16-11-2022, 06:07 PM
[quote pid="301485" dateline="1668607990"]
Rataste tasakaaulustamine
Üks hetk hakkas rool vibreerima ja tundus just eestpoolt tulev. Alates kiirusest 100+. Läksin kontrolli ja öeldi, et tõneäoliselt rataste tasakaalustamise küsimus. Sain ka varasemalt sellist tagasisidet kui tuttavatelt uurisin. Tõsi, aitas tõesti ning sellist vibratsiooni enam ei ole. Tasakaalustamisel öeldi ka, et raskused on varasemalt valesti paigutatud. Kommenteerida ei tea, kuid saan aru, et lähenemised seal erinevad.
Küll aga palusin tasakaalustamist eesmistele ratastele. Samas kui on kiirus juba 100+ ja kasvõi 140 (olen välismaal), siis kerget vibratsiooni ikka tunnen, aga mitte selliselt mis varasemalt. Ehk olukord on ikka parem. Vibratsioon kiiruse suurenemisel ei muutu, ühtlane.
Siinkohal küsimus. Kas peaksin veel täiendavalt paluma eesmisi rattaid kontrollida ja tasakaalustada ning teostama siis juba tasakaalustamist ka tagumistele. Kuna esmane tasakaalustamine oli juba suureks abiks, siis pigem ikka balanseerimise küsimus üldpildis? Ehk ei ole kuskil mingit muud liigendit seal kulunud. Saan aru, et neid liigendusi justkui kerge tuvastada ei ole. Uurisin varasemalt foorumitest, mis seal inimesed kommenteerisid. Suurema osa oli ikka tasakaalustamise küsimus.
[/quote]
Tasakaalustus aitab seni,kuniks rehv-velg suht sirge.Päris kõveraid asju saab ka pingis 0 ajada,aga siis jääb vibra sisse.
Sama seis "munas" rehviga.
Mu viimase aja praktika on näidanud seda,et kettad osadel kõverad.Need vibravad ka tavaliselt mingist kiirusest ja kiiruse muutus seda suuremaks-väiksemaks ei tee.Ja ketta kõverust alati pedaali all tunda pole.
Aga see vibra värk on selline probleem mida internetis raske tuvastada.Veel raskem remontida.
Rataste tasakaaulustamine
Üks hetk hakkas rool vibreerima ja tundus just eestpoolt tulev. Alates kiirusest 100+. Läksin kontrolli ja öeldi, et tõneäoliselt rataste tasakaalustamise küsimus. Sain ka varasemalt sellist tagasisidet kui tuttavatelt uurisin. Tõsi, aitas tõesti ning sellist vibratsiooni enam ei ole. Tasakaalustamisel öeldi ka, et raskused on varasemalt valesti paigutatud. Kommenteerida ei tea, kuid saan aru, et lähenemised seal erinevad.
Küll aga palusin tasakaalustamist eesmistele ratastele. Samas kui on kiirus juba 100+ ja kasvõi 140 (olen välismaal), siis kerget vibratsiooni ikka tunnen, aga mitte selliselt mis varasemalt. Ehk olukord on ikka parem. Vibratsioon kiiruse suurenemisel ei muutu, ühtlane.
Siinkohal küsimus. Kas peaksin veel täiendavalt paluma eesmisi rattaid kontrollida ja tasakaalustada ning teostama siis juba tasakaalustamist ka tagumistele. Kuna esmane tasakaalustamine oli juba suureks abiks, siis pigem ikka balanseerimise küsimus üldpildis? Ehk ei ole kuskil mingit muud liigendit seal kulunud. Saan aru, et neid liigendusi justkui kerge tuvastada ei ole. Uurisin varasemalt foorumitest, mis seal inimesed kommenteerisid. Suurema osa oli ikka tasakaalustamise küsimus.
[/quote]
Tasakaalustus aitab seni,kuniks rehv-velg suht sirge.Päris kõveraid asju saab ka pingis 0 ajada,aga siis jääb vibra sisse.
Sama seis "munas" rehviga.
Mu viimase aja praktika on näidanud seda,et kettad osadel kõverad.Need vibravad ka tavaliselt mingist kiirusest ja kiiruse muutus seda suuremaks-väiksemaks ei tee.Ja ketta kõverust alati pedaali all tunda pole.
Aga see vibra värk on selline probleem mida internetis raske tuvastada.Veel raskem remontida.
- Alar.