Teema hinnang:
  • 3Hääli - 4 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL
#1
Tere tere.

Olen nüüd mõnda aega sõitnud pealkirjas mainitud sõidukiga. Ostetud sai ta paar päeva ennem aastavahetust.

Autost lähemalt siis:
* Tehasest välja veerenud 15.02.2007
* Mootoriks kolme liitrine bensukas võimsusega 170 kw
* Läbisõiduks hetkel natuke üle 275000 kilomeetri ( vastab tõele )
* Avantgarde pakett.
* Katuseluuk
* Tume nahksisu ja rohekas puitdekoor.
* Kurvituled
* Parkimisandurid ( tagumised )
* Püsikiirusehoidja/suurima kiiruse hoidja
* Uuena ostetud Eestist.
* Kärukonks ( teisaldatav )
* Navi ( hetkel pole kaarti sees )

Auto ost kulges vaikselt turgu uurides ja alguses oli plaanis üldse 1.8 kompressoriga iseng ning universiaal kerega osta. Loomulikult facelift uuendusega. Kuna aga Eesti turg nendest suht hõre,sest enamus mesad ikka diislid ,siis jäigi üks hetk silma pealkirjas mainitud Mercedes-Benz. Tänavapilti vaadates,siis ikka jäi ka universiaal ära kuna sedaan ikka kenam. Alguses natuke pelgasin seda suuremat mootorit,aga arvestades ikka auto tühimassi ja ka nelikut,siis ikka otsustasin selle kasuks. Kütusekulu hetkel küll midagi ulmet ei ole linna sõidul. Ega A6 nüüd vähem eriti ei võtnud. Arvan,et ka see 1.8 oleks võtnud enamvähem sama.
Autoga sai käidud ka ostueelses kontrollis DMG Autos ja üldiselt 10 aasta vanuse auto kohta suhteliselt korras. Oli/on veel vaja teha ühtteist,aga eks seed asjad käivadki kaasas kasutatud autoga.

Jooksvalt vaikselt hakkan nendega tegelema ja panen ka kirja siia mis tehtud ja mis tegemata veel.

Muljed on head,sest pole ennem nii suure bensiinimootoriga sõitnud ( eelnev auto oli C5 A6 Avant 1.8 T) ning oma töö teeb ka 4 vedu mis annab dünaamikale palju palju juurde.
Alla ka üks pilt,et näha ka millest jutt Smile
[Pilt: DSC_0128.jpg.png]
Vasta
#2
Tere.

Katsun selle postituse alla kirja panna tööd mis vaja teostada ning millal ka sai teostatud.

Vaja teha siis:

* parem tagumine lamda andur - tehtud 26.01.17 DMG Auto ( 177,10 EUR koos vahetuse ja mingi DAS test )
* piduri tule lüliti - tegemata
* vasak tagumine vedru- tehtud mõlemad vedrud 17.03.17 DMG Auto
* kõik piduriklotsid ja kettad ning andurid - tehtud 12.01.17 DMG Auto ( 389,20 )
* parem peegliklaas ( ei läinud soojaks sellel hetkel )
* esitule ( kundepoolne) reg. hoob -tegemata
* parem esimene alumine sharniir- tegemata
* esimeste alumiste õõtshoobade puksid - tegemata
* karterituulutus + korgid - tehtud 17.03.17 DMG Auto
* katuseluugi süsteemi ( siinide hooldus )
* erinevad värvitööd - tegemata
* tagumine nivoohoob - tehtud 17.03.17 DMG Auto
* vasakpoolne piduritoru vahetus - tehtud 17.03.17 DMG Auto
* juhipoolne tagumine ABS rõngas läbi,vahetusse mõlemad tagumised -Tehtud 17.03.17 DMG Auto
* vaakumpump uus ( vana lekkis tugevalt ) - tehtud 17.03.17 DMG Auto
* paagisisene kütusepump - tehtud 12.04.17 Pro Hooldus ( 160,0 .-)
* automaat kasti dünaamiline õlivahetus tehtud ls. 276440 juures 17.07.17 - Hõbenool 230.- kohalikku valuutat. Kasti töös ühtegi anomaaliat ei esinanud ( peale nende testsõitu ).
* vahetatud ketiliin koos juurdekuuluvaga. ( 31.07.2017) 1502,70 EUR DMG Auto
* veepump (31.07.2017) DMG Auto
* mootori padjad
* esimesed sharniirid
* kõik küünlad
* esimene parempoolne rattalaager
Vasta
#3
Hommikust.

Eile oli taaskord päev kui tuli kergendada rahakotti ja lasta hooldada sõidukit. Läksin alguses vahetama ABS rõngaid ja taga vedrusid ning palusin kui aega ka kasterituulutuse asja vaadata + mingid korgid asjad. Mingi aeg tuli ka kõne, et vaakumpump omadega suht läbi ja kas vahetavad. Läks vahetusse ning mingi aeg lendas ka vasak piduritoru katki. Ühesõnaga sai mitmeid asju korda mis ka kirjas üleval postituses ja auto rohkem korras kui ennem. Raha läks kokku 750.- kohalikku valuutat Big Grin
Aga eks nende asjadega nüüd tükiks ajaks muretu ka.
Värvitöid ka oleks vaja natuke teha. Ehk foorumis keegi kes tegeled värvimisega ,siis võib PS ühendust võtta.
Vasta
#4
Hei hei.

Käisin täna lasin autot üle vaadata ülevaatuspunktis ning mainisid, et ei saanud autol kontrollida pidurite efektiivsust. Midagi diffriga seoses,et ei lase nagu kontrollida just efektiivsust. Kas on asi selles,et ei saanud hakkama või on mingi konks mis seda võis segada ? Kellegil esinenud ka sarnast olukorda?
Vasta
#5
Nelikvedu, siis võivad hätta jääda.
Vasta
#6
(20-03-2017, 07:53 PM)väikemees Kirjutas: Nelikvedu, siis võivad hätta jääda.


Oskad muidu soovitada mingit ÜV punkti kus üldiselt hätta ei jääda ?
Vasta
#7
(21-03-2017, 09:11 AM)JanisL Kirjutas:
(20-03-2017, 07:53 PM)väikemees Kirjutas: Nelikvedu, siis võivad hätta jääda.


Oskad muidu soovitada mingit ÜV punkti kus üldiselt hätta ei jääda ?

Tallinnas ei tea, Sakus on E-tehnos rullid olemas ja oskavad neid kasutada ka. Üldiselt mõistlikud mehed.
Vasta
#8
Mul autol nelikveo väljalülitamise võimalus ja pääsen kergelt.
Saku ei ole kaugel Tallinnast ja saab vähe ümbruskonnaga tutvuda! Pizzapoisid Konsumi peal, suur Selver Smile
Vasta
#9
Tere,

Mina käisin oma masinaga Susi hotelli juures oleva viadukti all olevas ÜV punktis ja sain seal kenasti teada veeretakistused jne.
Kui tuled Narva poolt, siis enne viadukti keerad paremale ja siis veits linna poole.
Kontrollija logistas ja raputas mis hull.... Auto oli korras ja kõik sujus ladusalt.
edu,
Herki

(21-03-2017, 09:11 AM)JanisL Kirjutas:
(20-03-2017, 07:53 PM)väikemees Kirjutas: Nelikvedu, siis võivad hätta jääda.


Oskad muidu soovitada mingit ÜV punkti kus üldiselt hätta ei jääda ?

Vasta
#10
Huvitav jah,et isegi ei proovinud lisa rullikuid alla panna. Eks peab varsti vaatama mis saab. Kuu aega kuskil veel ülevaatust on Smile
Vasta
#11
Ilusat päikesepaistelist päevaSmile

Olen täheldanud just peale auto pesu,et luugi juures nagu mulksuks vesi sees ( kuskil numbrimärgi taga ) kui luuki ülesse/alla liigutada kiiremini. Vesi kuskilt tuleb sinna sisse. Kas võib olla antud mudeli tüüpviga ning kust võiks viga otsida ?

Edit: ennem liigutasin uuesti luuki sedasi ja ei kuulnud enam sellist vee loksumist. Ehk kogunebki niiviisi ja siis mõistliku aja jooksul kaob ka antud kohast ära . Ehk siis polegi millegile vaja tähelepanu pöörata. Loomulik värk.
Vasta
#12
Sel võiks ka olla luugi allääres dernaažiavad. Vaata need üle, et oleks lahti. Pleki sisepinnale kipub ka loomulikul teel kondentsi kogunema, ei peagi leket olema.
Vasta
#13
(30-03-2017, 03:52 PM)JanisL Kirjutas: ...
Olen täheldanud just peale auto pesu,et luugi juures nagu mulksuks vesi sees ( kuskil numbrimärgi taga ) kui luuki ülesse/alla liigutada kiiremini. Vesi kuskilt tuleb sinna sisse. Kas võib olla antud mudeli tüüpviga ning kust võiks viga otsida ?
...

Vaata seda teemat.

Vasta
#14
(31-03-2017, 12:49 PM)Helari Kirjutas:
(30-03-2017, 03:52 PM)JanisL Kirjutas: ...
Olen täheldanud just peale auto pesu,et luugi juures nagu mulksuks vesi sees ( kuskil numbrimärgi taga ) kui luuki ülesse/alla liigutada kiiremini. Vesi kuskilt tuleb sinna sisse. Kas võib olla antud mudeli tüüpviga ning kust võiks viga otsida ?
...

Vaata seda teemat.


Selge, tänud info eest. Uuirn seda asja varsti Smile

Oskab keegi soovitada mõistlikku kohta kus lasta teha automaatkastile õlivahetus koos juurde kuuluvaga ( filtrid jne ) ?
Vasta
#15
Hõbenool Kadrinas.
Vasta
#16
Hõbenoolde aeg pandud.
Eile sai ka naastud suverehvide vastu vahetatud. Loodame, et nüüd hullu lund maha ei sajaBig Grin
Vasta
#17
Hei.

Olude sunnil tuleb vahetada kütusepump. Kodustes tingimustes tehes on midagi millele eriliselt tähelepanu pöörata?
Vasta
#18
(20-03-2017, 02:27 PM)JanisL Kirjutas: Hei hei.

Käisin täna lasin autot üle vaadata ülevaatuspunktis ning mainisid, et ei saanud autol kontrollida pidurite efektiivsust. Midagi diffriga seoses,et ei lase nagu kontrollida just efektiivsust. Kas on asi selles,et ei saanud hakkama või on mingi konks mis seda võis segada ? Kellegil esinenud ka sarnast olukorda?

Nägin kuidas 4x4 jeepil tehti piduri testi, aeti lihtsalt teist ratast teistpidi ringi, üks sild korraga ja mingeid rulle pole vaja.
Tallinn ehitajate tee üv.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#19
(09-04-2017, 07:33 PM)Laur Kirjutas:
(20-03-2017, 02:27 PM)JanisL Kirjutas: Hei hei.

Käisin täna lasin autot üle vaadata ülevaatuspunktis ning mainisid, et ei saanud autol kontrollida pidurite efektiivsust. Midagi diffriga seoses,et ei lase nagu kontrollida just efektiivsust. Kas on asi selles,et ei saanud hakkama või on mingi konks mis seda võis segada ? Kellegil esinenud ka sarnast olukorda?

Nägin kuidas 4x4 jeepil tehti piduri testi, aeti lihtsalt teist ratast teistpidi ringi, üks sild korraga ja mingeid rulle pole vaja.
Tallinn ehitajate tee üv.


Hei.
Ehitajate tee omas käisingi ja jänni nad jäid. Oleneb vist kelle otsa ka satud ?

Vasta
#20
Kütusepump vahetatud ja asi ants Smile
Otsin ka aegsasti 17 tolliseid MB originaal valuvelgi. Ehk foorumist keegi tegeleb nendega ja sooviks pakkuda midagi Smile
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB R320 4Matic, Long ,2006 MBR320 25 7,591 30-11-2023, 11:21 PM
Viimane postitus: MBR320
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 2,696 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 274 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 938 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz, Vito, 2017, W447 - BoxBox.com BoxBox.com 17 1,996 20-01-2023, 03:47 PM
Viimane postitus: Alr77
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 91 93,911 17-01-2023, 12:40 PM
Viimane postitus: Priit
  Mercedes-Benz 350 SL, 2003, R230 - Kalla Kalla 0 527 25-10-2022, 08:24 PM
Viimane postitus: Kalla
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 75 85,143 20-10-2022, 11:06 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 31 26,076 24-07-2022, 07:14 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz C230 kompressor, 1997 - W202 W202 7 1,166 22-03-2022, 03:10 PM
Viimane postitus: W202



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne