Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB W220 320CDI 145KW Ei käivitu.
#1
Tere,

Mure järgmine, vahetasin termostaati, sain termostaadi vahetatud, kuid selle vahetusega lõhkusin ära mingisuguse kütusevooliku mis jookseb pumbast mootori ülesse ette otsa ristküliku kujulise ploki või muu taolise asja sisse, enne seda plokki on vahel kolmik, ehk siis suutsin selle kolmanda otsa ära murda mis enne jooksis väljalaskekollektori peale kuid see oli pimedaks tehtud. Mõtlesin et kui nüüd üldse selle kolmanda vooliku ära jätan, et ei juhtu midagi, kuna ta oli enne juba pimedaks tehtud ju. Kuid siiski, sain termostaadi külge, kolmikust tegin kaksiku käepärastest asjadest, panin torujupi vahele ja klambritega kinni, kuid enam ei käivitu.Angry
Kas saab olla kuidagi et mingi õhulekke probleem?
Või millest võib olla see tingitud?
Proovisin igati peeneid voolikuid veel vahele panna ja jämedaid kuid ei midagi siiski. Isegi mitte ei törtsu et lubaks vahepeal.Disgust

Loodan et saite aru mida ma mõtlen ja mis on probleemiks.
Kõik vastused teretulnud, lahenduse peab kuidagi leidma Smile

Aitäh! Eusa_angel
Vasta
#2
(07-10-2016, 12:45 AM)StenS Kirjutas: Tere,

Mure järgmine, vahetasin termostaati, sain termostaadi vahetatud, kuid selle vahetusega lõhkusin ära mingisuguse kütusevooliku mis jookseb pumbast mootori ülesse ette otsa ristküliku kujulise ploki või muu taolise asja sisse, enne seda plokki on vahel kolmik, ehk siis suutsin selle kolmanda otsa ära murda mis enne jooksis väljalaskekollektori peale kuid see oli pimedaks tehtud. Mõtlesin et kui nüüd üldse selle kolmanda vooliku ära jätan, et ei juhtu midagi, kuna ta oli enne juba pimedaks tehtud ju. Kuid siiski, sain termostaadi külge, kolmikust tegin kaksiku käepärastest asjadest, panin torujupi vahele ja klambritega kinni, kuid enam ei käivitu.Angry
Kas saab olla kuidagi et mingi õhulekke probleem?
Või millest võib olla see tingitud?
Proovisin igati peeneid voolikuid veel vahele panna ja jämedaid kuid ei midagi siiski. Isegi mitte ei törtsu et lubaks vahepeal.Disgust

Loodan et saite aru mida ma mõtlen ja mis on probleemiks.
Kõik vastused teretulnud, lahenduse peab kuidagi leidma Smile

Aitäh! Eusa_angel

Kas oled kindel, et see oli pimedaks tehtud? minul oli seal otsas mingi õhutuse jubin. täpselt ei tea ka misasi aga igatahes oli. Big Grin
vot selline jutt oli mul seal http://www.ebay.co.uk/itm/121537683037?c...rmvSB=true
Vasta
#3
W220 s320cdi 150kw on igatahes etteandepump põhja all. Aga vb 145kw vähe teine.
Vasta
#4
to jsv, see on küttesüsteemi rõhu mõõtmis ots
Kui starteri piinamisest kasu pole, siis tuleb õhk välja imeda,
kuigi 150 kW (om648) ja 145kW(om613) on põhimõttelised samad mootorid, erineb nende toitesüsteem.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W220 m137 misfire V2inoV2nge 4 137 27-10-2024, 11:50 AM
Viimane postitus: Heinar
  W220 2001 abs tuli V2inoV2nge 4 523 06-05-2024, 04:13 PM
Viimane postitus: MAV
  2001 W220 s600 vasaku süüteploki viga V2inoV2nge 3 392 16-04-2024, 11:26 PM
Viimane postitus: HotPapa
  W220 süütelukk ja ebaühtlane käimine Carmet 1 355 30-01-2024, 05:19 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W220 vajub alla MAV 1 351 11-12-2023, 12:07 PM
Viimane postitus: siimruz
  w220 2005 õhukompressori relee einar220 0 312 14-11-2023, 12:44 PM
Viimane postitus: einar220
  W220 õhkvedrustus jamab. 2nni 1 501 11-07-2023, 12:14 PM
Viimane postitus: Marksus
  W220 S500 99a kellaploki ekraan ei toimi 2nni 2 766 23-12-2022, 06:14 PM
Viimane postitus: TõnisL
  W220 Keyless go kaardi vahetus icecube 2 546 28-10-2022, 07:02 PM
Viimane postitus: Rolz
  W220 tagatuled MAV 0 524 07-09-2022, 06:26 PM
Viimane postitus: MAV



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne