Teema hinnang:
  • 2Hääli - 4 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa
#21
Seda pakkus ka Lesven. Igatahes kui mõni ukseandur ka jamab, siis laetuld see ei mõjuta, kuna mingit elu pea kohale käigu väljalöömisel ei teki. Ukse kasutamisel süttivad-kustuvad  tuled ootuspäraselt.

Ülekuulamise ajal loomulikult mingit jama ei olnud ja seega kontrollida ei saanud. Veakoode käigukasti või laetulede või üldse muu elektriga, kui ülalmainitud kolm, ei olnud.

Webasto muidugi ligi ei lasknud, aga seal võib olla labane korroloom pistikus. Ning ega 78-kraadise jahutusvedelikuga tal käimaminekuks põhjust ju olegi.

Eks jätkame uuringuid, kuivõrd tegu on võimaliku ohtliku veaga. Ise oskad arvestada ja ei pauguta vasakpöördeid kuuma autoga teiste eest risti läbi.
Vasta
#22
See on järjekordne "probleemide lahendamine" olukorras, kus mingeid probleeme ei ole tegelikult. Endal on juhtunud, et vaikse hoo pealt tahtsin õunavart ukse vahelt välja visata ja auto tegi selle triki. Teine "tore" featuur on LED tuled. See, kes need leiutas, pole vist lund näinud - igaljuhul need LED tuled lund ei sulata ei eest, ega tagant (ja jääd veel vähem). Ilmselt leiutatakse varsti tulede soojendused nüüd Big Grin
Vasta
#23
Meelelahutuseks võib ukselukke vahetada, jõudes ringiga tagasi algusesse ning panna külge kaasa antud süütelukk.
Eelmise omaniku legend põhineb 2014 aastal väljastatud tehase dokumendil, just sama probleemiga seoses, kus süütelukk ei tuvasta võtit, sõites kuni 10 km/h.
Hobi korras võib sõita väikse kiirusega (kuni 10 km/h) ja EZS'i alt aktuaalseid väärtusi jälgida, et jõuda lõpuks süüteluku vahetuseni.
Vasta
#24
Wow, see tuli nüüd nagu otse Silberist. Eusa_eh Loodame siis, et meie auto viga on tehasedokumentatsioonikohane ja kaob peale süüteluku vahetamist.

Jabur on see, et mingit veakoodi sellest intsidendist (mis on ju reaalselt ohtlik) ei jää. Ootad oma vasakpööret, näed kena vahet ja vajutad minema vaid selleks, et rämeda pauguga P peale maanduda 4 m hiljem. Poolviltu vastassuunavööndis...
Hea õnne korral sõidab tagastartija tagant ja parasjagu telefonivahtinud vastutulija eest sisse...

Keyless-Go korral ma veel mõistaks seda pideva kontrolli vajadust, aga "tavalise luku" korral ma küll ei mõista, miks peaks pidevalt toimuma suhtlus võtme ja auto vahel... Käivitamisel loeti ju kehtiv kood sisse ja kuhu see peaks vahepeal kaduma?

Loomkatsega selgus, et see auto ei lähe pargile ust avades. Mis sobib mulle hästi.

GLK-ga peab alati meeles pidama, et ukse avamine liikumiselt teeb haiget.
Vasta
#25
Eile sai oma ülbuse ja ignorantsuse tõttu ära proovitud Pre-Safe toimimine.

Tulin veidi liiga kiiresti ühel ligasel teel kurvi ja avastasin selle taga puukoormat laadiva krusa. Hüppasin piduritele ja oli täitsa tunda, kuidas mind rihmaga istmesse tõmmati ja piduripedaali sügavamale imeti. Julgelt 40 cm jäi puudu ja kas tundus, või oligi rihma pingutamisel kaks astet: pidurile hüpates tehti tavapärane "kallistus" aga nii meeter enne takistust tõmmati rihm kõvemini pingule.

Ohutulesid igatahes põlema ei pandudWink

Nelikveolise rõõmud: minema saad oluliselt paremini üheveolisega võrreldes, aga pidama ikka sama kehvasti.

Mina olen rahul. Ninja
Vasta
#26
Kas kellelegi on silma hakanud 212 külge hakkav "peitupugevat" tagurduskaamerat? Praeguste ilmadega tähendab maal elamine seda, et kaamerat sisuliselt ei ole. Sest see on kõtsakihi all. Eusa_doh

Mingil uuemal oli kavalasti: puges välja alles siis, kui asjaks läks.

Muidu on üks mõnus asi küll tehtud. Smirk
Vasta
#27
Midagi on leiutatud küll, kuid E klassile ei pakuta: https://www.incarpassion.com/motorized-h...s-205-cla/
Vasta
#28
Taas tuli tõdetud, et mida uuem auto, seda lihtsam on sattuda reisijaks. Nüüd on päevajagu olnud maas värsket drifti ja kogu aeg tuleb meeles pidada, et tegelikult on teed jõhkralt libedad. Nelikvedu, madal jäik vedrustus ja normaalse hammustamisega rehv koos annavad uinutava tunde, et pole see talv libe midagi. Mõnes järsemas kurvis siiski selgub, et füüsika vastu ikka ei saa. Eusa_silenced No seni oleme ära mahtunud.

Aga sõita on muidugi puhas rõõm.

Tänahommikune sahkamine andis teadmise, et 225 lai rehv ja 8 cm värsket niisket lund kasvatavad kütusekulu 90 peal pea kahekordseks. Eusa_angel Kuni Kodilani sõitsin värsket jälge sisse ja ega hetkekulu alla 10 ei kukkunudki. Peale Raplat olid teed puhtad ja kulu tavapärane +/-7.
Vasta
#29
Hooldus Hort autos @307700. Väidetavalt sai ka auto elektroonilisse hooldusppäevikusse kirja. KST, millal see võib kasulik olla.

Märkusteks mootorikett (mida ma ka ise kahtlustasin), loksuv karteripõhja laager (jah, sel autol on tõesti karteripõhjas esiveo laagerWink ja kahtlus, et esisilla kolksu põhjuseks on amordid.

Kiidan kiiret ja asjalikku suhtlust, mõistlikku hinda ja vastutulelikkust: kõik soovitu oli pakiruumis kenasti reas auto kättesaamisel.

Mis paneb maakat wanduma - mitte ühelgi MB hooldusel ei ole ruumi autoga tulla ja minna. Eriti talvel;(

Mis pani kulmu kergitama: autosse istudes oli salongitemperatuur lükatud juhi poolt põhja ja ventikas niisamuti. Õhku aga aknale suunatud ei olnudWink

Süüteluku vahetus korraldati ka ära ja nüüd julgeb ka vasakpöördeid teha liikluses.

Hea maik jäi suhu sellest käigust. Eusa_angel
Vasta
#30
See karteripõhja laager on saadanast. Olen näinud kinni kiilunud laagrit mis siis põhja pesa suureks sõi...
Vasta
#31
Ketivahetus edukalt läbitud Hort autos 308 tuhande pealt. Midagi halvemaks ei läinud, seega võib remondi õnnestunuks lugedaSmile

Maksumus koos uue vaakumpumba ja rehviparandusega üheksa sotti.

Arvestades sujuvat klienditeenindust, ma olen rahul.

Jaburalt hea asi sõita, kuniks tee on sile. Ninja
Vasta
#32
Mis ta siis teeb kui tee enam sile pole?
Vasta
#33
Siis löövad avntgarde rõõmud välja
Kurjajuur
Vasta
#34
Sõitsin samasugusega 2a ligi 90k km maha. Endiselt ei saa aru, millest te räägite..
Vasta
#35
(12-03-2022, 04:02 PM)Oliver.L Kirjutas: Mis ta siis teeb kui tee enam sile pole?

Hakkab vastikult põrutama. Nagu nüüdisaegsetele moodsatele vedrustuseta autodele kohane ja mida kliendid kangesti kiidavad.

Mulle väga ei meeldi, ma ei taha midagi teada aukude iseloomust, kujust ega põhja tekstuurist. Eusa_snooty 

Kui jälle isale saanud mugava vedrustusega Rrrohelisega sõidan, siis on vahe ikka drastiline. Paraku ka lustikummuti helis, tõmbes ja pidamises. Ninja
Vasta
#36
Täna oli jälle SEE päev, kus 10+ cm rasket märga lund, 225 rehv ja veidi liiga palju lõviküpsiseid tekitas paaril korral rööpast vastutulijale tee andmiseks välja minekul meeldejäävaid hetki rooli taga. Mitte iga kord ei olnud auto teadlik libisemisest - korduvalt tulime nurgeti läbi kurvi nii, et kogu auto oli kerges libisemises, aga märgutuled ega Pre-Safe ka kuidagi teisiti asjast miskit teada ei tahtnud. Ilmselt siis oli rooli asend õige, liikumisvektor loogiline ja kõik rattad pöörlesid piisavalt lähedase kiirusega.

Täitsa huvitav on tunnetada, kui parema esirattaga lummesõites sellel pidamine kaob, millest annab märku õrn-õrn tõmme vasakule roolis ning veojõu ümbermängimine taha. Sellele omakorda järgneb tagaosa kõrvaleaste teekalde suunas, mida auto kompenseerib diagonaalis pidurite ja mootorivõimsuse kaotamisega. Millele paratamatult järgneb veel pikem liug teekalde suunas - no ei oska algoritm arvestada negatiivse viraažiga kurvis oleva kitsa asfaltkatte asendumist aukliku kruusaga raske, märja ja väga libeda lumekihi all.

Resoluutne liigutus rooliga lõpetab õnneks igasugused isetegevused ja auto keerab kenasti teele tagasi. Jäljed jäävad aga laiad-laiad Smoke

Sääraste ilmadega saad aru, MIKS tasub nelikveo lisamaksu maksta iga kilomeetri läbimise eest.
Vasta
#37
Kusjuures minu meelest juba W124 ilma igasuguste lisadeta, sh tavadifriga, käitub libedal üllatavalt hästi. Mul on libedal/lörtsis/poris sõites tunne, et auto ajab end esimesel võimalusel ise õigeks. Aga võlusõna on "korralikud rehvid", mille pealt pole mõtet kokku hoida.
Vasta
#38
"Vaegveduse"  Eusa_shifty  kohta käiv kiitus läks   kohasemasse  teemasse .

Rehviteema on nelikveduse puhul veel kriitilisem, kuivõrd kiirused kasvavad märkamatult ja igarattavedune Mercedes-Benz hoiab end ka kehva rehviga nii hästi teel, et kui ette vaadata ei oska, siis kord libisema hakates jääb väga vähe õgvendamiseks reservi. Ehk on ette mõtleva inimese auto.
Vasta
#39
255 ees ja 275 taga, Hiina lamell. Ei oska küll midagi halba öelda. 4matic teeb isegi liiga julgeks
Vasta
#40
(11-03-2022, 11:15 AM)v6sa Kirjutas: Ketivahetus edukalt läbitud Hort autos 308 tuhande pealt. Midagi halvemaks ei läinud, seega võib remondi õnnestunuks lugedaSmile
...

Päris hästi see neil ei õnnestunud siiski. Radika ülemise lõdviku vedruklamber oli valepidi peale lükatud ja nii andis esimeste kuumade päevadega kinnitus järele und lõi lõdviku radika küljest minema koos kõigi sellest tulenevate järelmitega. Esimese hooga ehmatas ikka üksjagu, kui kuuma päeva õhtul ilmus armatuurile teade "Top up coolant!". Aga peale lahkamist ja korduvat lahti-kokkumonteerimist jäi vist pidama. Esialgu kahjusid ei ole märgata, aga kaanetihendi lekketesti saan alles nädalavahetusel teha.

EDIT: Maru kiiresti ja mõistlikult reageerisid teavitusele, viispluss. Tahavad autot näha, loomulikultSmile Soovitus nende teenuseid kasutada jääb endiseks.

Kui õpin komplekti kasutama, siis hakkan "nuustamisteenust" pakkuma Unibrow

Veatuvastusprotsessi ühe osana sai korduvalt proovitud, et kui kiiresti teatavaid kurve võtta kannatab selle autoga. Ikka jaburalt kiiresti kannatab Eusa_doh . Kohe LS mõistes tasuliste kiirustega... Endal sees hakkas juba õudne, aga auto läks täpselt sinna, kuhu suunasid...

Sama protsessi käigus sai ka teravalt selgeks, miks MB kähkusõiduentusiastide hulgas väga kiitma ei kiputa. Raske, madal ja jäik esiosa püsib hästi teel. Ninja Aga oluliselt pehmem (ja normaalsemal kõrgusel Eusa_snooty ) tagaosa oma Airmaticuga oskab üsna ebameeldivalt üllatada, kui pidamise piirile läheneval kiirusel kurvi läbides tabada mõnda kühmu, mis pära üles viskab. Sellele järgneb paratamatult kõrvalevajumine, mis ei mõju pidamisele just soodustavalt. Ehk auto esi- ja tagavedrustus on erinevatest autodest ja see ei tee mittekaitslikku ja ebasäästlikku sõitu harrastades elu mitte lihtsamaks.

Niisama koju-tööle-poodi on täitsa mõnus tiksuda.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W463, G350, 1995- v6sa v6sa 5 322 04-02-2023, 10:45 AM
Viimane postitus: BlueStang
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 55 29,056 03-02-2023, 12:18 AM
Viimane postitus: Ott
  X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic Ester 129 45,644 01-02-2023, 07:17 PM
Viimane postitus: Ester
  MB S210 E320 CDI Elegance '00 v6sa 127 113,944 05-01-2023, 01:59 PM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 32 2,839 02-12-2022, 02:42 PM
Viimane postitus: vreps
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 7 1,320 23-08-2022, 10:30 AM
Viimane postitus: Alr77
  X218 350CDI 4Matic, 2014 .Alar. 26 3,119 03-08-2022, 08:33 AM
Viimane postitus: .Alar.
  w124 E300 TE 4matic andres23 30 24,274 12-01-2022, 10:25 PM
Viimane postitus: andres23
  Mercedes-Benz E290 Turbodiesel, 1996, S210 - v6sa v6sa 107 141,585 17-07-2021, 11:23 PM
Viimane postitus: Ester
  S124 E220T - v6sa v6sa 58 71,389 12-07-2021, 12:11 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne