Auto käima panekul oli tunda, et raskusega läheb käima. Oskad keegi öelda mis viga võiks olla, panin arvuti külge: 2.Misfiring(P0300) 3.Misfiring of cylinder 6:Worsening of exhaust emission values after engine start(P0306) 4.Misfiring of cylinder 4amages TWC(P0304) 5.The control line to the ignition coil of cylinder 4 has an open circuit.(P0354)
Shoutbox archive
Tere, kas keegi oskaks aidata mind ja ütleks mis varuosa ma ostma pean. Ise küll ei oma Mercedest, aga arvasin, et ehk keegi siit saab aidata. Rohkema informatsiooni vajadusel kirjutage.
Kui on diisel mootoriga, võib pihustite vahelt ajada vingu. Guugelda mercedes black death
Keegi teaba, kuidas w463 G-l salongiõhu sissevõtt toimib, ajab nagu kapotialuse kärssa sisse, kuigi igasugu lekkeid kollektoritele ei leia?
kui ma ei eksi siis kuskil saksamaal sai panna seda, aga kui ma ei eksi siis minuarust selle hind oli umbes 3500e osad+tööraha
SOS turboõlituse banjo polt e270cdi w210 2000a. Ida-Virus kellegil ja saaks ise ära tuua vaev saab tasutud. 59 007 666
Müüa korralik W463 G500/G55 AMG iluvõre/grille, must ja kroomiribadega 190€, asukoht Tartu, saab saata ka mujale. Tel nr: 56 619 619 Pilt: https://www.upload.ee/image/14579644/iluvore.jpg
Kus saab Tallinnas või selle lähiümbruses pihusteid kontrollida ja vajadusel otsi vahetada? Mootor OM604910 10 099255
Tallinnas AutoKeyService Madara tänaval. Kui toimivat võtit pole, tuleb auto neile viia. Võivad ka koodikaardi alusel hakkama saada, aga sõltub asjaoludest.
Mercedes-Benz Vaneo 1.7 CDI võti kadunud. Kõige lihtsam, kiirem viis käimasaamiseks? Uus võti tellida? Kus kuidas ja palju €?
Viimane tervenisti AMG tehases kokku pandud mudel E 55 AMG W210 nüüd 13 800€, Tallinnas. Loe müügiteemat foorumis, võta ühendust ja lähme proovisõidule: 56 666 161 Jörg https://www.auto24.ee/soidukid/3637121
@ ashton - ja 2.6L Engine power @ 5800 rpm: 118 kW (160 PS; 158 hp) with catalyst, 124 kW (169 PS; 166 hp) without catalyst
@ ashton - Engine power @ 5700 rpm: 132 kW (179 PS; 177 hp) with catalyst, 140 kW (190 PS; 188 hp) without catalyst