Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz 300TE, 1992, W124-Veka
#1
Tervist!

Olen läbi 10 aasta omanud palju(11 autot) erinevaid mersusid, kõik vanemad nii öelda viimased õiged Mercedesed.
Olengi ise pigem vanema tehnika huviline.Tänaseks oman 3e Mercedest
W201 2.0 90kw 1991
W124 3.0 132kw 1992
W126 4.2 165kw 1989

Aga asja kallale siis.

Aastal 2011 otsisin endale igapäeva sõidu autot.
Kuna eelnevalt olin omanud mitut 201te ja 126te, siis see kord otsisin 124ja.
124 tundus mulle viimastel aastatel vägagi sümpaatne kuigi ma polnud kunagi ühegagi isegi sõitnud või lähemalt tutvust teinud.Eeldasin et see on täpselt 1 ja 6e vaheline kesklassi auto mis pakub piisavalt häid sõiduomadusi kui ka mugavust.Stiilis "lähen lihtsalt ja ostan" ühtegi kriteeriumitele vastavat 4ja ma ei leidnud, sirvisin nädalaid auto kuulutusi Eestist.Kriteerium oli leida üks korralik 4 suurema bensiini mootoriga,kuid vastu vahtisid läbi sõidetud diisel 4jad.Roostes, käest lastud sisudega, hooldamatta rondid,aga mind jättis see kõik emotsioonituks.
Täna ma kahjuks teile ei saa näidata linke millised autod mulle huvi pakkusid.
Kuid sõelale jäid kolm autot.
1990 aasta 3.0 CE
1992 aasta 3.0TE
1993 aasta 3.2 TE

CE asus rakveres ja sinna ma ka esimese asjana põrutasin.
Ütleme nii et piltidelt tundus auto hea, aga kohale jõudes oli ta siiski üsna kriteeriumitest välja jääv isend.Mootor igatepidi plägane ja tolmune lisaks jõuetu.Omanik ise hirmsasti utsitas mind tagant gaasi pedaali pidevalt põhjas hoidma "tunned kuidas läheb" korrutas ta.Minule aga tundus et minu 300SE liikuski paremini.Ühesõnaga sealt tulin tulema ilma uue autota.

Järgmisena läksin Tallinna, täpsemalt Hiiule ühte autoaeda kus oli 92a 300TE.Auto oli toodud Šveitsist, metallik lilla ning heleda riide sisuga mis mulle väga muljet avaldas.Auto tundus korralik ning sisu kulumatta ja puhas.
Küsisin platsi putkast auto kohta infot ja võtmeid.Vastu vahtis mulle mingi kibestunud müügimees, kes viimaks oli nõus mulle autot näitama.Müügimees ei tahtnud kuidagi sümpaatne olla ja igale küsimusele ainult nähvas.Tulin esialgu sealtki minema.Auto tundus hea kuid mõtlesin veidi veel ringi vaadata.

Viimane auto asus Võrus.Mõtlesin et ennem kui sinna sõidan, vaatan lihtsalt Tallinnas veel mööda autoaedu ringi.Tulutu mitte midagi korralikku.24 tunniga kadus ka auto Võrust.Läksin tagasi Hiiule vaatasin omalkäel veel veidi autot.Läksin taas sinna putkasse et kas saaks veel auto võtmeid ,et uurida veidi veel lähemalt.Kibestunud müügimees nähvas kohe "mis te vaatate, te juba ju käisite.Mis siin enam vaadata on".Minule jättis see ühe küsimuse "mis müügimees see on kes oma kaupa müüa ei taha".
Proovisõidu pidin ma välja pinnima ning ise ma sõita ei saanud vaid istusin kõrval.Auto tundus mõnus, pehme, vaikne. Kõik mis peal ka töötas.
Hinda ma tingida ei saanud kuna ta oli äärmiselt halb suhtleja ning auto oli mulle juba sümpaatne.Maksin 2000 viisin auto aiataha.Ise põrutasin kohe dokkidega ARKi.
Võtsin arvele ja sain ARKist reg.tunnistuse ja numbrid.
Tulin tagasi Hiiule pookisin külge nrid ning sõitsin otse ülevaatusele, kuna auto tundus piisavalt korras et läbida ülevaatus edukalt.Läbisin autoga ülevaatuse puhtalt.

Tänaseks on auto minu käes olnud peaaegu 6 aastat.
Sellest 1 talve on ta pidanud kahjuks sõitma kuid pesin autot iga nädal 2 korda.
Auto on säilinud kenasti.
Natuke tülikas on olnud auto sisu, hele beeš riie, ühe hooaja jooksul peab umbes 3 korda suur puhastust tegema lisaks väiksemad et sisu püsiks ilus.Aga ma ei kurda kuna see on seda väärt.
Remontinud olen autot ainult nö. originaal osadega.Ma ei ole varuosi ostnud Mercedes-Benz karpides vaid olen uurinud alati kes oli originaal tootja omal ajal.
Olen edukalt kõik leidnud ka.
Hinnavahe näide: lambda andur Mercedes-Benz pakendis 280eur ja boschi koodiga sama asi Boschi karbis 80euri.Ehks siis minema visatava papp karbi eest põhimõtteliselt 200euri, absurd.
Igasugu silla detaile, piduri detaile ning tihendeid mootorile on saadud vahetada aja pikku umbes summas 1600euri.

Minu uurimiste käigus tuleb välja et ma peaksin olema tehasest saadik autol teine või kolmas omanik.Auto osteti Šveitsis mingisugusesse värvidega tegelevasse ettevõtesse Rhone-Color SA Sioni linnas 11.06.92.
Autos oli kaks suurt kausta pabereid auto kohta.
Sealt tulid välja eelmise omaniku auto reg tunnistus minu autole.
Omaniku nimi Ruppen Jean-Daniel sünd 59 aastal.
Samuti auto registreeritud Sioni aastal 2002.

Kaustad ja sisu:
[Pilt: 82479-16251507_10154208075077681_1981355885_o.jpg]
[Pilt: 83549-16357513_10154208074887681_5010901_o.jpg]
[Pilt: 56378-16357634_10154208074802681_1632845975_o.jpg]


Kunagi on keegi sellele autole ka veljed ostnud mida mis minuni ei jõudnud.
[Pilt: 22525-16325544_10154208074617681_573946163_o.jpg]
[Pilt: 92936-16357404_10154208074562681_1713739242_o.jpg]


Aastakese mõlkus peas müügi plaan kuid nüüd mõeldes õnneks olen mõtte maha matnud.Hoian endale kuna tean et korralikku isendit enam nii odavalt ei saa.

Pildid:
Ainuke sõidetud talv
[Pilt: 32938-04022012142.jpg]
[Pilt: 34467-04022012144.jpg]
[Pilt: 67258-04022012145.jpg]

2011:
[Pilt: 49565-10062012295.jpg]
[Pilt: 97495-10062012294.jpg]

Sisu:
[Pilt: 29892-Pilt0000.jpg]
[Pilt: 82355-Pilt0022.jpg]
[Pilt: 24746-Pilt0052.jpg]
Praegu seisab auto talve unes koos Siga garaazis.
Lähima aja pilt.
[Pilt: 93752-DSC_0058.JPG]
[Pilt: 73988-16251268_10154208075817681_60194263_o.jpg]

VIN:

WDB1240901F227826
WMI / VDS / VIS:
WDB 124090 1F227826
Manufacturer:

Mercedes-Benz DCAG DAIMLER AG Mercedes-Benz DCAG DAIMLER AG
Brand:

Mercedes-Benz
Model:

E-CLASS
Region/Plant:

Bremen Germany
Check:

0
Sequential number:

27826
Approx. mileage:

235,963 km

Chassis
Sales designation: 300 TE
Order number: 0 2 571 31183
Delivery date:
Market: AG,Europe
Production order:
Paint code 1:
481
Equipment:
375
Engine no.:
103983 12 283495
Transmission:
722358 03 718585 [transmissionType = GA]
Steering:
Front axle 1:
Rear axle 1:
Rear axle 2:
Battery 1:
Fuel cell 1:
Electric motor 1:
SA code
- OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - FRENCH
- OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
- ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE
- AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR
442
- ACCELERATION SKID CONTROL (ASR)
- AUTO. ANTENNA AND SPEAKER, FRONT - WITHOUT
- DOUBLE ROLLER BLIND USD.AS LUGG.AND PASSENG. GUARD
- CENTER CONSOLE FOR 2ND SEAT ROW
585
- ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-ESG,BF
- AIR POLLUTION CONTROL
- ECE - WARNING TRIANGLE
- BAGGAGE RACK, INTEGRATED
- CARGO ANCHORAGE
- WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT
- AEJ 06/1/M/X
- VEHICLES FOR SWITZERLAND, ADDITIONAL PARTS
- UNDERSHIELDS





Vasta
#2
Eusa_clap

Uskumatud müügimehed need Hiiu autodes Smile Endalgi paar korda sinna satutud ja pole midagi sellist mujal näinud. Ikkagi üle 10 aasta samasugust suhtlemistraditsiooni Smile
Vasta
#3
Korralik universaal 124 poeb üha sügavamale hinge endalegi. Sellised teemad ja hoitud autod ei tee olemist kuidagi lihtsamaks. Ilus valik. Hea mootor ja kena värvikombo.

Olen ise ka kunagi Hiiult ühe auto ostnud. Poolvägisi sain kätte. Vedas. Pärast seda pole enam üritanud, kuigi paar huvipakkuvat isendit on läbi käinud.
Terve aasta poole aastaga
Vasta
#4
Hiiul jah see asi veidi imelik, olen ka käinud seal vaatamas. Ei taheta eriti proovida anda. Ise käisin seal ühte musta w126 300sel i ja w124 vaatamas paar aastat tagasi. Koht paistiski silma sellega, et aeg-ajalt tuli w126 kerega autosi müüki, kõik Sveitsi taustaga. Arvestades masinate üldist seisukorda, siis hinnad ei olnudki väga kõrged. Viimasel ajal pole midagi väga tulnud. Samas kes viitsib internetist otsida, leiab Itaaliast või ka Sveitsist omale auto (ei pea ainult mb olema). Reisimine ja auto toomine tuleb endal odavam, milleks teiste kasumeid kinni maksta (minu kogemus). Samas ega paljudel pole sellist võimalust, et minna näiteks nädalaks ajaks masinat otsima, ülemus tööjuures saadab seenele. Sveitsist toomine eeldab natukene seaduste uurimist (toll, ja transiiditasud) kuna pole EUs. Tuttav rääkis et Sveitsist keerulisem tuua, aga samas mis seal ikka nii keerulist. Tagasi selle w124te juurde - hea leid. Keret tasub kindlasti hoida ja kas auto põhja oled ka millegagi kaitsnud. Olen ammu tahtnud teada, kas w126 300se ja w124 300bensiin on üks ühele sama tehnikaga (mootor ja käigukast, differ). Automaatkast ilmselt nelja käiguga (palju pöörded on kui sõidad 100ga). Paar aastat tagasi, kui Kadakas veel Mercedes-Benz pood oli, uurisin et palju maksavad istmekatted. Pakuti mingit universaalvarianti, et sobivad w124le ja w126le, maksid kuskil 170 eurikut tol ajal.
Vasta
#5
Põhja kaitsesin ainukesel sõidetud talve spray tõrvaga, toimis väga hästi.Midagi juurde tekkinud pole õnneks.
100ga sõites pööre peaaegu 3000.


Kuna ma pole viimased kaks hooaega autot praktiliselt puutunudki( eelmine hooaeg sõitsin 50km), siis see hooaeg kavatsen kõvasti rohkem kilomeetreid läbida.
Saatsin veljed pritsi ja värvi (Borbet A-d 16 tolli)
paigaldasin uue kapoti aluse katte
Puhastasin ja määrisin kõik pidurid.
Värvisin viimase sumsi püti üle mustaks tagasi kuna värv oli pealt koorunud ja nägi all kole laiguline välja.
Puhastasin tolmust kapotialuse
Lasin esiklaasi vahetada
Uus mootori õli ja filter
Sisu saab alati puhastada kui igav on Big Grin ka seekord pidin seda tegema, sellest vist ei pääse iial Big Grin
Värskendasin esimese võre plastik osa uue värviga.
Kuna sellel autol pole tagumisi kõlareid tehasest kaasas tegin ise mingid pisikesed kastid pagassi mida saab iga kell ära võtta.Kattsin sisu värvi riidega üle kõlari kastid.

Täna homme teen Ülevaatuse ja kindlustuse, siis läheb auto poleerimisse ja vahatamisse.

Varsti panen pilte ka juurde.
Vasta
#6
Väga ilus 124 Smile
No proovitud on kõike aga ikkagi kisub lõpuks tagasi MB peale :)
Vasta
#7
Nüüdseks on terve nädalavahetus autoga ringi sõidetud,paberid korras.
Uskumatult mõnus on sõita, auto on pehme ja vaikne. Uuemate autodega ikka võrrelda ei saa, emotsioon on hoopis teine.
Igast läbitud kilomeetrist õhkub mugavust ja tolle aja kõrgkvaliteetset autol kasutatud materjali ja koostamist.
See kvaliteet on ikka peajagu üle enamusest tänapäeva sõidukitest.Aga eks vana tehnika pisik teeb oma töö minu emotsiooni kallal.

Ootan velgi värvist ja aega poleerimisele ja vahatamisele

Auto ise
[Pilt: 22332-20170402_161906.jpg]
]

Velgede teaser
[Pilt: 95557-4808264629f5d99d265e66c1b516f23ee7...4dcb5f.jpg]
Vasta
#8
Tere.

Panen siia vahepeal paar klõpsu autost.
Korraks olin juba tellimas madaldus vedrusid, aga otsustasin viimasel hetkel et jääb ära.
Sain aru et kui ma auto madalamaks lasen, võin amordid, vaikne mitte nagisesv sisu ja mõnusad pehmed sõidu omadused ära unustada.
Pealegi auto on täitsa originaalile nii ligidal et pole tahet kuidagi teda ratsida.

[Pilt: 23865-18404113_10154470960922681_9138389...8593_o.jpg]
[Pilt: 44855-18816287_1388663094532242_66301479_n.jpg]
[Pilt: 27877-18816071_1388663154532236_1107132922_n.jpg]
[Pilt: 66656-18788304_1388663067865578_1483642360_n.jpg]

Muide vahepeal sattus kuidagi läbi tuttavate minuni pakkumine millest ma ei saanud keelduda Eusa_angel

[Pilt: 92267-18763190_10154530975137681_1021560799_n.jpg]
[Pilt: 58943-18816676_10154530975377681_181821984_n.jpg]
Vasta
#9
Tervist.
Kas keegi teab aidata....
Kust ja kuidas ma saaksin teada milline originaal makk mul siin autos on olnud
Vasta
#10
VIN koodi dekoodriga peaksid enamvähem vastuse saama
Vasta
#11
Mul siin vin decoderiga saadud datacard üleval, aga seal ei ole millegi pärast.

Üks küsimus veel seoses istmetega.
Kindlasti kõigile tuttav teema.
Mõnda kohta ehk keegi teab kus tehakse kulunud istme nurk korda.

Otsin korralikku kohta kus tehakse ilusti.
Iste ise on vähe kulunud aga tahaks kohe korda saada ennem kui hulluks läheb.
Vasta
#12
EPC järgi on Europa 2000 VK A0028207886
Vasta
#13
Ma olen Smartservices tehtuga rahul
Vasta
#14
Suured tänud!
Vasta
#15
Süda ja mõistus pole ühes hääles kuid tegin otsuse......

Auto on müügiks...
Mulle väga väga meeldiks kui ostja oleks keegi asjalik siit klubist.
Suvalistele "tontidele" ma seda autot ei müü.

Võtke ühendust kui on huvi.
Vasta
#16
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2662237
Vasta
#17
Jõlu hind 3500€
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 22 3,221 24-09-2024, 10:20 PM
Viimane postitus: Manifesto
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 299,212 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,874 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,418 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,218 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,863 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 634 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,843 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 493 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 1,295 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne