Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz 200D 2.0 55kW 5k manuaal
#1
Nonii. Kuna olin siin omale hea masina otsingul, ning minevikus olen natukene mersuga sõitnud, siis tekkis idee proovida mersut, ning tundus täitsa okei, ja ära saigi ta võetud.
Mootoriks on 2.0 55kw 5 käiguline manuaal kasti otsas, välja veeres tehasest passi järgi 1993.
Küttekulu on ka väga hää, keskmine jääb sinna 5-6 kanti, millega olen hetkel väga rahul.
Lisadeks on siis
*Elektriline katuseluuk (hetkel ei kujuta ette, kas töötab ka või ei, ei julge hetkel proovida ka kuna vihmad sombused Big Grin)
*Elektrilised peeglid

Muus osas on auto täiesti plank.

Hetkel teada olevad vead
*Kuskilt laseb mingilmääral õli läbi, karter õline ja hommikul on ülipisikene õlilaik maas
*Eelsüüteküünalde relee ei tööta, pean nupust süüteküünaldele voolu andma, vaja see korda saada
*Nii esimene kui tagumine stange on katki veidi

Eks jooksvalt uuendan seda teemat.

Kui keegi oskab soovitada, mida kindlasti kontrollida veel, et masin probleemivabalt töötaks, võib julgelt ühendust võtta, kuna ei ole ise just autode osas kõige targem hetkel.

Väike pilt ka, milline auto välja näeb:
[Pilt: ag_u0mMjwvP4czc06QjZrRSFlvhKeehA5C65H_8e...ytrpSE.jpg]

Vasta
#2
Hetkel siis selline probleem, et kui mootor soe on ja tühikäigul on, siis rooli keerates mingil määral juhtub täpselt nii nagu videos ehk õlirõhu näidik kõigub. Aga kui gaasi anda läheb põhja tagasi ja samuti kui on käik sees ja gaasi anda, on taas põhjas. Milles viga võib olla?

https://www.dropbox.com/s/k0gi8qi30nnbgb...9.mp4?dl=0
Vasta
#3
Viga ei olegi millegis, soojal mootoril on õli vedelam, õlipump ei käi tühikäigul väga suure tootlikusega ja kindlasti on ka kulunud piisavalt, seega igasugune pöörete tõstmine toob kaasa ka õlipumba pöörete tõstmise ja sellest ka kõrgem töörõhk.
Rõhunäidik kõigub mootori pööretest sõltuvalt.
Vasta
#4
Okei, selge. Võtsin täna siis üritasin natukene sisu puhtamaks teha. Täiesti jube lihtsalt, eelmine omanik on vist eriline loomaarmastaja. Pool päeva jamasin, et taguistmelt karvu maha saada, ning siiani on veel kõvasti teha. Iga päevaga aina rohkem hakkab auto meeldima. Ei kujuta ettegi hetkel enam, kui peaksin sõitma mingi golfiga, Mercedes-Benz sõidumugavus on lihtsalt tohutu
Vasta
#5
Vahepeal siis niipalju juhtunud, et esimese lumega läks asi natukene käest ära ja oleksin äärepealt kraavis lõpetanud, kuid õnneks ei lõpetanud. pthui pthui pthui.
Igatahes selle tõttu juhtus see, et kõrvalistujapoolne piduritoru läks puruks, ning nüüd siis otsustasin et vahetan ära mõlemad esimesed piduritorud. Samuti sai vahepeal uus aku muretsetud ja nüüd läheb masin ilusti iga hetk käima, mis on väga lahe. Alguses tsipa puterdab, kuid see mingi max 20-30sek.

Küsiks siin foorumlaste käest, kas tõesti peab nii olema, et suuna peab ise välja tõmbama? Ma olen harjunud, et teistel autodel ikka suuna lülitab ise välja, kui rooli sirgeks lasen, kuid minu autol nii pole, ehk pean manuaalselt lülitama suuna välja. Natukene häiriv, kuid mitte tappev.


Tegin täna ühe sopase klõpsu ka.

[Pilt: foorumisse.jpg]
Vasta
#6
(25-11-2014, 05:12 PM)V@hh Kirjutas: Suuna peab ikka ise välja lülitama, tõenäoliselt lüliti viga, pead seda uurima. Midagi lammutada vaja pole , saab üsna kergelt kätte kui tõmbad eemale selle kummist kandilise katte mis lüliti kangi ümber on. Edasi on sealt august juba kruvid näha Eusa_angel


Okei, lähiajal uurin täpsemalt. Saan omale talveks ka garaasi, mida kasutada, eks siis kui kätte saan võtmed, siis saab rohkem seal tegeleda, hetkel õues nagu väga ei ole soovi auto kallal nokitseda.
Vasta
#7
Täna lõuna ajal juhtus siis miskit hullu. Olin rahus õues auto värskelt käima pand, ning läksin just õueust kinni keerama, ning kuulen ULMELIST pauku. Uurisin natukene ringi, vaatasin kapoti alla ka, kõik nagu korras..kuid ei mõelnud selle peale, et võiks pagasniku lahti teha. Nüüd õhtul poolkogemata tegin pagasniku lahti, ning seda oli ülimalt raske tõsta, laksasin välja et siis ühesõnaga pagasnikus miskit reaalselt plahvatas vms. Kui keegi oskab täpsemalt mulle öelda, mis seal puruks minna võis ja tal ka seda mulle pakkuda on, võib ühendust võtta Smile
Vasta
#8
Pagasnikus on w124-l paak, ehk siis pagasiruumi ja tagumiste istujate seljatoe vahepeal, ehk toimus seal midagi? Diislihaisu pole salongis ega pagasiruumis? Diiselküte tahab korraliku kuumust, enne kui ta plahvatama peaks.
Vasta
#9
Pagaasnikus peaks olema luugi tõstmis vedru, äkki see läks katki ja selle pärast tuli luuk ka raskelt lahti. Seda tõste mehanismi peaks näha olema kui võttad pagaasniku katted ära.
Vasta
#10
Kui pagasniku luuki raske tõsta, siis arvan, et see pauk oli pagasniku luugi hinge küljest lahkunud vedru. Vaata luugi hinged üle, et seal vedrud küljes olex. Ehk siis see mida eelmine postitajagi ütles.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#11
Viimaselajal taaskord tekkinud kerge probleem. Gaasipedaal on esiteks üsna raske (algusest peale olnud). Ning teiseks tuleb üsna tihti gaasipedaali kuulliigend välja. Oskab keegi öelda, kust saada uut?
[Pilt: Cruise-link-weight_30668.jpg]
Vasta
#12
Minu '75 aasta W115-l sama probleem ilmnenud -- üks muna hüppab välja ning teise varda otsa liigend mõranenud kergelt...
Ehk Mercedes-Benz lammutuses Tallinnas Koplis leidub neid? Smile
Kuid soovides uut, siis kodumaiste varuosapakkujate lehtedelt 124-le gaasihoovastikuga seotud detaile:
https://www.eparts.ee/catalog/#brand:74/...2802/tab:1
Ebay/Google pakub "throttle linkage socket end" vms otsinguga hulgi kohti kust tellida ja muuhulgas ka viite igati asjalikule Mersulehele suure lombi tagant:
https://mercedessource.com/store/throttl...ints-set-4
(14-12-2014, 10:02 PM)lxx2 Kirjutas: Viimaselajal taaskord tekkinud kerge probleem. Gaasipedaal on esiteks üsna raske (algusest peale olnud). Ning teiseks tuleb üsna tihti gaasipedaali kuulliigend välja. Oskab keegi öelda, kust saada uut?
[Pilt: Cruise-link-weight_30668.jpg]

Vasta
#13
Tänud! Võtan lähiajal korra selle ära sealt pealt, ning üritan uurida, ehk annab kuidagi paremaks saada seda. Kuid kas sul on samuti raske gaasipedaal? Kõik teised, kes mu autoga sõita proovinud, ütlevad et selle auto gaasipedaali jaoks on vaja tugevaid jalalihaseid Big Grin


(15-12-2014, 01:34 AM)djmaq Kirjutas: Minu '75 aasta W115-l sama probleem ilmnenud -- üks hüppab liigendist välja ning teise varda otsa muna mõranenud kergelt...
Ehk Mercedes-Benz lammutuses Tallinnas Koplis leidub neid? Smile
Kuid soovides uut, siis kodumaiste varuosapakkujate lehtedelt 124-le gaasihoovastikuga seotud detaile:
https://www.eparts.ee/catalog/#brand:74/...2802/tab:1
Ebay/Google pakub "throttle linkage socket end" vms otsinguga hulgi kohti kust tellida ja muuhulgas ka viite igati asjalikule Mersulehele suure lombi tagant:
https://mercedessource.com/store/throttl...ints-set-4
(14-12-2014, 10:02 PM)lxx2 Kirjutas: Viimaselajal taaskord tekkinud kerge probleem. Gaasipedaal on esiteks üsna raske (algusest peale olnud). Ning teiseks tuleb üsna tihti gaasipedaali kuulliigend välja. Oskab keegi öelda, kust saada uut?
[Pilt: Cruise-link-weight_30668.jpg]

Vasta
#14
Jõusaalitrenni just ei asenda Big Grin Pigem märkasin, et kiirus ei kasva sirgel kallakuta teel ka pedaali põhja vajutamisel ning mõni päev hiljem parkimiskohalt startides sidurit kergitades gaasipedaal toimet ei omanud ning asja uurides leidsingi lahtise liigendi... Icon_surprised
Soovitatakse määret nendesse liigenditesse panna, isegi kusagil mainiti WD40, kuid ilmselt oleks parem sinna panna šarniiride sõpra -- molübdeenmääret -- saadaval hästi varustatud autokauplustes Smile
(15-12-2014, 01:37 AM)lxx2 Kirjutas: Tänud! Võtan lähiajal korra selle ära sealt pealt, ning üritan uurida, ehk annab kuidagi paremaks saada seda. Kuid kas sul on samuti raske gaasipedaal? Kõik teised, kes mu autoga sõita proovinud, ütlevad et selle auto gaasipedaali jaoks on vaja tugevaid jalalihaseid Big Grin


Sellisel kohal kukkus minul siis küljest:
[Pilt: Gaasihoovastik_m.jpg][/img]
Vasta
#15
Hetkel siis seis selline, et sai uuritud, ja varras küljest ära võetud, ning kurb on see, et seesamune alumine ots, kus see kuulliigend asub, on täiesti otsas, ning täiesti otsas all mõtlena ma seda, et seal pole enam mitte kuul, vaid väike pulk kuulist. Ma ei kujuta ette kust seda esiteks saada võiks, ning kuidas selle vahetamine välja näeb, kuna lihtsalt hetkel ei näe võimalust sinna ligi pääsemiseks.
Samuti täna lumega üks driftiäss oma golf III'ga rihtis mu esimese stange ära, ja driftis mulle täpselt ilusti sisse, kui parklas parkimiskohal sõbraga juttu ajasin Eusa_wall. Õnneks pauk oli hästi kerge, ning olin mõistlik mees, ning jätsin asja sinnapaika, kuna niivõinaa oli esimene stange katki ja hullemaks miskit ei läinud.
Vasta
#16
Vahepeal niipalju juhtunud, et masin jäi üleeilsest põhimõtteliselt uue aastani seisma. Tagusillapuksid on arvatavasti läbi, masin ujub maanteel, samuti tagasillas vist mingid laagrid läbi läinud, undab kuskil miskit. Samuti otsustas üks tagumine rehv heast peast sõidu ajal tühjaks minna (vedas et see juhtus parklas), ning kui uuesti täis lasin, lasi õhku äärest välja. Loodan, et velg kõver pole, kuid hetkel sai ajutise lahendusena rehviparandusvahtu sisse lastud ja koju sõidetud, ning siin ta seisab hetkel. Uuel aastal saab hakata masinat parandama, ennem ei ole lihtsalt aega.
Vasta
#17
Mul on sillapuksid läbi ja ei uju ta midagi, kolksub järsul käiguvahetusel(automaat). Pigem on sul seal mõnel vardal puksid läbi. Rattalaagri ulgumist saad kontrollida nii: paremale keerad, siis jääb vasakpoolne laager vait ja vasakule keerad siis vastupidi. Kui vait ei jää, siis hakka uut diffrit otsima.(PS läbi elatud mul endal)
Vasta
#18
(30-12-2014, 04:00 PM)SiimP1 Kirjutas: Kui vait ei jää, siis hakka uut diffrit otsima.(PS läbi elatud mul endal)

Kui undamine ei häiri, siis pole tingimata kohe uut difrit vaja. Meie universaalil on tagareduktor juba u 10 aastat kergelt unnanud ja pole selle aja jooxul hullemax/katki läinud. Mõned korrad on selles õli vahetatud (u iga 60 000 km tagant), aga muus osas pole midagi muud sellega tehtud peale sõitmise.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#19
(30-12-2014, 08:17 PM)Werewolf Kirjutas:
(30-12-2014, 04:00 PM)SiimP1 Kirjutas: Kui vait ei jää, siis hakka uut diffrit otsima.(PS läbi elatud mul endal)

Kui undamine ei häiri, siis pole tingimata kohe uut difrit vaja. Meie universaalil on tagareduktor juba u 10 aastat kergelt unnanud ja pole selle aja jooxul hullemax/katki läinud. Mõned korrad on selles õli vahetatud (u iga 60 000 km tagant), aga muus osas pole midagi muud sellega tehtud peale sõitmise.


Mul vist halb juhus, kuid undamine kestis 2000km ja peale seda käis raginaga laiali. Võta nüüd siis kinni...
Vasta
#20
(31-12-2014, 03:28 AM)SiimP1 Kirjutas:
(30-12-2014, 08:17 PM)Werewolf Kirjutas:
(30-12-2014, 04:00 PM)SiimP1 Kirjutas: Kui vait ei jää, siis hakka uut diffrit otsima.(PS läbi elatud mul endal)

Kui undamine ei häiri, siis pole tingimata kohe uut difrit vaja. Meie universaalil on tagareduktor juba u 10 aastat kergelt unnanud ja pole selle aja jooxul hullemax/katki läinud. Mõned korrad on selles õli vahetatud (u iga 60 000 km tagant), aga muus osas pole midagi muud sellega tehtud peale sõitmise.


Mul vist halb juhus, kuid undamine kestis 2000km ja peale seda käis raginaga laiali. Võta nüüd siis kinni...

Meie autol undab ta kergelt maanteesõidul kui gaasi järgi annad, muul ajal on praktiliselt vait. Ex kui juba pidevalt ja tuntavalt/häirivalt undab, siis tasub tõesti reduktor välja vahetada, aga kui undamine on veel vähetuntav/mitte häiriv, siis peax reduktori eluiga veel üsna pikk olema (kui selles aeg ajalt õli vahetada ja mitte kuivale jätta).

Undamine tuleneb üldiselt reduktori laagritest (eelkõige kardaanipoolsest) ja neid on võimalik vahetada, aga see nõuab spetstööriistu ja kogemusi.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W201 190D 2.0 55kw maxim1655 7 994 12-12-2023, 03:40 PM
Viimane postitus: maxim1655
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 2,907 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 299 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 996 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 103 107,685 24-03-2023, 05:52 PM
Viimane postitus: JanisL
  Mercedes-Benz, Vito, 2017, W447 - BoxBox.com BoxBox.com 17 2,119 20-01-2023, 03:47 PM
Viimane postitus: Alr77
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 91 94,457 17-01-2023, 12:40 PM
Viimane postitus: Priit
  Mercedes-Benz 350 SL, 2003, R230 - Kalla Kalla 0 551 25-10-2022, 08:24 PM
Viimane postitus: Kalla
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 75 85,513 20-10-2022, 11:06 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 31 26,247 24-07-2022, 07:14 PM
Viimane postitus: inc13



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne