Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W211 õhkvedrustus kontroll Tartus?! - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: W211 õhkvedrustus kontroll Tartus?! (/showthread.php?tid=38370)



W211 õhkvedrustus kontroll Tartus?! - egon1235 - 09-03-2015

Tere,

nimelt siis selline mure, et seistes vajub tagaosa vastu maad..
ilmselt kuskil mingi leke vms.
Oskab keegi soovitada Tartust piisavalt pädevat inimest, kes oskaks antud probleemi tuvastada??


RE: W211 õhkvedrustus kontroll Tartus?! - onu_siim - 09-03-2015

Silber.

Kui pika ajaga maha vajub? On Sul ENR või Airmatic?
Vajub üks või mõlemad pooled?


RE: W211 õhkvedrustus kontroll Tartus?! - egon1235 - 10-03-2015

(09-03-2015, 01:41 PM)onu_siim Kirjutas: Silber.

Kui pika ajaga maha vajub? On Sul ENR või Airmatic?
Vajub üks või mõlemad pooled?

Silber oleks kindlasti see kõige õigem koht..
Õhtul seisma jätta siis hommikuks mõlemad pooled maas..
2003 a siis ilmselt ENR?



RE: W211 õhkvedrustus kontroll Tartus?! - onu_siim - 10-03-2015

No Sa ei täpsustanud, kas sedaan v6i universaal.
ENR ainult universaalipuhul (padjad ainult tagasillal), Airmatic on 4x padjad jne.

Kui m6lemalt poolt maas, siis 90% t6enäosusega padjad lekivad.


RE: W211 õhkvedrustus kontroll Tartus?! - egon1235 - 11-03-2015

(10-03-2015, 12:22 AM)onu_siim Kirjutas: No Sa ei täpsustanud, kas sedaan v6i universaal.
ENR ainult universaalipuhul (padjad ainult tagasillal), Airmatic on 4x padjad jne.

Kui m6lemalt poolt maas, siis 90% t6enäosusega padjad lekivad.


Universaal jah, aind taga padjad.
Mõlemad ühel ajal otsad andnud?


RE: W211 õhkvedrustus kontroll Tartus?! - Renka - 11-03-2015

(11-03-2015, 12:54 AM)egon1235 Kirjutas:
(10-03-2015, 12:22 AM)onu_siim Kirjutas: No Sa ei täpsustanud, kas sedaan v6i universaal.
ENR ainult universaalipuhul (padjad ainult tagasillal), Airmatic on 4x padjad jne.

Kui m6lemalt poolt maas, siis 90% t6enäosusega padjad lekivad.


Universaal jah, aind taga padjad.
Mõlemad ühel ajal otsad andnud?


Harv nähe, et mõlemad. Ega muud varianti polegi, kui peale passida ja vaadata kumb pool enne maha vajub. Teine pool ei suuda lihtsalt end üleval hoida, kui üks pool tühjaks vajub ja laseb padjast õhu maha.


RE: W211 õhkvedrustus kontroll Tartus?! - Kuuza - 29-03-2015

Tervitus,

Tundub mul sama mure olema, juhipoolne tagumine vajub hommikuks maha. Tõenäoliselt padi väsinud.
Kas keegi kodanikest teab milliselt netilehelt oleks uus soodsam tellida, või pakuvad meil Eesti oma poed
juba hea hinnaga(aastaid 8 tagasi küsiti kl sõbra mersul johhaidii hinda).
Ja kes selle remondiga tegeleks Tartus? Kas tõesti ainult Silber?
Autoks siis: W211 E280 CDI T (univ. kere) 2007/08


RE: W211 õhkvedrustus kontroll Tartus?! - pirnikas - 31-03-2015

Tere

http://www.topparts.ee/arnott?exF[6]=MERCEDES-BENZ&exF[7]=E-Class

Vaata siin peaks ka olema normaalsemad hinnad , kindlasti paremad kui Silberil.
Ise tellisin siit ja olid kohe olemas.
Vahetada peaks ka Tartus oskama kindlalt rohkem kohti kui Silber.


(29-03-2015, 05:56 PM)Kuuza Kirjutas: Tervitus,

Tundub mul sama mure olema, juhipoolne tagumine vajub hommikuks maha. Tõenäoliselt padi väsinud.
Kas keegi kodanikest teab milliselt netilehelt oleks uus soodsam tellida, või pakuvad meil Eesti oma poed
juba hea hinnaga(aastaid 8 tagasi küsiti kl sõbra mersul johhaidii hinda).
Ja kes selle remondiga tegeleks Tartus? Kas tõesti ainult Silber?
Autoks siis: W211 E280 CDI T (univ. kere) 2007/08




RE: W211 õhkvedrustus kontroll Tartus?! - Renka - 01-04-2015

Vältida arnott industries toodangut. 1 padi kestis 2 nädalat, teine 5 minutit. bilsteini patjadega probleeme pole.


RE: W211 õhkvedrustus kontroll Tartus?! - kentq - 01-04-2015

(01-04-2015, 12:38 PM)Renka Kirjutas: Vältida arnott industries toodangut. 1 padi kestis 2 nädalat, teine 5 minutit. bilsteini patjadega probleeme pole.

Võid kinnitada et viga oli padjas mitte paigalduses?
Arnott on üpris kõva tegija selles vallas.


RE: W211 õhkvedrustus kontroll Tartus?! - Renka - 01-04-2015

Paigaluse viga polnud, sai arvuti ja juhendi järgi tehtu. Padja ülemine vits/klamber lendas laiali. Ekspertiis kinnitas, et tegu oli mõlemal juhul detaili veaga


RE: W211 õhkvedrustus kontroll Tartus?! - Black66 - 03-04-2015

Bilsteini padja saab juba tänapäeval odavamalt kätte, kui see Top-Parsti pakutav Arnotti padi.


RE: W211 õhkvedrustus kontroll Tartus?! - egon1235 - 10-04-2015

Tere taas,

ilmnes siiski, et üks patjatest läbi ning sai ära vahetatud..
nüüd kuu möödudes ja 1500 km läbimist padi taas läbi...
Tööd sai teostatud tuntud ettevõtte poolt Tartus ja nende sõnul pidanuks eraldi reguleerima...kuid seda pidanuks tegema kusagil mujal kuna neil polnud antud võimalust...
Ettevõtte sõnul ise süüdi,sõitnud aukudes,kruusateel jne.
Tundub kuidagi ebareaalne, et iga kuu peaks patju vahetama hakkama...
Oskab keegi asja kommenteerida/nõu anda mida ette võtta...
Minu enda hinnangul ettevõtte püüab lihtsalt kasu lõigata oma tegemata tööst..vahetavad uuesti ära teevad tehasele reklamatsiooni ja klient ikka loll..


RE: W211 õhkvedrustus kontroll Tartus?! - egon1235 - 13-04-2015

Sai valitud kallim A varuosa, et ei tekiks hiljem probleeme kuid tulutult..
Kalibreerimisest jutt, et õõts oleks õige nurga all vms.
Igaljuhul preagusel hetkel ettevõtte sõnul oma viga, et ei teinud kalibreerimist..õõts pidavat vale nurga all padja ära lõhkuma..



RE: W211 õhkvedrustus kontroll Tartus?! - madis71 - 08-10-2015

mul oli kunagi sama jama et molemad pooled korraga alla vajusid....kolmiku ja pumbavaheline trass lekkis imeõrnalt.....nii et kui aju sai aru et vaja masinat tosta avas patjade klapid ja see viimanegi jooksis välja ,ning sama aukupidi ka kompressori löödav õhk.....