S210 Avantgarde --> Elagance vedrustus - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106) +--- Teema: S210 Avantgarde --> Elagance vedrustus (/showthread.php?tid=53437) |
S210 Avantgarde --> Elagance vedrustus - dinowalk - 17-10-2022 Autoks 1997 prefl S210 e420 Avantgarde ning vanusest tingituna vajab ilmselt peagi mõningate vedrustuskomponentide vahetust. Vanake on terve elu veetund saksa siledatel teedel ja nüüd tänavu siin esmakordeslt suvitades hakkasid of course kondid valutama. Kuna saada oleks ka pikemaid vedrusid ja amorte, siis on pehmema sõidu nimel nende kasutuselevõtt ahvatlev. Küsimuse all on aga allolevad tagumised õliamordid (universaal) ja nende sobivus kui teha nn. mudelivahetus vedrustusele. Hetkel lekkeid pole ja paunad tundub ka et veel kestavad. Et siis kas kaalu jälgiv taguots tuleks ka kuidagi üle vaadata/timmida/midagi vahetada? Igasugune info ja näpunäited welcome..! DW RE: S210 Avantgarde --> Elagance vedrustus - jsv - 17-10-2022 Avantgard on minu arust piisavalt pehme võrreldes bemmi M paketiga või sama ajastu volvo V70-ga. Pehmema vedrustusega hakkab sul kurvis rohkem läbi ka vajuma. Kunagi poolkogemata proovitud värk. Kuu aega kannatasin ja siis läksid õiged asjad alla. Ja kui vahetad, siis kindlasti ainult sachs. RE: S210 Avantgarde --> Elagance vedrustus - dinowalk - 18-10-2022 Kas Sachs peab kauem vastu või on seal veel midagi erilist? RE: S210 Avantgarde --> Elagance vedrustus - erkilo - 18-10-2022 Kuidas kellelegi meeldib sõita, minu arust täitsa OK ettevõtmine. Sai sarnane asi tehtud küll facelift mudelil, aga piisas esimeste vedrude-amortide vahetusest. Lisaks võid vahetada esivedrude peale käivad kummipadjad kõige paksemate vastu, saad kõrgema kliirensi. Samas kummipadjad vedrustuse käiku ei muuda ja seega pole hädavajalik vahetus. Taga pole midagi vaja vahetada, ainult nivooregulaatorist pead tagaotsa kõrgemaks reguleerima. Taga kannab paunade peal ning seal minu arust ei olnud amortidel vahet, kas on tava- või sportvedrustuse omad. RE: S210 Avantgarde --> Elagance vedrustus - dinowalk - 23-10-2022 Tänud kogemuste jagamise eest. Kuna väga piiri peal sõita ei plaani ja rohkem cruiser hobikas, siis arvan et teen selle pikendusega proovi. Vaatame kuis tagumik käitub ja kas sinna on ka pikemat vedru vaja. See Sachs näib mõistlik valik seal kusagil Bilsteini ja KYBi vahel nii hinnas kui kestvuses... RE: S210 Avantgarde --> Elagance vedrustus - jsv - 23-10-2022 KYB küll näitab kataloogis, et tal on avantgardile amorti pqkkuda kuid reaalsuses see sinna ei sobi õigesti. Ja mulle jookseb endiselt error sisse kui keegi ütleb, et s210 avantgard on liiga jäik. RE: S210 Avantgarde --> Elagance vedrustus - dinowalk - 23-10-2022 Ei oska arvata, kuskohast su errorid tulevad aga pole sõnagagi maininud, et ta jäik on. Soov oleks pehmemaks ja Elegance seda ilmselt peaks olema. Tegelikult täna oleks soov eeskätt kõrgemaks, parklad, estakaadid, lamavad jne linnas peatab hoogu liig tihti liiga palju. Arvan, et sellise sõidustiili jaoks on bemmid ja porged, täpsemad instrumendid sõitmiseks, mis aga nõuavad palju süvenemist auto juhtimisse. RE: S210 Avantgarde --> Elagance vedrustus - v6sa - 24-10-2022 (23-10-2022, 05:52 PM)dinowalk Kirjutas: Ei oska arvata, kuskohast su errorid tulevad aga pole sõnagagi maininud, et ta jäik on. Avantgarde ja ja Elegance vahe on selgelt tunnetatavalt Elegance kasuks tavaliikluses. Just sissevedrutamise osas annab Elegance palju andeks meie "teedele". Et ta selle käigus veidi rohkem kõikuma hakkab, on ostetud omadus. Mina viskasin kunagi kohe ostes Avantgarde vedrud riiulisse ja Elegance omad alla - sai palju mersulikum. Esivedrud ja amordid tuleb vahetada, taga on sama kõigil. Mõistlikum oleks taga esimese asjana mitte hüdrorõhku tõsta (seda varda kruttimine teeb), vaid panna vedrude alla paksemad padjad. Kõrgem rõhk teeb amortisaatori udupeene grammi võrra jäigemaks ja lühendab rõhuaku eluiga. Möönan, et vahe on ilmselt mõõtmatult väike, aga põhimõtteliselt olemas Koodid: Esivedrudele 210 321 01 84 - #1 210 321 02 84 - #2 210 321 03 84 - #3 210 321 04 84 - #4 210 321 05 84 - #5 Tagavedrudele 210 325 01 84 - #1 210 325 02 84 - #2 210 325 03 84 - #3 210 325 04 84 - #4 Varastatud siit: https://mbworld.org/forums/e-class-w124/213848-spring-pad-part-numbers.html RE: S210 Avantgarde --> Elagance vedrustus - dinowalk - 25-10-2022 Esivedrud ja amordid tuleb vahetada, taga on sama kõigil. Mõistlikum oleks taga esimese asjana mitte hüdrorõhku tõsta (seda varda kruttimine teeb) [/quote] Seda on küll väga hea teada kui tegemiseks läheb. Tänud! See vedrupatjade link on huvitav. Väidavad, et värvitäpid (markeering) originaalvedrul tähistab tema tegelikku sobivust (väikesed erinevused mõõdus) mille alusel valitakse sobiv padi. Ehk umbes nii nagu võib leida varasematel mudelitel x arvu seibe ukse aasa ja kere vahel. Õiges mõõdus padja #1-5 saaks teada VIN alusel. Seda siis kui võimalikult originaalilähedaseks taastada. Vahetamisel teise pikkusega nii täpselt seda paika saada ilmselt ei õnnestu. Katse/eksitus aga kes viitsib selle vedrukompressoriga nii palju jännata, et neid peale/maha sikutada... Seda siis esimeste puhul - tagumistega paksemad, sellest sain aimu RE: S210 Avantgarde --> Elagance vedrustus - Marksus - 25-10-2022 Siin on tabelid punktide kokku lugemiseks: Esimesed: Tagumised: Minu kogemus on, et arvuta ja vali neid vedrusid palju tahad- B osana saad ikka nii kuidas juhtub RE: S210 Avantgarde --> Elagance vedrustus - Rolz - 25-10-2022 Mercedese puhul igasugune B vedru ongi saatanast. Eks sõltub ka, kes mida otsib ja tunnetab, üleval ju püsib ja sõidab.... RE: S210 Avantgarde --> Elagance vedrustus - Pets - 25-10-2022 (25-10-2022, 11:06 AM)Rolz Kirjutas: Mercedese puhul igasugune B vedru ongi saatanast. Rolzi jutt on õige. Lasin vahetada Silberis 3a tagasi tagumised vedrud täpselt sama värvitriipudega, mis oli originaalis. Peale 50km sõitmist oli auto täpselt samas kõrguses, kus ta peab olema ja siiamaani. (Vana 1 vedru oli katki). |