Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W221 S320CDi "mõtleb" kiirendusel
#1
Tere,

Autoks siis W221, 3.2cdi 173kw mootoriga.

Järsematel kiirendustel jääb auto hetkeks mõtlema ca 3000 pöörde juures.
Vahet pole, mis käik või kiirus parasjagu autol on.

Umbes sarnane, nagu veojõukontroll takistaks vms.

Pärast "mõtlemisaega" kiirendab auto normaalselt.

Mootorituli, ega ühtki muud hoiatustuld ei põle, ei suitse samuti.

Ideid?

Vasta
#2
mul w220 s500 teeb ka selle ''mõtlemis'' hetke, kui kick alla vajutada.
Vasta
#3
ma tegelen just selle teemaga,omal on w211 E klass.Olen paar päeva teda STAR-iga ülekuulanud...on kõhklusi ja kahtlusi.Peax Teie masinatele ka juhtme sappa panema ja vaatama ja võrdlema natuke.Kas on samasuguseid väikeseid kõrvalekaldeid.
MB Busperfect.com
Tühja-Tähja tootmiskoondis
Müüa Star C3 , Star C4
Vasta
#4
Lao enda kõhklused julgelt lagedale (:
Vasta
#5
Muidugi peab mainima, et see 7G kast on ise ka paras uimps.
Tasub adaptsioonid ära nullida aeg-ajalt.
Olen softi ka uuendanud värkseimaks, kuid võrreldes 5G-ga on ta ikka uimps.
7G ei sobi kohe kuidagi agressiivsemaks sõiduks.
Võrdluseks, 5ne kast töötab nii nagu peab, ei ole "segaduses olemise ja mõtlemise" kohti.
Every nerd becomes a superstar online...
Vasta
#6
(08-08-2019, 01:26 AM)Rolz Kirjutas: Muidugi peab mainima, et see 7G kast on ise ka paras uimps.
...

Ega siin pole tegu käigukasti kaitsva mootorivõimsuse programse vähendamisega käigu vahetumise hetkel, kui ühe käigu pakk juba ja teise oma veel libiseb? Tõsi, see hetk võiks kesta vaid pool sekundit, mitte sekundeid...
Vasta
#7
Ei ole ühegi 4-se, 7-se ega 9-se MB automaatkastiga sõitnud, mis pedaali põhja vajutamisel mõtlema ei jääks enne kiirendust. Isegi 7-se ja 9-se kastiga autodel rooli pealt labadega käike vahetades mõtles ikka väga pikalt.
Vasta
#8
Kui palju on "väga pikalt"?

Sa ikka adud, et mootori inertsi võitmine, käigu ümberlülitus hüdrosüsteemis ja sisselaskerõhu tõstmine võtavad reaalses elus sekundeid? Mida rohkem väsinud saan, seda rohkem...
Vasta
#9
Väga pikalt on siis, kui sa jõuad mõttes autoga sellise vestluse peale pedaali alla vajutamist ja enne kiirendamist ära pidada:
Auto (A): "Oo, sa soovi kiirendada?"
Sina (S): "Jah"
A: "Kas oled ikka kindel, et soovid kiirendada?"
S: "Jah"
A: "Kui sa nüüd kohe jalga pedaalilt ei tõsta, siis ma kiirendan päriselt"
S: "Just"
A: "Ooook, hakkame minema siis!"

Loomulikult on võimalik kõik sellised autod saanideks nimetada muidugi- ka alla 20k sõitnud autod.
Vasta
#10
(08-08-2019, 11:31 AM)mbw204 Kirjutas: Väga pikalt on siis, kui sa jõuad mõttes autoga sellise vestluse peale pedaali alla vajutamist ja enne kiirendamist ära pidada:
Auto (A): "Oo, sa soovi kiirendada?"
Sina (S): "Jah"
A: "Kas oled ikka kindel, et soovid kiirendada?"
S: "Jah"
A: "Kui sa nüüd kohe jalga pedaalilt ei tõsta, siis ma kiirendan päriselt"
S: "Just"
A: "Ooook, hakkame minema siis!"

Loomulikult on võimalik kõik sellised autod saanideks nimetada muidugi- ka alla 20k sõitnud autod.

Jälle üks õrnapõrnaline, kes ei saa küsimuse mõttest aru.Retard

Ma suudan selle teksti kõva häälega kahe sekundiga ära lugeda. Mis pole üldse palju nüüdisaegse turbomootori kohta. Kolmandiksekund kulub aktuaatorite liigutamiseks, teine kolmandik kuni sekund rõhu tõusuks ja siis alles hakkab mootor pöördeid tõstma. Kuniks rõhku pole tõstetud, ei anta ka lisakütust oluliselt. Sekund aga tiksub. Sama kolmandiksekund kulub käigukastis solenoidide liigutamiseks ja õli liikumahakkamiseks. Julgelt pool sekundit kulub selleks, et õlirõhk ühe käigu lülituse vabastaks ja teise ühendaks. Jälle pea sekund läinud. Ning natuke kulub aega ka selleks, et jõuülekande leevendusmuhvid ja rehvid suurenenud koormuse all uue asendi võtavad ja hakkavad autot edasi tõukama suurema intensiivsusega, kui enne. Enne paari sekundit kiirendust väga loota ei ole. Seda eeldusel, et pedaal lüüakse põhja Bruce Lee stiilis ja mitte sekundit venitades.

Kui viive on viis sekundit (mida võiks üsna vaimukast aja mõõtühikust eeldada), on seda selgelt palju. Ehk kuskil on rike. Kui veatuli ei põle, pole viga ohtlik. Mis omakorda tähendab, et seda autot peab üle kuulama Diagnostik, mitte veakoodikustutaja. Kus, mis ja miks, seda neti teel ei remondi. Küll on meil teema asjalike kodanike kontaktidega. Palun lahkesti tarvitada.

Mis puudutab seisukorda ja auto läbisõitu meie oludes, siis siin sõltub kõik säilitus- ja hooldustingimustest. Väga vähesed autod garažeeritakse konditsioneeritud õhuga ruumides. Enamus säärastest seisab kuskil katuse all.

Kuna me ei tea tootmisaastast, siis auto on parimal juhul kuus, halvimal kolmteist aastat vana. Igal juhul mitte uus.

Kui kõnealune 221 on sõitnud alla 20 kkm, siis tõenäoliselt on õlid läinud seismisest halvaks ja vajavad vahetust. Samuti mõjub rohke seismine meie kliimas halvasti igasuguste elektriühenduste kontaktidele. Ehk kehvemal juhul tuleb üle käia pistikud, vahetada õlid, uuendada tarkvara.

Või on kõnealune auto siiski rohkem sõitnud, kui 20 kkm?

Küsime üle need põhiasjad:
mitu ja kui erineva sõidustiiliga juhti autol on?
millal on vahetatud käigukasti õli ja -filter?
kas on tehtud adaptsioonide kustutamine?
kas auto kütusekulu ja suitsemise aste on "normis"?
Vasta
#11
(08-08-2019, 01:42 PM)v6sa Kirjutas:
(08-08-2019, 11:31 AM)mbw204 Kirjutas: Väga pikalt on siis, kui sa jõuad mõttes autoga sellise vestluse peale pedaali alla vajutamist ja enne kiirendamist ära pidada:
Auto (A): "Oo, sa soovi kiirendada?"
Sina (S): "Jah"
A: "Kas oled ikka kindel, et soovid kiirendada?"
S: "Jah"
A: "Kui sa nüüd kohe jalga pedaalilt ei tõsta, siis ma kiirendan päriselt"
S: "Just"
A: "Ooook, hakkame minema siis!"

Loomulikult on võimalik kõik sellised autod saanideks nimetada muidugi- ka alla 20k sõitnud autod.

Jälle üks õrnapõrnaline, kes ei saa küsimuse mõttest aru.Retard

Ma suudan selle teksti kõva häälega kahe sekundiga ära lugeda. Mis pole üldse palju nüüdisaegse turbomootori kohta. Kolmandiksekund kulub aktuaatorite liigutamiseks, teine kolmandik kuni sekund rõhu tõusuks ja siis alles hakkab mootor pöördeid tõstma. Kuniks rõhku pole tõstetud, ei anta ka lisakütust oluliselt. Sekund aga tiksub. Sama kolmandiksekund kulub käigukastis solenoidide liigutamiseks ja õli liikumahakkamiseks. Julgelt pool sekundit kulub selleks, et õlirõhk ühe käigu lülituse vabastaks ja teise ühendaks. Jälle pea sekund läinud. Ning natuke kulub aega ka selleks, et jõuülekande leevendusmuhvid ja rehvid suurenenud koormuse all uue asendi võtavad ja hakkavad autot edasi tõukama suurema intensiivsusega, kui enne. Enne paari sekundit kiirendust väga loota ei ole. Seda eeldusel, et pedaal lüüakse põhja Bruce Lee stiilis ja mitte sekundit venitades.

Kui viive on viis sekundit (mida võiks üsna vaimukast aja mõõtühikust eeldada), on seda selgelt palju. Ehk kuskil on rike. Kui veatuli ei põle, pole viga ohtlik. Mis omakorda tähendab, et seda autot peab üle kuulama Diagnostik, mitte veakoodikustutaja. Kus, mis ja miks, seda neti teel ei remondi. Küll on meil teema asjalike kodanike kontaktidega. Palun lahkesti tarvitada.

Mis puudutab seisukorda ja auto läbisõitu meie oludes, siis siin sõltub kõik säilitus- ja hooldustingimustest. Väga vähesed autod garažeeritakse konditsioneeritud õhuga ruumides. Enamus säärastest seisab kuskil katuse all.

Kuna me ei tea tootmisaastast, siis auto on parimal juhul kuus, halvimal kolmteist aastat vana. Igal juhul mitte uus.

Kui kõnealune 221 on sõitnud alla 20 kkm, siis tõenäoliselt on õlid läinud seismisest halvaks ja vajavad vahetust. Samuti mõjub rohke seismine meie kliimas halvasti igasuguste elektriühenduste kontaktidele. Ehk kehvemal juhul tuleb üle käia pistikud, vahetada õlid, uuendada tarkvara.

Või on kõnealune auto siiski rohkem sõitnud, kui 20 kkm?

Küsime üle need põhiasjad:
mitu ja kui erineva sõidustiiliga juhti autol on?
millal on vahetatud käigukasti õli ja -filter?
kas on tehtud adaptsioonide kustutamine?
kas auto kütusekulu ja suitsemise aste on "normis"?

Tänan meditsiinilise diagnoosi eest- üks arstil käimine tänu autofoorumile jääb jälle tegemata. Aga eks see ongi nii, et kui argumendid saavad otsa, tuleb ikka isiklikuks minna. Mina ei ole teemaalgataja, aga enda rantimisega soovisin lihtsalt natuke maha rahustada selles osas, et MB vahetabki käike aeglaselt.
Vasta
#12
(08-08-2019, 03:27 PM)mbw204 Kirjutas: ...
Aga eks see ongi nii, et kui argumendid saavad otsa, tuleb ikka isiklikuks minna.
...

Hmf, ma nagu ei üritanud küll kellegi solvamist, vaid tõdesin fakti. Et konkreetse küsimuse peale: mitu sekundit? tuli vaid turunduslikku mulli. Küll üsna amüsantselt kirjapandut, kuid siiski täiesti kasutut diagnoosimiseks.

Siinkohal tuleb meeles pidada, et kui Top Fueli dragsteritel on jummalast OK käiguvahetus 0,2 sekundiga, siis essklassi passasiirid ilmselt pahandavad üksjagu murtud kaela üle. Mida ka tehas tarkvara kirjutades on silmas pidanud.

Aga ikkagi - kui pikk see häiriv viive siis on? Sekund? Kaks? Viis? Viisteist?

Meite Rrroheline oma 5G kasti ja krusamootoriga on üks tuim loomtükk, aga kui gaasipedaal põhja lüüa, siis nii kolme sekundiga on tüdruk undruku kaenlasse kröötsinud, kõhu sisse tõmmanud ja lidib ägedasti minema. Enamasti nii ägedasti, et pööretel tõmmatakse kolmnurga vilkudes mootoril võimsust maha. Sellest ajast enamus kulub mootoril rõhu tõstmiseks. Kui see kord tekib, siis on minek.
Vasta
#13
Ilmselt mul auto kast kulunud ka aga 7 käiguline läheb tunduvalt uimaselalt kohalt minema kui 5 käiguline. Hetkel oman mõlemat tüüpi kastiga autosid, hea võrrelda.
Naftapress.
Vasta
#14
5 käiguline teeb sama. C peal stardib teise käiguga.
Vasta
#15
Vaheküsimus. Kuidas ja kes oleks pädev Tartu kandis adaptsioone nullima? Peale kasti remonti on n.ö tuurid maha keeratud kastil , nagu sõidaks 50 km/h 7 nda käiguga.
On siin kandis pädevaid inimesi ülevaatama?
W221 , 320cdi , 2009a.



(08-08-2019, 01:26 AM)Rolz Kirjutas: Muidugi peab mainima, et see 7G kast on ise ka paras uimps.
Tasub adaptsioonid ära nullida aeg-ajalt.
Olen softi ka uuendanud värkseimaks, kuid võrreldes 5G-ga on ta ikka uimps.
7G ei sobi kohe kuidagi agressiivsemaks sõiduks.
Võrdluseks, 5ne kast töötab nii nagu peab, ei ole "segaduses olemise ja mõtlemise" kohti.

Vasta
#16
Adaptsioone saab ise ka resettida: https://www.youtube.com/watch?v=PCqYZpwbmgc
Vasta
#17
Tulles tagasi siis nüüd minu kui teemaalgata probleemi juurde, siis täpsustuseks tundub mulle, et probleem on siiski mootori "mõtlemisega".

Umbes sarnane tunne, nagu turbo viivitus.
Vasta
#18
https://www.youtube.com/watch?v=lqNlaejlAeM&t=


Oled proovinud?
Vasta
#19
Uimasus on tingitud tarkvarast, mis siis päästab/säästab omanikku tihedamast hooldusest.

Kui vanu 5g kastide softe võrrelda, siis tavaline on uimps, nn amg speed-shift suhtkoht sama, DTM safety car soft hoopis teine, vahetus käib sisuliselt pauguga nagu otsehambumisega manuaalkast...

Ehk kõik on softis kinni, kui MB on ju alati mugavust ja kestvust oluliseks pidanud. Kiiresti sõidetakse kiirete autodega, pole mõtet omale igast asju ette kujutada Eusa_naughty

Edit: uimasus on ju diisli põhitunnus Smile Jätke kast rahule.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#20
(09-08-2019, 03:13 PM)raigosuur Kirjutas: Tulles tagasi siis nüüd minu kui teemaalgata probleemi juurde, siis täpsustuseks tundub mulle, et probleem on siiski mootori "mõtlemisega".

Umbes sarnane tunne, nagu turbo viivitus.

Kui ma esimesest postist õieti aru saan, siis vahet pole mis pöörete juurest kiirendusega algad aga 3000rpm juures lööb hinge kinni?
Isegi need V8 diislid on essil uimerdised aga kiirendavaad ikka ühtaselt.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Varuosadeks MB S320 (W221) 3.0cdi 173kw IlmselgeltMerss 0 282 30-05-2021, 09:07 PM
Viimane postitus: IlmselgeltMerss
  MB,w221,320,2008a. raadioplokk S3pp 23 2,555 16-03-2021, 09:05 AM
Viimane postitus: S3pp
  MB W221 vajub alla Marek29 3 711 07-01-2021, 01:50 AM
Viimane postitus: Black66
  S320CDI, 2005a, W220, näidikute paneel ylo357 2 1,268 16-11-2020, 09:19 PM
Viimane postitus: ReinGSM
  O: W221 süüteluku koodiga 2165450108 piitre 2 833 30-10-2020, 09:21 AM
Viimane postitus: piitre
  W221, S 320 CDI piitre 1 1,031 19-10-2020, 10:22 AM
Viimane postitus: supercharger230
  W221 S400 Hybrid 2009a enam ei käivitu. SGM 6 3,630 07-12-2019, 01:58 PM
Viimane postitus: SGM
  W221 käsipiduri probleem Harrikald 9 5,968 17-10-2019, 09:16 PM
Viimane postitus: Harrikald
  W221 kaamera mikeml400 0 1,858 23-09-2019, 12:04 PM
Viimane postitus: mikeml400
  W221 käigukast mikeml400 2 2,407 23-09-2019, 10:16 AM
Viimane postitus: mikeml400



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne