Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
03-07-2012, 07:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-07-2012, 07:54 PM ja muutjaks oli hannes_s.)
Väike samm edasi nüüd DOCH mootori juurde. Leidsin siit samast foorumist hea pakkumise. 1995 aasta W124-ja küljest täiskomplektne 606 mootor, ATM kast, kardaan, ASD reduktor (ja ülejäänud ASD osad), poolteljed, radikas, käiguhoob (salongis), pedaalid, süütelukk, kellaplokk, täispikkuses summuti, kõiksugused releed ja juhtmestikud mis viitsisin maha arutada – see kõik kokku 290€.
Mootor sai kohapeal tööle pandud ja toimis justkui kenasti, ei tiksund, ega suitsend, oli näha et imeb kusagilt lisaõhku kütusesüsteemi ja pisut ka seepärast tõrkus tuuritades. Arusaamatutel põhjustel oli kasti küljest eemaldatud kardaan seega kasti ennast, reduktorit (kas ulub) ega mootorit reaalselt proovida ei saanud. Samuti puudusid autol rattad.
Mootor - oli üldiselt kuiv, lagastas hooratta poolne vända simmer (palju), kõrgsurve pumba poolne külge oli naftane, otsakaanel kultuur kiht nagu ikka. Üks eelsüüteküünal oli puruks keeratud (nüüdseks välja puuritud). Müüa sõnul töötas probleemideta ning vaid puruks keeratud küünal see ainus viga ning mootori ja kasti vahelt tilkuv õli.
ATM kast- paistis välimuselt viisakas, ei lagastanud kusagilt, õli puhas kui uus õli ja ei mingit kärsahaisu ega muud kõrval „lõhna“. Müüa sõnul oli samuti täiesti korras, vaid vaakum voolikud vaja uuesti õigesti külge ühendada, mis olid kapote all laiali – eks näis...
ASD – reduktoris õli ilus puhas, asd süsteemis samuti. Müüa sõnul olevat algul aegajalt toiminud. Arvatavasti oli vigane ülepingerelee. Kas ka tegelikult ei ulu, ei tea, väike lõtk reduktoris siiski sees.
Ülejäänud träni on sisuliselt korras, pisut üle käia ja säädida. Kui kõik sõlmed korda saan, siis läheb kogu kupatus C124-ja peale kus praegu ise turbotatud OM602, manuaal kast ja tava reduktor.
Peale vigase küünla välja puurimist ja kütuse soojusvaheti remonti, mis lisaõhku kütusesüsteemi lasi, oli korraks juba mõttes et paneks mootori kohe peale ja mis seal muud. Et aga üleeelmine OM602 kulunud saalte tõttu kokku jooksis, otsustasin vaadata karteri alla ning vajadusel saaled vahetada. Karter maas, oli ehmatus suur, karteri vann metalli soga täis. Tegu oli ilmselt kunagi purunenud vaakumpumba jäänustega. Purunenud vaakumpump oli arvatavasti asendatud lihtsalt uue pumbaga, vaevumata eemaldada õlitasemeandurit, et magnetiga suuremgi soga kätte saada. Loomulikult imeb õlipump väiksema soga sisse ning lõhub pumba, on ka teada juhtumeid kus suuremad tükid vibratsiooniga lõhuvad pumba sõela ja pump päris kinni jookseb, mis võib lõppeda väga õnnetult. Pumba tööpind selline mis kuumal suvepäeval enam arvestatavat õlirõhku ei tekita.
Metalli soga on lõhkunud ka ülemise ketitalla
Igasuguste märkide tegemisel kasutan küünelakki kuna valge marker pole Brake Cleaner-i kinedel.
Metalli soga lõhkus õlipumba ning kahel vända kaelal on kriimud sees. Kui leian korras õlipumba, siis viin vända lihvimisse, kui ei leia siis ostan mootorile uue alumise otsa.
Et mootor niigi laiali, eemaldasin ka plokikaane, kartuses et tõukurid tiksuma hakkavad, märkisin kõik tõukurid ja lähevad samasse pessa tagasi kus algeslt olid. Tõukureid teatavasti 24, tüki hind kusagil 10€ ringis (see veel hea hind).
Nukkvõllid on ilusad-sinna pole metalli jõudnud, klapi juhtpuksid on korras, klapid ise tahavad lõikust nagu ikka, sääretihendid ei ole vist lekkinud kuna väljalase paistab kõigil silindritel kuiv st. ilusa õrna tahmaga ja ilma nõgeta ent võibolla vahetab säärekad igaks juhuks ära - kumm ju iganeb.
Võimalik et plokikaant pole varem lihvitud kuna väidetavalt kasutati 606 mootoritel 3-me kihilist Al plekist tihendit, vaid algusaastatel paigaldas tehas tava tihendit. Minu mootoril oli siis see tava tihend. Üleüldse paistab klapikambri kaane alune osa viisakas, pole nagu jõuga kallal käidud või polegi käidud... Hetkel kaan survestamises, väidetavalt tekivad 606-te kaantesse mikropraod kusagile klapipesa taha, erinevalt näiteks OM602 kaantest, millel praod selgelt silmaga kohe näha on.
Katsun siin teemas nüüd edaspidi mootori remondist teada anda, hiljem ka ATM kasti ja ASD paigaldusest.
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
03-07-2012, 07:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-07-2012, 07:44 PM ja muutjaks oli erx000.)
Teema pealkirjas peaks vast 606 olema? Endal läheb kohe varsti 606.962 tegemiseks, nii et hoian teemal silma peal.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
(03-07-2012, 07:43 PM)erx000 Kirjutas: Teema pealkirjas peaks vast 606 olema? Endal läheb kohe varsti 606.962 tegemiseks, nii et hoian teemal silma peal.
Juhtub
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
Kui tahad teada, kas kaas on originaal mõõdus või juba lihvitud, siis siit dokumendist leiad vastused. Dokument on küll saksa keelne, kuid vähemalt otse tootjalt.
606 plokikaas
Peale kaane remonti mõõda ka põlemiskambri väljaulatuvad kõrgused üle ja kui klapi pesad välja keevitatud/taastatud, siis ka klapi varre ülemised punktid. Üldiselt olen aru saanud, et meie vabariigi mootori tegijad teevad mootoreid umbes täpselt ja üldlevinuid mõõte arvestades. Mootori tootja enda ettekirjutustest ja materjalidest lähtuvatest andmetest pole nad aga tihti paraku midagi kuulnud. Eks siin on ka murelaps selles, et ei suudeta nii täpsetesse vahemikudesse oma pinkidega jääda, kui seda tehase ettekirjutused nõuavad . Siis võibki nii juhtuda, et mootor pärast remonti ikka natukene tiksub või külmalt krõbiseb.
Postitused: 3,895
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Ma ei usu, et tõukurite märkimisel mingit mõtet on. kuid ega see halba ka ei tee.
Edu projektiga.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
(04-07-2012, 01:38 AM)wdb240 Kirjutas: 606 plokikaas
Mootori tootja enda ettekirjutustest ja materjalidest lähtuvatest andmetest pole nad aga tihti paraku midagi kuulnud. Eks siin on ka murelaps selles, et ei suudeta nii täpsetesse vahemikudesse oma pinkidega jääda, kui seda tehase ettekirjutused nõuavad . Siis võibki nii juhtuda, et mootor pärast remonti ikka natukene tiksub või külmalt krõbiseb.
Aitäh lingi eest, mõõdan ennem igasugust mehhaanilist töötlemist üle ja ka pärast et siis hea võrrelda. Vaadates lubatud kõikumisi, siis esimese töötlemise korral peaks kõik naguinii tolerantsi piiri jääma, probleemid tekivad vast teisel töötlemisel.
Kaan Teearu juures survestatud, 6 bar juures lekkeid ei tuvastatud, kuigi osad teostavad ka 8 bar juures mõõtmisi...
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Turbod viled külge ja korralik püss valmis
Naftapress.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
18-07-2012, 07:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-07-2012, 06:28 PM ja muutjaks oli hannes_s.)
Turbo kolle flants ammu CAD-is joonestatud aga motot ei saa kuidagi koostama hakata - et väikesed mõtted on aga lükkuvad kaugesse tulevikku.
Plokikaan mõõdetud ja varem teda lihvitud pole(täpselt 127,15mm), hetkel peakski valmis olema: pesad klapid lõigatud, kaan lihvitud ja väntvõll lihvitud esimesse remontmõõtu. Tuleb järgi minna.
Raamsaaaled ostetud autoosad.ee-st 55e kogu komplekti hind. Kepsusaaled on üsna kallid, autoosades 25e paar ehk kokku ~150, silberist letihind 162 aga ilmselt saab ka mingit soodukat küsida.
Ega õlipumbagagi lood head pole, sain kül OM605 pumba, on hulka korralikum ja paistab ka moto külge sobivat, aga tolles pumba hammakas mitte 30mm vaid 25mm pikad ehk tootlikkus madalam. OM602 vabalthingaval näiteks üldse 20mm.
Ühesaõnaga edeneb aga visalt.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Et kepsusaaled kole kallid 162€, siis mõtlen et kuidas asja teisiti teha, iseenesest on saale mõõt sama mis OM601,2,3 mootoritel, aintult selle kolvisõrme õlituskanali tarvis on ülemises saales üks ava (OM601,2,3 mootoritel). Kui uurida om606-e kepsusaalesid, siis ongi alumine saale kood algab 601xxxx ja ülemine 604xxx-ga seega on kasutatud alguse mootoritel pooleldi vana tüübi saalesid. Mõtlesingi nüüd, et kui osta OM601 kepsusaalesid kolm komplekti ja lihtsalt pooled ära visata (need millel õlikanali auk sees on) ja olekski kõik korras kuna OM601 saalekomplekt on ainult ~8€ autoosad.ee-s. Siit ka küsimus, kas on korrektne kasutada kepsu alumist saalt ka üleval, kas saale pooled on kuidagi erinevad (tugevusnäitajad, mingid tolerantsid vms)?
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
21-07-2012, 07:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-07-2012, 08:51 PM ja muutjaks oli stihl.)
Minu andmetel on autoosad.ee online hinnad seotud Koivuneni (soome üks suurimaid varuosakunne) Eesti esinduse (see, mis Jüris) laoseisu - ja hindadega.
Ehk, kui Eesti laos on mingi varuosa u. aasta (2, 3, täpselt ei tea) niisama seisnud, ilma et keegi oleks selle vastu huvigi tundnud, hindab laoprogramm toote automaatselt imeodavaks...
Sellest neil ka vahest mingid imelikud hinnad (mäletad, kunagi vaatasime koos mingit 60x kolbi..., mis maksis vist 100.- eeku). Hiljem selgus, et see üks, seismajäänud kolb maksis jah 100.-eek , aga kui 6te tahtsid, telliti soomest viis täishinnaga juurde.
Seega, uuri enne, mis värk nende saaledega täpselt on.
Iseenesest, pole auguga ja auguta saaledel peale selle augu vahet midagi. Kui augu TAGA on umbauk, siis on ka sellest august savi.
Ehk Sulle piisaks ka 1,5st komplektist 601 saaledest, kui muud mõõdud klapivad.
Ja ülemisel ja alumisel saalel pole samuti mingit vahet. (osadele mootoritele müüakse kõik 8 aukudega (neljapütasest jutt), aga neljal on augu seljataga umbes...)
P.S. on see ikka sõrmeõlituse auk? Kui on, siis, kust 606 oma sõrme õlitab...? Pigem on see silindriseina õlitusauk...Aga vahet pole.
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
24-07-2012, 10:04 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-07-2012, 10:08 AM ja muutjaks oli stihl.)
Sinu südamerahustuseks panen paar pilti sellest, kuidas märksa kaasaegsemaid ja uuema tehnoloogiaga mootoreid kokku pannakse...
Käsil on Navara YD25DDTi (2,5turbo, 16v, 98kw, 05a) mootori remont.
Juba tehasest (originaalkirjadega saaled olid sees) on kõigil kaheksal kepsusaalel auk sisse puuritud, kuigi pooli neist aukudest üldse vaja ei lähe...
Siin on näha, mis jälje jätab auguga saale kepsu alumisele "kaanele":
Uued saaled (Arco B osa), mis ostsin, on samuti kõik läbi puuritud, pane kas üles või alla, vahet pole:
Olen kindel, et kui mersul need auguga saaled allapoole panna, ei juhtu samuti midagi...
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
24-07-2012, 10:36 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-07-2012, 07:32 PM ja muutjaks oli hannes_s.)
Ava saales laseb õlil liikuda mõõda kepsu sees olevat ava kuni jõuab kolvisõrmeni et sõrme õlitada - sedasi on OM601,2,3 mootoritel mis vabalthingavad. OM602,3 turbokad ja OM604,5,6(vabalthingavad ja turbokad) nende kepsudes ava pole ja seega pole ka saales ava. Kepsu kaudu sõrme õlitusest on loobutud kepsu tugevus näitajate huvides. Kolvisõrme õlitus on neli õlipihustite kaudu, milledega õlijuga suunatakse üsna täpselt kuhu vaja (ka piisavalt et õlitada kolvisõrm). 605,6 turbokatel oli vist isegi kolvis mingid kanalid, kuhu õli pritsitakse ja mida siis õli ka läbib (kusagil manualides on näidatud täpsemalt) et kolvi jahutus oleks veelgi efektiivsem.
Kepsusaaled tellisin OM601,2,3 vabalthingava omad hinnaga 8,3€ paar ehk kokku kuus paari nati üle 50€ ja ilmselt paigaldan ka mootorisse nö. tagurpidi et auguga saale alla poole. Eks väiksed kahtlused siiski jäävad asja õigsuse osas, aga et tegu vabalthingava mootoriga ja et keegi ei kahtle ka asja toimimises siis vast võib ju proovida. Kokkuhoid tuleb siit 100€. Kepsusaaled ja karteri tihend tellisin autoladu.ee ikka päris nii pole et kõik asjad autoosad.ee-s kõige kõige odavamad on, peab ennem igalt poolt uurima.
Mehhaanilise töötlemise lasin teha Karksi Nuias, Mart Lauri pool, esmakordselt kasutasin tema teenuseid ja märgiks ka oma arvamuse. Alustaks hinnast:R6 mootori vända lihvimine, plokikaane lihvimine, pihustipesade eemaldus ja tagasi panek, klappide ja klapipesade lõikus sulas peale lühidat läbirääkimist 120€ peale. Kvaliteet: vänt vist poleeritud ikkagi pole, nii läikes ta päris pole – aga ilmselt ei juhtu ka midagi, raamsaaledega on juba ploki küljes ja käib ringi küll (esimene remont 0,25). Kui janimetis või teearu pool olen muidu kaaned lasknud lihvida, siis on kaane pind kuidagi libedam jäänud – jällegi ei usu et sellest probleem tekib. Üks klapp oli kokku pandud selliselt, et ühe klapi nn. üks kutsikas oli tagurpidi – hea oli et kodus asjad ikka põhjalikult üle vaatasin, vastasel korral oleks siit üks suurem jama tulnud. Klapid ja pesad lõigati, juhtpuksid jäid vanad kuna olid veel heas korras – sisselaskesse nitrolahustit kallates tõmbasid suurem osa klappe umbes 5-10min pärast alt niiskeks, pole päris kursis kui hästi need klapid pidama peavad, aga vast ikka paremad kui ennem (jällegi ju jäid ka vanad klapid). Olgem ausad, arvestades töö mahukust 120€ on väga väga soodne hind, Tallinnas Katusepapi mehed küsisid vända lihvist 150€ ja klappide lõikamine on tallinnas alates 7€ klapp ehk siis korda 24 = 170€. Mis ennast kõige rohkem häirib: et plokikaane see külg kuhu vastu tuleb klapikambrikaan, on üsna korralikult ära kriimustatud – see mulle ei meeldi.
Olenematanegatiivsest poolest külastaksin seda kohta uuesti kui tööde mahukus on suur, lihtsalt kaant lihvima sinna sõita pole mõtet.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
06-08-2012, 12:25 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-08-2012, 12:26 AM ja muutjaks oli erx000.)
Osadel fordi 16v mootoritel on samuti tehase poolt mõlemad saalepooled avadega, sellest ei ole mingit probleemi.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
18-12-2012, 08:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-12-2012, 08:32 PM ja muutjaks oli hannes_s.)
Mootor ammu kokku pandud ja sõitnud tänaseks ~4kuud; ~18kkm. Käivitub alati kenasti, hommikuti gaasi ei anna ja ei ole seni ka vahele jätnud, keema ei lähe (korra käis 3h järjest kohapeal). Jõudu mootoril on, asfaldil kohapeal piduriga kinni hoides tõmbab väga kergelt mõlemad rattad ringi. On juhtunud, et märjal asfaldil, kus ka väiksed rööpad, foori alt lihtsalt vabastades piduri ja vajutades gaas põhja, läheb kohapealt kaapides minema. Korra proovisin ka kang asendis 2 ja sel juhul kaapis 70-neni - ühe rattaga. Liigub kenasti aga harjub ära ja vaikselt vaja ikka turbot
Väike nimekiri ka tehtud kulutustest et teised kes enda mootori remonti plaanivad teaksid mis miski maksab:
autoosad 64,52 kett IWIS
raunex 63,00 kaanetihend ELRING
autoosad 55,90 raamsaaled GLYCO
autoladu 50,22 kepsusaaled GLYCO
raunex 10,80 brake cleaner neli purki
statoil 10,00 E95
autoladu 8,01 karterikaane tihend
raunex 2,85 pihustiseibid
silber 12,91 väljalaske kolle tihendid (kaks) originaal
Mart Laru 120,00 Vända, kaane lihv, klapid lõikus
Väiksemaid asju nagu nipukad, o-rõngad, silikon ja kindlasti veel midagi ei hakka loendama.
Mootoril on eemaldatud EGR süsteem ning katalüsaator. Mingisugune probleem on kõrgsurvepumbaga. Soojast peast mootor kergelt nagu hüppaks peal, kõige paremini on tunda kui lihtsalt kohapeal seistes pidur vabastada, siis läheb justkui lok-lok kohalt ära ja sumpast ka veider hääl kuulda. On näha et eelmised "sepad" on plunseri pealseid o-rõngaid vahetanud, võimalik et seal on midagi vusserdatud- vedru pooleks vms.
Paar pilti ka õlipumbast, mis suures plaanis pärineb OM605-e pealt, vaid õlivõtu toru on 606-e oma. Seni toimib kenasti, alla 1.7 pole õlirõhk vajunud, tavaliselt näitab 1,9 (vahet pole kas töötab tühikäigul peale linna või maanteesõitu).
Mõnde pildid mootoriplokist, kus näha õlipihustid kolvide jahutamiseks jne, sisuliselt on nagu OM603 mootoriplokk kui välja arvata turbo õlituseks õli väljavõtu ja tagasivoolu ava puudumine.
Postitused: 374
Teemad: 25
Liitus: May 2007
Maine:
3
ma vaatasin, et om603 plokk(110kw) kolvid on 89mm ja väntvõlli käik on lühem kui om603(108kw) mootoril, mille kolb on 87mm ja om606 kolvid on samuti läbimõõduga 87mm, mõlemal mootoril on olemas silindrite õlitus.
Siit ka minu küsimus, et kas siis om603(108kw) plokk on sama kui om606(130kw) plokk?
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
(09-03-2013, 12:18 PM)kaido Kirjutas: ma vaatasin, et om603 plokk(110kw) kolvid on 89mm ja väntvõlli käik on lühem kui om603(108kw) mootoril, mille kolb on 87mm ja om606 kolvid on samuti läbimõõduga 87mm, mõlemal mootoril on olemas silindrite õlitus.
Siit ka minu küsimus, et kas siis om603(108kw) plokk on sama kui om606(130kw) plokk? OM606(130kW) ja OM603(105/108kW)mootoriplokkidel koodid erinevad, ent plokid on justkui samad tõesti. Väntvõllid on samad, samad saaled, kolvirõngad, karteritihend jne. Kepsud, kolvid ja kett on erinevad, seega kohe OM603-mele 606-e plokikaant paigaldada ei saa.
Mootor mõnda aega on sõitnud ja nüüd vaja tegeleda ka muude vigadega. Juba algusest peale on R6 kohta mootor käinud liiga ebaühtlaselt, võiks õelda ei ujub peal. Väga hästi on tunda kui panna kang D peale ja tühikäigul pidur vabastades hakkab auto algul liikuma kergelt nõk-nõk. Kui juba õrnalt veereb, siis kaob. Külmkäivitus on ideaalne ka talvel, ei jäta vahele ega vaja gaasi lisamist käivitamisel. Nüüd avastasin lihtsal teel et tõesti kuues silinder pole korralikult järgi. Hommikul käivitades ja ükshaaval väljalaske kollektorit katsudes on tunda, et kuuenda silindri kolle osa läheb tunduvalt aeglasemalt soojaks ja on hulka leigem võrreldes teistega. Silinder on järgi, aga mitte nii nagu teised.
Pihustit pole vist mõtet kahtlustada, see kas töötab või lagiseb lolli moodi ja kohe arusaadav?
Kas KSP siis hõre ühes sektsioonis? Või pumba nn. nukkvõll kulunud?
Mis teha, viia pump Karla autosse stendi?
Või kohe rootsi dieselmekeni kätte ja 6mm elemendid?
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(25-03-2013, 10:20 PM)hannes_s Kirjutas: ...
Pihustit pole vist mõtet kahtlustada, see kas töötab või lagiseb lolli moodi ja kohe arusaadav?
...
Pihusti võib trikitada ikka. Sea on lihtne vahetusega testida. Sama ka hõõgküünlaga.
Kui need aga ikka kuuendat näitavad, jäävad järgi surved (mida on lihtne mõõta) ja KSP. Kõigepealt ei välistaks etteande ebaühtlust pelga väärreguleeringu tõttu. Palju polegi ju vaja. Või on tagasilöögiklapp nigel. Või on paar hõre. Või on nukk kulunud...
Tegelikult oleks huvitav näha, mis juhtub siis, kui Sa oled oma pumpa 7millimeetriste paaridega järgi aidanud. seega, saad aikka Rootsi (või Soome, kumba nüüd paremini tunnedki).
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Surved pole mõõdetud, samas on mootor laiali käinud, klapid ja pesad on lõigatud, kolvigrupp igati viisakas. Pealegi -18 käivitub tubasest soojast võetud akuga laksust ja ei putra.
Mul sõbra 601-hel oli kusjuures sama sümptom kunagi. Käivitus iga ilmaga laksust aga üks pütt polnud korralikult järgi tühikäigul (eriti mootori soojenedes). Hiljem selgus et plunseri pealne vedru oli pooleks, olen näinud weebis pumpasi millel see sama vedru kuidagi lühemaks väsinud.
Loodan et mul ka see sama vedru viga. Kuigi 6mm elemendid oleks head küll, 7 oleks liig ehitamine minu jaoks (pidurid, sillad, kast, jne jne). Peab asja mõtlema, eelarve seab ka piire pumba Rootsi saatmisele..... päris k€ pumbale ei raatsiks investeerida....
Nädalavahetusel tuleb asi kindlaks teha.
Selle ebaühtlase etteande või nadi tagasilöögiklappiga on kogemusi varem?
Näiteks janek126 om603 on mingid sepad tagasilöögiklapi paigaldanud kütuse pealevoolu poolele pumbas, ühesõnaga vastupidi kõik, aga tal ju töötas ja sõitis
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
26-03-2013, 09:45 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-03-2013, 09:46 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(25-03-2013, 11:02 PM)hannes_s Kirjutas: ...
Selle ebaühtlase etteande või nadi tagasilöögiklappiga on kogemusi varem?
Näiteks janek126 om603 on mingid sepad tagasilöögiklapi paigaldanud kütuse pealevoolu poolele pumbas, ühesõnaga vastupidi kõik, aga tal ju töötas ja sõitis
Tal oli pigem tagasiooluklapp, kuna ei viitsitud jännata lekkekoha leidmise ja selle tihendamisega.
Täppispaari kohal olev klapp määrab pritse alguse ja lõpu hetke iseloomu. Kui üks on erinev, siis erineb seetõttu veidi ka pritse täpne alguse ja lõpu hetk konkreetses silindris ning kui vedru on väga lahja, võib pihustus "venida", mitte ei lõpe järsult.
Tuletan meelde, et tühikäigupööretel toimub igas silindris pea kaks pihustust sekundis (täpsemalt 1,87)
Kuuenda silindri väiksem võimsus ei ole suur probleem, kuid pika vända keskkohas ja esiotsas tekkivad ekstsessid võivad vänta poolitama asuda.
|