Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 200T D, 1983, S123 - Lepz
#41
Ega ei tea mitme millimeetrine see siduritoru on?
Vasta
#42
(03-08-2018, 05:32 PM)M1X Kirjutas: Ega ei tea mitme millimeetrine see siduritoru on?

Oli vist 6 aga läks asemele 5 kuna kuuesele polnud liitmikke saada
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
Vasta
#43
Põhi ja mõlemad sillad said Krowniga kaetud.
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
Vasta
#44
Et Golfil andis sidur alla ja Passati hooldus oli ka kohe - kohe tulemas, siis Mercedes sai nautida nädalakese ka igapäeva auto rolli.
Täitsa kasutatav igapäevaautona, ainult valgusfooritagant startimised ei meeldi. Maanteel saab hästi hakkama.

[Pilt: 97773-IMG_20180817_112331.jpg]
Sai ka sellise asjanduse kõrval parkida.

[Pilt: 92398-IMG_20180904_163556.jpg]

[Pilt: 66458-IMG_20180904_161131.jpg]
Sumps käis täies pikkuses alt ära ja lõhe sai kinni keevitatud, salong on nüüd diislivingu vaba.


[Pilt: 62868-IMG_20180904_141358.jpg]

[Pilt: 75627-IMG_20180904_144525.jpg]
juhtme otsad olid ka nii ära näritud, et elektritki sai natuke tehtud. Otsad puhtaks ja kingad vahele.

Vara on hooaja kokkuvõtteid tegema hakata, aga tundub et see aasta jääb hooaja läbisõit pisut väiksemaks kui eelnevatel. Isegi kui kasutaks igapäeva sõidukina edasi.
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
Vasta
#45
Et teema täitsa unustuste hõlma ei vajuks, siis sai mõned pildid tehtud.

Ilmajaan tahab käredasti mu hooaega lõpetada, aga ma tahaks see hooaeg veel OneLastRide 2018 teha.
Ja siis paneks südamerahuga talvekorterisse ära. Eks peab peale passima.

[Pilt: 92357-IMG_20180916_155831.jpg]

[Pilt: 63286-IMG_20180916_161504.jpg]
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
Vasta
#46
Tõmbame siis ka joone alla.

Kilomeetreid tuli 3892, mulle tundub vähevõitu. Järgmine aasta üritame tublimad olla. Vb oleks edasi pingutanud, aga kuna juba ükspäev puistur vastu sõitis, siis otsustasin otsad kokku tõmmata.

[Pilt: 23843-IMG_20181029_150421.jpg]

[Pilt: 47299-IMG_20180920_142627.jpg]
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
Vasta
#47
[Pilt: 53399-IMG_20190208_104229.jpg]
Ka talvel tuleb korraks õlid ringi lasta...
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
Vasta
#48
märk vahetatud väheke viisakamaga

[Pilt: 63757-IMG_20190310_141407.jpg]

[Pilt: 43763-IMG_20190310_142124.jpg]

kaitsmekarbikaas tervemaga asendatud

[Pilt: 89353-IMG_20190310_135726.jpg]

[Pilt: 94496-IMG_20190310_140705.jpg]
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
Vasta
#49
See aasta on vähe teismoodi... Sõidan ja sõidan... Eks ole lootus/hirm midagi enne ülevaatust leida...

Ainsad tähelepanukud: lamp kustub ikka s*taks pika aja peale; mootor on soojalt rohkem mineku valmis, kui külmalt!?
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
Vasta
#50
Tõin Hiiumaalt ühe "surnud" projekti pealt endale 2,4D 53kW mootori ja tagadifri. Plaan on mootor üle käia, vahetada, mis vaja ning täishoole (õlid, filtrid) Mootor ja tagadiffer tulid sõitva auto pealt, aga enne ümber tõstmist tahaks mõlemad kriitilise pilguga üle vaadata.
Kuna mootor istus automaatkasti otsas, siis loodan et peale sidurimängu ja hooratta midagi muud vahetama ei peaks.

Datacardi järgi:

Mootor: 616912 12 075432
kast: 722117 02 069486

Kast iseenesest jäi minust sinna maha, see mulle huvi ei pakkunud.
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
Vasta
#51
Seisupidurit peale pingutades vist sai auto liiga kõrgele tungitud ja pooltelg andis saba. Samas võis ta juba ka ennem minemas olla. Andis märku ilge kolisemisena, kui gaasi järgi anda. Algul kartsin, et sild lahti või differ meie seast lahkunud. Terve päev sai tööjuures praetud, et mis nüüd ja kuidas korda saaks. Hambad ristis koju sõitnuna sai kohe auto üles tungitud. Pilt ei olnud sugugi ilus. Veovõll loksus oma pesas ja kuulid olid kopsiku kandiliseks ajanud Smile Vähemalt sai veale kiiresti jälile.

[Pilt: 45447-IMG_20190522_221817.jpg]

Kiirustades sai ka Võsalt uued veovõllid ostetud (Aitäh!) Aga õhtul koju jõudes, selgus et ega ei viitsi neid ikka öösel vahetama hakata. Täpselt ei teadnud ka kuidas asi käib. Kuna Hiiumaal oli 2,4 differ  koos veovõllidega nagunii saadaval, sai see ka ära toodud. Kasvõi õppimiseks. Seega oli mul 4+2 veovõlli, aga kõigil kummid pragunenud. Tellisin uued porikummid. Aega ju oli.

[Pilt: 42597-IMG_20190522_221839.jpg]

Aga pere kolmandale autole otsustas Bämbi sisse navigeerida, jättes pere ainult Passati kanda, siis läks natuke keerulisemaks/kiiremaks. Sest maal elades ei tule kuidagi ainult ühe sõitva autoga välja.

[Pilt: 27757-IMG_20190529_222059.jpg]

Kokkuvõtvalt:
Vahetusse läksid mõlemad veovõllid, kuna üks oli laiali ja teine oli katkiste porikummidega. Veovõllid käivad lahti difri seest, selleks tuleb differ lahti võtta ja õli välja lasta. Õppimise difril oli ülemine ja ka alumine tühjenduskork ikka täiesti kinni ja sealt ei saanud ei edasi tagasi. Valge difril ei hakanud neid punnimagi!

Teine asi oli veovõlli porikummide vahetamine. Ei teadnud ju kas veovõlli nn kopsikud käivad kuidagi lahti või ei. Kahjuks pidime ühe veovõlli õppimise eesmärgil ohverdama. Selle pealt sai muidugi veel studeeritud, et kui "kolmjalga" taguda, siis tuleb ots ära küll ja saab tagasi panna, tagasi muidugi läheb hulga raskemalt, aga kummid saab vahetatud.

Veovõllide kopsikud puhastatud ja määritud grafiitmäärdega, porikummid said peale uued vitsad ja siis võis neid auto alla laduma hakata. Differ sai kere küljest natuke lahti lastud, kaan maha keeratud, õli välja lastud. tühjendus ja täitmisava korgid ei liikunud, siis sai õhutus või tuulutus või kuidas seda nimetataksegi lahti keeratud ja uus 80W-90 õli sisse villitud. Ava väike ja võttis kaua aega, aga hakkama sai. Sisse läks 1,2 liitrit. (natuke võis ju mõõda ka minna, käsi võib ka inimesel ju väriseda)

[Pilt: 39775-IMG_20190526_201914.jpg]

[Pilt: 97224-IMG_20190529_200449.jpg]

Edasi läks juba lihtsalt, differ kere külge tagasi, veovõllide otsad sisse, rattad alla ja teele!

[Pilt: 55589-IMG_20190324_083044.jpg]
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
Vasta
#52
Ilus töö.

Kahju, et Sul minu omadest abi polnud, aga vast on need nüüd vähemalt veidi paremas säilituses, kui minu kuurialuses.
Vasta
#53
(01-06-2019, 07:37 AM)v6sa Kirjutas: Kahju, et Sul minu omadest abi polnud

No oli ikka. Tänu sellele, et mul neid nii palju oli, sai julgemalt õpitud. Infot ju selle kohta, kuidas kumme vahetada väga leida ei olnud.

Nii et, lõpp hea, kõik hea!
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
Vasta
#54
Aastaks ülevaatus olemas!
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
Vasta
#55
235750
Uus õli, õlifilter, kütusefilter, õhufilter.

[Pilt: 83284-IMG_20190414_183739_1.jpg]
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
Vasta
#56
(03-06-2019, 06:24 PM)Lepz Kirjutas: Aastaks ülevaatus olemas!

Tubli!

Muretuid kilomeetreid.
Vasta
#57
Golf läks turgu.
Aga sellest see teema ei ole. Küll mõjutas see Mercedes-Benz kasutust ja just km suunal.

Äpi järgi on kuluks 7,5l/100km.

Leidsin esimesest rehvist kruvi. Nöör sisse ja sõit võis jätkuda.
Muud huvitavat polegi.

Ja nagu ikka, kui õlid/filtrid vahetatud, tuleb pikem sõit ette võtta. Pere autosse ja sihik suunaga Hiiumaale. Maanteel on ikka väga meeldiv sõita, aga seda ma olen vist ennem ka korduvalt maininud. Aga no Hiiumaale sobib see auto küll väga hästi. Kuskile kiiret pole, tagant ei pea sundima... Lihtsalt tiksud...

Küll meeldib MB pere kõige väiksemale: kõige parem uni tuleb MBs, kõige parem vaade on MBs.
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
Vasta
#58
Nagunii on iga aastane traditsioon augustis Saunabussi peol käia ja kuna kõik kolm üritust olid omavahel seotud, siis seekord otsustasin osa võtta ka vanatehnika väljasõidust: VII Tarvitet Massinate Väljasõit. Vazide osakaal oli väga suur, aga selgus, et Ladaklubi peab ka oma suvepäevi. Autosid rajal oli kokku 55 ja Mercedeseid 3.

[Pilt: 43488-IMG_20190816_095303.jpg]
Praamil. Ees ootamas vanatehnika sõit ja Saunabussi pidu

[Pilt: 56376-IMG_20190817_101909.jpg]
kogunemine oli Kärdla sadamas

[Pilt: 48363-IMG_20190817_101539.jpg]
1981.a, 1976.a, 1983.a

[Pilt: 59742-IMG_20190819_073430.jpg]
"Massin" kleepsudega "kaunistatud"

[Pilt: 97478-IMG_20190817_140724.jpg]
Ühes 35st kontrollpunktis



[Pilt: 99849-IMG_20190817_113236.jpg]
Vigursõidu ootejärjekorras


[Pilt: 54837-IMG_20190817_153708.jpg]
Käina kardiraja "boksis"


[Pilt: 84763-IMG_20190817_160728.jpg]

[Pilt: 97558-IMG_20190817_160932.jpg]

[Pilt: 25388-IMG_20190817_161249.jpg]
Auto nii kiire, et raskusi kaadris püsimisega.
Käina kardirada. Ajaks 1.26, kõige aeglasema ringi tegi üllatuseks Ford Ranchero. Must 220D tegi ajaks 1.15

[Pilt: 79479-IMG_20190817_150835.jpg]
Jõudehetk siksiga koos

[Pilt: 54883-IMG_20190819_084255.jpg]
Koju tagasi
Vasta
#59
Eks peab vaikselt hooaega kokku tõmbama hakkama.
Seda enam, et tuli kolme aasta kõige suurem läbisõit. 5700km! 

[Pilt: 94858-IMG_20190712_232809.jpg]
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
Vasta
#60
Stiilne liikur.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 190E 2,0B 1983 secman 33 12,888 02-01-2021, 11:48 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  MB S123 250T RED ДЕД 1982 Mike22 98 59,353 30-08-2019, 08:19 AM
Viimane postitus: Mike22
  Minu Mercedes-Benz 230E, 1983, W123 ZE_KA 27 24,276 14-04-2013, 10:27 PM
Viimane postitus: Karl
Big Grin S123 300TD v6sa 8 6,432 06-01-2007, 10:57 AM
Viimane postitus: vince



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne