Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kuidas saada 124 katuseluuki paika?
#1
praegu teeb katuseluuk 3 erinevas nupuasendis ühte ja sama.
ja seda et katuseluuk kinni läheks, pean ise vaatama, sest ta ei fikseeri ära seda kohta millal peaks seisma jääma....vaid teeb hoopis luugi ülevalt lahti.

Kuidas saaks nupud õigest toimima?
Vasta
#2
Icon_question
Vasta
#3
Kuidas ta sul paigast läks?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#4
Laur Kirjutas:Kuidas ta sul paigast läks?

ma vahetasin luugi ära. siinid oli purud.

et ei teagi kas see nupp juba enne normaalselt töötas või mitte.
Vasta
#5
Luugi mootori küljes pagassis ongi nn pöörete lugeja ehk labasemalt on seal plastik rullik trossi ahelas, kun on kontaktid peal. Teatud asendis kontaktid puutuvad kokku ja saadakse infot luugi asendist. Vaata selle toimimine üle.
Vasta
#6
Rolz Kirjutas:Luugi mootori küljes pagassis ongi nn pöörete lugeja ehk labasemalt on seal plastik rullik trossi ahelas, kun on kontaktid peal. Teatud asendis kontaktid puutuvad kokku ja saadakse infot luugi asendist. Vaata selle toimimine üle.

vaatan üle, tänud!
Vasta
#7
Kuidas sellega teemaga siis on? Kas katuseluuk on korras või ei?

Mul on hetkel sellega tegemist ja paraku ei leia kusagilt korraliku infot. Hetkel tean, et idee poolest katuseluugi mootori küljes on see keerete lugeja. Nii. Selle küljes on see keeratav rullik. See tuleks omakorda välja tõmmata täiesti ja siis üks nõks tagasi sisse vajutada. Siis peaks ta remondi-asendis olema. Siis tuleks kuulata neid klikke, kui keerad seda rullikut. Peale seda, kui on raske keerata, peaks tulema kaks klikki järjest ja nüüd see null-punkt peaks olema nende keskel.
Selline on idee. Kuid asi väga palju paremaks ei leinud. Ainult, et ta teeb asju veidi paremini.. Tehniliselt oli ka öeldud, et keermeid tuleks teha palju.
Mina sain selle teksti siit: http://archiv.mb124.de/archiv/Schiebedac...er_Nullage
Kuid nüüd jah. Et kas kellegil on kogemusi? Endal läks rullik kaktki ja teen asja sõrmedega veel : )
Vasta
#8
Harry Kirjutas:Kuidas sellega teemaga siis on? Kas katuseluuk on korras või ei?

Mul on hetkel sellega tegemist ja paraku ei leia kusagilt korraliku infot. Hetkel tean, et idee poolest katuseluugi mootori küljes on see keerete lugeja. Nii. Selle küljes on see keeratav rullik. See tuleks omakorda välja tõmmata täiesti ja siis üks nõks tagasi sisse vajutada. Siis peaks ta remondi-asendis olema. Siis tuleks kuulata neid klikke, kui keerad seda rullikut. Peale seda, kui on raske keerata, peaks tulema kaks klikki järjest ja nüüd see null-punkt peaks olema nende keskel.
Selline on idee. Kuid asi väga palju paremaks ei leinud. Ainult, et ta teeb asju veidi paremini.. Tehniliselt oli ka öeldud, et keermeid tuleks teha palju.
Mina sain selle teksti siit: http://archiv.mb124.de/archiv/Schiebedac...er_Nullage
Kuid nüüd jah. Et kas kellegil on kogemusi? Endal läks rullik kaktki ja teen asja sõrmedega veel : )

ma pole seda ka veel korda saanud, kahjuks pole ka aega olnud pikalt seal aretada midagi. Vahepeal oli talv ja siis ei näppind üldse luuki, sest uuesti ma siine enam vahetada ei taha Big Grin
Vasta
#9
Seal on veel üks liist, mis võtab allakukkunud vee ära, kui luuk on üleval "suitsetamis modeis". See liist oli minu omal plastist ja läks katki, uuel luugil aga metallist. Vist mingi valmimisaasta värk. Kuid jah. Hoia piip ja prillid, et see liist katki ei läheks.. Kuigi liistu sain ma korda.. siis tõmbas trossi-toru kõverasse :S Lõpp jama värk oli. Siis õnneks sain uue luugi-süsteemi koos trossiga. Aa nüüd on see programeerimis jama seal.
Saksa foorumites kirjutab, et isegi pro-mb ehitajad kardavad luugiremoti.
Hetkel ma jaman edasi, kui saan lahenduse, eks annan teada. Augustis saksamaale, seega kui ennem ei saa, siis ehk saksas tüübid teavad.
Vasta
#10
Täna just keerasin enda teisel W124 luugi paikka.

Töö ise:
Otsid mootori üles, asub ta vasakul taga tiival. Siis kas lased mootoriga või keerad võtmega luugi suletud asendisse.
Mootori küljes on plastik jublakas, selline sakilise servaga, tõmbad seda enda poole ja hakkad kruttima, krutid seda kuni leiad sellise asendi kus kuuled natuke üks kõik mis suunas keerates lüliti klõpsu.
Jublakat veel sisse poole ei lükka, lähed proovid lülitist luuki sulgeda (luuk on ikka kinni.) lükates lülitit ette poole. (teisi asendeid ei näpi) kui nüüd midagi ei toimunud siis leidsid õige koha ja võid selle plastik vidina sisse poole tagasi lükata. Nüüd peaks luuk olema paigas.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#11
Nice. Ma lähen kohe proovin. Kuid ainult üks klõps? Tavaliselt seal oli vähemalt kaks või midagi..
Vasta
#12
Mul umbes samasugune probleem, aga nimelt peale selle, et peab ise sättima seda luuki, jääb ta ka kinni. Kui lasta luuk üles "/" asendisse, siis pole probleemi, ei takerdu ega midagi, aga kui teha luuk täielikult lahti, siis ta kipub kinni jääma, tavaliselt aitab käega asjale kaasa aitamine. Milles võiks siin asi olla?
Vasta
#13
RivoA Kirjutas:Mul umbes samasugune probleem, aga nimelt peale selle, et peab ise sättima seda luuki, jääb ta ka kinni. Kui lasta luuk üles "/" asendisse, siis pole probleemi, ei takerdu ega midagi, aga kui teha luuk täielikult lahti, siis ta kipub kinni jääma, tavaliselt aitab käega asjale kaasa aitamine. Milles võiks siin asi olla?

Kui ta sul üldiselt liigub, siis vähemalt trossi-toru on sees sirge.
Las katuseluuk täiesti taha ja mine auto taha, kisu polster/plast ära ja vaata, seal peaks olema üks toru, kuhu sisse see trossi-ülejääk läheb, kui ta mootorist välja tuleb. Keera sõrmede vahel ringi ja kontrolli, kas trossil ei ole mingeid kulumis jälgi. Ma enda vanal trossil märkasin, peale eemaldamist, et olid tohutud kulumis jäljed. Ehk sul võib ka isegi katuseluugi mootor "loll" olla ja viskab hammakaga ikkagi edasi, kui katuseluuk juba ammu omas lõpppunktis on...ehk siis sööb trossilt hambad maha..

Kui see on korras, siis võib probleemiks ka olla, et sul on see vaheliist seal katuse sees katki läinud ja takerdub ette. Mul algas asi kah alguses nii nagu sul, kuni siis asi täiesti katki läks ja katuseluuk viltu hakkas käima, kuni siis ta üldse enam kinni ei läinud.

Kui luugi üles lased, siis peaksid seda liistu nägema. Näide: siit -- see roostes liist seal ongi see. Kui ta on ilusti omal kohal, siis kõik korras vast. Katsu sõrmedega, et ei logiseks.

Kui on trossi viga, siis tuleb katusepolster eemaldada, katuse süsteem alla lasta ja tross asendada uuega, kui uus tross olemas, siis kindlasti programeeri ta korralikult ära, et sama jama ei tuleks...

Need on mu enda kogemused. Kindlasti võib ka viga olla, et mootor on läbi või et tross on liiga kuiv või et mingi osa on süsteemis katki läinud ja jääb ette....
Vasta
#14
Suured tänud, lähen kohe proovima Smile

EDIT:
Proovitud ja asi korras, luuk enam ei takerdu, mis võis olla ka tänu Saksa männiokste eemaldamisele ning jääb õiges kohas kinni. Ainus viga ehk on see, et kui luuk vertikaalselt üles lasta, siis nupu alla vajutamisel luuk kinni ei lähe, hakkab nagu minema, aga ei lähe. Aga selle vea peidab hetkel luugi horisontaalse avamise nupp, mis laseb luugi alla ning sõidab tagasi.
Vasta
#15
RivoA Kirjutas:Suured tänud, lähen kohe proovima Smile

EDIT:
Proovitud ja asi korras, luuk enam ei takerdu, mis võis olla ka tänu Saksa männiokste eemaldamisele ning jääb õiges kohas kinni. Ainus viga ehk on see, et kui luuk vertikaalselt üles lasta, siis nupu alla vajutamisel luuk kinni ei lähe, hakkab nagu minema, aga ei lähe. Aga selle vea peidab hetkel luugi horisontaalse avamise nupp, mis laseb luugi alla ning sõidab tagasi.

Äkki on kah programeerimine vale? Pm. ütleks küll nii. Aga kas mootor üritab või mootor isegi ei tee häält? Kuna, kui ta alla ei lähe, siis ta peaks pm üles minema või arvama, et on null-punktis... oot null-punkt on olemas? Ehk kui ette lükkad, siis katuseluuk läheb omale kohale? Kui null-punkt on korras, siis on äkki lüliti läbi? Sad
Vasta
#16
Harry Kirjutas:
RivoA Kirjutas:Suured tänud, lähen kohe proovima Smile

EDIT:
Proovitud ja asi korras, luuk enam ei takerdu, mis võis olla ka tänu Saksa männiokste eemaldamisele ning jääb õiges kohas kinni. Ainus viga ehk on see, et kui luuk vertikaalselt üles lasta, siis nupu alla vajutamisel luuk kinni ei lähe, hakkab nagu minema, aga ei lähe. Aga selle vea peidab hetkel luugi horisontaalse avamise nupp, mis laseb luugi alla ning sõidab tagasi.

Äkki on kah programeerimine vale? Pm. ütleks küll nii. Aga kas mootor üritab või mootor isegi ei tee häält? Kuna, kui ta alla ei lähe, siis ta peaks pm üles minema või arvama, et on null-punktis... oot null-punkt on olemas? Ehk kui ette lükkad, siis katuseluuk läheb omale kohale? Kui null-punkt on korras, siis on äkki lüliti läbi? Sad

Null-punkt on olemas, kui luuk tagant ettepoole lasta siis jääb paigale ja edasi enam ei lähe, seega luuk on kinni. Samuti läheb luuk õigest nupult üles. Kui alla lasta luuki, siis on kuulda, et korra justkui hakkaks minema, aga ei lähe. Usun et viga võib olla lülitis, aga mind praegune seis ei tapa. On ka väga viis
Vasta
#17
keegi tahaks ühe CE300 katuseluugi ülevaadata ja remondiga abistada? täiesti ülesse lahti ei lähe, sest rullikud hakkavad üle käima vms. ja kuigi nupp toimib, siis ei ole need käsklused enam paigas võrreldes originaaliga.
Vasta
#18
(17-11-2015, 12:14 AM)jaanka Kirjutas: keegi tahaks ühe CE300 katuseluugi ülevaadata ja remondiga abistada? täiesti ülesse lahti ei lähe, sest rullikud hakkavad üle käima vms. ja kuigi nupp toimib, siis ei ole need käsklused enam paigas võrreldes originaaliga.

luugi taastamise hinnad alagavad 100 eurost ja kuni 400 eurini. kas on mõtet su autos sellega tegeleda ?
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W208 Kuidas vahetada numbritule pirni? MesaMargus 8 7,809 13-05-2020, 04:18 PM
Viimane postitus: MAV
  124 releed Egoolen 2 2,340 18-04-2016, 10:50 PM
Viimane postitus: Egoolen
  MB CLK 2,7 kuidas käib maha veojoukontroll. Tõnu48 5 4,700 23-10-2015, 12:20 AM
Viimane postitus: Tõnu48
  124 coupe kõik tuled armatuuris põlevad peavalu 7 6,336 10-03-2013, 08:18 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  124 kupee mõned küsimused Mike22 2 3,594 04-09-2012, 01:21 PM
Viimane postitus: Mike22
  C124 91a. tagumine juhipoolne aken ei tööta... Kuidas polster õigesti eemaldada? Lahekas 2 2,847 25-04-2012, 10:04 PM
Viimane postitus: myrav kosila
  Kuidas reguleerida CE 124 tagasilda?? mb190e 4 4,261 14-09-2011, 07:47 PM
Viimane postitus: v6sa
  kupee 124 kere juhipoolne turvavöö kelner sgunn 0 2,588 24-06-2011, 06:25 PM
Viimane postitus: hannes_s
  Kuidas valida amordid vastavalt vedrule!? Nookur 1 2,195 18-04-2011, 11:59 AM
Viimane postitus: joristaja
  c 124 2,3 97kw vl 1989 kütte anomaalia tikker 8 6,240 31-03-2011, 12:11 AM
Viimane postitus: aqu77



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne