| 
		
	
	
	
		
	Postitused: 211 
	Teemad: 32 
	Liitus: May 2013
	
 Maine: 
0 
	
		
		
		31-01-2015, 02:09 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 18-03-2015, 12:32 AM  ja muutjaks oli OnkelMats.)
	
	 
		Tervist, 
Mark: Mercedes-Benz, vin WDB1241251A912310 
Väljalaskeaasta:02.01.1989 
Läbisõit: Pea 350 000 
Mootor: 2.5 D 
Võimsus: 66 kw 
Käigukast: 5 manuaal 
Värvus: 172 Anthrazitgrau metallic (Anthracit Grey metallic)  
Salong: Segu ühest ja teisest 
Lisavarustus: Vetokoukku ja kattoikkuna
 
Andsin näpu, võttis käe. ''Hoovi'' jõudis järjekordne W124. Masin on aus, kere vähese roostega, tehnika töötab hästi, sisu nii ja naa. Kuna pakkumine oli soodne ning hirmus ihk julma mehaanilise pilli vastu kasvas saigi antud isend ära toodud. Mootoriks 2.5 66kw, nagu mu universaalilgi oli ja 5-käigune manuaal. Üllatavalt kulgeb see isegi asisemalt kui eelmine. Eks neid pisiasju on küll ja veel, mis vajavad tähelepanu, kuid selle otstarbega ta toodud ka sai - ehitada heast toorikust korralik auto. Kui aus olla siis kahetsen siiamaani, et oma S124 maha müüsin. Ei oskagi öelda miks selline otsus tehtud sai. Mõni pilt ka.
 ![[Pilt: P1010968.JPG]](http://www.upload.ee/image/4494538/P1010968.JPG)  ![[Pilt: P1010969.JPG]](http://www.upload.ee/image/4494539/P1010969.JPG)  ![[Pilt: P1010971.JPG]](http://www.upload.ee/image/4494540/P1010971.JPG)  ![[Pilt: P1010970.JPG]](http://www.upload.ee/image/4494541/P1010970.JPG)  ![[Pilt: P1010972.JPG]](http://www.upload.ee/image/4494542/P1010972.JPG)  ![[Pilt: P1010973.JPG]](http://www.upload.ee/image/4494543/P1010973.JPG)  
Esialgsed vead: Rool vahetevahel kisub siia-tänna; tundub, et üks tagaamort on väsinud; helisüsteem ei kannata absoluutselt kriitikat; valet värvi juhiiste (katki ka); kütusepaagi kork asendunud universaalsega.
 
Esialgsed plaanid: Leida roolimissüsteemis viga; likvideerida kolin esisillas. Edasi lähevad ideed jooksvalt ja vahetamist vajavad osad vastavalt vajadusele.
 
Rõvedad istmekatted on nüüdseks eemaldatud.
 
Parimat, 
Mario
	 
	
	
	
		
	Postitused: 4,735 
	Teemad: 194 
	Liitus: Sep 2007
	
 Maine: 
7 
	
	
		tere. minu soovitusi mis algselt teha :kontrolli enne raha sissepanemist mis korras alt sillakinnitused ja põhi üldse on
 kontrolli mootori seisukorda ja kasti seisukorda
 sisu prügilasse kohe koos kõikide plastikdetailidega ja facelift riide või nahktuba sisse
 tagastange ja ukseliistud vaheta al90a osade vastu osade vastu
 väändaaknad vaheta  4 el akna süsteemi vastu kui hakkad sisuga tegeleda korraga
 
 
 
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine 
 
	
	
	
		
	Postitused: 211 
	Teemad: 32 
	Liitus: May 2013
	
 Maine: 
0 
	
	
		Vaikselt seda teengi. Mulle millegipärast meeldib vanem sisu nagu rohkem ja vändaga aken käib ikka asja juurde. Eks näis, mõtteid on palju. 
	 
	
	
	
		
	Postitused: 304 
	Teemad: 42 
	Liitus: Mar 2009
	
 Maine: 
8 
	
	
		 (31-01-2015, 04:04 PM)arturmalcik Kirjutas:  tere. minu soovitusi mis algselt teha :sisu prügilasse kohe koos kõikide plastikdetailidega ja facelift riide või nahktuba sisse
 tagastange ja ukseliistud vaheta al90a osade vastu osade vastu
 väändaaknad vaheta  4 el akna süsteemi vastu kui hakkad sisuga tegeleda korraga
 
Ma küsiks ka nende kolme viimase "soovituse" kohta suurelt ja kõvasti - MIKS??? Äkki peaks xenoni ka panema?
 
Ma mäletan, kui W124 oli veel "kõva pill" ja vene kandid armastasid neid. Aastad olid muidugi siis 90-te lõpp, 2000-te algus. Pappi muidugi igal lasnagorski kollil nii palju polnud, et feisslift ligi võtta. Siis käis üks lõputu tuunimine. Sitemad vennad panid ainult lingid. Kangemad gängsterid panid ka karbid (mida sai soodsalt videvikupoest) ja eriti kõvad kunnid panid kõik - sisu, E-mudeli nina ja E-mudeli tagaosa. Neid lollakaid hübriide jätkub veel isegi tänasesse päeva, kuigi aeg on õnneks enamus neist juba hävitanud. 
 
Minu meelest on liistuga 124 täpselt sama äge vanatehnika kui karbiga mudel. Lihtsalt teistmoodi äge. Ühtemoodi vanatehnikad on nad täna kõik. Mis nahksisu ja elektriaknad? Igal surnud avantgardil on need vidinad küljes. Naudime retrot.
 
Ma peseks sisu korralikult puhtaks, otsiks konsooli õige zebrano puidu, paneks õiged rattad alla, vahetaks tagatuled originaalide vastu (võin riiulilt anda kui on soovi) ja lihtsalt sõidaks. Hooldaks niipalju kui vajalik, kuid liiga palju raha ei uputaks. 
 
Äge auto. Edu.
	 
Terve aasta poole aastaga
 
	
	
	
		
	Postitused: 211 
	Teemad: 32 
	Liitus: May 2013
	
 Maine: 
0 
	
		
		
		09-02-2015, 10:34 AM 
(Seda postitust muudeti viimati: 09-02-2015, 11:40 AM  ja muutjaks oli OnkelMats.)
	
	 
		Mulle tõepoolest retrovibe meeldib. Uskumatu on see kui hästi antud isend käivitub. Nädalavahetusel viskas kõva miinust ja mootor turtsatas ellu laialtlevinud mõistega ``poolest pöördest´´. Ilmselt ka suuresti tänu uuest 100Ah akust, mis hiljuti välja vahetatud sai. Siiani väga rahul. Istmekatete alt tulid välja väga ilusad istmed. Juhiiste on ainult millegipärast ära vahetatud, sinna jätsin katte veel peale (musta värvi iste, katkine, ära vajunud ja jubedalt tolmune). Hetkel ainuke suurem muudatus, mille ette võtsin oli helisüsteem. Mulle meeldib kuulata muusikat... kvaliteetselt. Seega asendasin kõlarid FLI 5 koaksiaalidega ning lisasin ka väikse mürtsukasti. Komplekteerisin nö säästusüsteemi ja ennäe, toimib. Senimaanistest süsteemidest minu maitsele sobivaim. Edasiseks talveveljeks otsustasin jätta kaasa tulnud nö 8-hole-id. Suveks õnnestus läbi erinevate asjaolude hankida 17´´ AMG replicad. Eks näis kuidas nendega sõita on. Rohkem välimuselt plaanis autot muuta pole, praegused tagatuled tunduvad ka nagu värviga sobivat. Aa, võre vahetan ka kevadepoole ära. Praegusel killud väljas.  
Hetkel siis hankimistvajavad tükid on:
 
Õige küttepaagi kork 
Mütsiriiuli kõlarikatted 
Juhiiste  
Tuledelüliti (udutulede astmed ei haaku, pole momendil väga tähtis)
 
Laenatud pilt sarnastest velgedest:
 ![[Pilt: 182844d1213487414-17-clk55-amg-wheels-ti...g_1238.jpg]](http://www.benzworld.org/forums/attachments/sale-wanted-trade-giveaway/182844d1213487414-17-clk55-amg-wheels-tires-sale-img_1238.jpg)  
Edit: 
Minu auto alla proovituna siis:
 ![[Pilt: DSC_0086.JPG]](http://www.upload.ee/image/4511184/DSC_0086.JPG)  
	
	
	
		
	Postitused: 211 
	Teemad: 32 
	Liitus: May 2013
	
 Maine: 
0 
	
	
		Teadugipärast loodus tühja kohta ei salli, ning katkiseid detaile on kole vaadata, paigaldasin uued antennid. Väiksed pulgad hetkel ajutiselt, peagi pikemad ja õige nurga alla. ![[Pilt: DSC_0089.JPG]](http://www.upload.ee/image/4520903/DSC_0089.JPG)  
Ära sai tellitud ka ühte koma teist jubinaid. 
	 
	
	
	
		
	Postitused: 211 
	Teemad: 32 
	Liitus: May 2013
	
 Maine: 
0 
	
	
		Niisiis, installeeritud uus võre sisu, vahetatud vasak esimene rattalaager. Järgmine plaan õlivahetus ning seisupiduri majandus. Siiani on tramm ennast kenasti ülal pidanud. Tänud ka arturmalcikule, kelle käest sai soetatud sähköiste, natukenegi luksust mehaanika kõrvale. Lähiajal peaksid ka kõlarikatted taha jõudma, siis salongiga esialgu ühelpool. ![[Pilt: P1010978.JPG]](http://www.upload.ee/image/4536964/P1010978.JPG)  
	
	
	
		
	Postitused: 211 
	Teemad: 32 
	Liitus: May 2013
	
 Maine: 
0 
	
	
		Nüüd on vist tehnilise poole pealt enam-vähem kõik tehtud. Viimasel ajal kostus veermikust jube klobin ja auto käitus imelikult kiirendamisel, tagurdamisel jne. Kuna tõstukit omal nii lihtsalt saada ei ole ei osanud ka mingisugust diagnoosi panna. Kui võimalus tekkis avanes väga kena vaatepilt. Nimelt ei olnud kardaani tugilaagrist enam suurt midagi alles, kuulid välja jooksnud ja muhv ribadeks. Lisaks tugilaagrile sai vahetatud õli, keevitatud summutitoru lõpuks ära, mis piltlikult rippus roostekarva otsas ning kokku sai lõpuks ka seisupidur. Mõnus vaikne sõita juba. Saaks veel suvevelje alla ja mõningad puksid ning mõned mittetähtsad tilu-lilud ka vahetatud oleks juba täitsa teema.
 Kiire kütusekulu arvestus 6,5 sajale. Enamus sellest linnasõitu.
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,127 
	Teemad: 60 
	Liitus: Feb 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		Sa pead mult selle sisu ära võtma    Mu sisu näeb värskem välja, kõik asjad olemas peale vaiba.
	
CE420 v8
 
	
	
	
		
	Postitused: 211 
	Teemad: 32 
	Liitus: May 2013
	
 Maine: 
0 
	
		
		
		10-03-2015, 11:51 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2015, 06:04 PM  ja muutjaks oli OnkelMats.)
	
	 
		Milline sisu täpsemalt? 
E: Tõllarattad ka nüüdseks all
 ![[Pilt: DSC_0098.JPG]](http://www.upload.ee/image/4567050/DSC_0098.JPG)  
	
	
	
		
	Postitused: 211 
	Teemad: 32 
	Liitus: May 2013
	
 Maine: 
0 
	
	
		13 ja reede, töölepingu lõpetas juhipoolne šarniir. Positiivne on see, et pooleks läks asi parkides, mitte kiiruse pealt. Nüüdseks korras.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 354 
	Teemad: 43 
	Liitus: Jan 2012
	
 Maine: 
1 
	
	
		13 ja reede, must kass jooksis ka ühel ristmikul üle tee. Sõitsime mingisuguse Compact 316 bemmiga ringi mööda metsa- ja külateid, tagasilla kinnitus andis otsad nagu tavaliselt W124 kombeks. Aga bemm on lollilt ehitatud, sild kukub maha ja hakkab sädemeid pilduma mööda asfalti.   
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
 
	
	
	
		
	Postitused: 211 
	Teemad: 32 
	Liitus: May 2013
	
 Maine: 
0 
	
		
		
		06-04-2015, 01:39 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 08-04-2015, 06:58 PM  ja muutjaks oli OnkelMats.)
	
	 
		Vahetatud taaskord nii mõnigi osa. Teise poole šarniir, pingeregulaator, pihustiotsad, käigukasti padi, stabikavarda puksid. Lisasin ka põhjakatte, mis puudus. Kuna vihmase ilmaga hakkas masin minu jaoks ennenägematuid trikke tegema (peale lombist läbi sõitmist hakkas mootor kinni pooma ning jõnksutas nagu põrguline vahelduva eduga, lisaks suri tahhomeeter ära), läksin ehkupeale välja antud installatsiooniga. Siiani ei ole sama probleemi enam esinenud. Ei teagi, kas siis mure oli seotud vee sattumisega generaatorisse? Peale pihustiotsade vahetust käib jõudluse poolelt mootor paremini ega raputa enam, kuid lagisema hakkas rohkem. Järgmine esmaspäev saab diislimeistris asjale selguse. Küttekulu kuskil 7-8 vahel laiema rehviga.  
Tähelepanu vajavad ilmselt veel tagasilla kaikad. 
 
E: Installeeritud ka originaal kapotimatt
 ![[Pilt: DSC_0124.JPG]](http://www.upload.ee/image/4624881/DSC_0124.JPG)  
	
	
	
		
	Postitused: 211 
	Teemad: 32 
	Liitus: May 2013
	
 Maine: 
0 
	
	
		Nonii, pole mõnda aega midagi kirjutanud, mis on ühest küljest ju täitsa hea. Ega suurt midagi teinud polegi väljaarvatud sõitmise. Nipet-näpet pigem. Lõpuks pikemad antennid, natuke paigaldatud kaubaruumi mürasummutust (plaanis teha ka siit-sealt salongis). Kõige tähtsam vast paelub ikkagi köögipoolt. Nimelt katsetasin vahepeal odavaid pihustiotsasid ''Toprani'' tooteseeriast. Paratamatult ei ole odav ots ikka see. Üks lõi ühte otsa, teine teise, kolmas tilkus niisama jne. Mõni ime miks mootor ei käinud. Vanad Boschi otsad tagasi ja 66kw nurrub laitmatult. Kütusekulu arvestus ümardatult kuskil 7L/100km, millest põhiline on linn ja lühikesed otsad. Pole paha. Plaane on veel palju. Suurim plaan renoveerida veermik - teha korralikud õõtsad, vahetada kaikad tagasillas jms. Lisaks tahab kere saada poleerimist ning värvimist. Poleerimise vajadus tuli eelkõige sellest, et talveperioodil on tekkinud juhiküljele esitiivast tahatiivani pikk kraaps, justkui miskise puutoikaga veetud. Ilmselt lapsed linnaparklas, pole midagi teha (on ka varem sarnaste tagajärgedega apsusid olnud). Õnneks pole kraaps sügav ning suurema vaevata likvideeritav (pildil silmatav tagatiival heledamas sektsioonis). Värvi tahaks saada samuti juhipoolne külg, täpsemalt alumine äär. Natuke on tulnud pinnapealset roostet uste servadesse, mida on ehk samuti pildilt näha. Kui juba teha, siis võiks värskendada uue kuuega ka karpe. Hilisemas tulevikus vahetada kundepoolne esitiib, hakkab teine vigu välja näitama, kiiret pole. Plaanipäraselt võiks renovatsioon aset leida juulis, mil aega tegutsemiseks rohkem. Senimaani aga jõudu ja jaksu teistele kaasvõitlejatele. ![[Pilt: DSC_0141.JPG]](http://www.upload.ee/image/4739311/DSC_0141.JPG)  ![[Pilt: DSC_0142.JPG]](http://www.upload.ee/image/4739312/DSC_0142.JPG)  
	
	
	
		
	Postitused: 211 
	Teemad: 32 
	Liitus: May 2013
	
 Maine: 
0 
	
	
		Kaalusin tükk aega, kuid lõpuks otsustasin siiski otsast alustada. Plaan välimust veidi värskendada kuniks tehnilise poole juurde asuda saab. Ma ei tea, mulle meeldib. Tulemus jäi oodatust parem. Nädala jooksul kui head ilma veel on teen ülejäänu ka ära - küljed ja esibamperi. ![[Pilt: DSC_016523.jpg]](http://www.upload.ee/image/4823821/DSC_016523.jpg)  
	
	
	
		
	Postitused: 211 
	Teemad: 32 
	Liitus: May 2013
	
 Maine: 
0 
	
	
		Valmisprodukt. Mulle täitsa meeldib, soliidne. ![[Pilt: DSC_017633.jpg]](http://www.upload.ee/image/4845163/DSC_017633.jpg)  ![[Pilt: DSC_018033.jpg]](http://www.upload.ee/image/4845165/DSC_018033.jpg)  
Lisaks vahetasin esiamortide tugipadjad (või kuidas neid täpselt kutsutakse) ära, ühest oli järgi nii palju.
 ![[Pilt: DSC_0183.JPG]](http://www.upload.ee/image/4845166/DSC_0183.JPG)  
Lähiajal peaks jõudma kohale ka uus sidur. Peale seda ei oskagi momendil rohkem midagi teha - kalla ja talla.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 211 
	Teemad: 32 
	Liitus: May 2013
	
 Maine: 
0 
	
		
		
		01-08-2015, 07:35 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 01-08-2015, 07:46 PM  ja muutjaks oli OnkelMats.)
	
	 
		Sidur vahetatud. Ära kadus tüütu jõnksutamine ja raputamine. Täitsa mõnus sõita juba. Ainult kokkupanekuga läks kiireks ning ei jõudnud uurida kas siduri töösilindrit või peasilindrit annab reguleerida ka? Jube põrandast võtab hetkel millegipärast ning eelnevalt diagnoositud survelaagri kahin on endiselt alles. Lahutab ilusti ning ka hääl kaob siis ära aga tundub võõras. Ei mäleta, et Mersul sedasi peaks käima. Nüüd siis jäänud veel augusti kuus ülevaatus ning loodetavasti õlivahetuseni jääb üle vaid rõõmsa näoga veeremine.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 211 
	Teemad: 32 
	Liitus: May 2013
	
 Maine: 
0 
	
	
		Niiöelda ise küsin ise vastan. Loksus paika, nüüd käib väga hästi.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 211 
	Teemad: 32 
	Liitus: May 2013
	
 Maine: 
0 
	
	
	
		
	Postitused: 8,336 
	Teemad: 100 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
37 
	
	
		 (09-08-2015, 02:46 PM)OnkelMats Kirjutas:  Mootoripadjad vahetatud. 
On vahet tunda ka?
 
Sile eksemplar, edu tarvitamisel.
	 |