Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rapla Kardiraja 2007 järelkaja
#41
v6sa Kirjutas:Pole viga, ehk on selleks ajaks juba mõni vähe vihasem diisel kah joonelUZI

See oleks igati teretulnud!
Märg rada nõuab pensionäri-stiilis sõitu, libisemine lisab ainult sekundeid. Kuigi - teine variant on märksa lõbusam ja mitte ei raatsind kurve rahulikult läbi sõita :biggrin:
Kuiv rada oleks selles suhtes huvitavam, et siis oleks selle jõuga ka midagi peale hakata, mida masin pakub, ei pea AINULT mõistuse häält kuulama...
perpetum mobile
Vasta
#42
Eric Kirjutas:kahju et minu ökopill tihedast konkurentist osa võtta ei saanud ... tegelt põkamehed olid tegijad :hump: faking käigukast pani näkku kukkus koomasse (avariise) kojusõit Rapla-TLN aeg 1h:40min :thumbdown:


See ei ole sinu käigukastist tingitud vaid sinu lekkiv pihusti mis vilises nagu lennuki turbo :lol:
Mine remongi ära ja siis ei viska avariisse!
Vasta
#43
Millised diislid osalesid siis?
Vasta
#44
artur Kirjutas:Millised diislid osalesid siis?

3 x 250D(66 ja 69kw)
mitu x 220CDI (90 - 110kw)
Vist oli veel üks vana 300d lögakas(66kw)
1 x 350TD (130kw)

parandage kui neid oli veel!
Vasta
#45
Kas see 65 kW SE rajal ka käis? Ei pannudki tähele...
Vasta
#46
Sulo Kirjutas:
Eric Kirjutas:kahju et minu ökopill tihedast konkurentist osa võtta ei saanud ... tegelt põkamehed olid tegijad :hump: faking käigukast pani näkku kukkus koomasse (avariise) kojusõit Rapla-TLN aeg 1h:40min :thumbdown:


See ei ole sinu käigukastist tingitud vaid sinu lekkiv pihusti mis vilises nagu lennuki turbo :lol:
Mine remongi ära ja siis ei viska avariisse!

Kahjuks käigukast ja vilisev turbo hääl on kaks erinevat asja ... käigukast läks avariisse see ei vilise ja pihustid ei lase läbi ... pigem turbo on hõre ... arvan ma :hump: :confusedangry:
56562200
Vasta
#47
Sulo Kirjutas:
artur Kirjutas:Millised diislid osalesid siis?

3 x 250D(66 ja 69kw)
mitu x 220CDI (90 - 110kw)
Vist oli veel üks vana 300d lögakas(66kw)
1 x 350TD (130kw)

parandage kui neid oli veel!
350 TD ja 130kw on vale vastus.
300 TD ja 130kw on õige vastus.
Auto on küürakas,ise kah mitte eriti sirge seljaga ja sõbral nimeks Quasimodo.
Vasta
#48
Sulo Kirjutas:
artur Kirjutas:Millised diislid osalesid siis?

3 x 250D(66 ja 69kw)
mitu x 220CDI (90 - 110kw)
Vist oli veel üks vana 300d lögakas(66kw)
1 x 350TD (130kw)

minu E250d arendab kirjade järgi 83kW...
Destination: mis sihikule jääb.
PapaRoomet
Vasta
#49
andrer Kirjutas:minu E250d arendab kirjade järgi 83kW...

Kui tegu turbopilliga siis küll 83 jah.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#50
Werewolf Kirjutas:
andrer Kirjutas:minu E250d arendab kirjade järgi 83kW...

Kui tegu turbopilliga siis küll 83 jah.

Kusjuures ei ole turbot! 95' aastal pandi osadele juba kurvasilmse mootorit peale, mis on 2 nukaga, ilma turbota ja 83kW.

Vt. ka: http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=3248
Destination: mis sihikule jääb.
PapaRoomet
Vasta
#51
Hmm, info, mida ma ei teadnuki. Aga kas see turbo õhuvõtuavadega tiib oli siis kah auto küljes originaalis, kuigi tal turbot pole? Või on see hiljem lisatud.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#52
Oh neid traktoreid ja traktoriste. *Olgugi, et ma ka ise üks nendest* Minu 2,2 -ne passis 92 kw aga siia juurde tahaks öelda : JA SIIS? Omasin kunagi Mazda 626-t, sel oli aiste vahel 2 liitrine bensukas ühe nuki ja 66kw-ga. Samas oli auto selline püss, et lihtsalt sõida ja naudi: lõppkiirus üle 200km/h ja kiirendus alla 10 sek kindlasti. Mida öelda tahan? Lihtsalt, et auto passis kajastatavad kilovatid on seda mõnusamad mida väiksemad nad on /kindlustused/ Tunda rõõmu, et mingi 60 kw mootoriga võitsin 140kw-seid - jäägu see pigem igaühe sisemiseks rõõmuks.

Lihtsalt näitamaks, et loen ka foorumit ja mõtlen kaasa :tongue:
Vasta
#53
Werewolf Kirjutas:Hmm, info, mida ma ei teadnuki. Aga kas see turbo õhuvõtuavadega tiib oli siis kah auto küljes originaalis, kuigi tal turbot pole? Või on see hiljem lisatud.

Kisub offtopikuks, aga mu teada uuemad E-klassid tulid juba kõik välja sellise tiivaga.

Teemasse tagasi: lõbus oli rajal sõita ja tohutu boonuse üritusele lisaski just vesi rajal, mis mõõduvõtmise vähe võrdsemaks tegi. Ise kahetsen seda et 45 harjutamise-minutist vaid paar sellele kulutasin. Muidugi kohati kiskus ikka tihedaks rajal, kuid...

Meeleldi kordaks üritust!
Destination: mis sihikule jääb.
PapaRoomet
Vasta
#54
andrer Kirjutas:
Werewolf Kirjutas:
andrer Kirjutas:minu E250d arendab kirjade järgi 83kW...

Kui tegu turbopilliga siis küll 83 jah.

Kusjuures ei ole turbot! 95' aastal pandi osadele juba kurvasilmse mootorit peale, mis on 2 nukaga, ilma turbota ja 83kW.

Vt. ka: http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=3248

Arvan et ei pandud neid mitte punnudele vaid ikka ellkõige W202 peale. Ja need ei ole nii töökindlad kui vanemad 250D.
Anomaaliaid täis.......ühte õnnetut just kohtasin mis lambist käima ei länud ja siis jälle läks! Keegi ei tea mis häda. Nagu CDI juba
Vasta
#55
andrer Kirjutas:Kusjuures ei ole turbot! 95' aastal pandi osadele juba kurvasilmse mootorit peale, mis on 2 nukaga, ilma turbota ja 83kW.

Vt. ka: http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=3248

alates 93 aasta septembrist 3 liitrine 24 klapiga mootor, ilma turbota aga kilovatte on 100. Kurvasilmsel sama mootor aga turboga vist.
Andres 5169200
MB E300T DIESEL -94

www.andresreisid.ee
Vasta
#56
Sulo Kirjutas:
andrer Kirjutas:
Werewolf Kirjutas:
andrer Kirjutas:minu E250d arendab kirjade järgi 83kW...

Kui tegu turbopilliga siis küll 83 jah.

Kusjuures ei ole turbot! 95' aastal pandi osadele juba kurvasilmse mootorit peale, mis on 2 nukaga, ilma turbota ja 83kW.

Vt. ka: http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=3248

Arvan et ei pandud neid mitte punnudele vaid ikka ellkõige W202 peale. Ja need ei ole nii töökindlad kui vanemad 250D.
Anomaaliaid täis.......ühte õnnetut just kohtasin mis lambist käima ei länud ja siis jälle läks! Keegi ei tea mis häda. Nagu CDI juba

83kW 20-klapilist 2,5 vabalthingavat pandi peale viimased w124, esimesed w210 ja ka w202.
100kW 24-klapilist 3,0 vabalthingavat viimased W124, esimesed w210. Turboga 3-ne mootor on eraldi teema 130kW ja ainult w210 peal ning mu kõige lemmikum neist :bigsmile:

Õige ta on, liigpalju sõitnud või hooldamatta mootorist võib saada õudusunenägu. Veninud kett teeb palju pahandust, ülimadalad surved osades silindrites, mingi kamm nende rohkete klappidega ning alguse saavadki käivitumisraskused. Kui õigel ajal asja ei süvene ja tuld edasi antakse pidi mingi metalne tärin 4000 pöörde juures mootorisse tekkima. Täpsemat infot kahjuks pole, mis siis lahti, ent selliste muredega on autosid remondis olnud.
Täielik OT muidugi.
setud sõitsid seciga
Vasta
#57
Kuskohast pärinevad ralak sul andmed , et 3-ne turboga 130 KW AINULT 210-ne peal?
Auto on küürakas,ise kah mitte eriti sirge seljaga ja sõbral nimeks Quasimodo.
Vasta
#58
Lõoke Kirjutas:Kuskohast pärinevad ralak sul andmed , et 3-ne turboga 130 KW AINULT 210-ne peal?


140 l ka ju sama mootor
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#59
Lõoke Kirjutas:Kuskohast pärinevad ralak sul andmed , et 3-ne turboga 130 KW AINULT 210-ne peal?

sry, muidugi, see kõva jõuallikas veab ka w140-t päris hästi edasi.
setud sõitsid seciga
Vasta
#60
Kuritarvitan järgnevaga seda teemat. Moded, kustutage, kui tundub asjatu.

OT on/
Küsin veelkord, ega keegi meite Olympost ei leidnud Raplast? Apastraat on endiselt kadunud...Confusedad:

Kas keegi Vene foorumis figureerija saaks ka sealtpoolt küsida? Kuldar, eDiCk - APPI!

Ei tahaks uskuda, et keegi selle meie autost ära vinnas - natuke liiga odav vidin selleks. Kuigi, auto seisis paar hetke lukustamata ustega (ise loll)...

Aparaadi tagasitoojale mõtleme mingi vaevatasu ka välja...

OT off/
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  AG Suvekarikas 2023 - III etapp Rapla 07.10 Ruslan 0 137 27-09-2023, 02:22 PM
Viimane postitus: Ruslan
  AG Suvekarikas 2023 - II etapp Rapla 25.06 Ruslan 0 190 31-05-2023, 02:36 PM
Viimane postitus: Ruslan
  Suvepäevad 2011 järelkaja Marten 34 35,840 20-09-2011, 11:49 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Läti klubi sünnipäeva 2011 järelkaja. janek126 9 9,307 23-06-2011, 03:59 PM
Viimane postitus: janek126
  Jaaniralli Rapla kardirajal - 26.06 indrek 72 62,211 24-02-2011, 08:13 PM
Viimane postitus: taadu
Brick Talvepäevade järelkaja sm. pelle 20 15,255 04-03-2010, 01:05 AM
Viimane postitus: janek126
  MB Klubi 22.08.09 Audru rajapäeva järelkaja Priit 9 9,001 01-09-2009, 07:48 PM
Viimane postitus: Priit
  Suvepäevade järelkaja Laur 28 18,145 31-07-2009, 01:14 AM
Viimane postitus: Heinar
  Rapla Talvine Rada 15.02.09 eDiCk 35 21,565 11-02-2009, 05:43 PM
Viimane postitus: indrek
Big Grin MB Klubi 17.08.2008 ringraja järelkaja Priit 64 39,634 11-09-2008, 11:40 PM
Viimane postitus: Karl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne