22-10-2007, 01:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-10-2007, 01:16 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Termostaadini jõuame ka. Rolz juba lohutas, et vahetus on kõigest 3 päeva töö selle mootori puhul.:evil:
Aga enne tahan teada saada, miks elektroonika seda soojenduse klappi kangesti koomale keerab... Nagu kirjutasin, siis kütab ilusti, kui klapilt juhtmed maha võtta. Sellisel juhul on klapp täiesti lahti ja sooja tuleb. Tõsi, vähevõitu (mida ka mootoritemperatuuri alusel ongi oodata).
Kas kellelgi mingit likviidset kirjandust on tolle masina kohta? Chilton, Haynes, Alfamer? Kui kellegi midagi üleliigsena vedeleb, andke teada.
Aga enne tahan teada saada, miks elektroonika seda soojenduse klappi kangesti koomale keerab... Nagu kirjutasin, siis kütab ilusti, kui klapilt juhtmed maha võtta. Sellisel juhul on klapp täiesti lahti ja sooja tuleb. Tõsi, vähevõitu (mida ka mootoritemperatuuri alusel ongi oodata).
Kas kellelgi mingit likviidset kirjandust on tolle masina kohta? Chilton, Haynes, Alfamer? Kui kellegi midagi üleliigsena vedeleb, andke teada.