14-09-2016, 12:26 PM
Tere
Eelisel aastal sai väiksema seltskonnaga Saksas käidud - külastasime muuseumit, tehast ja veel nipet näpet. Käesoleval aastal jäi asi vahele ja võibolla ongi mõttekam üle aasta selliseid asju korraldada.
Aga alustaks uue aasta peale mõtlemist ning arutame koos liikmetega plaane. Palume siia kirjutada neil, kellel oleks mõte tulla, kes kohe kindlasti teab et ei tuleks, siis parem ärgu sõna võtkugi.
Olen ise piisavalt palju Euroopas reisinud erinevate transpordivahenditega ning kõikide head ja vead on teada.
Võimalused:
Külastaks kindlasti MB muuseumit Stuttgartis, Unimogi Muuseumit Gagenaus ja lisaks ehk saame ka tehasesse. rastatti veoka tehas oleks üks mõte ja kui saame ka kokkuleppele näiteks Mercedes-Benz´e taastava ettevõttega Mechatronic, siis oleks veele eriti vahva reis.
Olen alustanud juba dialoogi, hetkel veel küll monoloog, Daimleriga leidmaks meile mõnusat tegevust kohale jõudes.
Kohale jõudmine:
Eelmisel aastal oli reis selline: Tallinn-Riia autodega, Riia-Frankfurt lennukiga, Frankfurt-Stuttgart rendi Vitodega ja samamoodi tagasi. Üldiselt oli kõik kiire ja sujuv ja saime hakkama 2 ööbimisega.
Maksma läks osalemine ca 300 EUR inimese kohta, lisandusid kohapealsed kulud toidule ja kes kui palju nänni kaasa ostis.
Sellise reisi pluss on kiire kohalejõudmine ning ei vaja pikemat eemalolemist kodumaast ning vähem kulu majutusele. Miinus on korraldamise pool ning üks viga võib pea kogu reisi nurjata.
Võimalus on autodega:
Autosse 4 inimest ja kulu näkku oleks ca 100 EUR transpordile. Samas aga kõik ei taha hullu panna ja peaks ikka arvestama ca 5-6 päevase tripiga, mis tähendab suuremat kulu majutusele. Arvestama peaks siis ca 300 EUR transpordile ja majutusele. Probleem aga tekib siis kui on palju autosid ja kõikidel pole oskuseid Euroopas sõita, samuti parkimised ja sõidukite vastupidavus. vaheaad on pikad ja suurt tagavara aega võtta pole.
Võimalus suure reisibussiga.
Olenevalt, kui palju rahvast kokku saab, kas siis suure 45 kohalise või väiksema 18 kohalisega. Need kohad varieeruvad, aga hetkel olen suhelnud Kaleviga, kes sellised sõidukid välja pakkus.
Suur buss on mugav, köögi ja WC ga, ning istmetel palju ruumi. Sellega läheks transpordile ca 100 EUR nägu ja reisikulu kokku 300 EUR koos majutusega - oleneb, kui vara saame majutuse broneerida ning kui soodsalt leiame.
Bussiga on see hea et on lihtsam muuta reisiseltskonda. Odavlennu puhul soetatud pileteid muuta nimeliselt ei saa. Bussi puhul peaks arvestama ca nädalase tripiga.
Autodega saaks planeerida sedasi et igaüks ise vaatab, kuidas kohale tuleb, kes tahab panna hullu, kes tahab pikemalt, kes tahab hiljem Euroopasse edasi sõita jne jne. Sellisel juhul broneeriks majutuse ainult neile, kes ühise kolonniga koos sõidavad ja soovivad rahulikumalt asja võtta.
Ka läti klubi on avaldanud soovi osaleda ning vbla kaheklubi peale saaks suure bussi jagu rahvast kokku. Kui on hea seltskond, hea buss, siis võib isegi asjal jumet olla.
Kuupäevadeks hetkel mõtlen juuni kuu algupoolt, kuna Juulisse plaaniks klubi Suvepäevasid ning August on juba muud plaanid ja mõtted meelel.
Hiljemalt Detsembriks peaks panema plaanid paika ja kuupäevad ka, siis saavad osalejad mõelda puhkuse planeerimistele oma ettevõtetes.
Jääme siis siia ka diskussioone ootama.
Eelisel aastal sai väiksema seltskonnaga Saksas käidud - külastasime muuseumit, tehast ja veel nipet näpet. Käesoleval aastal jäi asi vahele ja võibolla ongi mõttekam üle aasta selliseid asju korraldada.
Aga alustaks uue aasta peale mõtlemist ning arutame koos liikmetega plaane. Palume siia kirjutada neil, kellel oleks mõte tulla, kes kohe kindlasti teab et ei tuleks, siis parem ärgu sõna võtkugi.
Olen ise piisavalt palju Euroopas reisinud erinevate transpordivahenditega ning kõikide head ja vead on teada.
Võimalused:
Külastaks kindlasti MB muuseumit Stuttgartis, Unimogi Muuseumit Gagenaus ja lisaks ehk saame ka tehasesse. rastatti veoka tehas oleks üks mõte ja kui saame ka kokkuleppele näiteks Mercedes-Benz´e taastava ettevõttega Mechatronic, siis oleks veele eriti vahva reis.
Olen alustanud juba dialoogi, hetkel veel küll monoloog, Daimleriga leidmaks meile mõnusat tegevust kohale jõudes.
Kohale jõudmine:
Eelmisel aastal oli reis selline: Tallinn-Riia autodega, Riia-Frankfurt lennukiga, Frankfurt-Stuttgart rendi Vitodega ja samamoodi tagasi. Üldiselt oli kõik kiire ja sujuv ja saime hakkama 2 ööbimisega.
Maksma läks osalemine ca 300 EUR inimese kohta, lisandusid kohapealsed kulud toidule ja kes kui palju nänni kaasa ostis.
Sellise reisi pluss on kiire kohalejõudmine ning ei vaja pikemat eemalolemist kodumaast ning vähem kulu majutusele. Miinus on korraldamise pool ning üks viga võib pea kogu reisi nurjata.
Võimalus on autodega:
Autosse 4 inimest ja kulu näkku oleks ca 100 EUR transpordile. Samas aga kõik ei taha hullu panna ja peaks ikka arvestama ca 5-6 päevase tripiga, mis tähendab suuremat kulu majutusele. Arvestama peaks siis ca 300 EUR transpordile ja majutusele. Probleem aga tekib siis kui on palju autosid ja kõikidel pole oskuseid Euroopas sõita, samuti parkimised ja sõidukite vastupidavus. vaheaad on pikad ja suurt tagavara aega võtta pole.
Võimalus suure reisibussiga.
Olenevalt, kui palju rahvast kokku saab, kas siis suure 45 kohalise või väiksema 18 kohalisega. Need kohad varieeruvad, aga hetkel olen suhelnud Kaleviga, kes sellised sõidukid välja pakkus.
Suur buss on mugav, köögi ja WC ga, ning istmetel palju ruumi. Sellega läheks transpordile ca 100 EUR nägu ja reisikulu kokku 300 EUR koos majutusega - oleneb, kui vara saame majutuse broneerida ning kui soodsalt leiame.
Bussiga on see hea et on lihtsam muuta reisiseltskonda. Odavlennu puhul soetatud pileteid muuta nimeliselt ei saa. Bussi puhul peaks arvestama ca nädalase tripiga.
Autodega saaks planeerida sedasi et igaüks ise vaatab, kuidas kohale tuleb, kes tahab panna hullu, kes tahab pikemalt, kes tahab hiljem Euroopasse edasi sõita jne jne. Sellisel juhul broneeriks majutuse ainult neile, kes ühise kolonniga koos sõidavad ja soovivad rahulikumalt asja võtta.
Ka läti klubi on avaldanud soovi osaleda ning vbla kaheklubi peale saaks suure bussi jagu rahvast kokku. Kui on hea seltskond, hea buss, siis võib isegi asjal jumet olla.
Kuupäevadeks hetkel mõtlen juuni kuu algupoolt, kuna Juulisse plaaniks klubi Suvepäevasid ning August on juba muud plaanid ja mõtted meelel.
Hiljemalt Detsembriks peaks panema plaanid paika ja kuupäevad ka, siis saavad osalejad mõelda puhkuse planeerimistele oma ettevõtetes.
Jääme siis siia ka diskussioone ootama.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868