Postitused: 32
Teemad: 10
Liitus: Dec 2012
Maine:
0
Tere,
nimelt siis selline mure, et seistes vajub tagaosa vastu maad..
ilmselt kuskil mingi leke vms.
Oskab keegi soovitada Tartust piisavalt pädevat inimest, kes oskaks antud probleemi tuvastada??
Postitused: 198
Teemad: 28
Liitus: Apr 2014
Maine:
3
Silber.
Kui pika ajaga maha vajub? On Sul ENR või Airmatic?
Vajub üks või mõlemad pooled?
Postitused: 32
Teemad: 10
Liitus: Dec 2012
Maine:
0
(09-03-2015, 01:41 PM)onu_siim Kirjutas: Silber.
Kui pika ajaga maha vajub? On Sul ENR või Airmatic?
Vajub üks või mõlemad pooled?
Silber oleks kindlasti see kõige õigem koht..
Õhtul seisma jätta siis hommikuks mõlemad pooled maas..
2003 a siis ilmselt ENR?
Postitused: 198
Teemad: 28
Liitus: Apr 2014
Maine:
3
No Sa ei täpsustanud, kas sedaan v6i universaal.
ENR ainult universaalipuhul (padjad ainult tagasillal), Airmatic on 4x padjad jne.
Kui m6lemalt poolt maas, siis 90% t6enäosusega padjad lekivad.
Postitused: 32
Teemad: 10
Liitus: Dec 2012
Maine:
0
(10-03-2015, 12:22 AM)onu_siim Kirjutas: No Sa ei täpsustanud, kas sedaan v6i universaal.
ENR ainult universaalipuhul (padjad ainult tagasillal), Airmatic on 4x padjad jne.
Kui m6lemalt poolt maas, siis 90% t6enäosusega padjad lekivad.
Universaal jah, aind taga padjad.
Mõlemad ühel ajal otsad andnud?
Postitused: 110
Teemad: 1
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
(11-03-2015, 12:54 AM)egon1235 Kirjutas: (10-03-2015, 12:22 AM)onu_siim Kirjutas: No Sa ei täpsustanud, kas sedaan v6i universaal.
ENR ainult universaalipuhul (padjad ainult tagasillal), Airmatic on 4x padjad jne.
Kui m6lemalt poolt maas, siis 90% t6enäosusega padjad lekivad.
Universaal jah, aind taga padjad.
Mõlemad ühel ajal otsad andnud?
Harv nähe, et mõlemad. Ega muud varianti polegi, kui peale passida ja vaadata kumb pool enne maha vajub. Teine pool ei suuda lihtsalt end üleval hoida, kui üks pool tühjaks vajub ja laseb padjast õhu maha.
Postitused: 1
Teemad: 0
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
Tervitus,
Tundub mul sama mure olema, juhipoolne tagumine vajub hommikuks maha. Tõenäoliselt padi väsinud.
Kas keegi kodanikest teab milliselt netilehelt oleks uus soodsam tellida, või pakuvad meil Eesti oma poed
juba hea hinnaga(aastaid 8 tagasi küsiti kl sõbra mersul johhaidii hinda).
Ja kes selle remondiga tegeleks Tartus? Kas tõesti ainult Silber?
Autoks siis: W211 E280 CDI T (univ. kere) 2007/08
Postitused: 54
Teemad: 10
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
Tere
http://www.topparts.ee/arnott?exF[6]=MERCEDES-BENZ&exF[7]=E-Class
Vaata siin peaks ka olema normaalsemad hinnad , kindlasti paremad kui Silberil.
Ise tellisin siit ja olid kohe olemas.
Vahetada peaks ka Tartus oskama kindlalt rohkem kohti kui Silber.
(29-03-2015, 05:56 PM)Kuuza Kirjutas: Tervitus,
Tundub mul sama mure olema, juhipoolne tagumine vajub hommikuks maha. Tõenäoliselt padi väsinud.
Kas keegi kodanikest teab milliselt netilehelt oleks uus soodsam tellida, või pakuvad meil Eesti oma poed
juba hea hinnaga(aastaid 8 tagasi küsiti kl sõbra mersul johhaidii hinda).
Ja kes selle remondiga tegeleks Tartus? Kas tõesti ainult Silber?
Autoks siis: W211 E280 CDI T (univ. kere) 2007/08
Postitused: 110
Teemad: 1
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
Vältida arnott industries toodangut. 1 padi kestis 2 nädalat, teine 5 minutit. bilsteini patjadega probleeme pole.
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
(01-04-2015, 12:38 PM)Renka Kirjutas: Vältida arnott industries toodangut. 1 padi kestis 2 nädalat, teine 5 minutit. bilsteini patjadega probleeme pole.
Võid kinnitada et viga oli padjas mitte paigalduses?
Arnott on üpris kõva tegija selles vallas.
Postitused: 110
Teemad: 1
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
Paigaluse viga polnud, sai arvuti ja juhendi järgi tehtu. Padja ülemine vits/klamber lendas laiali. Ekspertiis kinnitas, et tegu oli mõlemal juhul detaili veaga
Postitused: 414
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
Bilsteini padja saab juba tänapäeval odavamalt kätte, kui see Top-Parsti pakutav Arnotti padi.
Postitused: 32
Teemad: 10
Liitus: Dec 2012
Maine:
0
Tere taas,
ilmnes siiski, et üks patjatest läbi ning sai ära vahetatud..
nüüd kuu möödudes ja 1500 km läbimist padi taas läbi...
Tööd sai teostatud tuntud ettevõtte poolt Tartus ja nende sõnul pidanuks eraldi reguleerima...kuid seda pidanuks tegema kusagil mujal kuna neil polnud antud võimalust...
Ettevõtte sõnul ise süüdi,sõitnud aukudes,kruusateel jne.
Tundub kuidagi ebareaalne, et iga kuu peaks patju vahetama hakkama...
Oskab keegi asja kommenteerida/nõu anda mida ette võtta...
Minu enda hinnangul ettevõtte püüab lihtsalt kasu lõigata oma tegemata tööst..vahetavad uuesti ära teevad tehasele reklamatsiooni ja klient ikka loll..
Postitused: 32
Teemad: 10
Liitus: Dec 2012
Maine:
0
Sai valitud kallim A varuosa, et ei tekiks hiljem probleeme kuid tulutult..
Kalibreerimisest jutt, et õõts oleks õige nurga all vms.
Igaljuhul preagusel hetkel ettevõtte sõnul oma viga, et ei teinud kalibreerimist..õõts pidavat vale nurga all padja ära lõhkuma..
Postitused: 302
Teemad: 64
Liitus: Nov 2014
Maine:
0
mul oli kunagi sama jama et molemad pooled korraga alla vajusid....kolmiku ja pumbavaheline trass lekkis imeõrnalt.....nii et kui aju sai aru et vaja masinat tosta avas patjade klapid ja see viimanegi jooksis välja ,ning sama aukupidi ka kompressori löödav õhk.....
Tühja-Tähja tootmiskoondis
Restuaureeritud Webasto komplektid "plug and play" ja ole soojas.
Müüa Star C3 , Star C4
Online WIS ASRA EPC 1kuu/10 Eur-i. 12kuud/80 Euri
Kergkaubariiulud-koju-garaazi-keldrisse-tööstusesse
|