Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Vito 110CDi ei käivitu - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Bussid ja veokid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=113)
+--- Teema: Vito 110CDi ei käivitu (/showthread.php?tid=14345)



Vito 110CDi ei käivitu - Cert85 - 12-09-2009

Tervitus!
Loodan, et teema õiges kohas.

Probleem seisneb selles, et auto käis remondis käigukastiga. Ennem seda mootor töötas laitmatult. Remondi käigus olevat lõhutud väntvõlli andur ja oli see ka nö töötavaga asendatud, aga auto ikka ei käivitu peale seda.
Probleem näeb siis välja selline, et autot käivitades nagu natukese lubab mõned sekundid, ehk siis silindrid võtab taha ja edasi starterit andes nagu kaoksid pihustid tagant ära. Proovid uuesti käivitada jälle sekund/kaks käivitub ja surnud. Auto käima ei jää. Sai siis ka B varuosana uus andur peale ja ikka sama nähtus.
Immos asi ei ole, sest starter tuleb järgi ja ühtegi veateadet ei ilmu armatuurile.
Auto käis ka kusagil diagnostikas( ei diagnoositud originaal tarkvaraga) ja väideti, et immo peal või aju surnud. Olid ka vist vahetanud masinal pihustid, aga ei muutunud miskit.
Kahjuks ka auto kaugemal, et silberisse vedada pikk maa.
Kuna kast võeti maha, siis ei usu, et nukaandurile liiga tehti või miskit.
Samas süüte sisse keeramisel kustus kontrolltuledega armatuuris ka koheselt eelsüüte tuli ( öeldi, et see ei tulegi järgi selliste ilmadega sellel masinal, oli siis umbes 17 õhutemp). Kaitsmed kontrollitud istme ja rooli all.
Arvan, et pole seal erilist väga lammutama mõttet hakata, kui saaks vast arvuti taha ja näeks asendiandurite tööd, kütuserõhku ning mida pihustid teevad.

Aga kui keegi oskab läbi foorumi nõuandeid anda siis see tublisti oodatud. Auto asub Võru lähedal, ehk oskab keegi mõnda inimest sealt soovitada.

Lugupidamisega Cert85


RE: Vito 110CDi ei käivitu - virgo - 12-09-2009

Mul oli kunagi 97a V-klassiga taoline jama. Süüdlaseks oli siiski immo - see mis asub kõrgsurvepumbas. Karla auto midagi seal pumbas puuris ja modis ja peale seda töötas. Ainus mure, et see modimine ei lase pärast enam kick-downi teha, uus jupp sinna maksis vist 8 kilo.


RE: Vito 110CDi ei käivitu - virgo - 12-09-2009

virgo Kirjutas:Mul oli kunagi 97a V-klassiga taoline jama. Süüdlaseks oli siiski immo - see mis asub kõrgsurvepumbas. Karla auto midagi seal pumbas puuris ja modis ja peale seda töötas. Ainus mure, et see modimine ei lase pärast enam kick-downi teha, uus jupp sinna maksis vist 8 kilo.

Sry, eelnev jutt käis tavalise 2,3 mootori kohta, sinul ju cdi. CDI puhul võid veel vaadata nuki asendi andurit. Mul see ka jamas ja "vägev Sass" vanakuulis isegi ei leidnud seda viga. Tõstis aga ükshaaval asju teise auto pealt ümber kuni käivitus.


RE: Vito 110CDi ei käivitu - wdb240 - 13-09-2009

Kui juba väntvõlli andur ära lõhuti, siis võis selline asi juhtuda, et rikuti ära ka anduri lugemisvöö. Ühesõnaga saab andur sealt hooratta pealt nüüd valet infot ja CDI aju teeb valed järeldused mootori pöörlemise kohta .See ajab CDI ajul väntvõlli ja nukkvõlli omavahelise sünkronisatsiooni sassi ja ei hakatagi enam edasi pihustama. Kardan et sul on see viga ja lase seda kohta uurida.
Kui on immo peal, siis peaks tulema armatuuri START ERROR kiri.


RE: Vito 110CDi ei käivitu - Cert85 - 13-09-2009

Endal käis sama mõte läbi, et kas siis vigastatud kuidagi seda nö lugemisvööd või miskit. Kuna kast käis maas, loodetavasti ei võetud nö hooratast maha vända küljest. Kas saab ka seda sinna vända otsa valesti panna- on keegi teadlik?
Selle olekski esimene asi, et tahaksin arvutiga kontrollida, mis seal toimub, ennem kui lammutama hakata. Auto pole minu ja ise ka ei oma vahendeid selle diagnoosimiseks.
Sest endal ka oli esimese mõttena, et kui nad seal kastiga mässasid, et kas siis see nö lugemisvöö on liiga saanud või valesti paigaldatud.
Immo pole jah. Starter tuleb järele ja veateadet ei ilmu.
Viga olekski selline, et ei tule õiget infot võllide asendist. Kuna jah, algul millegi järgi hakatakse pihustama ja kuni loeb siis vea sisse, et andurid ei käi sünkroonis.
Kindlasti annaks neid ka ostilloskoobiga võrrelda ja diagnoosida, aga see oleks vist enese piinamine lihtsalt.

Sain ka sõbra käest mootorijuhtploki pinide skeemi. Plaanis oli vändaanduri juhtmed plokini "läbi helistada", et kontrollida nende korrasolekud ja välistada massis olekut. Aga samas sellesse ka ei usu.

Oskab keegi ehk mingit infot selle kohta anda, et millises teatud olekus milline pilt peaks mulle sealt väntvõlli anduri august paistma. Veendumaks siis selle vöö õiges asendis olekus.

Sest omanikul raha ka loopita pole. Auto aasta ja rohkemgi seisnud juba.

Oskab keegi öelda, kas sellel masinal ehk saab armatuurist mingeid veakooode lugeda? Mingite nuppude kombinatsiooniga või kuidagi.

Tänud kõigile kaasmõtlejatele.
Lugupidamisega Cert85!


RE: Vito 110CDi ei käivitu - Cert85 - 23-09-2009

Viga nukaanduris polnud- sai proovitud teist.
Eks tuleb vist lammutama hakata.

Kellelgi ideid, kogemmusi?


RE: Vito 110CDi ei käivitu - Silversi - 02-02-2010

Kas viga leiti ülesse? Icon_rolleyes


RE: Vito 110CDi ei käivitu - Cert85 - 02-02-2010

Tervitus!
Minu teada see masin seisab siiani seal. Oli keegi teda diagnoosimas käinud ja oli samuti juhtplokki süüdistanud. Ise pole aega saanud sinna enam nina pista.
Et siis hetkel jään vea koha pealt vastuse võlgu.
Kuna pihustid olid ka vahetatud kusagil, siis ei saaks ka neid pinge tapmises süüdistada.
Ehk olekski tark teist "aju" proovida aga kes selle jälle seal õpetab?


RE: Vito 110CDi ei käivitu - Silversi - 02-02-2010

Mul mure sama masinaga, 2000 aasta mudeliga. Suri maantee sõidul välja ja käima enam ei läinud. Sai vahetatud kütusefilter ja paak puhastatud, kuna paaki pidavat tekkima mingisugune "diisli kile". Kui enne paagi puhastamist filter kütust täis pandi siis töötas ja läks paagipuhastusse masin. Peale paagi puhastamist ei lähe masin isegi siis käima kui filtri kütet täis panen ja sümptomid on väga sarnased sinu käivitusprobleemidele. sekund- kaks lubab ja siis vaikus majas jälle. Samuti sai proovitud teisi andureid, kuid abi ei olnud. Kas keegi targem mees oskab äkki öelda, kuidas ajule mingisugust reseti või midagi sarnast teha? Äkki ajul mingisugune avariiresiim? Autol oli mingi hetk aku ka tühi ja süüdet sisse keerates urises ees miskit. Võis see ajus miskit segamini ajada?