Postitused: 1,220
Teemad: 21
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
v6sa Kirjutas:Pole viga, ehk on selleks ajaks juba mõni vähe vihasem diisel kah joonel
See oleks igati teretulnud!
Märg rada nõuab pensionäri-stiilis sõitu, libisemine lisab ainult sekundeid. Kuigi - teine variant on märksa lõbusam ja mitte ei raatsind kurve rahulikult läbi sõita :biggrin:
Kuiv rada oleks selles suhtes huvitavam, et siis oleks selle jõuga ka midagi peale hakata, mida masin pakub, ei pea AINULT mõistuse häält kuulama...
perpetum mobile
Postitused: 977
Teemad: 102
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Eric Kirjutas:kahju et minu ökopill tihedast konkurentist osa võtta ei saanud ... tegelt põkamehed olid tegijad :hump: faking käigukast pani näkku kukkus koomasse (avariise) kojusõit Rapla-TLN aeg 1h:40min :thumbdown:
See ei ole sinu käigukastist tingitud vaid sinu lekkiv pihusti mis vilises nagu lennuki turbo :lol:
Mine remongi ära ja siis ei viska avariisse!
Postitused: 17
Teemad: 5
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Millised diislid osalesid siis?
Postitused: 977
Teemad: 102
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
artur Kirjutas:Millised diislid osalesid siis?
3 x 250D(66 ja 69kw)
mitu x 220CDI (90 - 110kw)
Vist oli veel üks vana 300d lögakas(66kw)
1 x 350TD (130kw)
parandage kui neid oli veel!
Postitused: 8,662
Teemad: 110
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kas see 65 kW SE rajal ka käis? Ei pannudki tähele...
Postitused: 584
Teemad: 62
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Sulo Kirjutas:Eric Kirjutas:kahju et minu ökopill tihedast konkurentist osa võtta ei saanud ... tegelt põkamehed olid tegijad :hump: faking käigukast pani näkku kukkus koomasse (avariise) kojusõit Rapla-TLN aeg 1h:40min :thumbdown:
See ei ole sinu käigukastist tingitud vaid sinu lekkiv pihusti mis vilises nagu lennuki turbo :lol:
Mine remongi ära ja siis ei viska avariisse!
Kahjuks käigukast ja vilisev turbo hääl on kaks erinevat asja ... käigukast läks avariisse see ei vilise ja pihustid ei lase läbi ... pigem turbo on hõre ... arvan ma :hump: :confusedangry:
56562200
Postitused: 1,099
Teemad: 59
Liitus: Nov 2005
Maine:
6
Sulo Kirjutas:artur Kirjutas:Millised diislid osalesid siis?
3 x 250D(66 ja 69kw)
mitu x 220CDI (90 - 110kw)
Vist oli veel üks vana 300d lögakas(66kw)
1 x 350TD (130kw)
parandage kui neid oli veel! 350 TD ja 130kw on vale vastus.
300 TD ja 130kw on õige vastus.
Auto on küürakas,ise kah mitte eriti sirge seljaga ja sõbral nimeks Quasimodo.
Postitused: 66
Teemad: 4
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Sulo Kirjutas:artur Kirjutas:Millised diislid osalesid siis?
3 x 250D(66 ja 69kw)
mitu x 220CDI (90 - 110kw)
Vist oli veel üks vana 300d lögakas(66kw)
1 x 350TD (130kw)
minu E250d arendab kirjade järgi 83kW...
Destination: mis sihikule jääb.
PapaRoomet
Postitused: 1,795
Teemad: 54
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
andrer Kirjutas:minu E250d arendab kirjade järgi 83kW...
Kui tegu turbopilliga siis küll 83 jah.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 66
Teemad: 4
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Werewolf Kirjutas:andrer Kirjutas:minu E250d arendab kirjade järgi 83kW...
Kui tegu turbopilliga siis küll 83 jah.
Kusjuures ei ole turbot! 95' aastal pandi osadele juba kurvasilmse mootorit peale, mis on 2 nukaga, ilma turbota ja 83kW.
Vt. ka: http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=3248
Destination: mis sihikule jääb.
PapaRoomet
Postitused: 1,795
Teemad: 54
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Hmm, info, mida ma ei teadnuki. Aga kas see turbo õhuvõtuavadega tiib oli siis kah auto küljes originaalis, kuigi tal turbot pole? Või on see hiljem lisatud.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 441
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
Oh neid traktoreid ja traktoriste. *Olgugi, et ma ka ise üks nendest* Minu 2,2 -ne passis 92 kw aga siia juurde tahaks öelda : JA SIIS? Omasin kunagi Mazda 626-t, sel oli aiste vahel 2 liitrine bensukas ühe nuki ja 66kw-ga. Samas oli auto selline püss, et lihtsalt sõida ja naudi: lõppkiirus üle 200km/h ja kiirendus alla 10 sek kindlasti. Mida öelda tahan? Lihtsalt, et auto passis kajastatavad kilovatid on seda mõnusamad mida väiksemad nad on /kindlustused/ Tunda rõõmu, et mingi 60 kw mootoriga võitsin 140kw-seid - jäägu see pigem igaühe sisemiseks rõõmuks.
Lihtsalt näitamaks, et loen ka foorumit ja mõtlen kaasa :tongue:
Postitused: 66
Teemad: 4
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Werewolf Kirjutas:Hmm, info, mida ma ei teadnuki. Aga kas see turbo õhuvõtuavadega tiib oli siis kah auto küljes originaalis, kuigi tal turbot pole? Või on see hiljem lisatud.
Kisub offtopikuks, aga mu teada uuemad E-klassid tulid juba kõik välja sellise tiivaga.
Teemasse tagasi: lõbus oli rajal sõita ja tohutu boonuse üritusele lisaski just vesi rajal, mis mõõduvõtmise vähe võrdsemaks tegi. Ise kahetsen seda et 45 harjutamise-minutist vaid paar sellele kulutasin. Muidugi kohati kiskus ikka tihedaks rajal, kuid...
Meeleldi kordaks üritust!
Destination: mis sihikule jääb.
PapaRoomet
Postitused: 977
Teemad: 102
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
andrer Kirjutas:Werewolf Kirjutas:andrer Kirjutas:minu E250d arendab kirjade järgi 83kW...
Kui tegu turbopilliga siis küll 83 jah.
Kusjuures ei ole turbot! 95' aastal pandi osadele juba kurvasilmse mootorit peale, mis on 2 nukaga, ilma turbota ja 83kW.
Vt. ka: http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=3248
Arvan et ei pandud neid mitte punnudele vaid ikka ellkõige W202 peale. Ja need ei ole nii töökindlad kui vanemad 250D.
Anomaaliaid täis.......ühte õnnetut just kohtasin mis lambist käima ei länud ja siis jälle läks! Keegi ei tea mis häda. Nagu CDI juba
Postitused: 193
Teemad: 14
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
andrer Kirjutas:Kusjuures ei ole turbot! 95' aastal pandi osadele juba kurvasilmse mootorit peale, mis on 2 nukaga, ilma turbota ja 83kW.
Vt. ka: http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=3248
alates 93 aasta septembrist 3 liitrine 24 klapiga mootor, ilma turbota aga kilovatte on 100. Kurvasilmsel sama mootor aga turboga vist.
Postitused: 937
Teemad: 18
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Sulo Kirjutas:andrer Kirjutas:Werewolf Kirjutas:andrer Kirjutas:minu E250d arendab kirjade järgi 83kW...
Kui tegu turbopilliga siis küll 83 jah.
Kusjuures ei ole turbot! 95' aastal pandi osadele juba kurvasilmse mootorit peale, mis on 2 nukaga, ilma turbota ja 83kW.
Vt. ka: http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=3248
Arvan et ei pandud neid mitte punnudele vaid ikka ellkõige W202 peale. Ja need ei ole nii töökindlad kui vanemad 250D.
Anomaaliaid täis.......ühte õnnetut just kohtasin mis lambist käima ei länud ja siis jälle läks! Keegi ei tea mis häda. Nagu CDI juba
83kW 20-klapilist 2,5 vabalthingavat pandi peale viimased w124, esimesed w210 ja ka w202.
100kW 24-klapilist 3,0 vabalthingavat viimased W124, esimesed w210. Turboga 3-ne mootor on eraldi teema 130kW ja ainult w210 peal ning mu kõige lemmikum neist :bigsmile:
Õige ta on, liigpalju sõitnud või hooldamatta mootorist võib saada õudusunenägu. Veninud kett teeb palju pahandust, ülimadalad surved osades silindrites, mingi kamm nende rohkete klappidega ning alguse saavadki käivitumisraskused. Kui õigel ajal asja ei süvene ja tuld edasi antakse pidi mingi metalne tärin 4000 pöörde juures mootorisse tekkima. Täpsemat infot kahjuks pole, mis siis lahti, ent selliste muredega on autosid remondis olnud.
Täielik OT muidugi.
setud sõitsid seciga
Postitused: 1,099
Teemad: 59
Liitus: Nov 2005
Maine:
6
Kuskohast pärinevad ralak sul andmed , et 3-ne turboga 130 KW AINULT 210-ne peal?
Auto on küürakas,ise kah mitte eriti sirge seljaga ja sõbral nimeks Quasimodo.
Postitused: 5,310
Teemad: 619
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Lõoke Kirjutas:Kuskohast pärinevad ralak sul andmed , et 3-ne turboga 130 KW AINULT 210-ne peal?
140 l ka ju sama mootor
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 937
Teemad: 18
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Lõoke Kirjutas:Kuskohast pärinevad ralak sul andmed , et 3-ne turboga 130 KW AINULT 210-ne peal?
sry, muidugi, see kõva jõuallikas veab ka w140-t päris hästi edasi.
setud sõitsid seciga
Postitused: 8,662
Teemad: 110
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kuritarvitan järgnevaga seda teemat. Moded, kustutage, kui tundub asjatu.
OT on/
Küsin veelkord, ega keegi meite Olympost ei leidnud Raplast? Apastraat on endiselt kadunud... ad:
Kas keegi Vene foorumis figureerija saaks ka sealtpoolt küsida? Kuldar, eDiCk - APPI!
Ei tahaks uskuda, et keegi selle meie autost ära vinnas - natuke liiga odav vidin selleks. Kuigi, auto seisis paar hetke lukustamata ustega (ise loll)...
Aparaadi tagasitoojale mõtleme mingi vaevatasu ka välja...
OT off/
|