Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
300td 130kw projekt. - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Teema: 300td 130kw projekt. (/showthread.php?tid=37670)



300td 130kw projekt. - Raigo R - 03-01-2015

On selline mootor 300t.soitnud väidetavalt ja jutu järgi heas seisus ja auto,millele ta peale istutada(ei ole mb).Kumb variant oleks mottekam-jätta el.ksp voi aretada mehhaaniline ?


RE: 300td 130kw projekt. - jegesmesh - 04-01-2015

Mis teha tahad selle autoga?


RE: 300td 130kw projekt. - Raigo R - 04-01-2015

(04-01-2015, 12:20 AM)jegesmesh Kirjutas: Mis teha tahad selle autoga?

Autol peab olema niipalju joudu,et koos haagisega tousul voiks veel kiirendada.Autoks on Range Rover Classic,millel enne oli 83kw vabalthingav,mis ei olnud päris see.


RE: 300td 130kw projekt. - jegesmesh - 04-01-2015

Kui sa STD tegema ei hakka siis võib see elektr.ksp ka olla.


RE: 300td 130kw projekt. - Raigo R - 04-01-2015

Kuna voimsust pole tavaliselt ylearu palju kunagi,siis mote on muidugi sellest mootorist votta niipalju, kui saab ilma pilli lohki ajamata.Ideaalis voiks olla 200kw,sellest peaks jätkuma .3,5-se mootori meh.pump vist sobiks näitajate poolest katsetamiseks?


RE: 300td 130kw projekt. - jegesmesh - 04-01-2015

Algust saaks jah juba selle pumbaga teha.


RE: 300td 130kw projekt. - erx000 - 04-01-2015

Ma ei tea mis tootlikkuse ja elementidega ksp 3,5 mootoril on, aga vaatamata suuremale kubatuurile on see mootor 20kw lahjem. Kõige mõistlikum oleks el. pumba sisu mehaanilisse pumpa ümber tõsta ja kütet peale keerata. El pumba tööle saamiseks tuleb mitu kilo juhtmestikku ja plokke ringi tõsta kuna tal smartkeyga immo jne, endal läbi tehtud teema. Mis käigukast sinna otsa läheb, manuaal?
6mm el. ksp elementidega ja orig tuboga saab ehk 160kw max ma pakun, mis peaks olema 83kw asemel küll ja veel.


RE: 300td 130kw projekt. - Raigo R - 04-01-2015

Käigukast on mootoril kyljes ja kohe järgmine peamurdmiskoht.Kastil pole yhtegi vaakumi kohta,st. et käiguvahetuseks peab tulema signaal,aga kuskohast?
Pump tuleb kindlalt panna mehhaaniline,see on selge.Rusikareegel ju teada-lihtsam on töökindlam.


RE: 300td 130kw projekt. - erx000 - 04-01-2015

300td käigukast on täiselektrooniline, töötab koostöös mootori aju ja el. pumbaga. Käigukasti jaoks on olemas eraldiseisev juhtaju, maksab 600.- ringis. Teine variant on panna mingi vanatüübiline vaakumi ja trossiga automaat.


RE: 300td 130kw projekt. - Raigo R - 04-01-2015

Tuleb välja ,et pisut vale otsus oli osta vaid mootor,natuke juurde ja oleks juba terve auto saanud.Aga asi tehtud,seega tagantjärgi tarkus pole tarkus. Läheb vana tyybi kast kylge,mis on olemas,kuid vahetab jonksuga,kuid oigel ajal.On see haigus ravitav voi on ta utiil.Läbisoit on yle 500-ja.Olivahetust pole veel teinud.Ja yle jääb el. kast,seega kel vaja votku teadmiseks.
Siiski oleks hea teada,kuidas iseseisva ajuga kast töötab,ehk saab isegi steptronicuna toimima panna?