Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
208 CLK-klass 04/1997...05/2002
#1
Tervist klubikaaslased,
ema plaanib hakata ostma W208 CLK-d. Vaatasin foorumis ringi, kuid palju targemaks ei saanud.
Mind huvitab, et mis on pre-facelifti mudelite tüüpvead ning mis muutus faceliftiga (peale mootorite ja välimuse) Samuti soovin teada, mis on kõige optimaalsem mootor ?
Äkki oskab keegi rääkida kütusekulust. Mis on nende mootorite tüüpvead, mida tuleks uurima minnes vaadata/kuulata ? Olen vaadanud 230 kompressorit, 320 ja uuema tüübi 200 kompressorit. CLK suurust ja massi arvestades ei tohiks vist 430 ka väga suur joodik olla - keskmiselt 12L 100 km kohta ? Oleksin tänulik, kui erinevate mootoritega isendite omanikud räägiksid küttekulust Icon_cool

Ema otsis välja mõned manuaalkastiga isendid, pidasin talle seejärel maha pika ning õpetliku loengu automaatkasti headusestIcon_smile

Ette tänades,
Uku
Vasta
#2
mina valiks 200K/320/430. visuaalselt vaata kere üle, esinduses diagnostika ja veermiku kontroll. siis peaks asi selge olema. kütusekulu jääb 7 ja 15 vahele. kindlasti vali automaat.
Vasta
#3
Eks kui pikemalt aega on üritan mingisuguse ostu-juhi teha, lühidalt aga....
Veermik on olnud üllatavalt vastupidav, kuna isiklikult on tegemist 430 masinaga siis olen tähele pannud, et ees lähevad asjad teps kergemini õhtale, midagi drastilist ei ole tegelikult siin.
Mootorite tüüpvigadeks on nuka-andur ja õhukulumõõtja, mõlemad olen isegi vahetanud, esimene maksab u 1k teine 2-3k, a jaa küünlad on üsnagi kallid u 200.- tk? Kui on nukaandur õhtale minemas siis on tihti see viga, et ei taha tööle minna esimesest laksust ja võib sõidu ajal ka välja isegi surra (viimast pole ise kogend), Kui õhukulumõõtja on õhtale minemas, sis ei lase auto tavaliselt kiirendada ja poob kinni üle 3000 rpm (kui sujuvalt vajutada siis läheb ilusti, kuid kui talda, sis poob kohe). Rohkem praegu vigu enam nagu meelde ei tule...
Üleüldiselt on korralikult vastupidav auto, kurta nüüd küll ei saa, küttekulu on endal jäänud linnas sõitmisel nii 13-15 l/100km, maanteel 8-11l/100km, kõik oleneb sõidustiilist, mäletan kui kätte esimest korda auto sain, siis läks u 30l/100km Big Grin
Aga kui soovi, sis saan oma autot pakkuda, vahetuse põhjuseks - 2. sep tuli uus pereliige meie väiksesse perre ja auto jääb veits väikseks, kahju on isegi müüa.... Smile
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W212 E-klass diisel / pre-facelift vs facelift? / (2.0 100kW / 2.1 125kW / 2.2 150kW) nostromo 20 3,317 20-04-2023, 11:50 AM
Viimane postitus: Rolz
  w211 E-Klass 02/2002...11/2009 marek 58 156,775 09-03-2022, 11:54 PM
Viimane postitus: Rait
  GLK 2.1 105kW vs 125kW (ja W212 E-klass) / ökodiisel / automaat nostromo 5 2,037 12-04-2021, 11:00 PM
Viimane postitus: v6sa
  W209 CLK 2,1 diisel Vombat 0 1,335 01-11-2020, 10:13 PM
Viimane postitus: Vombat
  W222 2013-2017 S-klass mootorid (mida vältida? 7G-TRONIC vs 9G-TRONIC, 4MATIC jne) nostromo 2 6,766 03-02-2020, 06:17 PM
Viimane postitus: nostromo
  w163 M-Klass 03/1998...07/2005 marek 3 20,794 09-12-2019, 12:20 PM
Viimane postitus: v6sa
  C klass universaal Jüri380 0 2,163 13-08-2019, 08:45 AM
Viimane postitus: Jüri380
  ML klass kuni 2005 Antipaatne 1 2,833 16-06-2019, 07:02 PM
Viimane postitus: siimruz
  w220 S-Klass 07/1998...08/2005 marek 22 63,851 28-09-2018, 09:53 AM
Viimane postitus: HotPapa
  w210 E-Klass 05/1995...03/2002 marek 41 87,898 11-08-2017, 01:38 PM
Viimane postitus: Laur



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne