Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB S500L 4 matic - parim auto, mis raha eest saada
#27
Blue Chip Kirjutas:Paljuski Janekiga nõus.

Ise eelistan samuti tehnopassis mitte ....Liising AS'i omanikuna näha.

Auto on ikkagi tarbeese ja iga inimese jaoks on tarbimisväärtus erinev. Mitte väga pikka aega tagasi oli siin populaarne vastus küsimuse peale, mis aasta auto on, osta kalender ja vaata aastaarve sealt. Lihtsalt aastatega lähevad autod odavamaks aga mõnede autode tarbimisväärtus (õige hooldamise korral) mitte oluliselt (w126 amen!).
Mis on tarbimisväärtuse komponendid?
- kütusekulu (ikkagi tahame ju punktist A punkti B jõuda).
- remondikulu (sama lugu)
- kindlustus (kasko) (liikluskindlustus kõigile kohustuslik, liisingumeestele kasko otsa).  
- ja siis mõned kvalitatiivsed tarbimisväärtused:
  - sõidumugavus?
  - komplimentide arv nädalas?
  - hea enesetunne?
  - dünaamika?
  
Ja paneme nüüd kõik komponendid kokku, võrdleme soetushinnaga ja leiame value for money?

126 kere on odav osta, joob bensiinimootori korral (V8) palju kütust, on odav remontida, odav kindlustada, väga mugav sõita, teenib palju komplimente, annab hea enesetunde ja on võrreldes euro/riisiveskitega täitsa ookoo dünaamikaga. Seega, bang for buck on vana S'i juures kordades uuest S'ist üle.

Loomulikult, hea auto on: uus auto, kallis auto ja/või tööauto. Kes neid luksusi endale võimaldada ei saa, peavad näitama üles natuke leidlikust.

Allakirjutanu sõidab: w126 420 SEC'iga Confusedmash:

Lisaks juurde, et minu (ja paljude teiste jaoks kindlasti ka) on auto natuke enam kui vahend punktist A punkti B jõudmiseks. Kui ma oma (töö)päevast veedan autos ca 3-5 tundi, tahan ma ka seda aega võimalikult palju nautida. Kui tahaks lihtsalt neid vahemaid ilma emotsioonideta läbida, ostaks tõesti Dacia ning püüaks kuidagi hakkama saada.
Lisaks on minu jaoks oluline, et auto oleks esinduslik, mitte ego pärast vaid see juba hakkab tööülesannetega kokku langema. Ei viitsiks kuhugi kohtumisele sõites autot 2 tänavat eemale jätta... Samas kuna ta on igapäevasõiduk, ei tohiks ta üüratult bensiini neelata, nii kaoks jällegi tööl effektiivsus.
perpetum mobile
Vasta


Sõnumeid selles teemas
RE: MB S500L 4 matic - parim auto, mis raha eest saada - Autor: rauntz - 18-01-2008, 03:12 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W221 4-matic esiamordi šarniir mersumees10 4 699 11-03-2023, 12:10 PM
Viimane postitus: mersumees10
  w220 s500L 2004 aasta kõrvalistuja massaž ei toimi s500w220 1 734 18-11-2021, 11:03 AM
Viimane postitus: s500w220
  W220 500 4-matic vahekasti probleem. Rein 8 6,120 04-09-2019, 12:14 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  2001 s-klass kuidas saada aux sisend kõige kergemini. mbkasutaja 9 4,265 24-06-2019, 05:15 PM
Viimane postitus: mbkasutaja
  W221 350cdi kett läks puruks! Mis nüüd saab? Maakas123 48 26,618 30-03-2017, 07:27 PM
Viimane postitus: Maakas123
  MB S500 1993 240kw kes kus mis? jozzka 6 4,622 09-02-2016, 09:34 PM
Viimane postitus: jozzka
  Mis õli w140 diffrisse? madis399 1 2,159 24-09-2015, 08:27 AM
Viimane postitus: R129
  mb s320 4 matic w221 seistes tegib vibra keresse paul8885 6 7,186 14-09-2014, 12:04 PM
Viimane postitus: paul8885
  Kuidas w126 kogu jahutusvedelik süsteemist kätte saada ReinGSM 7 6,672 22-05-2014, 08:42 PM
Viimane postitus: mb_w140
  w126 V8 2 gen - kuidas saada startima 1 käiguga Blue Chip 3 3,111 02-06-2013, 10:58 PM
Viimane postitus: Blue Chip



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne