Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w126 300 SEL 132 kw 1989 a
#1
Tere võib teema ära kustutada
Vasta
#2
Saan pakkuda saama mootorit ainult et w124-ja pealt tulnud. Sellel kaane tihend korras aga mingi muu jama miks ei käivitu. Laod enda pritse ja elektroonika minu mootorile ja ongi korras. Hind mõistlik.
Endal jääb komplektne mootor üle kuna teen auto diisliks.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Vasta
#3
Aknatõstuki liugurid on tellitav kaup, maksis Silberis juunis 8,33 pluss kõmm. Mina ei viitsinud ümber teha ja neetisin lihtsalt uue tagasi. Kitsas on, aga saab hakkama.

Tagaaknakardinat liigutab plastist hammasvöö, mis maksis Silberis 250 krooni. Vahetus oli paras PITA ja ikkagi suutsin jätta jupi vana alla, mistõttu meite SELlil on nüüd sutsu lühem latt, mis rõõmsasti kardina alla jätab, kui käega vedama ei aita... Varuosakoodi ei pannud kirja, siin pildil on 119:
[Pilt: 25258-SELkardin.jpg]

Sisuliselt samasugune plastist hammaslatt, mis elektriantenni liigutab.
Vasta
#4
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/69569-DSC_0125.JPG kellelgi on äkki üle jäänud w 126 originaal makki?
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/87737-DSC_0523.JPG võtsin taga kardina lahti ja plastmassist hammasvöö või asi on vähe kulunud ja jupike oli ära murdunud Silber autost ei ole veel uut jubinat kahjuks saanud.
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/99345-DSC_0124.JPG

Mureks on veel piduri sadulatesse murdunud õhutus niplid 4 jast niplist olen saanud kätte ainult ühe ülejäänud on sisse ära murdunud või kohe murdumas kuidas neid sealt kätte saada ei tea.

Vasta
#5
(08-11-2016, 10:07 PM)Afgaan124 Kirjutas: Mureks on veel piduri sadulatesse murdunud õhutus niplid 4 jast niplist olen saanud kätte ainult ühe ülejäänud on sisse ära murdunud või kohe murdumas kuidas neid sealt kätte saada ei tea.

Mina olen ära murdunud niplid välja puurinud, alustades peenikese puuriga ja samm sammult jämedamatega, kunix kruvikaga on võimalik nipli jäänused välja keerata. Sellega peab ainult väga ettevaatlik olema ja väga täpselt puurima (soovitavalt puurpingis), et supportisse endase sisse ei puuri ja/või keeret ära ei riku.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#6
(08-11-2016, 10:07 PM)Afgaan124 Kirjutas: Mureks on veel piduri sadulatesse murdunud õhutus niplid 4 jast niplist olen saanud kätte ainult ühe ülejäänud on sisse ära murdunud või kohe murdumas kuidas neid sealt kätte saada ei tea.

Kusjuures ma olen ka selle teadmisega lähenenud, et nagunii lähevad puruks ja niplid enne gaasiga punaseks ajanud.
Ei aita - ikka lähevad pooleks.
See tuleb sellest, et autot pole korrapäraselt hooldatud ja pid. vedelikku vahetatud.
Olen proovinud murdunud niplile ka mutrit peale keevitada ja siis välja keerata - samuti ei tööta.

Ja siis ongi lahenduseks vaid see Werewolf`i poolt pakutud variant.
Enne hunnik tutikaid HSS puure ja hunnik kannatust varuda. Lisaks korralikud kruustangid, mille külge support kinnitada, hea valgus ja aeglase käiguga võimas akutrell.
Lihtne ei ole, aga võib täitsa õnnestuda, et saadki selle keerme vedruna lõpuks kätte.
(olen ka alumiiniumist plokikaanest murdunud küünla nii kätte saanud, et pea terveks jäi - no see oli ikka täielik joppamine)

Ja kui ei saa või keere rikneb, no siis on ikka - järgmine support, palun.


.

Vasta
#7
Ma olen haamriga supportile nipli kõrvale mõne kolaka andnud, pole ükski katki läinud ega kinni jäänud
Vasta
#8
(09-11-2016, 09:08 PM)V126 Kirjutas: Ma olen haamriga supportile nipli kõrvale mõne kolaka andnud, pole ükski katki läinud ega kinni jäänud
Sama siin, ma annan enne nipli otsa pihta ka mõne matsu
Vasta
#9
Kere tundub päris läbi. Kui juba väljast rooste paistab....
Doonoriks sobiks küll.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#10
(12-11-2016, 08:47 PM)hents99 Kirjutas: Kere tundub päris läbi. Kui juba väljast rooste paistab....
Doonoriks sobiks küll.

Ok homme lõikan siis tükkideks.
Vasta
#11
(12-11-2016, 08:57 PM)Afgaan124 Kirjutas:
(12-11-2016, 08:47 PM)hents99 Kirjutas: Kere tundub päris läbi. Kui juba väljast rooste paistab....
Doonoriks sobiks küll.

Ok homme lõikan siis tükkideks.

Suht sapine vastus.

Mis oleks hind komplektsena. Lõikamine on lisakulu.
Varustust on omajagu.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#12
Ega see pagasiruumi tuulutusaukude kinni keevitamine küll väga tark tegu pole Eusa_wall.

Mõtle hind välja.
Oleks huvitatud kogu masinast.
Kui juppideks hakkad müüma olen KINDEL ostja tagumiste uste plekkosale.

Edud.
Janek.
janek126@clubmb.ee
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#13
Raisakotkad juba kohal.Ninja Ma tulen siis polstreid prügisse viima, eksoleSmile
Vasta
#14
Kui sul asi mootoriruumis korda saab, siis ma annetaks sulle suppordid. Taastatud, korralikud.
Hea jutuga võid saada ka pagassi tuulutusavad koos kummidega, kuid ise pead need eemaldama kerelt.
Tingimusel, et see SEL ikka tänaval liikuma hakkab.

Edud.
Janek
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#15
(11-08-2016, 10:52 AM)v6sa Kirjutas: Aknatõstuki liugurid on tellitav kaup, maksis Silberis juunis 8,33 pluss kõmm. Mina ei viitsinud ümber teha ja neetisin lihtsalt uue tagasi. Kitsas on, aga saab hakkama.

Tagaaknakardinat liigutab plastist hammasvöö, mis maksis Silberis 250 krooni. Vahetus oli paras PITA ja ikkagi suutsin jätta jupi vana alla, mistõttu meite SELlil on nüüd sutsu lühem latt, mis rõõmsasti kardina alla jätab, kui käega vedama ei aita... Varuosakoodi ei pannud kirja, siin pildil on 119:
[Pilt: 25258-SELkardin.jpg]

Sisuliselt samasugune plastist hammaslatt, mis elektriantenni liigutab.

Kas see on tõesti win xp, f-secure ja töötava IE-ga? Selline arheoloogi tunne on praegu...

Aga kui nüüd ei eksi, siis sai seda autot umbes 2008a paiku Tartus Raadi autoturul vaatamas käidud ning paistis sile ja korralik. Peale mõtlemisaega soovisin proovisõitu teha, aga müügimehed sõitsid sellega pidevalt ringi ning ei jõudnudki selleni. Heleda sisuga, must 126 on alati stiilne (muidugi puhas, neegrivelgede- ja toonklaasita).
Vasta
#16
(Kas see on tõesti win xp, f-secure ja töötava IE-ga? Selline arheoloogi tunne on praegu) neid lühendeid ma kahjuks ei tunne. Aga kui sa mõtled taga akna kardina tõstjat siis seal on mingi hammasvöö mis liigutab kardinat üles alla.
Mul tuttav ostis selle auto tõesti Tartust mingi 5 või 6 a tagasi sõitis vist paagi tühjaks ja jättis selle lihtsalt seisma. Mis hinnaga see seal müügis oli ega ei mäleta?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S 300 SE 126 91a Hervin 5 217 23-01-2024, 10:02 PM
Viimane postitus: Hervin
  Probleem W126 420SEL mootoriga Hunt 3 215 02-01-2024, 01:50 PM
Viimane postitus: ktmduke
  Mercedes-Benz S 300 3.0 Turbodiesel om606 130kW cohiba 0 416 04-04-2023, 04:41 AM
Viimane postitus: cohiba
  W126 pliidinuppude pirnid, temperatuurirullide kleepsud MeelisN 2 313 26-02-2023, 10:18 AM
Viimane postitus: Karl
  W126 SE madaldus/ koobaste rullimine Akohin 6 1,173 29-04-2022, 04:51 PM
Viimane postitus: MAV
  W126 280 SE AnarJaanus 0 526 12-01-2022, 07:27 PM
Viimane postitus: AnarJaanus
  W126 500 gen1 kJet lambdasond (hapnikuandur, lambda-andur) dinowalk 31 2,421 27-12-2021, 10:56 PM
Viimane postitus: kaupo51
  W126 esitiivad brunosacco 2 960 20-08-2021, 01:02 PM
Viimane postitus: brunosacco
  W126 Juhipoolse ukse lukustussüsteemi eemaldamine helitehnik 1 607 06-07-2021, 11:56 AM
Viimane postitus: v6sa
  W126 kliima lisamine Akohin 7 2,394 03-02-2021, 10:00 AM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne