29-10-2014, 02:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-10-2014, 02:55 PM ja muutjaks oli hents99.)
Sõltub seadistusest. 3500 pööret on pandud seepärast, et kas töörõhk või düüsi mõõt on vale ja gaasikogusest jääb väheseks. See on puhtalt paigaldaja teema.
Gaasile lülitatakse ca 30-kraadise jahutusvedeliku temperatuuriga, mis juhtub väga kiiresti. Gaasile läheb üle enne kui soojendusmootor sooja õhku puhuma hakkab.
Maitse asi. Kes tahab soodsamalt sõita, sellele hea valik.
Nostromo, sa lase tanklas osa kütust ikka maha ka, siis näid veel tegijamana.
Laristamisega eputamine töötab ainult virtuaalmaailmas.
Kint ütles just kõik, mis oluline. On ikka vahe sees, kas rahaliselt võtab 20 sajale või 10.
Edit: Aga auto omanik just helistas ja teatas, et gaasiseade on juba paigaldatud. Vaatan asja ise ka üle.
Gaasile lülitatakse ca 30-kraadise jahutusvedeliku temperatuuriga, mis juhtub väga kiiresti. Gaasile läheb üle enne kui soojendusmootor sooja õhku puhuma hakkab.
Maitse asi. Kes tahab soodsamalt sõita, sellele hea valik.
Nostromo, sa lase tanklas osa kütust ikka maha ka, siis näid veel tegijamana.
Laristamisega eputamine töötab ainult virtuaalmaailmas.
Kint ütles just kõik, mis oluline. On ikka vahe sees, kas rahaliselt võtab 20 sajale või 10.
Edit: Aga auto omanik just helistas ja teatas, et gaasiseade on juba paigaldatud. Vaatan asja ise ka üle.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering