Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W210: mure piduritega ja lahendus.
#1
Kirjutan loo millise ootamatu juhtumiga võib autoomanik kokku puutuda. Jama algas paar päeva tagasi kui auto garaažist välja ajasin. Nimelt piduripedaal vajus põhja. Teise vajutusega oli kõik jälle korras. Väheke murelikuna otsustasin sõidu ikkagi ära teha.Pealinnas liigeldes probleemi polnud. Küll aga ehmatas pedaali põhjavajumine mind parklas kui kahe auto vahele seisma jääda tahtsin. No sain seekord pidama õnneks. Poes käidud sõitsin kodu poole, nüüd juba üsna mures ja iga natukese aja tagant pidureid kontrollides. Koduni kõik toimis.
Esimese asjana otsustasin pidurivedeliku ära vahetada. Millegi pärast oli see täiesti roheline.??? Interneti otsing head tulemust ei andnud ja hüppasin siis Silberist läbi. Rohelise vedeliku peale kergitati kulmu ja arvati, et ma jahutusvedeliku paaki kiikasin. No tegin neile selgeks, et nii rumal ma ka pole. Ostsin 2 liitrit kenat kollast vedelikku sealtsamast ja koju tagasi. Pidurivedelikuks siis kõige tavalisem DOT4 mida kõikidel MB-del kasutatakse. Nii nad igatahes väitsid ja nii ilmselt see ka on.
Hakkasin siis vedelikku vahetama. Kõigepealt pumba peal olev anum vaakumiga tühjaks, peenikese voolikuga pääses ligi ka teise kambrisse. Uus vedelik anumasse. Siis tagumine parem ratas alt, õhutusnipli otsa läbipaistev voolik, ots pudelisse, nippel lahti. Pedaali sõtkusin lühikeste käikudega, muidu võib peapumba mansettidest lahti saada. Kui rõveda rohelise asemel tuli juba kuldkollast, oli see piduritoru liin vahetatud. Sama kordus vasakul taga.
Parem esiratas. Võtan alt ära ja siis tuligi üllatus. Vedru pooleks, pesast väljas ka veel. Ehk siis kui keerasin rooli vasakule lõpuni(garaažist välja sõites, autode vahele parkides), surus vedru vastu suportit ja kolb liikus sisse. Ning kolvi välja surumiseks oligi kaks pedaali vajutust vaja. Vot selline lugu. Nüüd siis vedrude otsingule. Kui on pakkuda (uusi) või soovitusi valikul, pange kirja. Autoks W210 270cdi sedaan automaat põhimõtteliselt lisadeta.
Miks oli roheline vedelik, ei tea. Ise pole peale valanud. Küll aga oli vedrul ennem alumine ring murdunud. See peaks olema märgiks, et aeg vedru vahetada. Kõik oleks võinud hullemini lõppeda, sest kodus masinat tungi pealt alla lastes kargas poolik vedru üldse minema.
Vasta
#2
(24-01-2015, 08:33 PM)hellrix Kirjutas: Kirjutan loo millise ootamatu juhtumiga võib autoomanik kokku puutuda. Jama algas paar päeva tagasi kui auto garaažist välja ajasin. Nimelt piduripedaal vajus põhja. Teise vajutusega oli kõik jälle korras. Väheke murelikuna otsustasin sõidu ikkagi ära teha.Pealinnas liigeldes probleemi polnud. Küll aga ehmatas pedaali põhjavajumine mind parklas kui kahe auto vahele seisma jääda tahtsin. No sain seekord pidama õnneks. Poes käidud sõitsin kodu poole, nüüd juba üsna mures ja iga natukese aja tagant pidureid kontrollides. Koduni kõik toimis.
Esimese asjana otsustasin pidurivedeliku ära vahetada. Millegi pärast oli see täiesti roheline.??? Interneti otsing head tulemust ei andnud ja hüppasin siis Silberist läbi. Rohelise vedeliku peale kergitati kulmu ja arvati, et ma jahutusvedeliku paaki kiikasin. No tegin neile selgeks, et nii rumal ma ka pole. Ostsin 2 liitrit kenat kollast vedelikku sealtsamast ja koju tagasi. Pidurivedelikuks siis kõige tavalisem DOT4 mida kõikidel MB-del kasutatakse. Nii nad igatahes väitsid ja nii ilmselt see ka on.
Hakkasin siis vedelikku vahetama. Kõigepealt pumba peal olev anum vaakumiga tühjaks, peenikese voolikuga pääses ligi ka teise kambrisse. Uus vedelik anumasse. Siis tagumine parem ratas alt, õhutusnipli otsa läbipaistev voolik, ots pudelisse, nippel lahti. Pedaali sõtkusin lühikeste käikudega, muidu võib peapumba mansettidest lahti saada. Kui rõveda rohelise asemel tuli juba kuldkollast, oli see piduritoru liin vahetatud. Sama kordus vasakul taga.
Parem esiratas. Võtan alt ära ja siis tuligi üllatus. Vedru pooleks, pesast väljas ka veel. Ehk siis kui keerasin rooli vasakule lõpuni, surus vedru vastu suportit ja kolb liikus sisse. Ning kolvi välja surumiseks oligi kaks pedaali vajutust vaja. Vot selline lugu. Nüüd siis vedrude otsingule. Kui on pakkuda (uusi) või soovitusi valikul, pange kirja. Autoks W210 270cdi sedaan automaat põhimõtteliselt lisadeta.
Miks oli roheline vedelik, ei tea. Ise pole peale valanud. Küll aga oli vedrul ennem alumine ring murdunud. See peaks olema märgiks, et aeg vedru vahetada. Kõik oleks võinud hullemini lõppeda, sest kodus masinat tungi pealt alla lastes kargas poolik vedru üldse minema.


Jutt lühike, konkreetne ja lõpus ka diagnoos koos lahendiga. Kui selliseid sõnumeid kõik analoogselt postitaks - kindlasti leiaksid paljud abi!

TUBLI!
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#3
Vedrukanduriga kõik korras?

Mul juhtus nii kunagi. http://yes.planet.ee/foorumid/210/vedruk..._2492.html
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#4
pikalt vahetamata kuldkollanne vedelik muutubki rohekaks
Vasta
#5
On olemas selline õli, rohelist värvi ja sobib ka pidurdama - BP Hyraulic LHM
Vasta
#6
(24-01-2015, 11:49 PM)Laur Kirjutas: Vedrukanduriga kõik korras?

Mul juhtus nii kunagi. http://yes.planet.ee/foorumid/210/vedruk..._2492.html

Kandur on korralik veel. Olen neid teistel 210-tel vahetanud, mõnel ennem pool lansekat üles ehitanud, et oleks mingigi koht kuhu kandur keevitada.

(25-01-2015, 12:13 AM)Heinar Kirjutas: On olemas selline õli, rohelist värvi ja sobib ka pidurdama - BP Hyraulic LHM

Kusjuures lõhn meenutab vägagi ATF-i oma.
Vasta
#7
Pole nuusutanud LHM-i aga see ikka täitsa roheline.
Vene ajal oli olemas ka selline kollakas-rohekas pidurivedelik aga see lõhnas piirituse järele.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mure w212 ga Kristj@nM 7 273 Eile, 01:38 PM
Viimane postitus: vreps
  3.0 170kw S212 kütuse tagasivoolu mure mersik95 18 1,059 03-08-2023, 01:52 PM
Viimane postitus: jsv
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,894 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 677 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 297 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  W211 E320 150kw konditsioneeri/kliima mure difred 8 1,284 24-05-2022, 07:28 PM
Viimane postitus: difred
  W210 722.6 5G-TRONIC käigukasti variandid dinowalk 2 706 01-05-2022, 05:52 PM
Viimane postitus: dinowalk
  W210 Naviga Becker Comandi vastu roodla 0 472 13-03-2022, 11:59 PM
Viimane postitus: roodla
  elektriga juhtus , w210 veixmbs 4 876 17-02-2022, 09:48 PM
Viimane postitus: veixmbs
  W210 220d EPC vigane käivitus valdis6 1 663 16-12-2021, 10:31 AM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne