Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
300td 130kw projekt.
#1
On selline mootor 300t.soitnud väidetavalt ja jutu järgi heas seisus ja auto,millele ta peale istutada(ei ole mb).Kumb variant oleks mottekam-jätta el.ksp voi aretada mehhaaniline ?
Vasta
#2
Mis teha tahad selle autoga?
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Vasta
#3
(04-01-2015, 12:20 AM)jegesmesh Kirjutas: Mis teha tahad selle autoga?

Autol peab olema niipalju joudu,et koos haagisega tousul voiks veel kiirendada.Autoks on Range Rover Classic,millel enne oli 83kw vabalthingav,mis ei olnud päris see.
Vasta
#4
Kui sa STD tegema ei hakka siis võib see elektr.ksp ka olla.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Vasta
#5
Kuna voimsust pole tavaliselt ylearu palju kunagi,siis mote on muidugi sellest mootorist votta niipalju, kui saab ilma pilli lohki ajamata.Ideaalis voiks olla 200kw,sellest peaks jätkuma .3,5-se mootori meh.pump vist sobiks näitajate poolest katsetamiseks?
Vasta
#6
Algust saaks jah juba selle pumbaga teha.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Vasta
#7
Ma ei tea mis tootlikkuse ja elementidega ksp 3,5 mootoril on, aga vaatamata suuremale kubatuurile on see mootor 20kw lahjem. Kõige mõistlikum oleks el. pumba sisu mehaanilisse pumpa ümber tõsta ja kütet peale keerata. El pumba tööle saamiseks tuleb mitu kilo juhtmestikku ja plokke ringi tõsta kuna tal smartkeyga immo jne, endal läbi tehtud teema. Mis käigukast sinna otsa läheb, manuaal?
6mm el. ksp elementidega ja orig tuboga saab ehk 160kw max ma pakun, mis peaks olema 83kw asemel küll ja veel.
Vasta
#8
Käigukast on mootoril kyljes ja kohe järgmine peamurdmiskoht.Kastil pole yhtegi vaakumi kohta,st. et käiguvahetuseks peab tulema signaal,aga kuskohast?
Pump tuleb kindlalt panna mehhaaniline,see on selge.Rusikareegel ju teada-lihtsam on töökindlam.
Vasta
#9
300td käigukast on täiselektrooniline, töötab koostöös mootori aju ja el. pumbaga. Käigukasti jaoks on olemas eraldiseisev juhtaju, maksab 600.- ringis. Teine variant on panna mingi vanatüübiline vaakumi ja trossiga automaat.
Vasta
#10
Tuleb välja ,et pisut vale otsus oli osta vaid mootor,natuke juurde ja oleks juba terve auto saanud.Aga asi tehtud,seega tagantjärgi tarkus pole tarkus. Läheb vana tyybi kast kylge,mis on olemas,kuid vahetab jonksuga,kuid oigel ajal.On see haigus ravitav voi on ta utiil.Läbisoit on yle 500-ja.Olivahetust pole veel teinud.Ja yle jääb el. kast,seega kel vaja votku teadmiseks.
Siiski oleks hea teada,kuidas iseseisva ajuga kast töötab,ehk saab isegi steptronicuna toimima panna?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  om602 projekt hannes_s 113 122,967 23-06-2021, 12:49 AM
Viimane postitus: w123fagon
  Väntvõllide sobivus om603, 300D ja 300TD Arvon 0 1,708 10-02-2016, 11:21 PM
Viimane postitus: Arvon
  MB e300 w210 3.0td 130kw 1998 generaator Karl. 12 8,748 17-01-2016, 02:01 PM
Viimane postitus: Karl.
  Huvitab kas sobib mootor ja kast w124. 300td 92a 500SEL peale 92a ? andrjuuhin 7 7,994 27-04-2014, 04:44 PM
Viimane postitus: andrjuuhin
  OM606.910 projekt hannes_s 26 28,332 02-03-2014, 01:37 PM
Viimane postitus: hannes_s
  W124 300TD probleemne elektrisüsteem. Eitööta 1 2,988 11-10-2013, 02:23 PM
Viimane postitus: v6sa
  3.0d (100kw või turboga 130kw) või 2.9td 95kw? rpm 2 3,400 27-10-2011, 09:25 AM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne