Küsitlus: Kas sooviksid uuel aastal külastada MB tehast ja muuseumi
Jah, mina olen nõus
87.50%
14 87.50%
Ei
12.50%
2 12.50%
Kokku 16 häält 100%
* Hääletasite antud valiku poolt. [Näita tulemusi]

Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Muuseumi ja tehase külastus juuni 2015
#1
Tervist klubirahvas.

Käesolev aasta on lõpule jõudmas ja paras aeg hakata planeerima uue aasta üritusi.

Üks suurem mõte oli Suvepäevade asemel korraldada üks bussireis Saksamaale MB muuseumisse ja samal ajal ka külastada Stuttgartis asuvat Sindelfingeni tehast. Kui tahame tehasesse minna, siis on väga oluline sel aastal kuupäev paika saada, sest need külastused broneeritakse uues aastaks üsna kiirelt kõik täis.

Esialgu on mõttes juuli kuu ja kui bussiga minna, siis kuluks selleks umbes nädal, seega huvilised peaksid leidma nädala töölt vabaks.

Aga enne, kui me üldse hakkame tõsisemalt kaaluma seda üritust, sooviksime tagasisidet huviliste kohta, kes ikka reaalselt oleksid sellest reisist huvitatud ja kindlasti ka osaleksid.

Hetkel ei oska rahaliselt öelda, kui palju see näkku maksma võiks minna, aga usun, et kuskil 400 EUR juurde peaks see jääma. Selle eest siis bussireis mugavustega bussis, kõik ööbimised hotellides koos hommikusöökidega, muuseumi ja tehase külastus. (Klubi kaardiga saab muuesumisse tasuta sisse, muidu on see 8 EUR ja klubilise sõbrale 4 EUR)

Loomulikult kahekesi tulles, saab natukene soodsamalt, kuna ööbimine kaheses toas kahekesi on soodsam, kui ööbimine üksinda üheses toas.

Kiire kalkuleerimise juures oleme mõelnud, et kokku võiks tulla vähemalt 30 osalejat, bussid mahutavad ka rohkem, seda soodsam siis ka reis tuleks.

Kui tõsine huvi rahval on olemas, siis alustame esimese etapiga - broneerime tehase külastuse ja kogume kõikidelt teatud summa juba sel aastal ettemaksuna ära, et suvel enam alt hüpates teised ei peaks rahaliselt kannatama. Et siis sõidukulu tuleks see aasta ära tasuda, mis on umbes 200 EUR nägu.

Palun siia teemasse ainult tõsiste huviliste mõtted ja kommentaarid, need kes niikuinii ei kavatse sellele mõelda parem jääge lugejateks, ebavajalikud kommentaarid hoidke endale.

" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#2
Mida see tehase külastus hõlmab? Autosi nad seal vist kokku ei pane, oli vist käigukastidest/mootoritest juttu kunagi või mäletan valesti? Räägi täpsemalt!
Vasta
#3
No Sindelfingen plantis pannakse ikka autosid kokku, see fabrik seal pool mustamäe suurust ja S klass näiteks pannakse seal kokku jne jne. Üldiselt näidatakse, kuidas auto liinil liigub, kokku pannakse, keevitatakse, kontrollitakse. Põhimõtteliselt algusest lõpuni välja
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#4
Reeglina giidiga tuurid toimivas autotehases käivadki. Kusagilt peab ju raha tulema, kui autosid enam ei ostetaWink Olen mitmes tehases käinud (mersupajas küll mitte) ja seetõttu pakub asi vägagi huvi.

Hääletasin küll poolt, kuid enne lõplikku JAH-sõna ütlemist on vaja teada kuupäevi. Juuli algus on OK, juuli keskpaik enam mitte. Juuni lõpp pole ka hea aeg.

Bussiga minnes saab tagumikutunde päris palju olema. Aternatiiv oleks lennata Saksa ja sealt buss võtta. Iseasi, palju see rahaliselt kallim tuleb (Saksa bussid Eesti hinnaga juba ei sõida).
Vasta
#5
Olen Sindelfingeni tehases käinud. Maybach ja S klass veeresid toona sealt liinidelt alla ning hulga väiksemaid sõidukeid samuti. Näidatakse plekkide valtsimistehast, plekkide kokku keevitamist kereks ning ka koosteliini.

https://www.youtube.com/watch?v=VV5hmVYDdEg#t=211
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#6
Mina +1 oleksime kindlasti huvitatud. Nüüd olenekski, et millal täpsemalt.
You only live once..

W210 2.2d sedaan ja 3.0td varuosad
Vasta
#7
Indrek, räägi siis mis sa selle nädala sisse plaaniksid. Pole õrna aimugi kaua bussireis ise aega võtaks.
Samas lennukiga oleks igati muhedam.
Vasta
#8
Meil oli plaan bussireis ,lennuki variant vast langeb ära.
Aadli Puhastusteenused
www.aadli.ee
Mob: 53427007
Vasta
#9
Eks see bussireis natuke tüütu ole jah ja võibolla tõesti lennukiga oleks ehk mugavam, küll aga tuleb siis saksast buss rentida - suure kolhoosiga rongiga on natuke tüütu. Otsereisid lähevad ainult Frankfurti, sealt veel ca 150 +- km Stuttgarti pluss edasi Mercedestrtassele, kus muuseum ja siis veel Planti ka. Seega peaks saksast paariks päevaks bussi rentima ja usun, et seal need hinnad on ilusad, kui just Daimler ise käppa alla ei pane.

Aga siin teemas on juba märgata huvi puudumist ja kardan, et 30 reaalse osaleja kokku saamine on küsitav, ehkki Saksamaa juba lubas meid aidata kohapealse programmiga, kui vähegi võimalik, see selgub aasta lõpu poole, kui ka nende eelarve on täpsemalt paigas.

Aga kõige ideaalsem minu arvates oleks bussiga minnes siis, kui plaaniks ka sisse F1 Hockenheimringil ka sisse, see jääbki Juuli keskpaika. Aga selle hinda ma hetkel veel ei tea, kuna uue aasta piletihindasid pole veel näha, aga odav muidugi see pole. Samuti saaks ka külastada Muncheni Mercedes-Benz galeriid vms
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#10
(02-10-2014, 08:38 AM)indrek Kirjutas: Eks see bussireis natuke tüütu ole jah
...

Küsimus polegi niivõrd mugavuses, kuivõrd Saksamaale ülesõidule kuluvas ajas. 36 tundi sinna, teist sama palju tagasi. Kui bussil on kaks juhti, siis vist trikitab teise päeva õhtuks kohale ilma kettaid lõhki sõitmata. Puhas istumine bussis.

Samas ei pruugi mina olla ainuke, kes veel bussiga Saksa sõitnud polegi - kui sättida peatused bussijuhtide järgi mingite vaatamisväärsuste ligi, oleks ju täitsa huvitav.Eusa_clap

Anna natuke aega - enamus meist pole veel isegi mõtlema hakanud järgmise aasta puhkusteleEusa_angel
Vasta
#11
Ma ju kirjutasin, et paluks lahti see nädal kirjutada. Nüüd siis vähemalt Taavi mainis palju aega võib bussisõit võtta.
Bussis on see pluss, et jääb rohkem võimalust omavahel suhelda, lennukis see jälle kehvem.
Kas siis peab tõesti arvestama, et 2 päeva on sõit? Kokku 4 päeva siis ju, et siis enamus nädalast planeeritud ainult transpordile.
Lennukiga jälle kiirem ja saab ka ühe ümberistumisega Stuttgarti lennata. Mingi 4...8 h olenevalt liinist ja kusagil 300€ edasi-tagasi hind.
Mis asi see Plant on, vabrik? Üks vabrik ju kohe muuseumi kõrval, kas see polegi siis see?
Vasta
#12
Sindelfingen Plant ja MB muusum üsna kõrvuti jah, ehkki jala natuke tüütu sinna minna. Aga see nädal oli mõeldud üsna lambist, tegelik reis vbla lühem, aga arvestama nii, et esimene öö oleks Warsavis, teine kuskil berliin Leipzig, kolmas juba Stuttgart, üks päev seal, ööbimine Stuttgart, tagasi Berliin, Warsav - seega kokku 6 ööbimist enamvähem.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#13
(02-10-2014, 12:26 PM)indrek Kirjutas: Sindelfingen Plant ja MB muusum üsna kõrvuti jah, ehkki jala natuke tüütu sinna minna. Aga see nädal oli mõeldud üsna lambist, tegelik reis vbla lühem, aga arvestama nii, et esimene öö oleks Warsavis, teine kuskil berliin Leipzig, kolmas juba Stuttgart, üks päev seal, ööbimine Stuttgart, tagasi Berliin, Warsav - seega kokku 6 ööbimist enamvähem.

Mõni bussijuht võiks selle plaani üle vaadata sõiduaegade mõttes. Ma kahtlen, kas ikka venitab varsaavini välja ühe tõmbega. Aga ega ma tea ka...Paranoid

Bussiga mineku plussiks on pagasi alatine kättesaadavus ja põhjusmõtteline koguse piiramatus. Ning hambapastat ei pea kilekotti pakkimaSmirk

Juhil pole tegelikult viga - tal on tegevust. Aga ülejäänud seltskonnal on esimesed neli-viis tundi huvitav lobiseda ja edasi? Üks lahendus oleks sõiduaega täita jutuga - meil on üsna erinevate elualade inimesi kambas ja usutavasti oskab igaüks väikese ettevalmistuse järel pool tunnikest rääkida. 30 inimest korda pool tundi: 15 tundi rääkimise aega. Mõni minusugune lobisema kukub, siis enamgi.Eusa_doh Ehk pea kaks tööpäeva.
On meil ehk klubis mõni giidina leiba teeniv?

Alternatiiv on muidugi end kiiresti täis juua ja saavutatud taset hoida, kuid seda on vast mõistlikum teha mõnel teisel reisil mõnel teisel ajal. Või vähemalt mina eelistaks reisida end ogaraks joonud võttegrupita. Väike Larsen reisikaaslasena pole muidugi paha, kuid üldise rahulolu huvides peaks see siis väike ka olema Icon_rolleyes

Ööbimised hotellis lahendavad ka õhtu- ja hommikusöögimure. Jääb vaid lõunapeatus. Ning peatus tuleb lõuna ajal niikuinii, kuna hiljemalt iga 4 tunni järel peab sohver puhkama. Siin on erandeid, kuid reegel on päris karm.

Õnneks on suvisel ajal südamaal ühe bussitäie majutamine üsna lihtne ülesanne.Eusa_angel
Vasta
#14
Tere.
Mina + 1. oleksime tulijad,aga kas nii palju rahvast kokku saab?Reis saaks igavesti vinge ju.Kui plaan õnnestub siis aasta lõppuks sooviks täpsemat infot,kuupäevad,maksuvus jne.... Kui asi toimib siis raha saan anda kanda uue aasta alguses.
Vasta
#15
Untertürkheim ikka muuseumi külje all, Sindelfingen näitab lausa 30 km eemal või olen valel teel? Siis buss muidugi asine vahend.
Kas poleks äkki mõttekas ka lätlastele idee välja pakkuda, saaks huvilisi juurde. Nagunii läheb bussireis Lätist läbi.
Vasta
#16
Heinar tänud hea idee eestEusa_dance
Aadli Puhastusteenused
www.aadli.ee
Mob: 53427007
Vasta
#17
Jah, lätlaste kaasamine oleks täitsa ok, ehkki nemad vist on muuseumis ka autodega korra käinud.

Aga eile natuke Sirliga uurisime ka võimalust minna lennukiga ja kui natuke nipitada, siis saaks isegi soodsamalt käidud, kui bussiga ja oleks oluliselt mugavam. Riiast-Frankfurti edasi-tagasi saab pileti umbes 100 EUR ga, frankfurdist stuttgarti rongiga umbes 50 eur edasi-tagasi. Kaks ööd Stuttgartis umbes 60 EUR ja lisaks transfeerid - hotell, muuseum, tehas, hotell.

Usun, et sedasi isegi saab hakkama 300 ga ja me pole ka kohustatud saama täis 30 osalejat. Siis on vaja vast niipalju, et oleks piisav tehase külastamiseks.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#18
Lennukiga on kiirem. Iseasi, kas odavad reisid inimlikul ajal lähevad... Mis kellast teie vaadatud reisid läheks ja tagasi saabuks?

Lennuk+rong tähendab pagasi tarimist. Tehtav, kuid sellega peab ajakavas arvestama - lennufirmad armastavad pagasit kaotada.

Kui oma bussiga minek, siis lätlased teeks elu huvitavamaks.
Vasta
#19
Lennuki eelised on jah kiirus ja mugavus. Ma olen üsna palju lennanud ja pole kunagi midagi ära kaotanud. 2-3 päeva saab mahutada kenasti käsipagasisse ja sedasi on elu ka rongis üsna lahe. Ja rongisõit Euroopas on ise juba kogemust väärt üritus.

Kui lenukiga siis peaks plaanima sedasi ja saabki plaanida sedasi, et lennates jõuaks Frankfurti peale lõunat (lend ise kestab 2-3 h), sealt rongiga Stuttgarti ja hotelli. Siis on kell juba piisavalt palju, et leida mingi õhtusöögi koht, keha kinnitada ja tagasi hotelli järgmist päeva ootama. Järgmisel päeval oleks hommikul tehase külastus ja peale seda muuseumi külastus. Mõlemad mahuksid kenasti ühte päeva ära, vahepeal lõunasöök ka sisse.

Seejärel õhtusöök ja tagasi hotelli. Kolmandal hommikul rongi peale ja frankfurti, sealt lennukile umbes lõuna paiku ja tagasi Riiga ja enne südaööd oleksid kõik tagasi kodus.

Saksamaal on raudteejaamad üldiselt kohe lennujaamas, seega Frankfurtist Stuttgarti on väga muhe saad. Lennukist maha ja kohe rongile mingi kiirelt Stuttgarti. Rongipiletid saab eestist ette ära osta, siis kiirem ja segadust vähem.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#20
(03-10-2014, 10:06 AM)indrek Kirjutas: Lennuki eelised on jah kiirus ja mugavus. Ma olen üsna palju lennanud ja pole kunagi midagi ära kaotanud. 2-3 päeva saab mahutada kenasti käsipagasisse ja sedasi on elu ka rongis üsna lahe. Ja rongisõit Euroopas on ise juba kogemust väärt üritus.
...

Käsipagasiga on see häda, et vedelikke (ka šampoone ja hambapastat) tohib olla vaid 1 100ml pakend. Ülejäänu läheb turvakontrollis prügisse. Vähemalt Tallinnas, "Lennu"-jaamas.

Äraantava pagasiga on see kogemus, et mõnel kaob pidevalt ja teisel mitte kunagi...Eusa_whistle

Mis kellast muuesum uksed kinni paneb? Kaua tehasetuur kestab? Kas üks päev mõlema aktraktsiooni jaoks väheks ei jää?

Eks natuke määrab ka lennupiletite ja öömaja hind: teinekord on odavam lennata varem/hiljem ja ööbida, selmet täpselt reisida.

Puhkusereis ju niikuiniiEusa_angel. Ning vähemalt mina ei ole sealkandis ringi kolanudki.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  AMG ja MB tehase külastamine Saksas (7-11 sept. 2020)) indrek 10 6,104 04-09-2023, 08:05 AM
Viimane postitus: MBKlubi
  Lahti Classic Motorshow külastus 30. aprillil andrusk 0 612 17-03-2022, 11:01 AM
Viimane postitus: andrusk
  AMG JA Daimleri tehase külastus 9-12 oktoober indrek 65 57,867 09-12-2018, 11:53 PM
Viimane postitus: Werewolf
  MB klubi Suur perepäev 16. juuni indrek 0 5,014 21-03-2018, 01:12 PM
Viimane postitus: indrek
  Saksamaale Juuni 2017 indrek 11 10,442 15-05-2017, 02:45 PM
Viimane postitus: indrek
  Saksamaale juuni 2016 indrek 11 10,110 15-04-2016, 09:21 PM
Viimane postitus: MB Rider
  MB Klubi suvepäevad 15-16 august 2015 indrek 36 36,037 30-08-2015, 08:11 PM
Viimane postitus: Werewolf
  MB tehase ja muuseumi külastus Vol 1 indrek 55 43,377 10-07-2015, 01:24 PM
Viimane postitus: indrek
  MB Klubi talvepäevad 2015 Harjumaal (28.02) indrek 14 28,405 09-03-2015, 12:12 PM
Viimane postitus: turista



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne