12-09-2009, 01:49 PM
Tervitus!
Loodan, et teema õiges kohas.
Probleem seisneb selles, et auto käis remondis käigukastiga. Ennem seda mootor töötas laitmatult. Remondi käigus olevat lõhutud väntvõlli andur ja oli see ka nö töötavaga asendatud, aga auto ikka ei käivitu peale seda.
Probleem näeb siis välja selline, et autot käivitades nagu natukese lubab mõned sekundid, ehk siis silindrid võtab taha ja edasi starterit andes nagu kaoksid pihustid tagant ära. Proovid uuesti käivitada jälle sekund/kaks käivitub ja surnud. Auto käima ei jää. Sai siis ka B varuosana uus andur peale ja ikka sama nähtus.
Immos asi ei ole, sest starter tuleb järgi ja ühtegi veateadet ei ilmu armatuurile.
Auto käis ka kusagil diagnostikas( ei diagnoositud originaal tarkvaraga) ja väideti, et immo peal või aju surnud. Olid ka vist vahetanud masinal pihustid, aga ei muutunud miskit.
Kahjuks ka auto kaugemal, et silberisse vedada pikk maa.
Kuna kast võeti maha, siis ei usu, et nukaandurile liiga tehti või miskit.
Samas süüte sisse keeramisel kustus kontrolltuledega armatuuris ka koheselt eelsüüte tuli ( öeldi, et see ei tulegi järgi selliste ilmadega sellel masinal, oli siis umbes 17 õhutemp). Kaitsmed kontrollitud istme ja rooli all.
Arvan, et pole seal erilist väga lammutama mõttet hakata, kui saaks vast arvuti taha ja näeks asendiandurite tööd, kütuserõhku ning mida pihustid teevad.
Aga kui keegi oskab läbi foorumi nõuandeid anda siis see tublisti oodatud. Auto asub Võru lähedal, ehk oskab keegi mõnda inimest sealt soovitada.
Lugupidamisega Cert85
Loodan, et teema õiges kohas.
Probleem seisneb selles, et auto käis remondis käigukastiga. Ennem seda mootor töötas laitmatult. Remondi käigus olevat lõhutud väntvõlli andur ja oli see ka nö töötavaga asendatud, aga auto ikka ei käivitu peale seda.
Probleem näeb siis välja selline, et autot käivitades nagu natukese lubab mõned sekundid, ehk siis silindrid võtab taha ja edasi starterit andes nagu kaoksid pihustid tagant ära. Proovid uuesti käivitada jälle sekund/kaks käivitub ja surnud. Auto käima ei jää. Sai siis ka B varuosana uus andur peale ja ikka sama nähtus.
Immos asi ei ole, sest starter tuleb järgi ja ühtegi veateadet ei ilmu armatuurile.
Auto käis ka kusagil diagnostikas( ei diagnoositud originaal tarkvaraga) ja väideti, et immo peal või aju surnud. Olid ka vist vahetanud masinal pihustid, aga ei muutunud miskit.
Kahjuks ka auto kaugemal, et silberisse vedada pikk maa.
Kuna kast võeti maha, siis ei usu, et nukaandurile liiga tehti või miskit.
Samas süüte sisse keeramisel kustus kontrolltuledega armatuuris ka koheselt eelsüüte tuli ( öeldi, et see ei tulegi järgi selliste ilmadega sellel masinal, oli siis umbes 17 õhutemp). Kaitsmed kontrollitud istme ja rooli all.
Arvan, et pole seal erilist väga lammutama mõttet hakata, kui saaks vast arvuti taha ja näeks asendiandurite tööd, kütuserõhku ning mida pihustid teevad.
Aga kui keegi oskab läbi foorumi nõuandeid anda siis see tublisti oodatud. Auto asub Võru lähedal, ehk oskab keegi mõnda inimest sealt soovitada.
Lugupidamisega Cert85