Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Üle 200kW Mersud müügis - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz Eesti Klubi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Foorum: Vaba teema (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=16)
+--- Teema: Üle 200kW Mersud müügis (/showthread.php?tid=9341)

Lehed: 1 2


Üle 200kW Mersud müügis - eDiCk - 22-07-2008

http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri.php?a=101&aj=&b=12&c=&j=0&f1=&f2=&g1=&g2=&k1=200&k2=&l2=&m=0&n=0&h=0&i=0&p=0&ab=0&ac=0&ad=0&ae=2&af=200&ag=0&ag=1&otsi=otsi

väga imelik vaadata missugused hinnad nendel on
w210 E50 AMG on eriti valus hind
Mõni aeg tagasi selliseid asjad miljoni eest ostsid ja praegu saksamaal ka ei ole nii odav kui meil on

Eestis praegu kõik suured-vanad autod ei ole moes ja kõik kardavad neid
mis toimub inimesed?


RE: Üle 200kW Mersud müügis - marek - 22-07-2008

eDiCk Kirjutas:Eestis praegu kõik suured-vanad autod ei ole moes ja kõik kardavad neid
mis toimub inimesed?
"majanduskriis". Smile inimestel nii palju pappi, et ostavad uusi autosid, muud midagi.


RE: Üle 200kW Mersud müügis - eDiCk - 22-07-2008

noh võime aint loota et mõni aeg leitakse eestis nafta ja kõik hakkame S600ga sõitaSmile


RE: Üle 200kW Mersud müügis - soul - 22-07-2008

Eriti on 220 hinnad kukkunud, odavamate hinnad algavad juba 140-150K.


RE: Üle 200kW Mersud müügis - marek - 22-07-2008

soul Kirjutas:Eriti on 220 hinnad kukkunud, odavamate hinnad algavad juba 140-150K.
eriti ei imesta ka miks... Tongue


RE: Üle 200kW Mersud müügis - eDiCk - 22-07-2008

marek Kirjutas:
soul Kirjutas:Eriti on 220 hinnad kukkunud, odavamate hinnad algavad juba 140-150K.
eriti ei imesta ka miks... Tongue

W220-l on nii palju probleeme, et selle remondites võiks veel ühe osta


RE: Üle 200kW Mersud müügis - marek - 22-07-2008

eDiCk Kirjutas:W220-l on nii palju probleeme, et selle remondites võiks veel ühe osta
bingo.


RE: Üle 200kW Mersud müügis - Eric - 23-07-2008

Eestis praegu kõik suured-vanad autod ei ole moes ja kõik kardavad neid
mis toimub inimesed?
[/quote]

On ikka suur vahe küll sõita punktist A punkti B kas suure kütte kuluga või väikes kuluga.Ise ju põletad oma teenitud raha. Mix keegi ei nuuksu kui õllehind tõuseb ... no kui baaris on õlle 45-50 eeki kann no ikka ei teki kohe jänu või mis


RE: Üle 200kW Mersud müügis - Laur - 23-07-2008

Õlle hind tõuseb nagu kõik tesedki hinnad, kui kütus kallinnebConfusedad:


RE: Üle 200kW Mersud müügis - marek - 23-07-2008

Eric Kirjutas:On ikka suur vahe küll sõita punktist A punkti B kas suure kütte kuluga või väikes kuluga.Ise ju põletad oma teenitud raha.
seda juttu on sama kaua räägitud kui meil on olnud võimalus suurte mootoritega/autodega sõita. mõttetu jutt.


RE: Üle 200kW Mersud müügis - Priit - 23-07-2008

Eric Kirjutas:On ikka suur vahe küll sõita punktist A punkti B kas suure kütte kuluga või väikes kuluga.Ise ju põletad oma teenitud raha.

Minu arust tuleks juba siis kõik kulud arvesse võtta, mitte ainult kütusekulu. Võtame näiteks W124 E500 või Toyota Avensis tuttuue ca 2 liitrise automaadi (SOL varustus). Maitse asi, aga minu arust on mugavuselt, väljanägemiselt ja sõiduomadustelt korralik 124 tutikast Avensisest igati üle.

Arvestame näiteks 3 aasta kulusid. Kui nüüd võtta arvesse näiteks, et 124 ostetakse kohe välja, aga Avensis (2-ne automaat ca 360000.-) võetakse liisingusse ja tehakse kasko, siis esimesel aastal ainuüksi liisingmakse ca 110000 (10% sissemakse ja 40% jääkväärtus 3 aastaks), järgmistel aastatel liisingmakse ca 74000 aastas. Lisaks kasko. Mõlema autoga tuleb loomulikult hoolduses käia, aga ma pakun, et E500 suuremat kütusekulu kompenseerib ikkagi auto madal hind. Kui võtame aga MB 2,2 või 3,2 bensuka, siis auto kogukulud juba palju odavamad Toyotast.

Või võtame Karli SEL ja "täislisadega" Dacia :biggergrin:. Ma pole isegi selles kindel, et 3 aastaga Dacia odavam tuleb :lol:


RE: Üle 200kW Mersud müügis - ervg - 23-07-2008

eDiCk Kirjutas:
marek Kirjutas:
soul Kirjutas:Eriti on 220 hinnad kukkunud, odavamate hinnad algavad juba 140-150K.
eriti ei imesta ka miks... Tongue

W220-l on nii palju probleeme, et selle remondites võiks veel ühe osta

kui kaua te ise muidu 220-ga sõitnud olete? Wink


RE: Üle 200kW Mersud müügis - marek - 23-07-2008

ervg Kirjutas:kui kaua te ise muidu 220-ga sõitnud olete? Wink
järjest minuteid või km? :eureka:


RE: Üle 200kW Mersud müügis - ervg - 23-07-2008

marek Kirjutas:järjest minuteid või km? :eureka:

sa said poindist ilmselt aru küll :eureka:


RE: Üle 200kW Mersud müügis - Rait - 23-07-2008

Marek kirjuta mitu minutit, ma arvutan siis ise kilomeetrid välja Tongue

Ja tihti ei ole sellest ka kasu et võtad kaks. Mul ühel alltöövõtjal vahetati garantii ajal koks korda käigukast ära.


RE: Üle 200kW Mersud müügis - marek - 23-07-2008

ervg Kirjutas:
marek Kirjutas:järjest minuteid või km? :eureka:
sa said poindist ilmselt aru küll :eureka:
no ma sain aga tundub, et sa ei saand Smile

sinu teooria järgi terve silber siis "lollikari" ju. mõni üksik tööline sõidab MB'ga.


RE: Üle 200kW Mersud müügis - ervg - 23-07-2008

marek Kirjutas:no ma sain aga tundub, et sa ei saand Smile

sinu teooria järgi terve silber siis "lollikari" ju. mõni üksik tööline sõidab MB'ga.

ja see variant on ka muidugi välistatud, et s-klassiga sõitvad kodanikud võivad olla oluliselt kriitilisemad kliendid? :bigsmile:

minu isiklik kogemus räägib pigem seda, et selle ~60k jooksul, mis mina oma 220-ga sõitnud olen, ei ole selle masinaga kaugeltki nii palju probleeme olnud kui näiteks 203-ga, mis nägi minu käes ca. 80k


RE: Üle 200kW Mersud müügis - marek - 23-07-2008

ervg Kirjutas:minu isiklik kogemus räägib pigem seda, et selle ~60k jooksul, mis mina oma 220-ga sõitnud olen, ei ole selle masinaga kaugeltki nii palju probleeme olnud kui näiteks 203-ga, mis nägi minu käes ca. 80k
1. kas mõlemad autod olid uued kui nad sinu kätte jõudsid? kui ei old, siis pole mõtet edasi võrrelda.

2. kas mõlemad olid/on esimesed mudelid või facelift'ga? 203'l on nt. iga aasta midagi täiustatud enne facelift'i.

3. palju on kulunud hooldusele/kütusele/kindlustusele raha? või mõne vea likvideerimine?

aga no sul on veel 20000km aega ka! :lol::demond:


RE: Üle 200kW Mersud müügis - ervg - 23-07-2008

marek Kirjutas:
ervg Kirjutas:minu isiklik kogemus räägib pigem seda, et selle ~60k jooksul, mis mina oma 220-ga sõitnud olen, ei ole selle masinaga kaugeltki nii palju probleeme olnud kui näiteks 203-ga, mis nägi minu käes ca. 80k
1. kas mõlemad autod olid uued kui nad sinu kätte jõudsid? kui ei old, siis pole mõtet edasi võrrelda.

2. kas mõlemad olid/on esimesed mudelid või facelift'ga? 203'l on nt. iga aasta midagi täiustatud enne facelift'i.

3. palju on kulunud hooldusele/kütusele/kindlustusele raha? või mõne vea likvideerimine?

aga no sul on veel 20000km aega ka! :lol::demond:
krt ära nüüd ära ka sõna :lol::lol::lol: 203 ei olnud esimene mudel. 220 on facelift. 203'e vead olid tootmisaastast sõltumatud - sillad, pihustid, küünlad jne jne.

kindlustus/kütus ei ole argumendid, kuna v8 vs. r4 ning mitmekordne vahe auto hinnas ei kannata lihtsalt võrdlemist (ostuhindadest siis ~300k vs. ~600k) hoolduse hinnaklass ei ole märkimisväärselt erinev ning ka kõige suurem viga (airmaticu amort, mille solenoid oli tänu selle taha kogunenud pa$ale lahti roostetanud - siit ühtlasi soovitus airmaticuga masinate omanikele: laske autot aegajalt kõhu alt survepesuriga korralikult puhtaks teha) leidis vägagi soodsa lahenduse 7k vs. ~18k silberi hinna järgi. puksid maksavad nagu puksid ikka ja seega hetkel (ptüi-ptüi-ptüi) ei ole minul vähemalt mingit erilist põhjust kurta. aga jällegi, need on minu isiklikud kogemused antud auto omanikuna ja eks kõik teised teavad paremini kui see, kes igapäevaselt sellise risuga on sunnitud ringi sõitma Wink

muide, arvutasin mõlemi auto puhul laias laastus tehtud kulutused praeguse hetkeni kokku (sinna sisse ei kuulu omaks lõbuks tehtud täiustused ning liisingu sissemaksed) ja sain kummagi auto hinnaks sellised numbrid:

C200CDI - 3.75kr/km
S430L - 4.29kr/km


RE: Üle 200kW Mersud müügis - marek - 24-07-2008

ervg Kirjutas:203 ei olnud esimene mudel. 220 on facelift. 203'e vead olid tootmisaastast sõltumatud - sillad, pihustid, küünlad jne jne.
w203 2002a on ikkagi esimine mudel. surnd sillad, pihustid, küünlad jahh...eelmise omaniku tegemata hooldused + head teed ja hea kütus. seega ei saa väita, et 203 on BS, lihtsalt sattus väsind isend.

üks on esimene mudel teine facelift, nagu kahtlustasin, neid ei saa võrrelda.