Postitused: 65
Teemad: 10
Liitus: Oct 2021
Maine:
0
Autoks 1997 prefl S210 e420 Avantgarde ning vanusest tingituna vajab ilmselt peagi mõningate vedrustuskomponentide vahetust.
Vanake on terve elu veetund saksa siledatel teedel ja nüüd tänavu siin esmakordeslt suvitades hakkasid of course kondid valutama.
Kuna saada oleks ka pikemaid vedrusid ja amorte, siis on pehmema sõidu nimel nende kasutuselevõtt ahvatlev.
Küsimuse all on aga allolevad tagumised õliamordid (universaal) ja nende sobivus kui teha nn. mudelivahetus vedrustusele.
Hetkel lekkeid pole ja paunad tundub ka et veel kestavad.
Et siis kas kaalu jälgiv taguots tuleks ka kuidagi üle vaadata/timmida/midagi vahetada?
Igasugune info ja näpunäited welcome..!
DW
Postitused: 287
Teemad: 17
Liitus: Mar 2015
Maine:
2
Avantgard on minu arust piisavalt pehme võrreldes bemmi M paketiga või sama ajastu volvo V70-ga. Pehmema vedrustusega hakkab sul kurvis rohkem läbi ka vajuma. Kunagi poolkogemata proovitud värk. Kuu aega kannatasin ja siis läksid õiged asjad alla. Ja kui vahetad, siis kindlasti ainult sachs.
Postitused: 65
Teemad: 10
Liitus: Oct 2021
Maine:
0
Kas Sachs peab kauem vastu või on seal veel midagi erilist?
Postitused: 131
Teemad: 14
Liitus: Sep 2012
Maine:
1
Kuidas kellelegi meeldib sõita, minu arust täitsa OK ettevõtmine.
Sai sarnane asi tehtud küll facelift mudelil, aga piisas esimeste vedrude-amortide vahetusest. Lisaks võid vahetada esivedrude peale käivad kummipadjad kõige paksemate vastu, saad kõrgema kliirensi. Samas kummipadjad vedrustuse käiku ei muuda ja seega pole hädavajalik vahetus.
Taga pole midagi vaja vahetada, ainult nivooregulaatorist pead tagaotsa kõrgemaks reguleerima. Taga kannab paunade peal ning seal minu arust ei olnud amortidel vahet, kas on tava- või sportvedrustuse omad.
Postitused: 65
Teemad: 10
Liitus: Oct 2021
Maine:
0
Tänud kogemuste jagamise eest.
Kuna väga piiri peal sõita ei plaani ja rohkem cruiser hobikas, siis arvan et teen selle pikendusega proovi.
Vaatame kuis tagumik käitub ja kas sinna on ka pikemat vedru vaja.
See Sachs näib mõistlik valik seal kusagil Bilsteini ja KYBi vahel nii hinnas kui kestvuses...
Postitused: 287
Teemad: 17
Liitus: Mar 2015
Maine:
2
KYB küll näitab kataloogis, et tal on avantgardile amorti pqkkuda kuid reaalsuses see sinna ei sobi õigesti. Ja mulle jookseb endiselt error sisse kui keegi ütleb, et s210 avantgard on liiga jäik.
Postitused: 65
Teemad: 10
Liitus: Oct 2021
Maine:
0
Ei oska arvata, kuskohast su errorid tulevad aga pole sõnagagi maininud, et ta jäik on.
Soov oleks pehmemaks ja Elegance seda ilmselt peaks olema.
Tegelikult täna oleks soov eeskätt kõrgemaks, parklad, estakaadid, lamavad jne linnas peatab hoogu liig tihti liiga palju.
Arvan, et sellise sõidustiili jaoks on bemmid ja porged, täpsemad instrumendid sõitmiseks, mis aga nõuavad palju süvenemist auto juhtimisse.
Postitused: 65
Teemad: 10
Liitus: Oct 2021
Maine:
0
Esivedrud ja amordid tuleb vahetada, taga on sama kõigil. Mõistlikum oleks taga esimese asjana mitte hüdrorõhku tõsta (seda varda kruttimine teeb)
[/quote]
Seda on küll väga hea teada kui tegemiseks läheb. Tänud!
See vedrupatjade link on huvitav. Väidavad, et värvitäpid (markeering) originaalvedrul tähistab tema tegelikku sobivust (väikesed erinevused mõõdus) mille alusel valitakse sobiv padi. Ehk umbes nii nagu võib leida varasematel mudelitel x arvu seibe ukse aasa ja kere vahel. Õiges mõõdus padja #1-5 saaks teada VIN alusel. Seda siis kui võimalikult originaalilähedaseks taastada.
Vahetamisel teise pikkusega nii täpselt seda paika saada ilmselt ei õnnestu. Katse/eksitus aga kes viitsib selle vedrukompressoriga nii palju jännata, et neid peale/maha sikutada...
Seda siis esimeste puhul - tagumistega paksemad, sellest sain aimu
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Mercedese puhul igasugune B vedru ongi saatanast.
Eks sõltub ka, kes mida otsib ja tunnetab, üleval ju püsib ja sõidab....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”