Postitused: 27
Teemad: 16
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
16-11-2022, 01:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-11-2022, 01:46 PM ja muutjaks oli difred.)
Tere,
Oskab ehk keegi suunata.
P0244 turbo wastegate solenoid A, limp mode nagu ikka, sõita saab lihtsalt turbot ei ole.
Otsides ei tundu, et geomeetria neil väga probleemne oleks, kas on kellegil ehk anda juhiseid millega edasi minna?
W211 320cdi 150kw
Tänud ette.
Postitused: 210
Teemad: 0
Liitus: Dec 2020
Maine:
6
16-11-2022, 02:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-11-2022, 02:38 PM ja muutjaks oli vreps.)
(16-11-2022, 01:36 PM)difred Kirjutas: Tere,
Oskab ehk keegi suunata.
P0244 turbo wastegate solenoid A, limp mode nagu ikka, sõita saab lihtsalt turbot ei ole.
Otsides ei tundu, et geomeetria neil väga probleemne oleks, kas on kellegil ehk anda juhiseid millega edasi minna?
W211 320cdi 150kw
Tänud ette.
Antud kood tähendab turbo aktuaatorit, vaata kas aktuaatori hoob liigub kui süüte sisse lülitad.
numerus stultorum, infinitus est
Postitused: 311
Teemad: 19
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Kui käivitamisel ei liigu siis turbo aktuaatori viga üldjuhul remonditav.
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Postitused: 210
Teemad: 0
Liitus: Dec 2020
Maine:
6
(18-11-2022, 12:05 AM)meego Kirjutas: Kui käivitamisel ei liigu siis turbo aktuaatori viga üldjuhul remonditav.
Eeldusel,et jootekolb käes püsib ja oskad alumiiniumi külge joota. Aga võib ka kulunud tigu kinni kiiluda hammakaga ja siis juba on mõttekam taastatud garantiiga aktuaator osta.
numerus stultorum, infinitus est
Postitused: 27
Teemad: 16
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
25-11-2022, 10:32 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-11-2022, 10:32 AM ja muutjaks oli difred.)
Süüdet sisse pannes hoob ei liigu.
Kas oskab keegi ka soovitada kontakti kes taastab neid aktuaatoreid?
Pole veel lahti võtnud seda, aga ennetavalt uuriks juba.
Postitused: 311
Teemad: 19
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
(18-11-2022, 12:52 PM)vreps Kirjutas: (18-11-2022, 12:05 AM)meego Kirjutas: Kui käivitamisel ei liigu siis turbo aktuaatori viga üldjuhul remonditav.
Eeldusel,et jootekolb käes püsib ja oskad alumiiniumi külge joota. Aga võib ka kulunud tigu kinni kiiluda hammakaga ja siis juba on mõttekam taastatud garantiiga aktuaator osta. Kas suudad alumiiniumi külge joota?
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Postitused: 11
Teemad: 4
Liitus: Aug 2018
Maine:
0
Tahtsin just sama probleemiga teema teha, aga duubeldada pole mõtet (W211 320 cdi turbo geomeetria tembutab - 2510 - Charge pressure positioner). Nn põhikoht sai üle käidud "alumiiniumi külge jootes", aga viga endiselt alles, ehk pigem mujal viga.
Olen kuulnud, et uut aktuaatorit vaja autole õpetada (naised saunas rääkisid), kas vastab tõele või keera külge ja korras?
Taastatud garantiiga aktuaatorit saab igast tava autovaruosapoest või pigem turbodega tegelevate ettevõtete teema?
Postitused: 210
Teemad: 0
Liitus: Dec 2020
Maine:
6
(25-11-2022, 09:11 PM)Tairo Kirjutas: Tahtsin just sama probleemiga teema teha, aga duubeldada pole mõtet (W211 320 cdi turbo geomeetria tembutab - 2510 - Charge pressure positioner). Nn põhikoht sai üle käidud "alumiiniumi külge jootes", aga viga endiselt alles, ehk pigem mujal viga.
Olen kuulnud, et uut aktuaatorit vaja autole õpetada (naised saunas rääkisid), kas vastab tõele või keera külge ja korras?
Taastatud garantiiga aktuaatorit saab igast tava autovaruosapoest või pigem turbodega tegelevate ettevõtete teema?
Mul oli om642 mootoril see probleem, tõsi küll jeebil aga vahet pole. Esialgu sai paar korda joodetud, mingiks ajaks nagu aitas. Aga lõpuks selgus, et tegelik probleem oli teo ja hammaka kulumine ja need kiilusid omavahel vahepeal kinni. Mul selle taastatud aktuaatoriga joppas ja hakkas korralikult tööle ilma õpetamiseta aga mõnikord on tõesti uuele jupile vaja nn. parameetreid õpetada. Mina ostsin poest garantiiga, vist 200 maksis , tuli odavam kui mingi spetsialiseerunud ettevõtte tegelaste blondiinidele mõeldud muinasjutte kinni maksta. Vahetusega saab igaüks hakkama, kui just käed p...st välja ei kasva.
numerus stultorum, infinitus est
Postitused: 210
Teemad: 0
Liitus: Dec 2020
Maine:
6
26-11-2022, 03:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-11-2022, 03:05 PM ja muutjaks oli vreps.)
(25-11-2022, 06:17 PM)meego Kirjutas: (18-11-2022, 12:52 PM)vreps Kirjutas: (18-11-2022, 12:05 AM)meego Kirjutas: Kui käivitamisel ei liigu siis turbo aktuaatori viga üldjuhul remonditav.
Eeldusel,et jootekolb käes püsib ja oskad alumiiniumi külge joota. Aga võib ka kulunud tigu kinni kiiluda hammakaga ja siis juba on mõttekam taastatud garantiiga aktuaator osta. Kas suudad alumiiniumi külge joota?
Jah suudan, aga ma olen väga laisk ja teenustöödega tegeleda ei viitsi.
numerus stultorum, infinitus est
Postitused: 27
Teemad: 16
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Minu mure sai lahendatud sellega, et aktuaatori hoovad olid roostes ja ei liikunud, puhastati ära korralikult ja asi toimib.
Postitused: 210
Teemad: 0
Liitus: Dec 2020
Maine:
6
(30-11-2022, 11:03 AM)difred Kirjutas: Minu mure sai lahendatud sellega, et aktuaatori hoovad olid roostes ja ei liikunud, puhastati ära korralikult ja asi toimib.
Tore, kui nii lihtsalt korda sai. Kuigi tõenäoliselt oli roostes ja ei liikunud turbo geomeetria hoovastik mitte aktuaatori hoob ise.
numerus stultorum, infinitus est
Postitused: 1
Teemad: 0
Liitus: Jun 2018
Maine:
0
Mb w211 280 cdi turbo ei tule järgi aktuator
Hovastik liigub aga viskab kood P0244 mis viga äkki on
Kes oskab aidata
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Lesven või Hort võiks osata vaadata, kas viga on juhtmestikus või on aktuaator ise vigane.
Kas hoovastik liigub vabalt kogu ulatuses või on tunda mingis asendis ka takerdumist?
|