeldib! Keep up the good workSmile!


RE: MB 230E, 86, 123 - Factor - 18-06-2009

Lahekas Kirjutas:See aasta on täitsa huvitav 123-e kohta! Mina pole isiklikult näinudki ühtegi peale 1984nda aasta kolme! Aga auto on ilus, väga ilus, mulle meeldib! Keep up the good workSmile!

Ai kurja.... ei tea kust ma selle 86 sinna võtsin/kirjutasin. Nüüd parandatud (ja pisut häbi ikka ka)Icon_redface


Funktsioon, millest sellel autol puudust tunnen on püsikiirusehoidja. Ehk targemad valgustavad, kas on üldse olemas niisugune, mis sobiks just sellele mootorile.
Kui ei ole siis peab vist hakkama omale selgeks tegema, mismoodi see püsikiirusehoidja töötab ja mõnda sinna peale sobitama hakama...


RE: MB 230E, 86, 123 - Toomaz - 18-06-2009

Factor Kirjutas:Ai kurja.... ei tea kust ma selle 86 sinna võtsin/kirjutasin. Nüüd parandatud (ja pisut häbi ikka ka)Icon_redface

Funktsioon, millest sellel autol puudust tunnen on püsikiirusehoidja. Ehk targemad valgustavad, kas on üldse olemas niisugune, mis sobiks just sellele mootorile.
Kui ei ole siis peab vist hakkama omale selgeks tegema, mismoodi see püsikiirusehoidja töötab ja mõnda sinna peale sobitama hakama...
On olemas küll. Mu vanal autol oli tehasest tulles juba olemas (230CE). Ei tea ainult kui terveks see süsteem mul pärast avariid jäi. Proovin millalgi uurida.


RE: MB 230E, 86, 123 - Lahekas - 18-06-2009

Universaalseid püsikiirusehoidjaid pakub peaaegu iga autoelektroonikaga tegelev töökoda. Iseasi on muidugi nende hind ja paigaldamise hind, kui just ise ei taha tehaTongue


RE: MB 230E, 86, 123 - Karl - 18-06-2009

Mida see number 86 pealkirjas tähendab? Rolleyes


RE: MB 230E, 86, 123 - Factor - 22-06-2009

Karl Kirjutas:Mida see number 86 pealkirjas tähendab? Rolleyes
No see peaks olema aasta arv millega ma ekslikult sinna kirjutasin. Pealkirjas jäi parandamata sry!Icon_redface


RE: MB 230E, 86, 123 - Factor - 22-06-2009

Toomaz Kirjutas:On olemas küll. Mu vanal autol oli tehasest tulles juba olemas (230CE). Ei tea ainult kui terveks see süsteem mul pärast avariid jäi. Proovin millalgi uurida.

Oleks tore! Eusa_pray


RE: MB 230E, 86, 123 - Factor - 22-06-2009

Lahekas Kirjutas:Universaalseid püsikiirusehoidjaid pakub peaaegu iga autoelektroonikaga tegelev töökoda. Iseasi on muidugi nende hind ja paigaldamise hind, kui just ise ei taha tehaTongue
Ikka tahaks iseteha. Selliste hobiautode toredus seisnebki ju isetegemises.

No mutrivõtit oskan vahest ikka käes hoida ja elektroonikaga saab ka hakkama (amet selline elektroonikaga seodnuv).
Lihtsalt ei tea milline on püsikiiruse toimimise loogika.
Enamasti vist mehaanika pannakse liikuma vaakumiga, vaakumi klappe juhtides või kõigeõigem oleks vist trosseliga. Mootori pöörded võetakase vist impulsina auto ajust või siis tahomeetri või süütepooli pealt.
Kuidas on määratud kiirendus, kas mingi ajalise konstandiga? Eusa_doh
Kuidas fikseerida kiirus, uuematel saab selle jälle ajust välja lugeda aga sellisel autol ju trossiga spidometer. Kas pannakse trossile impulssandur vahele (ühel Doge RAM bussil olen sellist näinud). Või arvutatakse see käigu ja pöörete andmetega, kust siis saada signaali, et mitmes käik automaadil sees? jne....