Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz C270, 2003, S203 - OttTamb
#1
Olen juba oma oma MB-ga juba pikemat aega ringi sõitnud ja mõelnud, et võiks ka selle auto kohta teema teha. MB sai valitud selle järgi, et võiks selle margi ära proovida ja võiks ka tagaveolise auto ära proovida. Auto sai siis ostetud tuttava käest, esmamulje oli üsna hea, aga siis hakkas hunnikutega probleeme ilmsiks tulema ja näha oli et auto eest pole eriti hoolt kantud. Auto läbi sõit oli Ostmise ajal ~290000km. Sõidu omaduste poolest on auto päris mugav ja hea juhitavusega. Kütusekulu ja mootori jõud on suht hästi tasakaalus. Autol on siis Elegance lisavarustus.
Autost mõningad pildid ostu ajast:
[Pilt: IMG_0374.jpg] [Pilt: IMG_3612.jpg] [Pilt: IMG_3614.jpg] [Pilt: IMG_3615.jpg]
Probleemid olid järgnevad:
1) Kaks eelsüüte küünla otsa oli ploki kaanes kinni - See mure sai lõpuks lahemdatud
2) Kõrgsurve pump oli läbi - lasin ära taastada
3) Mootor lekkis õli - õli lekked said eemaldatud
4) Suuna tulekang ei töötanud korrektselt - Taastasin nõnda äera et hetkel töötab, ilmselt mingi aeg peab ära vahetama.
5) Rooli sammas oli lahti murtud - tegin korda!
6) Aku läbi - Aku vahetatud, kadusid igasugused naljakad mured.
7) Konditsioneeri radikas lekkis ja kliima reguleerimis hoovastik oli katki. - Probleemid likvideeritud
8) Sisselaske kollektori pöörd siibrid olid murdumise äärel ja lekkisid - eemaldasin klapid ja tegin augud pimedaks. Peale seda kadus auto turbo tagant ära kadumine ära ja auto minek muutus jõulisemaks, kuna sai eemaldatud kogu mustus.
9) Tagumine luuk roostetas - tegin enamvähem korda.
10) Lõhkusin kohe alguses esiklaasi ära - vahetatud.

Vahepeal õnnestus auto ka praami peal ära lõhkuda, tänu millele läks vahetusse: käigukasti põhja kate, sumbuti klamber ja mootori padjad:


Autoga käind korralistes hooldustes Lesvenis ja ülejäänd asjadega olen omalkäel hakkama saand.

Lisan siia ka pildid mis mul on alles mingist ajast.
Suveks läksid alla sellised asjad:
[Pilt: IMG_3801.jpg]

Tagaluugi korda tegemine:
[Pilt: IMG_4316.jpg] [Pilt: IMG_4318.jpg] [Pilt: IMG_4326.jpg]

Roolisamba fikseerimine:
[Pilt: IMG_4315.jpg]

Kliima radika vahetus/kontroll:
[Pilt: IMG_4368.jpg]

Halogeenide asendamine LED-idega:
[Pilt: IMG_4026.jpg]

Sisselaske kollektori puhastamine:
[Pilt: IMG_0118.jpg] [Pilt: IMG_0123.jpg] [Pilt: IMG_0124.jpg] [Pilt: IMG_0126.jpg]

[Pilt: IMG_0127.jpg] [Pilt: IMG_0128.jpg] [Pilt: IMG_0129.jpg]

Hetkel autost endast häid pilte pole, aga nüüdsest alate hakkan teemat aktuaalselt uuendama.

Hetkel on käsil velgede taastamine, veljed mis talveks alla lähevad olid sellised:
[Pilt: IMG_0365.jpg]
Tänaseks on need veljed toimetatud puhastusse ja värvimisse. Üks velg oli ka kõver, selle lasin ära sirgendada. Kui veljed käes panen pildi tulemusest. Talveks lähevad alla Michelin x-ice north 3.

Tuleviku plaanid on järngevad:
1) Tagasilla remont: Uued amordid, vedrud ja silikoon puksid.
2) Ees vajab sisemine rooliots vahetust.
3) Toon klaasid
4) Autole ilu ravi, üsna kahavatu teine praegu ja tähelepanu olnud tehnilise poole korda saamise peal.
5) Tahaks E-klassi kellasid panna, oskab keegi aidata?

Samuti oleks vaja abi järnevate asjadega:
1) Tahan oma originaal makki sälitida, aga tahaks lisada USB Interface-i, olen leidnud ka sobiva toote: http://www.navlinkz.de/en/Interfaces/Int...-oxid.html
Ehk on siin kellelgi kogemust antud tootega või oskab sarnaseid asju pakkuda. Et kust võiks leida sellist asja mõistliku raha eest?

2) Kas kellelgi on üle sellist asja: https://www.commandonline.co.uk/ViseeO_MBU3000.html


Vasta
#2
Hea auto ja hea teema. Edu!
Vasta
#3
Milles mootori ölilekked seisnesid ja kuidas eemaldasid?
Vasta
#4
(18-10-2015, 12:28 AM)nostromo Kirjutas: Milles mootori ölilekked seisnesid ja kuidas eemaldasid?
Õlilekked olid siis järgnevad:
1.Vaakumpumba tihend lekkis - selle lasin ära vahetada
2.Teine Koht mis läbi ajas olid sisselaske kollektori küljes olevate pöörd siibrite tihendid, nagu ülevalt piltidelt näha - selle parandasin nii ära et eemaldasin need kalpid täielikult ja tegin pöörd klappide augud pimedaks poltidega.
3.Kolmas leke oli kah, käigukasti hoovastiku tihend lasi läbi - lasin ära vahetada.
Vasta
#5
Tegin siis auto tuledele väikse upgrade-i, täpsemalt läks siis udutuledesse xenonid.

Tulede komplektide erinevus.
[Pilt: IMG_0237.jpg] Vana vs. Uus [Pilt: IMG_0211.jpg]

Pimedas ei saanud eriti head pilti, aga siit on natukene näha kuidas särab rohkem.
[Pilt: IMG_0223.jpg]

Valgustuse tugevuse erinevus.
[Pilt: IMG_0226.jpg] Led vs. Xenon [Pilt: IMG_0225.jpg]

Upgrade oli minu jaoks edukas, esiteks on ilus ja udutule funktsioon on taastatud. Eks nüüd näha ole kaua pirnid vastu peavad.

Hommikust ka väike pilt:
[Pilt: IMG_0234.jpg]
Vasta
#6
Talve veljed ka valmis lõpuks ja rehvid peal, nüüd jääb oodata vaid esimest lund Smile, ennem ei raatsi alla panna:
[Pilt: 12167150_1049482281752502_1747698152_n.jpg]Enne ja Pärast[Pilt: 12168088_1049872031713527_1110493137_n.jpg] [Pilt: Velg.jpg]
Rehvid ka peale pandud, nüüd vaid oodata uusi kapsleid:
[Pilt: IMG_0245.jpg]

Vasta
#7
Ole normaalne inimene ja viska need xenonid sealt minema, võiks juba aru saada : 1) udutuled pole mõeldud valgustamiseks vaid enda nähtavaks tegemiseks 2) nad ei pea olema eredad või valgusvõimelised 3) Sa pimestad sellega väga rõvedalt teisi.

Lähituled on ju xenon, mille jaoks seda pornograafiat teha ja teisi peedistada. Muidu nagu kena auto, aga pole vaja seda jama korraldada. Isiklikult olen end vigaseks vihastanud nende tarkpeade peale kes sellist jama korraldavad, tõsiselt rõve on pimedas sõita.
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.
Vasta
#8
(21-10-2015, 11:25 PM)Kirill.D Kirjutas: Ole normaalne inimene ja viska need xenonid sealt minema, võiks juba aru saada : 1) udutuled pole mõeldud valgustamiseks vaid enda nähtavaks tegemiseks 2) nad ei pea olema eredad või valgusvõimelised 3) Sa pimestad sellega väga rõvedalt teisi.

Lähituled on ju xenon, mille jaoks seda pornograafiat teha ja teisi peedistada. Muidu nagu kena auto, aga pole vaja seda jama korraldada. Isiklikult olen end vigaseks vihastanud nende tarkpeade peale kes sellist jama korraldavad, tõsiselt rõve on pimedas sõita.

Väga vabandan kui olen sind kuidagi häirinud. Kuid siiski udutuled on mõeldud valgustamiseks, muidu nad ei oleks autol olemas ja võin õelda et tavaline halogeen põleb udutules ka üsna eredalt, ainuke vahe on see et on kollased. Teiseks oleks probleem siis kui paneksin tavalisse lähi tulesse xenoni ja tuled oleksid korralikult reguleerimatta. Ja väga paljude autode tuled on pimestavad eriti tänapäeva autode LED tuled ja linnamaasturite lähituled. Ja minu eesmärk oli kõik tuled valgeks saada.
Vasta
#9
(17-10-2015, 03:37 AM)OttTamb Kirjutas: ...
Autol on siis Elegance lisavarustus.
...Vahepeal õnnestus auto ka praami peal ära lõhkuda, tänu millele läks vahetusse: käigukasti põhja kate, sumbuti klamber ja mootori padjad:
...

Kuda see õnnestus? Elegance on mõistliku kõrgusega ju. Kui pole just vedrustust madaldamisega peeti keeratud.Icon_rolleyes

Mis puudutab udutulesid, siis... Õigesti reguleeritud tuled näitavad 35-50 m kaugusele. Täiesti piisav tihedas udus, kuhu need mõeldud ongi.Eusa_angel

Kas udutuled töötavad ka pöördetuledena? Linnakiirusel mõistlik lisa. Et neist enam tolku oleks, tasub siis tuled keerata kaugemale kõrvale.

Loodetavasti ei ürita Sa neid pruukida põhitulede asemel maanteel.Confused

Päevatuledena on udutuled üsna kasutud, kuna madalal paiknevatena jäävad üsna kergesti maakera nurga taha peitu. Olgugi Eesti tasane, siis künkaid jätkub...
Vasta
#10
(22-10-2015, 08:22 AM)v6sa Kirjutas:
(17-10-2015, 03:37 AM)OttTamb Kirjutas: ...
Autol on siis Elegance lisavarustus.
...Vahepeal õnnestus auto ka praami peal ära lõhkuda, tänu millele läks vahetusse: käigukasti põhja kate, sumbuti klamber ja mootori padjad:
...

Kuda see õnnestus? Elegance on mõistliku kõrgusega ju. Kui pole just vedrustust madaldamisega peeti keeratud.Icon_rolleyes

Mis puudutab udutulesid, siis... Õigesti reguleeritud tuled näitavad 35-50 m kaugusele. Täiesti piisav tihedas udus, kuhu need mõeldud ongi.Eusa_angel

Kas udutuled töötavad ka pöördetuledena? Linnakiirusel mõistlik lisa. Et neist enam tolku oleks, tasub siis tuled keerata kaugemale kõrvale.

Loodetavasti ei ürita Sa neid pruukida põhitulede asemel maanteel.Confused

Päevatuledena on udutuled üsna kasutud, kuna madalal paiknevatena jäävad üsna kergesti maakera nurga taha peitu. Olgugi Eesti tasane, siis künkaid jätkub...

See praami teema oli sellepärast, et eestisse on toodud mingi praam nimega: Ionas , mis ei ole kõige pareminie ehitatud ja rambi peal olid mingid metall talad mille otsa lõin autol siis põhja ära. Selle praamiga on olnud ka mitmeid artikleid ja asju. Õnneks laeva firma maksis remondid kinni. Vedrustusega pole midagi tehtud, vedrustus on originaal, vb ainult väsinud vähe.

Kahjuks udutuled ei tööta pöörd tuledena, vb kunagi ehitan selle lisa endale.
Põhitulede asemel kasutan aint neid linnas, maanteel sõidan ikka õigete tuledega ja vajadusel kasutan udutulesi.
Vasta
#11
Kallid inimesed, udukas ei ole siiski mõeldud valgustamiseks 35-50m peale, selleks on lähituled. Õigesti reguleeritud udukas näitab maksimaalselt 15m autost ette poole ja on mõeldud siiski kasutamiseks udus enda nähtavaks tegemiseks, sellepärast nad ka asuvad all stanges.

Pimedas linnas ei ole ka nende kasutamine eriti mõistlik. See on rohkem selline oss-style teema. Päevasel ajal, kui on xenon lähikad näen ma selles veel mingit mõtet.

BTW, 4x xenon pimedas ja vihmas vastutulemas ei ole üldse äge. Mina ei ole selliste 4x xenoni meeste peale kade ka, lajatan oma lisakaugtuledest Hella Micro Xenonid koos tehase bixenonitega põlema ja eks siis nautige xenonit. Smile
Vasta
#12
Proovisin natukene digikaga kätt ja tegin mõningad pildid:
[Pilt: DSC_0422.jpg] [Pilt: DSC_0445.jpg] [Pilt: DSC_0449.jpg][Pilt: DSC_0459.jpg]
Vasta
#13
Autoga on siis ühteist toimunud kah. Vahepeal vaevas teda jälle mure et turbo kadus tagant ära. Sai kontrollis käidud, veaks oli turbo vaakumi elektrooniline klapp, andis kehvasti ühendust, puhastasime kontaktid ja loodetavasti probleem ei ilmne enam. Eks näha ole.

Lähi tulevikus läheb auto ka tagasilla remonti: Uued vedrud, silikoon puksid ja amordid.

Uuendusteks on autol: siniste klaasidega külje peeglid ja salongis isetumenev peegel:
[Pilt: IMG_0425.jpg]

Auto ka nüüd talve kuues koos uute kapslitega mis sain 10€ eest Smile
[Pilt: IMG_0421.jpg]

Vasta
#14
Väike update. Lõpuks sai auto sillad korda tehtud.
Tagasillas läks siis vahetusse: Amordid, vedrud, Silikoon puksid ja stabika puksid. Tulemus auto on lõpuks vaikne ja rattad ei ole enam koopas.
[Pilt: IMG_0520.jpg]

Esisillas läks vahetusse: Juhi poolne sisemine rooli ots.
[Pilt: IMG_0524.jpg]

Samuti vahetasin ära turbo elektroonilise vaakum klapi, mis lahendas ära turbo tagant ära kadumise probleemiSmile
Vasta
#15
Tsitaat:Auto ka nüüd talve kuues koos uute kapslitega mis sain 10€ eest Smile

Sooviks ka selle raha eest uusi kapsleid Smile
Vasta
#16
(09-12-2015, 01:35 PM)Hooliv_Omanik Kirjutas:
Tsitaat:Auto ka nüüd talve kuues koos uute kapslitega mis sain 10€ eest Smile

Sooviks ka selle raha eest uusi kapsleid Smile

Telli Hiinast Wink
Vasta
#17
(09-12-2015, 02:42 PM)kevtal Kirjutas:
(09-12-2015, 01:35 PM)Hooliv_Omanik Kirjutas:
Tsitaat:Auto ka nüüd talve kuues koos uute kapslitega mis sain 10€ eest Smile

Sooviks ka selle raha eest uusi kapsleid Smile

Telli Hiinast Wink

Täpsemalt siis aliexpressWink
Vasta
#18
Kuna auto raadio oli igati ajast ja arust, plaatide kirjutamine oli igatepidi koppa ette visanud ja mulle ei meeldinud ka see et pidin iga asja jaoks eraldi seadet kasutama. Otsisin küll lahendusi, mis töötaks originaal makiga, aga need oleks kokku rohkem maksnud kui maki välja vahetamine. Soov oli, et uus makk oleks võimalikult originaal maki sarnane. Seega sai endale hiinast Androidi baasil töötav makk tellitud.
[Pilt: IMG_0639.jpg]
Makist siis nii palju, et tegemist on Wecaro toodanguga. Töötab üllatavalt hästi ja helikvaliteet on enamvähem(oodatust parem). Rooli nupud töötavad veits veidralt(lahendatav) ja spidokale info kuvamine kadus ära(vb lahendatav). Aga kõik mis sellega teha on võimalik korvab need pisikesed probleemid. Originaal makiga võrreldes on tegemist päris asjaliku asjaga.
[Pilt: IMG_0599.jpg] Vana vs Uus [Pilt: IMG_0641.jpg] [Pilt: IMG_0671.jpg]
Paigaldamine polnud väga keeruline, uusi juhtmeid vedama ei pidanud ja enamus tööd teeb ära Canbus Decoder. Üldiselt olen rahul, maki nupu valgustus oleks võind rohkem originaali moodi olla, aga elab üleSmile


Jõulude puhu sai auto lisaks makile ka korrosiooni tõrje, eks näis kas kasu ka on.

Uuel aastal siis uute muredega. Auto väga ei soovi käivituda kui õues on miinus kraadid. Kas siis mingi andur jamab või on eelsüüteküünalde plokiga mingi jama. Kui süüdet keerata siis spiraal põleb 10 - 15 sekundit ja kui käiama hakata, siis ei luba midagi. Teistel külas olid aku probleemidSmile. Õnneks leidsin ajutise lahenduse. Väike mälestus tänasest olukorrast:
[Pilt: IMG_0667_1.jpg] [Pilt: IMG_0668_1.jpg]
Lahendus siis selline: Alguases süüdistasin eelsüüteküünalde plokki, kuna diagnostika näitas mingi aeg, et sellel mingi viga. Kakkusin maha ja viisin tuppa sooja. Polnud sellest mingi tolku. Seega võtsin toast soojapuhuri, paar tekki ja soendasin mootori ruumi ülesse. Lasin 1.5h soeneda asjadel. Keerasin süüdet, 4-ja sekundiga kustus spiraal ära ja mootor läks esimese käiamisega käima. Sõidan täna linna ära ja mõõdan homme üle kas küünlad saavad kõik voolu ja mis arvuti räägib. Kui viga ülesse ei suuda leida viin Lesveni inimeste kätte.


Vasta
#19
(02-01-2016, 06:20 PM)OttTamb Kirjutas: Kuna auto raadio oli igati ajast ja arust, plaatide kirjutamine oli igatepidi koppa ette visanud ja mulle ei meeldinud ka see et pidin iga asja jaoks eraldi seadet kasutama. Otsisin küll lahendusi, mis töötaks originaal makiga, aga need oleks kokku rohkem maksnud kui maki välja vahetamine. Soov oli, et uus makk oleks võimalikult originaal maki sarnane. Seega sai endale hiinast Androidi baasil töötav makk tellitud.
[Pilt: IMG_0639.jpg]
Makist siis nii palju, et tegemist on Wecaro toodanguga. Töötab üllatavalt hästi ja helikvaliteet on enamvähem(oodatust parem). Rooli nupud töötavad veits veidralt(lahendatav) ja spidokale info kuvamine kadus ära(vb lahendatav). Aga kõik mis sellega teha on võimalik korvab need pisikesed probleemid. Originaal makiga võrreldes on tegemist päris asjaliku asjaga.
[Pilt: IMG_0599.jpg] Vana vs Uus [Pilt: IMG_0641.jpg] [Pilt: IMG_0671.jpg]
Paigaldamine polnud väga keeruline, uusi juhtmeid vedama ei pidanud ja enamus tööd teeb ära Canbus Decoder. Üldiselt olen rahul, maki nupu valgustus oleks võind rohkem originaali moodi olla, aga elab üleSmile


Jõulude puhu sai auto lisaks makile ka korrosiooni tõrje, eks näis kas kasu ka on.

Uuel aastal siis uute muredega. Auto väga ei soovi käivituda kui õues on miinus kraadid. Kas siis mingi andur jamab või on eelsüüteküünalde plokiga mingi jama. Kui süüdet keerata siis spiraal põleb 10 - 15 sekundit ja kui käiama hakata, siis ei luba midagi. Teistel külas olid aku probleemidSmile. Õnneks leidsin ajutise lahenduse. Väike mälestus tänasest olukorrast:
[Pilt: IMG_0667_1.jpg] [Pilt: IMG_0668_1.jpg]
Lahendus siis selline: Alguases süüdistasin eelsüüteküünalde plokki, kuna diagnostika näitas mingi aeg, et sellel mingi viga. Kakkusin maha ja viisin tuppa sooja. Polnud sellest mingi tolku. Seega võtsin toast soojapuhuri, paar tekki ja soendasin mootori ruumi ülesse. Lasin 1.5h soeneda asjadel. Keerasin süüdet, 4-ja sekundiga kustus spiraal ära ja mootor läks esimese käiamisega käima. Sõidan täna linna ära ja mõõdan homme üle kas küünlad saavad kõik voolu ja mis arvuti räägib. Kui viga ülesse ei suuda leida viin Lesveni inimeste kätte.
Mul ka aparaat täna hommikul veidi lonkas. Otsisin vea ülesse. Kõige lihtsam selgeks teha on nii et võtad iga küünla juhtme maha. Sellele lamp või voltmeeter külge. Annad süüdet. Käid kõik pistikud nii läbi. Kui põlevad siis on plokk OK.
Edasi akult juhe, ja katsud kõiki küünlaid, see mis ei sädele vahetad välja.
Lihtne Smile
Vasta
#20
(02-01-2016, 07:17 PM)kentq Kirjutas:
(02-01-2016, 06:20 PM)OttTamb Kirjutas: Kuna auto raadio oli igati ajast ja arust, plaatide kirjutamine oli igatepidi koppa ette visanud ja mulle ei meeldinud ka see et pidin iga asja jaoks eraldi seadet kasutama. Otsisin küll lahendusi, mis töötaks originaal makiga, aga need oleks kokku rohkem maksnud kui maki välja vahetamine. Soov oli, et uus makk oleks võimalikult originaal maki sarnane. Seega sai endale hiinast Androidi baasil töötav makk tellitud.
[Pilt: IMG_0639.jpg]
Makist siis nii palju, et tegemist on Wecaro toodanguga. Töötab üllatavalt hästi ja helikvaliteet on enamvähem(oodatust parem). Rooli nupud töötavad veits veidralt(lahendatav) ja spidokale info kuvamine kadus ära(vb lahendatav). Aga kõik mis sellega teha on võimalik korvab need pisikesed probleemid. Originaal makiga võrreldes on tegemist päris asjaliku asjaga.
[Pilt: IMG_0599.jpg] Vana vs Uus [Pilt: IMG_0641.jpg] [Pilt: IMG_0671.jpg]
Paigaldamine polnud väga keeruline, uusi juhtmeid vedama ei pidanud ja enamus tööd teeb ära Canbus Decoder. Üldiselt olen rahul, maki nupu valgustus oleks võind rohkem originaali moodi olla, aga elab üleSmile


Jõulude puhu sai auto lisaks makile ka korrosiooni tõrje, eks näis kas kasu ka on.

Uuel aastal siis uute muredega. Auto väga ei soovi käivituda kui õues on miinus kraadid. Kas siis mingi andur jamab või on eelsüüteküünalde plokiga mingi jama. Kui süüdet keerata siis spiraal põleb 10 - 15 sekundit ja kui käiama hakata, siis ei luba midagi. Teistel külas olid aku probleemidSmile. Õnneks leidsin ajutise lahenduse. Väike mälestus tänasest olukorrast:
[Pilt: IMG_0667_1.jpg] [Pilt: IMG_0668_1.jpg]
Lahendus siis selline: Alguases süüdistasin eelsüüteküünalde plokki, kuna diagnostika näitas mingi aeg, et sellel mingi viga. Kakkusin maha ja viisin tuppa sooja. Polnud sellest mingi tolku. Seega võtsin toast soojapuhuri, paar tekki ja soendasin mootori ruumi ülesse. Lasin 1.5h soeneda asjadel. Keerasin süüdet, 4-ja sekundiga kustus spiraal ära ja mootor läks esimese käiamisega käima. Sõidan täna linna ära ja mõõdan homme üle kas küünlad saavad kõik voolu ja mis arvuti räägib. Kui viga ülesse ei suuda leida viin Lesveni inimeste kätte.
Mul ka aparaat täna hommikul veidi lonkas. Otsisin vea ülesse. Kõige lihtsam selgeks teha on nii et võtad iga küünla juhtme maha. Sellele lamp või voltmeeter külge. Annad süüdet. Käid kõik pistikud nii läbi. Kui põlevad siis on plokk OK.
Edasi akult juhe, ja katsud kõiki küünlaid, see mis ei sädele vahetad välja.
Lihtne Smile
Tänud info eestSmile homme ongi plaanis nii uurida. Siin kus olen pole vahendeid. Küünlad iseenesest vahetatud. Eks näis. Vb asi pole üldse eelsüütes. Kui on väiksem miinus kraad, siis sureb kohapeal käies lihtsalt välja, peale esimest käivitamist.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 2,948 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 301 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 997 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 103 107,715 24-03-2023, 05:52 PM
Viimane postitus: JanisL
  Mercedes-Benz, Vito, 2017, W447 - BoxBox.com BoxBox.com 17 2,123 20-01-2023, 03:47 PM
Viimane postitus: Alr77
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 91 94,482 17-01-2023, 12:40 PM
Viimane postitus: Priit
  Mercedes-Benz 350 SL, 2003, R230 - Kalla Kalla 0 555 25-10-2022, 08:24 PM
Viimane postitus: Kalla
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 75 85,556 20-10-2022, 11:06 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 31 26,291 24-07-2022, 07:14 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz C230 kompressor, 1997 - W202 W202 7 1,202 22-03-2022, 03:10 PM
Viimane postitus: W202



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne