Postitused: 967
Teemad: 28
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
22-07-2008, 03:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-07-2008, 03:21 PM ja muutjaks oli eDiCk.)
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri....&otsi=otsi
väga imelik vaadata missugused hinnad nendel on
w210 E50 AMG on eriti valus hind
Mõni aeg tagasi selliseid asjad miljoni eest ostsid ja praegu saksamaal ka ei ole nii odav kui meil on
Eestis praegu kõik suured-vanad autod ei ole moes ja kõik kardavad neid
mis toimub inimesed?
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
eDiCk Kirjutas:Eestis praegu kõik suured-vanad autod ei ole moes ja kõik kardavad neid
mis toimub inimesed? "majanduskriis". inimestel nii palju pappi, et ostavad uusi autosid, muud midagi.
Postitused: 967
Teemad: 28
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
noh võime aint loota et mõni aeg leitakse eestis nafta ja kõik hakkame S600ga sõita
Postitused: 262
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Eriti on 220 hinnad kukkunud, odavamate hinnad algavad juba 140-150K.
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
soul Kirjutas:Eriti on 220 hinnad kukkunud, odavamate hinnad algavad juba 140-150K. eriti ei imesta ka miks...
Postitused: 967
Teemad: 28
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
marek Kirjutas:soul Kirjutas:Eriti on 220 hinnad kukkunud, odavamate hinnad algavad juba 140-150K. eriti ei imesta ka miks...
W220-l on nii palju probleeme, et selle remondites võiks veel ühe osta
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
eDiCk Kirjutas:W220-l on nii palju probleeme, et selle remondites võiks veel ühe osta bingo.
Postitused: 433
Teemad: 52
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Eestis praegu kõik suured-vanad autod ei ole moes ja kõik kardavad neid
mis toimub inimesed?
[/quote]
On ikka suur vahe küll sõita punktist A punkti B kas suure kütte kuluga või väikes kuluga.Ise ju põletad oma teenitud raha. Mix keegi ei nuuksu kui õllehind tõuseb ... no kui baaris on õlle 45-50 eeki kann no ikka ei teki kohe jänu või mis
56562200
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Õlle hind tõuseb nagu kõik tesedki hinnad, kui kütus kallinneb ad:
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
Eric Kirjutas:On ikka suur vahe küll sõita punktist A punkti B kas suure kütte kuluga või väikes kuluga.Ise ju põletad oma teenitud raha. seda juttu on sama kaua räägitud kui meil on olnud võimalus suurte mootoritega/autodega sõita. mõttetu jutt.
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
Eric Kirjutas:On ikka suur vahe küll sõita punktist A punkti B kas suure kütte kuluga või väikes kuluga.Ise ju põletad oma teenitud raha.
Minu arust tuleks juba siis kõik kulud arvesse võtta, mitte ainult kütusekulu. Võtame näiteks W124 E500 või Toyota Avensis tuttuue ca 2 liitrise automaadi (SOL varustus). Maitse asi, aga minu arust on mugavuselt, väljanägemiselt ja sõiduomadustelt korralik 124 tutikast Avensisest igati üle.
Arvestame näiteks 3 aasta kulusid. Kui nüüd võtta arvesse näiteks, et 124 ostetakse kohe välja, aga Avensis (2-ne automaat ca 360000.-) võetakse liisingusse ja tehakse kasko, siis esimesel aastal ainuüksi liisingmakse ca 110000 (10% sissemakse ja 40% jääkväärtus 3 aastaks), järgmistel aastatel liisingmakse ca 74000 aastas. Lisaks kasko. Mõlema autoga tuleb loomulikult hoolduses käia, aga ma pakun, et E500 suuremat kütusekulu kompenseerib ikkagi auto madal hind. Kui võtame aga MB 2,2 või 3,2 bensuka, siis auto kogukulud juba palju odavamad Toyotast.
Või võtame Karli SEL ja "täislisadega" Dacia :biggergrin:. Ma pole isegi selles kindel, et 3 aastaga Dacia odavam tuleb :lol:
Postitused: 134
Teemad: 15
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
eDiCk Kirjutas:marek Kirjutas:soul Kirjutas:Eriti on 220 hinnad kukkunud, odavamate hinnad algavad juba 140-150K. eriti ei imesta ka miks...
W220-l on nii palju probleeme, et selle remondites võiks veel ühe osta
kui kaua te ise muidu 220-ga sõitnud olete?
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
ervg Kirjutas:kui kaua te ise muidu 220-ga sõitnud olete? järjest minuteid või km? :eureka:
Postitused: 134
Teemad: 15
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
marek Kirjutas:järjest minuteid või km? :eureka:
sa said poindist ilmselt aru küll :eureka:
Postitused: 212
Teemad: 15
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
Marek kirjuta mitu minutit, ma arvutan siis ise kilomeetrid välja
Ja tihti ei ole sellest ka kasu et võtad kaks. Mul ühel alltöövõtjal vahetati garantii ajal koks korda käigukast ära.
sec�i haige
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
ervg Kirjutas:marek Kirjutas:järjest minuteid või km? :eureka: sa said poindist ilmselt aru küll :eureka: no ma sain aga tundub, et sa ei saand
sinu teooria järgi terve silber siis "lollikari" ju. mõni üksik tööline sõidab MB'ga.
Postitused: 134
Teemad: 15
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
marek Kirjutas:no ma sain aga tundub, et sa ei saand
sinu teooria järgi terve silber siis "lollikari" ju. mõni üksik tööline sõidab MB'ga.
ja see variant on ka muidugi välistatud, et s-klassiga sõitvad kodanikud võivad olla oluliselt kriitilisemad kliendid? :bigsmile:
minu isiklik kogemus räägib pigem seda, et selle ~60k jooksul, mis mina oma 220-ga sõitnud olen, ei ole selle masinaga kaugeltki nii palju probleeme olnud kui näiteks 203-ga, mis nägi minu käes ca. 80k
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
ervg Kirjutas:minu isiklik kogemus räägib pigem seda, et selle ~60k jooksul, mis mina oma 220-ga sõitnud olen, ei ole selle masinaga kaugeltki nii palju probleeme olnud kui näiteks 203-ga, mis nägi minu käes ca. 80k 1. kas mõlemad autod olid uued kui nad sinu kätte jõudsid? kui ei old, siis pole mõtet edasi võrrelda.
2. kas mõlemad olid/on esimesed mudelid või facelift'ga? 203'l on nt. iga aasta midagi täiustatud enne facelift'i.
3. palju on kulunud hooldusele/kütusele/kindlustusele raha? või mõne vea likvideerimine?
aga no sul on veel 20000km aega ka! :lol::demond:
Postitused: 134
Teemad: 15
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
23-07-2008, 10:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-07-2008, 01:03 AM ja muutjaks oli ervg.)
marek Kirjutas:ervg Kirjutas:minu isiklik kogemus räägib pigem seda, et selle ~60k jooksul, mis mina oma 220-ga sõitnud olen, ei ole selle masinaga kaugeltki nii palju probleeme olnud kui näiteks 203-ga, mis nägi minu käes ca. 80k 1. kas mõlemad autod olid uued kui nad sinu kätte jõudsid? kui ei old, siis pole mõtet edasi võrrelda.
2. kas mõlemad olid/on esimesed mudelid või facelift'ga? 203'l on nt. iga aasta midagi täiustatud enne facelift'i.
3. palju on kulunud hooldusele/kütusele/kindlustusele raha? või mõne vea likvideerimine?
aga no sul on veel 20000km aega ka! :lol::demond: krt ära nüüd ära ka sõna :lol::lol::lol: 203 ei olnud esimene mudel. 220 on facelift. 203'e vead olid tootmisaastast sõltumatud - sillad, pihustid, küünlad jne jne.
kindlustus/kütus ei ole argumendid, kuna v8 vs. r4 ning mitmekordne vahe auto hinnas ei kannata lihtsalt võrdlemist (ostuhindadest siis ~300k vs. ~600k) hoolduse hinnaklass ei ole märkimisväärselt erinev ning ka kõige suurem viga (airmaticu amort, mille solenoid oli tänu selle taha kogunenud pa$ale lahti roostetanud - siit ühtlasi soovitus airmaticuga masinate omanikele: laske autot aegajalt kõhu alt survepesuriga korralikult puhtaks teha) leidis vägagi soodsa lahenduse 7k vs. ~18k silberi hinna järgi. puksid maksavad nagu puksid ikka ja seega hetkel (ptüi-ptüi-ptüi) ei ole minul vähemalt mingit erilist põhjust kurta. aga jällegi, need on minu isiklikud kogemused antud auto omanikuna ja eks kõik teised teavad paremini kui see, kes igapäevaselt sellise risuga on sunnitud ringi sõitma
muide, arvutasin mõlemi auto puhul laias laastus tehtud kulutused praeguse hetkeni kokku (sinna sisse ei kuulu omaks lõbuks tehtud täiustused ning liisingu sissemaksed) ja sain kummagi auto hinnaks sellised numbrid:
C200CDI - 3.75kr/km
S430L - 4.29kr/km
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
ervg Kirjutas:203 ei olnud esimene mudel. 220 on facelift. 203'e vead olid tootmisaastast sõltumatud - sillad, pihustid, küünlad jne jne. w203 2002a on ikkagi esimine mudel. surnd sillad, pihustid, küünlad jahh...eelmise omaniku tegemata hooldused + head teed ja hea kütus. seega ei saa väita, et 203 on BS, lihtsalt sattus väsind isend.
üks on esimene mudel teine facelift, nagu kahtlustasin, neid ei saa võrrelda.
|