Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz C270, 2003, S203 - OttTamb
#21
Pigem kahtlustaks pihustite probleemi. Külmaga need välja löövad. Jätad ööseks lesvenisse ja nad hommikul külmaga testivad pihusteid, siis selge. Hädapärast saab neid ise ka testida, vaja läbipaistvaid voolikuid ja sarnaseid anumaid.

Tagasivoolu torud maha ja enda läbipaistvad asemele, millel mingi anum otsas on. Proovid käivitada aga mitte käima panna. Paari sekundiga näed, kas mõnel pihustil on seda kütet rohkem üles anumasse löönud. Kui sedasi on, siis ongi pahandus käes.


Aga see on vaid üks võimalikust pihustiprobleemist, aga ka üks levinuimast ja seda saab ca 100 EUR eest pihusti kohta ka remontida.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#22
(02-01-2016, 10:19 PM)indrek Kirjutas: Pigem kahtlustaks pihustite probleemi. Külmaga need välja löövad. Jätad ööseks lesvenisse ja nad hommikul külmaga testivad pihusteid, siis selge. Hädapärast saab neid ise ka testida, vaja läbipaistvaid voolikuid ja sarnaseid anumaid.

Tagasivoolu torud maha ja enda läbipaistvad asemele, millel mingi anum otsas on. Proovid käivitada aga mitte käima panna. Paari sekundiga näed, kas mõnel pihustil on seda kütet rohkem üles anumasse löönud. Kui sedasi on, siis ongi pahandus käes.


Aga see on vaid üks võimalikust pihustiprobleemist, aga ka üks levinuimast ja seda saab ca 100 EUR eest pihusti kohta ka remontida.

Noh loodetavasti midagi hullu pole kuna temperatuuri muutus mõjus eelsüüte küünalde ülesse soenemisele. Kuna kui eelsüüte küünlad 4 sekundiga spidokalt ära kustusid, siis läks kohe käima isegi ei turtsunud. Mul on kodus autocomi diagnostika ka see näitas glow plug issue mingi aeg. Kahjuks see autocom on üsna peaiskaudne Mercedes-Benz osas, siis ei tea mida see tähendab. Vb mõni küünal jukerdab kuigi on kõik uued, Boshi omad. Homme proovib nii, et kui ei käivitu, proovin andureid üks haaval soendada. Isal on sama mootoriga auto ja esimeste külmadega oli tal sama nali ja tal oli probleem väntvõlli anduris. Käias aga isegi ei luband.
Kui muu ei aita, siis läheb õhtul lesvenisse, et nad saaks hommikul külmaga ise testida.

Vasta
#23
(03-01-2016, 01:25 AM)OttTamb Kirjutas:
(02-01-2016, 10:19 PM)indrek Kirjutas: Pigem kahtlustaks pihustite probleemi. Külmaga need välja löövad. Jätad ööseks lesvenisse ja nad hommikul külmaga testivad pihusteid, siis selge. Hädapärast saab neid ise ka testida, vaja läbipaistvaid voolikuid ja sarnaseid anumaid.

Tagasivoolu torud maha ja enda läbipaistvad asemele, millel mingi anum otsas on. Proovid käivitada aga mitte käima panna. Paari sekundiga näed, kas mõnel pihustil on seda kütet rohkem üles anumasse löönud. Kui sedasi on, siis ongi pahandus käes.


Aga see on vaid üks võimalikust pihustiprobleemist, aga ka üks levinuimast ja seda saab ca 100 EUR eest pihusti kohta ka remontida.

Noh loodetavasti midagi hullu pole kuna temperatuuri muutus mõjus eelsüüte küünalde ülesse soenemisele. Kuna kui eelsüüte küünlad 4 sekundiga spidokalt ära kustusid, siis läks kohe käima isegi ei turtsunud. Mul on kodus autocomi diagnostika ka see näitas glow plug issue mingi aeg. Kahjuks see autocom on üsna peaiskaudne Mercedes-Benz osas, siis ei tea mida see tähendab. Vb mõni küünal jukerdab kuigi on kõik uued, Boshi omad. Homme proovib nii, et kui ei käivitu, proovin andureid üks haaval soendada. Isal on sama mootoriga auto ja esimeste külmadega oli tal sama nali ja tal oli probleem väntvõlli anduris. Käias aga isegi ei luband.
Kui muu ei aita, siis läheb õhtul lesvenisse, et nad saaks hommikul külmaga ise testida.

Probleem oligi pihustites. Hetkel läks aint 1 vahetusse. 2 tükki olid veel halbade näitudega, ehk pean need ka mingi aeg ära vahetama. Ülejäänud 2 olid juba vahetatud mingi aeg. Aga nüüd käivitub ilusti ka kõige külmemate hilmadega mis siin hiljuti on old. Kõik muu tundub korras olevat.
Vasta
#24
Pole ammu siia sissekannet teinud. Auto on on end korralikul üleval pidanud. Tehnilisi probleeme pole esinenud ja midagi ära ka lagunenud pole. On vaid mõningad üksikud probleemid jäänd likvideerida.

*Autole sai paigaldatud tagurdamis kaamera ja parda kaamera.
[Pilt: IMG_0009_JPG.jpg] [Pilt: IMG_0358.jpg]

*Auto on saanud ka väheke uuendusi, uste koht valgustid sai vahetatud Ledide vastu.
[Pilt: IMG_0367.jpg] [Pilt: IMG_0370.jpg] Enn vs Pärast [Pilt: IMG_0371.jpg]

* Uued vaibad.
[Pilt: IMG_0560.jpg]

*Hetkel käsil siis väike uuendus kuur: Uued kellad ja Luxury Clima, viimast siis täies mahus koos andurite ja õhu juhtimisega. Juppide taga ajamine oli muidugi paras peavalu. Loodetavasti sai kõik asjad mida vaja.

[Pilt: IMG_0556_1.jpg]

Hetkel töö nii kaugel, et paika sai päikse sensor ja mootori ruumi vajaminevad juhtmed veetud andurite jaoks.

[Pilt: IMG_0558.jpg] [Pilt: IMG_0559.jpg]

Edasisest järgmises postitusest, siis annan tead kuidas läks ja kas sai kõik tööle või jäi midagi veel puudu.
Vasta
#25
Kuidas Sa W211 kellad W203'mes tööle paned?
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.
Vasta
#26
(28-03-2016, 10:05 PM)Kirill.D Kirjutas: Kuidas Sa W211 kellad W203'mes tööle paned?

Need on clk omad. Kellad on enamvähem möötmetelt samad. Kinnitus mehanism on ka sama. Ainuke asi mis tuleb välja vahetada on raam kuhu külge kellaplokk kinnitub. Kuna kinnitus mehhanism on jämedam kui 203 kerel. Raami ka pildilt näha. Kellad töötavad ilma probleemideta. Odomeetri näitu peab aint korrigeerima. Õnneks 209 ja 203 elekter on üsna sarnane.
Vasta
#27
Valmis ta saigi. Kellad töötavad, kliima plokk ja kõik andurid sain tööle. Töö ise oli päris mahukas ja kõige hullem peavalu oli juhtmestik, ei piisanud aint kahest juhtmestikust mootori ruumi, kliima plokist tuli vedada üks lisa juhe, peale seda hakkas kõik tööle. Natukene pildi materjali:

Kliima uuendus:
[Pilt: IMG_0572.jpg]Ennem vs Pärast[Pilt: IMG_0574.jpg] [Pilt: IMG_0577.jpg]
Õhu suunajale sai lisatud puuduvad servod ja paigaldatud sai ka charcoal filtri kast.

W209 Kellade raami sobitamine:
[Pilt: IMG_0571.jpg][Pilt: IMG_0570.jpg]
W209 raam on natukene kõrgem kui 203 oma. Seega sai seda natukene lõigatud, et enamvähem sobiks.

Väike video: https://youtu.be/BIY8TSZgVpw

Tulemus:
[Pilt: BD1_AC241_2_A6_F_4_B97_A22_C_93_D980_B1658_E.jpg] Eelmised vs praegused [Pilt: IMG_0603.jpg]
Kellad on mõõtudelt peaaegu sarnased, aga W209 kelladel on 203 armatuuris servades vahed sees. Aga eks ilu nõuab ohvreid.

[Pilt: IMG_0604.jpg]

*Kogu kompott pimedas:
[Pilt: IMG_0609.jpg]

Lõpuks sai USB hub ära peidetud ja USB pesad pardakasse ilusti paigaldatud.

Ise olen tulemusega rahul, nüüd tuleb veel filtrid sebida.
Autole toon kiled panna ja suvekad alla.
Ja, siis ülejäänd pisi probleemid likvideerida.
Vasta
#28
Küsiks huvipärast palju selline lisavarustuse hiljem paigaldamine maksma on läinud?
Vasta
#29
(30-03-2016, 11:14 PM)mait Kirjutas: Küsiks huvipärast palju selline lisavarustuse hiljem paigaldamine maksma on läinud?

Kõige hullem pole oldgi.
Hinnakiri selline:
Kellad, koos raamiga 120€
Kliimaplokk, kogu õhujugtimis süsteem ja juhtmestik 110€
Andurid 45 €

Vasta
#30
Väike update auto kohta:
1).Lõpuks ometi sai auto endale toonitud klaasid ja suve papud alla.
[Pilt: IMG_0650.jpg]

Icon_rolleyesMõtlen ka esiklaaside uste klaasie toonimist, aga eks näis kas raatsin.

Auto karjub korraliku poleerimise järgi. Pole veel head pakkumist ja usaldusväärset kohta leidnud. Ehk keegi oskab soovitada?

2) Sai lõpuks salongi LED-id kõik paika.
Tellisin korraliku valgus tugevusega LEDid (Festoonid) ilma takistiteta ja valge valgusega(mitte sinikad), takistitega ei leidnud korralikke. Keskmine lae lamp ja tagumine lae lamp, ning pagasi ruumi led-id peavad takistutstega olema, ilma nendeta jäävad lambid hõõguma, seega sai natukene leiutatud, ja tänu sellele saan ükskõik milliseid LED pirne kasutada. Pagasi ruumi LEDid leidsin õiged valgusega CANBUSID*. Teistel pirnidel pole vahet kas takistusega või ilma(päikese sirmides ja pardatsiokis) Eusa_angel

Pildi materjal.
[Pilt: IMG_0728.jpg]
[Pilt: IMG_0667.jpg] [Pilt: IMG_0668.jpg]

Pildtidel näha millist takistuse lahendust kasutasin. Samuti jäi dimmeri effekt ka tööle.

TulemusEusa_angel
[Pilt: IMG_0726.jpg] [Pilt: IMG_0727.jpg]

Autol ees siis tulemas ka hooldus. Samuti on Tallinna teed jälle korralikult auto sildasid väntsutanud ja mõni asi vajab vahetamist.
Angry Konditsioneeriga jälle mingi jama, eelmine aasta sai täidetud ja kontrollitud ja vigu ei leidnud. Aga kuhugile on jälle aine kadunud. Salongi lammutamise ajal tühjaks pold vaja lasta. Aga ilmselt on pea radikas ise läbi. Lasen uurida...Eusa_wall

Samuti oleks natukene diagnostikaga(STARIGA) abi vaja, kellaplokis vaja kilometraas paika saada ja vaadata käigukast üle, teeb vahel veidrusi. Abi oleks väga vajalikIcon_rolleyes
Vasta
#31
Pole ammu midagi kirjutand, elu on kiireks muutunud.
Auto vahepealse eluga saab tutvuda teemas: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=43682

Suht fucked up Eusa_wall , aga lõpuks tuleb ikka ise asi omal käel korda teha.

Hetkel pole veel jõudnud uusi osasid külge panna, aga ootavad paigaldamist.
[Pilt: IMG_0135.jpg]
[Pilt: IMG_0136.jpg]

Salongi radikat pole veel kätte saand ja torud pesen läbi.

Muus osas on auto väga ilusti ennast ülal pidanud Smile Kalla ja talla olnud.
Aga suvel musta autoga millel konditsioneer ei tööta, on väga kohutav sõita Tear

Enne talve on plaan veel kaks pihustit välja vahetada või siis kõik, eks näis kuidas ressursse jagub.

Samuti kui kellelgi auto vastu huvi on, siis võib pakkumisi P.S-i teha!
Vasta
#32
Uuendan oma teemat.

Auto sai endale uued piduri kettad ja klotsid. Loosi läksid Zimmermanni tooted. Lisaks sai ära vahetatud ka piduri õli, mis oli väga must ja auto tänu sellele ei toiminud auto pidurid nii nagu oleks pidanud.
[Pilt: IMG_0018.jpg][Pilt: IMG_0019.jpg]

Lisaks jõudsin ära vahetada ka Kliima radika ja kompressori, ning pesin torud läbi. Salongi radikani pole jõudnud.
[Pilt: IMG_0034.jpg]

Lesveni poolt paigaldatud radika osas räägivad pildid enda eest...(lühidalt minu jutt vastas tõele), aga kes teab mis ainet sinna siss aetud on, igatahes kogu filter on on mingit ollust täis.
[Pilt: IMG_0023.jpg][Pilt: IMG_0033.jpg]


Lisaks tegin autole ise hoolduse, vahetusse läksid kõik filtrid ja mootori õli.
Talveks püüan ära vahetada ka 2 pihustit.

Uued Põhjakaitsmed ka ootamas!

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 2,933 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 301 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 997 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 103 107,708 24-03-2023, 05:52 PM
Viimane postitus: JanisL
  Mercedes-Benz, Vito, 2017, W447 - BoxBox.com BoxBox.com 17 2,123 20-01-2023, 03:47 PM
Viimane postitus: Alr77
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 91 94,474 17-01-2023, 12:40 PM
Viimane postitus: Priit
  Mercedes-Benz 350 SL, 2003, R230 - Kalla Kalla 0 554 25-10-2022, 08:24 PM
Viimane postitus: Kalla
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 75 85,539 20-10-2022, 11:06 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 31 26,278 24-07-2022, 07:14 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz C230 kompressor, 1997 - W202 W202 7 1,202 22-03-2022, 03:10 PM
Viimane postitus: W202



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne