Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
monopritse?
#21
v6sa Kirjutas:Uue hinda ei taha sa teadaWink Mina küll tahaks, perverssest huvist... Võin öelda, et "uus" (ehk tehasetaastatud) kõrgsurvepump OM617 jaoks maksab 2300 €...

Nagu K-Jeti korral: uued tükid on kallid ja korralikke vanu liigub harva. Aga siiski liigub!

krt sa panid nüüd mind mõtlema, ma nägin muidu küll et mootor töötab stabiilselt jne, ja prooovisin natukene sõita, ehk sõitsin treileri peale ja kõik, väga loodan, et töötab normaalseltSad
W123!
Vasta
#22
Rahu-rahu. Kui asi toimib, on kõik korras. Ja kui ei toimi, tuleb lihtsalt tegija otsida ja käima panna.

Igal juhul on karburator lollmehaanikute rünnakutele vastupidavam, kui pritse.Confusedilly:

Kas teadsite, et pritsepead suruõhuga läbi puhudes rikute selle?
Vasta
#23
Ei teadnu, aga ma pole veel puhunud lihtsalt oli selline mõtte et äkki nii saab?
Aga selline puhastamis viis rikkub seda jah? Aga kuidas?Te vist saite aru kes ma olen, et ma olen teile vist juba helistanud kunagi ja rääkinud jah?Smile

Aitäh soovituste ja abi eestSmile
W123!
Vasta
#24
Ja veel üks selline (loll) küsimus, kuna ma ei tea selle auto ajaloo kohta praktiliselt midagi, ja tahaks väga teada mis mootoriga tegu on, kas 2.3 või 2.0? kes oskaks aidata, äkki kellelgi on samasugune motoSmile Aitäh.
W123!
Vasta
#25
Otsi mootori või kere number ja mine Mercedes-Benz esindusse.Sealt vaadatakse kohe arvuti andmetest.Ja kui sul seal Ida virus Mercedes-Benz esundust ei ole , siis saada need numbrid mulle meili peale või privaatsõnumisse , käin Mercedes-Benz esinduses päris tihti.
Vasta
#26
Silber auto on täitse olemas, aga number on ära kulunud ja ei ole loetavSad
W123!
Vasta
#27
kas mootori number ka või?
Vasta
#28
No see sama number mis on ploki paremal küljel. No ta ei ole päris ära kulunud aga ei ole loetav lihtslt, aga ma üritan teda korralikult puhastada ja siis juba vaatab mis saab. On olemas veel mingeid numbreid? aga vinkoodi järgi või veel mingi numrbi järgi saab veel kindlaks teha?
W123!
Vasta
#29
VIN koodi järgi saad teada ainult seda mis tal tehasest tulles peal oli.
300CD, 1984
Mercedes-Benz: Das Beste oder nichts.
Vasta
#30
Aga seda saab esindusest ka teada?
W123!
Vasta
#31
Mul omal ka selline tore karpa W123me peal. Tõstsin mootori 190nelt. 2L mootor, auto passis oli 90kw Smile, tegelikult vist 66??

Kihvt on selle karpaga see, et ei pea paagijuures olevat kütusepumpa töölegi panema. Vuristab ilma kah! Smile

Aga kuna mul oma mersuga pole muud teha kui õllekõrvale irvitada ja lollusi teha, siis ilusate ilmadega proovin huvipärast karpa asendada k-jet'iga. Ei tea kas istub otse peale aga proovin ära...

Edu sulle sellega!
Vasta
#32
carvik Kirjutas:Mul omal ka selline tore karpa W123me peal. Tõstsin mootori 190nelt. 2L mootor, auto passis oli 90kw Smile, tegelikult vist 66??

Kihvt on selle karpaga see, et ei pea paagijuures olevat kütusepumpa töölegi panema. Vuristab ilma kah! Smile

Aga kuna mul oma mersuga pole muud teha kui õllekõrvale irvitada ja lollusi teha, siis ilusate ilmadega proovin huvipärast karpa asendada k-jet'iga. Ei tea kas istub otse peale aga proovin ära...

Edu sulle sellega!

Aga K jet peaks istuma küll kui sa sisselaske kollektor ära vahetad. Ainuke asi, et mulle keegi ütles et sisepõlemis kaamerad on erinevad.
W123!
Vasta
#33
Hydroid Kirjutas:
carvik Kirjutas:Mul omal ka selline tore karpa W123me peal. Tõstsin mootori 190nelt. 2L mootor, auto passis oli 90kw Smile, tegelikult vist 66??

Kihvt on selle karpaga see, et ei pea paagijuures olevat kütusepumpa töölegi panema. Vuristab ilma kah! Smile

Aga kuna mul oma mersuga pole muud teha kui õllekõrvale irvitada ja lollusi teha, siis ilusate ilmadega proovin huvipärast karpa asendada k-jet'iga. Ei tea kas istub otse peale aga proovin ära...

Edu sulle sellega!

Aga K jet peaks istuma küll kui sa sisselaske kollektor ära vahetad. Ainuke asi, et mulle keegi ütles et sisepõlemis kaamerad on erinevad.

Kisub teemast mööda aga muidu see k-jet peaaegu, et läheb peale jah. Kolde lõõrid on suuremad muidu kui kaanes olevad kanalid aga keda see voolavus ikka torgib? Smile Õlifilter jääb ka muidugi ette, mis tuleb asendada vahetava elemendiga filtri kopsiku vastu. Confusedilly: Mis need sisepõlemis kaamerad on?

Täna sai natukene nokitud ja äkki saab homme/ülehomme räime käivitamist proovida. Kui peaks õnnestuma, siis mul oleks töötav pierburg ära kinkida. UZI
Vasta
#34
carvik Kirjutas:
Hydroid Kirjutas:
carvik Kirjutas:Mul omal ka selline tore karpa W123me peal. Tõstsin mootori 190nelt. 2L mootor, auto passis oli 90kw Smile, tegelikult vist 66??

Kihvt on selle karpaga see, et ei pea paagijuures olevat kütusepumpa töölegi panema. Vuristab ilma kah! Smile

Aga kuna mul oma mersuga pole muud teha kui õllekõrvale irvitada ja lollusi teha, siis ilusate ilmadega proovin huvipärast karpa asendada k-jet'iga. Ei tea kas istub otse peale aga proovin ära...

Edu sulle sellega!

Aga K jet peaks istuma küll kui sa sisselaske kollektor ära vahetad. Ainuke asi, et mulle keegi ütles et sisepõlemis kaamerad on erinevad.

Kisub teemast mööda aga muidu see k-jet peaaegu, et läheb peale jah. Kolde lõõrid on suuremad muidu kui kaanes olevad kanalid aga keda see voolavus ikka torgib? Smile Õlifilter jääb ka muidugi ette, mis tuleb asendada vahetava elemendiga filtri kopsiku vastu. Confusedilly: Mis need sisepõlemis kaamerad on?

Täna sai natukene nokitud ja äkki saab homme/ülehomme räime käivitamist proovida. Kui peaks õnnestuma, siis mul oleks töötav pierburg ära kinkida. UZI

Aga mul pole enam seda mootorit vaja, see mootor on suht perses omadega.
Minu arust sisepõlemis kaamera on see mis silindri sees on ja kus see segu põlema läheb, võib-olla ma nimetan seda valesti aga kui vene keelest tõlkida ( kamera vnutrenevo zgaranija) siis peaks küll õige olemaBig Grin
W123!
Vasta
#35
Igaljuhul on mul Kjet peal ja vuristab ringi küll. UZI
W123 räim!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne