Shoutbox archive

Ei ole loogiline - ees on vabadiffer ja jaotuskastis hõõrdkettad. Need annavad niipalju läbi küll, et pööramisel peab vabalt veerema. Midagi on sillas wiltu. Aga koliks õige autoteemasse?

Kraapima hakkab kuna mõlemad esirattad tahavad sama palju pöörelda aga raadius on erinev

mul just teistpidi, et välimine keerab nagu rohkem sissepoole, ehk välimise raadius on väiksem, kui edasi sõita, ja suurem kui tagasi sõita, oma parkimis kohapeale tagurdades iga meetri tagant tunda kuidas üks ratas nagu hüppaks tagasi

See on vajalik, kuna välimine ratas peab liikuma suurema raadiusega, vastasel juhul kulutab liialt rehvi

Milles võib viga olla kui rattad ristikeerates ükskõik kummale poole, välimine raras keerab rohkem kui sisemine

4Maticu puhul on esikardaan esimene asi, mida kontrollida. Kui järgi annab, läheb lõbusaks...

Tere! Mure 2014a e250 4maticuga, kiirusel u 40 ja 60 on tunda auto esiosas võbinat-vibratsiooni. Rattad on tasakaalus ja rehvid on uued, need välistaks. Läbisõit 200000km ja mingeid lõtke esisillas

Auto käima panekul oli tunda, et raskusega läheb käima. Oskad keegi öelda mis viga võiks olla, panin arvuti külge: 2.Misfiring(P0300) 3.Misfiring of cylinder 6:Worsening of exhaust emission values after engine start(P0306) 4.Misfiring of cylinder 4
amages TWC(P0304) 5.The control line to the ignition coil of cylinder 4 has an open circuit.(P0354)


Tere, kas keegi oskaks aidata mind ja ütleks mis varuosa ma ostma pean. Ise küll ei oma Mercedest, aga arvasin, et ehk keegi siit saab aidata. Rohkema informatsiooni vajadusel kirjutage.

Kui on diisel mootoriga, võib pihustite vahelt ajada vingu. Guugelda mercedes black death

Keegi teaba, kuidas w463 G-l salongiõhu sissevõtt toimib, ajab nagu kapotialuse kärssa sisse, kuigi igasugu lekkeid kollektoritele ei leia?

kui ma ei eksi siis kuskil saksamaal sai panna seda, aga kui ma ei eksi siis minuarust selle hind oli umbes 3500e osad+tööraha