Postitused: 20
Teemad: 6
Liitus: Aug 2009
Maine:
0
Tervist ostsin hiljuti om606 961 mootoriga mb. Peale ostu töötas kuskil 300+km kõik väga hästi.
Probleem selles, et jõud kaob ära ja aitab seisma jätmine ja uuesti käivitamine.
Paarutada ja pähe anda töötab kõik hästi aga kui ühtlaselt sõita natuke aega siis..... , ühtegi tuld armatuuris põlema ei lähe.
Vaakumid head (näpuga proovides, silmaga vaadated), turbo ülerõhu klapp liigub hästi.
Lambi diagnostiga ligi ei saa ja õige asja ligi saan nädala pärast.
Ehk kellegil on sama jama teinud või oskab kuhugi poole suunata sest võibolla arvuti viga ei näita.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Sel on ju ÕKM?
Kui see lahti ühendada, kas siis toimib samamoodi?
Juhtmestik ei ole biolagunenud?
Postitused: 683
Teemad: 64
Liitus: Nov 2009
Maine:
8
Olen sellise probleemiga W210 peal 606 912 maadelnud.
Minul andis auto veidi liiga palju ülerõhku ja sümptomiteks oli vigane turbo ülerõhuklapp või siis solenoid mis turbo käitumist kontrollib.
Ehk siis kui muidu kõik toimis, siis 110 alas sai aru, et liiga palju tuleb boosti peale ja tõukas aju avariisse. Peale restarti oli jälle kõik korras.
Vaakumsüsteemi ja sellesse klappi jookseb mingi aeg kondentsvesi ja elektromagnet klapi võll roostetab kinni.
Postitused: 20
Teemad: 6
Liitus: Aug 2009
Maine:
0
13-11-2018, 10:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-11-2018, 10:02 PM ja muutjaks oli Siim105.)
E: tegemist jah w140'ga.
Pole tükk aega netis olnud.
Külasepp vaatas arvutiga järgi ja ütlea, et egr. Plaanis oli nvn chip peale panna ja ühelepoole siis laseb selle egri ka välja visata, sest tulevikus mõningad plaanid.
Chip peale ja auto käitub samamoodi. Kohalikul sepal "pole aega, jube kiire" koguaeg ning pole arvutiga ligi saanud.
Egr ja turbo vaakum solenoide olen omavahel vahetanud, ikka sama.
Panin tähele, et kui jõud kaob siis reaalselt turbo vaakum kaob, ehk vaakum klapp täiesti lahtises olekus ja voolik tagant võtta siis imeõrn vaakum on. Kui solenoidilt põhivaakum lahti ühendada siis on tunda, et vaakumpump imeb hästi. Ma nüüd ei tea kas mõlemad solenoidid õhtal või on kuskil muu jama mis käseb turbo rõhu maha "keerata".
Postitused: 8
Teemad: 1
Liitus: Apr 2017
Maine:
0
Mul oli sama jama aitas lõpuks turborõhu anduri vahetus(map sensor)!