Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W211 Turbo probleem
#1
Tere,

Oskab ehk keegi suunata.

P0244 turbo wastegate solenoid A, limp mode nagu ikka, sõita saab lihtsalt turbot ei ole.
Otsides ei tundu, et geomeetria neil väga probleemne oleks, kas on kellegil ehk anda juhiseid millega edasi minna?

W211 320cdi 150kw
Tänud ette.
Vasta
#2
(16-11-2022, 01:36 PM)difred Kirjutas: Tere,

Oskab ehk keegi suunata.

P0244 turbo wastegate solenoid A, limp mode nagu ikka, sõita saab lihtsalt turbot ei ole.
Otsides ei tundu, et geomeetria neil väga probleemne oleks, kas on kellegil ehk anda juhiseid millega edasi minna?

W211 320cdi 150kw
Tänud ette.

Antud kood tähendab turbo aktuaatorit, vaata kas aktuaatori hoob liigub kui süüte sisse lülitad.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#3
Kui käivitamisel ei liigu siis turbo aktuaatori viga üldjuhul remonditav.
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Vasta
#4
(18-11-2022, 12:05 AM)meego Kirjutas: Kui käivitamisel ei liigu siis turbo aktuaatori viga üldjuhul remonditav.

Eeldusel,et jootekolb käes püsib ja oskad alumiiniumi külge joota. Aga võib ka kulunud tigu kinni kiiluda hammakaga ja siis juba on mõttekam taastatud garantiiga aktuaator osta.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#5
Süüdet sisse pannes hoob ei liigu.
Kas oskab keegi ka soovitada kontakti kes taastab neid aktuaatoreid?
Pole veel lahti võtnud seda, aga ennetavalt uuriks juba.
Vasta
#6
(18-11-2022, 12:52 PM)vreps Kirjutas:
(18-11-2022, 12:05 AM)meego Kirjutas: Kui käivitamisel ei liigu siis turbo aktuaatori viga üldjuhul remonditav.

Eeldusel,et jootekolb käes püsib ja oskad alumiiniumi külge joota. Aga võib ka kulunud tigu kinni kiiluda hammakaga ja siis juba on mõttekam taastatud garantiiga aktuaator osta.
Kas suudad alumiiniumi külge joota?
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Vasta
#7
Tahtsin just sama probleemiga teema teha, aga duubeldada pole mõtet (W211 320 cdi turbo geomeetria tembutab - 2510 - Charge pressure positioner). Nn põhikoht sai üle käidud "alumiiniumi külge jootes", aga viga endiselt alles, ehk pigem mujal viga. 

Olen kuulnud, et uut aktuaatorit vaja autole õpetada (naised saunas rääkisid), kas vastab tõele või keera külge ja korras? 

Taastatud garantiiga aktuaatorit saab igast tava autovaruosapoest või pigem turbodega tegelevate ettevõtete teema?
Vasta
#8
(25-11-2022, 09:11 PM)Tairo Kirjutas: Tahtsin just sama probleemiga teema teha, aga duubeldada pole mõtet (W211 320 cdi turbo geomeetria tembutab - 2510 - Charge pressure positioner). Nn põhikoht sai üle käidud "alumiiniumi külge jootes", aga viga endiselt alles, ehk pigem mujal viga. 

Olen kuulnud, et uut aktuaatorit vaja autole õpetada (naised saunas rääkisid), kas vastab tõele või keera külge ja korras? 

Taastatud garantiiga aktuaatorit saab igast tava autovaruosapoest või pigem turbodega tegelevate ettevõtete teema?

Mul oli om642 mootoril see probleem, tõsi küll jeebil aga vahet pole. Esialgu sai paar korda joodetud, mingiks ajaks nagu aitas. Aga lõpuks selgus, et tegelik probleem oli teo ja hammaka kulumine ja need kiilusid omavahel vahepeal kinni. Mul selle taastatud aktuaatoriga joppas ja hakkas korralikult tööle ilma õpetamiseta aga mõnikord on tõesti uuele jupile vaja nn. parameetreid õpetada. Mina ostsin poest garantiiga, vist 200 maksis , tuli odavam kui mingi spetsialiseerunud ettevõtte tegelaste blondiinidele mõeldud muinasjutte kinni maksta. Vahetusega saab igaüks hakkama, kui just käed p...st välja ei kasva.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#9
(25-11-2022, 06:17 PM)meego Kirjutas:
(18-11-2022, 12:52 PM)vreps Kirjutas:
(18-11-2022, 12:05 AM)meego Kirjutas: Kui käivitamisel ei liigu siis turbo aktuaatori viga üldjuhul remonditav.

Eeldusel,et jootekolb käes püsib ja oskad alumiiniumi külge joota. Aga võib ka kulunud tigu kinni kiiluda hammakaga ja siis juba on mõttekam taastatud garantiiga aktuaator osta.
Kas suudad alumiiniumi külge joota?

Jah suudan, aga ma olen väga laisk ja teenustöödega tegeleda ei viitsi.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#10
Minu mure sai lahendatud sellega, et aktuaatori hoovad olid roostes ja ei liikunud, puhastati ära korralikult ja asi toimib.
Vasta
#11
(30-11-2022, 11:03 AM)difred Kirjutas: Minu mure sai lahendatud sellega, et aktuaatori hoovad olid roostes ja ei liikunud, puhastati ära korralikult ja asi toimib.

Tore, kui nii lihtsalt korda sai. Kuigi tõenäoliselt oli roostes ja ei liikunud turbo geomeetria hoovastik mitte aktuaatori hoob ise.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w211 e270cdi ei puhu sooja margojmi 10 158 04-12-2022, 10:25 PM
Viimane postitus: margojmi
  w211 kellaploki valgustus margojmi 1 134 02-12-2022, 11:58 AM
Viimane postitus: Marksus
  w211 battery protection 211mers 5 301 18-11-2022, 12:02 AM
Viimane postitus: meego
  Xenoni probleem Paranormaalne 2 144 16-11-2022, 09:41 PM
Viimane postitus: Black66
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 136 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  HYBRID TURBO OneSlowCDI 0 173 11-10-2022, 05:53 PM
Viimane postitus: OneSlowCDI
  Probleem W212 E350 cdi 09 roolilatiga kotto 1 254 04-10-2022, 04:46 PM
Viimane postitus: stihl
  Mercedes W211 2004 hen1 0 279 18-09-2022, 03:42 PM
Viimane postitus: hen1
Photo W211 110kw 2004 E220 diisel juhtaju ando_305 0 274 26-08-2022, 04:59 PM
Viimane postitus: ando_305
  W211 E320 kütusepaagi leke/uue sobivus Pahh 1 386 18-08-2022, 09:34 AM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne