Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Suur 124 CE turuuuring
#1
Tere Kõigile.

Juba tükimat aega vesistatud Kupee E-klassi vaadates. Nüüd tekkis soov ja võimalus ühe sellise omaks saada. Hetkel paisatab valik olema lai ja sellepärast küsiksin proffidelt nõu, millist isendit peaks vaatama.

Kriteeriumid:
- võimalikult korras masin
- soovitavalt nahksisu
- hind, mitte üle 80.000

Tooksin siin välja KÕIK pakkumised, mis hetkel leida suutsin. Kui keegi on mõnda masinat vaatamas käinud (või teab/omab/tunneb), oleksin väga tänulik, kui annaksite hinnangu.

1) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

- lahja mootor
- hind ja kvaliteet tundub olevat paigast ära

2) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

- käisin kunagi vaatamas
- OK masin, aga lahja mootor
- kont puudu
- vajab värvimist
- kerge roostetõrje vaja teha

3) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

- lahja mootor
- sisu kohta pildid puuduvad

4) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

-lahja mootor
- sisu mitte nahk, tundub ka kahtlane värv Smile))

5) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

- kenasti pildistamiseks puhtaks tehtud Smile
- lahja mootor

6) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

- lahja mootor
- tundub olema juust

7) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

- pole nahk
- tundub keskmises korras olema

8) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

- manuaal
- 24V 3.0 mootor Smile

9) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

- eelmistes foorumites läbi käinud, pidi olema juust
- "tuuning" on minu jaoks OUT

10) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

- keskmine kord
- riidest sisu

11) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

- kõige huvitavam isend minu jaoks, kuid mis mootor sellel peal on? 3.0 ja 170KW?

12) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

- keskmises korras, natuke väsinud sisuga

13) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

- aagh, mis nad vaese masinaga teinud on :S

14) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

- tundub olema asjalik pill
- 24V 3.0 Smile

15) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

- diisel kupee?


16) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

- natuke lahja masin

Kõikvõimalik info ja arvamused/soovitused on teretulnud, kas üldisemalt või konkreetsete masinate kohta.

Edu!




Vasta
#2
Soovitaks kindlasti 3.0 mootoriga. Küttekulu pole oluliselt suurem aga minekuvahe on selge.
Osta kindlasti niihea kui rahakott võimaldab (st et kõik töötaks ja diagnostika kah kiidaks heaks), pärast tuleb oluliselt odavam. Ise tegelen ühe ülesslöömisega parajasti. :biggrin:
Sillajupid on odavad.

Seda veel, et pigem soovitaks atm kasti. MB manuaal on selline imelik, eriti alguses on kiired käiguvahetused rasked tulema (kiirelt vahetades nagu sein oleks ees) ja ma suht kirusin seda ning üks tuttav kurtis seda sama asja 3.0 man juures. Praegu juba mõnda aega sõidetud ja enam pole probleemi, 1-2-3 jne lähevad nagu valatud ja kiirelt, isegi meeldib.

170kw on sama mootor mis 162kw'ne aga ilma kat'ita.


Pelle@300CE 132kw manuaal.

Edit: Kliima, nahk ja 4xel aken peaksid olema kah kohustuslikud, suvel ikka väga sex kui kõik aknad all ja kes ikka hakkab neid tagumisi kerima.
Turbo
Vasta
#3
mina võtaks selle viimase 2,2 110 kw ja 16 klappi kui oleks veel automaat ka.
Kui tahad mootoriga autot siis võta juba 126 sec
Vasta
#4
ma ei julge väga sõna võtta 124 kupeede teemal... muidu fleimitakse pool teemat täis 10minutiga. aga mina ei näe ühtegi soetamistväärivat

tegelikult on turusitatsioon vägagi sant. paar kuud tagasi oli suisa 2kobedat müügis.
...
Vasta
#5
diisel on parem!UZI
Vasta
#6
enamus eestis sõitnud ja mõned nendest juba 1-2 aastat müügis...nn nr 1, millel oli siin 6 kuud tagasi hind 40 k, nüüd pandi jälle üles, samad pildid ei midagi uut.
Vasta
#7
zeka Kirjutas:diisel on parem!UZI

Kupeel???
Autol, mis ostetakse poosetamiseks ja nautimiseks?

Üldiselt Andresega nõus. Väike on hulk, millest valida. Samas võiks poosetamisauto olla ikka võimalikult hea (loe: suure võimsusega) mootoriga.:evil:
Vasta
#8
Markko Kirjutas:mina võtaks selle viimase 2,2 110 kw ja 16 klappi kui oleks veel automaat ka.
Kui tahad mootoriga autot siis võta juba 126 sec

Soovitaks ka seda autot. Piltidel väga sile, minu teada on ka normaalsed müüjad seal autoaias. Automaat/manuaal on maitse asi, mul endal on sama mootor manuaalkastiga ja igati OK. Tasuks diagnostist läbi käia, sest mulle on rohkem kui 1 kohast öeldud, et kui selle mootoriga probleeme tekib võib päris suur peavalu olla. Ja bensukulu - Mercefreaken.com andmetel võtab võrreldes 3 liitrisega (manuaalid) 3-4 liitrit kütust sajale vähem (90 km/h küll vaid 1,5 l vähem, aga kes sõidab ühtlase 90-ga ?). Kui palju linnasõitu, siis bensujaama külastades rõõmsam nägu. Võimsa mootoriga ostaks ka ise pigem 126 SEL võ SEC
Vasta
#9
Praegune turuseis on päris nukker jah. Endal õnnestus leida väga viisakas 230 CE umbes kuu aega tagasi - automaat, kont, nahk, el.aknad. Lisaks veel gaasiseade ka peal. Hetkel veel ei tunne puudust 3 liitrisest mootorist, ainult autopiloodist ja istmesoojendustest (enamasti neid 230 polegi).

Muidugi ostmisel arvestasin kohe 10k kõikvõimaliku remondi alla, et saada ideaalkorras auto.

Aga hetke turuseis on suht nutune küll, ühtegi neist kohe ostma ei tormaks. Kirjade järgi oleks vast kõige kabedam see Sakova platsi kupee, aga minu meelest juba ka tükk aega müügis. Kindlasti ei soovita seda heleda nahksisuga "tuunitud" punast. Ca 2 aastat on seisnud juba seal platsil.
Vasta
#10
Andres Kirjutas:ma ei julge väga sõna võtta 124 kupeede teemal... muidu fleimitakse pool teemat täis 10minutiga. aga mina ei näe ühtegi soetamistväärivat

tegelikult on turusitatsioon vägagi sant. paar kuud tagasi oli suisa 2kobedat müügis.

Andres,

Kui küsida sinu kui spetsialisti arvamust, milline "kolmese" mootoriga masinatest siin on korralikumad.

Mainisid, et pole soetamisväärseid. Mis on siis nende siinsete tüüpilisemad vead.

Tänud.
Vasta
#11
soo Kirjutas:Praegune turuseis on päris nukker jah. Endal õnnestus leida väga viisakas 230 CE umbes kuu aega tagasi - automaat, kont, nahk, el.aknad. Lisaks veel gaasiseade ka peal. Hetkel veel ei tunne puudust 3 liitrisest mootorist, ainult autopiloodist ja istmesoojendustest (enamasti neid 230 polegi).


Soo,

Kuidas defineeriksid, mis on "viisakas" isend? Kõik need omadused, mis siin üles lugesid on enamikel masinatel siin listis olemas. Äkki jagad infot, mida tasub jälgida CE ostmisel.

Tänud.
Vasta
#12
sm. pelle Kirjutas:170kw on sama mootor mis 162kw'ne aga ilma kat'ita.

Kas seda vahet 162 KW VS. 170 KW ka reaalselt tunneb Tongue
Vasta
#13
mine proovi V8-t ja lõpetad nagu mina oma CE-otsingud :lol:
setud sõitsid seciga
Vasta
#14
See Sakova platsi kupee on 3-4 aastat  vanem kui seal kirjas, sellest oli siin ka juttu. Ja kui oled nõus 80K välja käima, siis peaks kont-kiima ja automaat kohustuslikud olema, kes see ikka tahab selle raha eest pluss 30C  higistada.
Vasta
#15
ralak Kirjutas:mine proovi V8-t ja lõpetad nagu mina oma CE-otsingud :lol:


Ralak,

Ma üldse ei vaidle vastu Smile Kuid kust krt korralikku SECi leida ???

Tagasi teema juurde,

Kas keegi sellest masinast rohkem oskab rääkida?

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Vasta
#16
Blue Chip Kirjutas:
ralak Kirjutas:mine proovi V8-t ja lõpetad nagu mina oma CE-otsingud :lol:


Ralak,

Ma üldse ei vaidle vastu Smile Kuid kust krt korralikku SECi leida ???

Tagasi teema juurde,

Kas keegi sellest masinast rohkem oskab rääkida?

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

Selle auto kohta siin juba juttu:

http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=3432
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#17
Blue Chip Kirjutas:
sm. pelle Kirjutas:170kw on sama mootor mis 162kw'ne aga ilma kat'ita.

Kas seda vahet 162 KW VS. 170 KW ka reaalselt tunneb Tongue

Tõenäoliselt ainult stopperil. Pluss on pigem see, et tõenäoliselt tuleb tulevikus kat'ga masinatel kat'i vahetus ette ja eks see maksa midagi kah ikka.
Endal lasin kat'i välja lüüa, pe*sedüno järgi oleks nagu parem aga samas oli see mul nii umbes kah.
Turbo
Vasta
#18
Tüüpvead:

24V motodel plokikaane tihend läheb plastikuks/klaasiks kuna mootor jookseb vägagi soojaks

rullikud surevad ära temperatuuri tõttu. mina vahetasin kõik välja peale ühe. ja see üks teeb ikka häält Smile

juhtmed repetavad. küünlajuhtmetest mootori massini.

3.0 ja 3.2 zarniirid on kallid

korraliku el. nahk sisuga isendeid praktiliselt pole

kui pole 4 el. akent siis võib lutsu visata - see on tõeline nauding ikka kui lased nupust alla suvel...

automaatkastidest on parim 5-käiguline (minek parim, kütusekulu mnt-l), kuid need on suht haruldased ja tüüpveaks on tagurpidi käigu libisemine. mehaanilive viga, mida poleks kallis parandada, kui kasti lahti võtmise eest üksi 3k ei küsitaks.

tagamise aknkaklaasi kihtide vahele tekib kondens

uksed vajuvad ära ja keegi ei oska ega taha neid reguleerida. uksed on TÕELISELT suured ja rasked

3.0 on kehvema mondendigraafikuga, kuid 3.2-l jookseb õhk sisselaskesse üle väljalaskekollektori ja mootori ploki ning pärast pisikest paarutamist saab auto juba KUUMA õhku peale ja keerab nuka tagasi. st ei läe enam nii ästi edasi.

Ilma ASRita võib talvel lolliks minna. LIIGA PALJU MOMENTI. Ma jäin pidevalt kinni. Ja isegi ASR olemas. LSD on ka tore. kuid võib kohati ohtlik olla kui keset kurvi rakendub.

üks varastatumaid autosid eestis (w124 siis tervikuna)

esipidurite supportid on 4 kolviga ja kui neid ei hoolda õigel ajal siis on kalliskallis. minul oli õnneks kõik vinks vonks

tungraua aukude ümbert karpide seest roostetavad kõik viimseni

plokikaane lihvimine ja sellega seonduvad tööd kallid. varem või hiljem tuleb ette võtta.




Püsib teel nagu vanajumal

Supermugav

Läheb edasi nagu välk. eriti madalatel pööretel.

stiilne. eriti suvel kui saab 4 akent alla lasta

naistele meeldib. minu oma armus küll ära. ja see on hea ikka kui naisele mehe NII KULUKAS hobi meeldib Smile

mootori remont on endiselt peaaegu poole odavam, kui V8 Smile



Armastad ja vihkad kordamööda. Kurb, et neid ronte nii palju tänavatel on. Viivad keretüübi maine alla.
...
Vasta
#19
Andres Kirjutas:...

esipidurite supportid on 4 kolviga ja kui neid ei hoolda õigel ajal siis on kalliskallis. minul oli õnneks kõik vinks vonks

...

OT: Andres, kas peale regulaarse piduriõli vahetuse peaks veel midagi teadma?
Vasta
#20
nelja kovliga suportite remondi komplekt(simmerid) suht kallid. olid vist 1,5k
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  124 releed Egoolen 2 2,357 18-04-2016, 10:50 PM
Viimane postitus: Egoolen
  Kuidas saada 124 katuseluuki paika? rroosna 17 9,239 17-11-2015, 03:18 PM
Viimane postitus: arturmalcik
  124 coupe kõik tuled armatuuris põlevad peavalu 7 6,394 10-03-2013, 08:18 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  124 kupee mõned küsimused Mike22 2 3,615 04-09-2012, 01:21 PM
Viimane postitus: Mike22
  W208 CLK200 kütusekulu liiga suur Maksim 8 6,198 09-11-2011, 08:58 PM
Viimane postitus: priis
  Kuidas reguleerida CE 124 tagasilda?? mb190e 4 4,305 14-09-2011, 07:47 PM
Viimane postitus: v6sa
  kupee 124 kere juhipoolne turvavöö kelner sgunn 0 2,603 24-06-2011, 06:25 PM
Viimane postitus: hannes_s
  c 124 2,3 97kw vl 1989 kütte anomaalia tikker 8 6,283 31-03-2011, 12:11 AM
Viimane postitus: aqu77
  w 124 230ce 88a probleem mehaanilise pritsega . rallikas 6 5,341 24-01-2011, 12:59 AM
Viimane postitus: aqu77
  w 124 300 ce säde puudub Nookur 5 3,834 16-08-2010, 10:33 PM
Viimane postitus: Nookur



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne