208 CLK-klass 04/1997...05/2002 - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Ostuabi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110) +--- Teema: 208 CLK-klass 04/1997...05/2002 (/showthread.php?tid=9873) |
208 CLK-klass 04/1997...05/2002 - Uku - 15-09-2008 Tervist klubikaaslased, ema plaanib hakata ostma W208 CLK-d. Vaatasin foorumis ringi, kuid palju targemaks ei saanud. Mind huvitab, et mis on pre-facelifti mudelite tüüpvead ning mis muutus faceliftiga (peale mootorite ja välimuse) Samuti soovin teada, mis on kõige optimaalsem mootor ? Äkki oskab keegi rääkida kütusekulust. Mis on nende mootorite tüüpvead, mida tuleks uurima minnes vaadata/kuulata ? Olen vaadanud 230 kompressorit, 320 ja uuema tüübi 200 kompressorit. CLK suurust ja massi arvestades ei tohiks vist 430 ka väga suur joodik olla - keskmiselt 12L 100 km kohta ? Oleksin tänulik, kui erinevate mootoritega isendite omanikud räägiksid küttekulust Ema otsis välja mõned manuaalkastiga isendid, pidasin talle seejärel maha pika ning õpetliku loengu automaatkasti headusest Ette tänades, Uku RE: 208 CLK-klass 04/1997...05/2002 - marek - 15-09-2008 mina valiks 200K/320/430. visuaalselt vaata kere üle, esinduses diagnostika ja veermiku kontroll. siis peaks asi selge olema. kütusekulu jääb 7 ja 15 vahele. kindlasti vali automaat. RE: 208 CLK-klass 04/1997...05/2002 - churka - 15-09-2008 Eks kui pikemalt aega on üritan mingisuguse ostu-juhi teha, lühidalt aga.... Veermik on olnud üllatavalt vastupidav, kuna isiklikult on tegemist 430 masinaga siis olen tähele pannud, et ees lähevad asjad teps kergemini õhtale, midagi drastilist ei ole tegelikult siin. Mootorite tüüpvigadeks on nuka-andur ja õhukulumõõtja, mõlemad olen isegi vahetanud, esimene maksab u 1k teine 2-3k, a jaa küünlad on üsnagi kallid u 200.- tk? Kui on nukaandur õhtale minemas siis on tihti see viga, et ei taha tööle minna esimesest laksust ja võib sõidu ajal ka välja isegi surra (viimast pole ise kogend), Kui õhukulumõõtja on õhtale minemas, sis ei lase auto tavaliselt kiirendada ja poob kinni üle 3000 rpm (kui sujuvalt vajutada siis läheb ilusti, kuid kui talda, sis poob kohe). Rohkem praegu vigu enam nagu meelde ei tule... Üleüldiselt on korralikult vastupidav auto, kurta nüüd küll ei saa, küttekulu on endal jäänud linnas sõitmisel nii 13-15 l/100km, maanteel 8-11l/100km, kõik oleneb sõidustiilist, mäletan kui kätte esimest korda auto sain, siis läks u 30l/100km Aga kui soovi, sis saan oma autot pakkuda, vahetuse põhjuseks - 2. sep tuli uus pereliige meie väiksesse perre ja auto jääb veits väikseks, kahju on isegi müüa.... |