Suur 124 CE turuuuring - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Kupeed ja kabriod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=109) +--- Teema: Suur 124 CE turuuuring (/showthread.php?tid=3481) |
Suur 124 CE turuuuring - Blue Chip - 22-12-2006 Tere Kõigile. Juba tükimat aega vesistatud Kupee E-klassi vaadates. Nüüd tekkis soov ja võimalus ühe sellise omaks saada. Hetkel paisatab valik olema lai ja sellepärast küsiksin proffidelt nõu, millist isendit peaks vaatama. Kriteeriumid: - võimalikult korras masin - soovitavalt nahksisu - hind, mitte üle 80.000 Tooksin siin välja KÕIK pakkumised, mis hetkel leida suutsin. Kui keegi on mõnda masinat vaatamas käinud (või teab/omab/tunneb), oleksin väga tänulik, kui annaksite hinnangu. 1) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/052/auto_php-id=233052-www_auto24_ee.html - lahja mootor - hind ja kvaliteet tundub olevat paigast ära 2) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/711/auto_php-id=254711-www_auto24_ee.html - käisin kunagi vaatamas - OK masin, aga lahja mootor - kont puudu - vajab värvimist - kerge roostetõrje vaja teha 3) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/150/auto_php-id=278150-www_auto24_ee.html - lahja mootor - sisu kohta pildid puuduvad 4) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/522/auto_php-id=292522-www_auto24_ee.html -lahja mootor - sisu mitte nahk, tundub ka kahtlane värv )) 5) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/262/auto_php-id=298262-www_auto24_ee.html - kenasti pildistamiseks puhtaks tehtud - lahja mootor 6) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/283/auto_php-id=298283-www_auto24_ee.html - lahja mootor - tundub olema juust 7) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/607/auto_php-id=296607-www_auto24_ee.html - pole nahk - tundub keskmises korras olema 8) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/439/auto_php-id=232439-www_auto24_ee.html - manuaal - 24V 3.0 mootor 9) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/498/auto_php-id=169498-www_auto24_ee.html - eelmistes foorumites läbi käinud, pidi olema juust - "tuuning" on minu jaoks OUT 10) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/338/auto_php-id=174338-www_auto24_ee.html - keskmine kord - riidest sisu 11) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/214/auto_php-id=233214-www_auto24_ee.html - kõige huvitavam isend minu jaoks, kuid mis mootor sellel peal on? 3.0 ja 170KW? 12) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/446/auto_php-id=291446-www_auto24_ee.html - keskmises korras, natuke väsinud sisuga 13) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/109/auto_php-id=194109-www_auto24_ee.html - aagh, mis nad vaese masinaga teinud on :S 14) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/002/auto_php-id=248002-www_auto24_ee.html - tundub olema asjalik pill - 24V 3.0 15) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/952/auto_php-id=294952-www_auto24_ee.html - diisel kupee? 16) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/675/auto_php-id=297675-www_auto24_ee.html - natuke lahja masin Kõikvõimalik info ja arvamused/soovitused on teretulnud, kas üldisemalt või konkreetsete masinate kohta. Edu! RE: Suur 124 CE turuuuring - sm. pelle - 22-12-2006 Soovitaks kindlasti 3.0 mootoriga. Küttekulu pole oluliselt suurem aga minekuvahe on selge. Osta kindlasti niihea kui rahakott võimaldab (st et kõik töötaks ja diagnostika kah kiidaks heaks), pärast tuleb oluliselt odavam. Ise tegelen ühe ülesslöömisega parajasti. :biggrin: Sillajupid on odavad. Seda veel, et pigem soovitaks atm kasti. MB manuaal on selline imelik, eriti alguses on kiired käiguvahetused rasked tulema (kiirelt vahetades nagu sein oleks ees) ja ma suht kirusin seda ning üks tuttav kurtis seda sama asja 3.0 man juures. Praegu juba mõnda aega sõidetud ja enam pole probleemi, 1-2-3 jne lähevad nagu valatud ja kiirelt, isegi meeldib. 170kw on sama mootor mis 162kw'ne aga ilma kat'ita. Pelle@300CE 132kw manuaal. Edit: Kliima, nahk ja 4xel aken peaksid olema kah kohustuslikud, suvel ikka väga sex kui kõik aknad all ja kes ikka hakkab neid tagumisi kerima. RE: Suur 124 CE turuuuring - Markko - 22-12-2006 mina võtaks selle viimase 2,2 110 kw ja 16 klappi kui oleks veel automaat ka. Kui tahad mootoriga autot siis võta juba 126 sec RE: Suur 124 CE turuuuring - Andres - 22-12-2006 ma ei julge väga sõna võtta 124 kupeede teemal... muidu fleimitakse pool teemat täis 10minutiga. aga mina ei näe ühtegi soetamistväärivat tegelikult on turusitatsioon vägagi sant. paar kuud tagasi oli suisa 2kobedat müügis. RE: Suur 124 CE turuuuring - zeka - 22-12-2006 diisel on parem! RE: Suur 124 CE turuuuring - HotPapa - 22-12-2006 enamus eestis sõitnud ja mõned nendest juba 1-2 aastat müügis...nn nr 1, millel oli siin 6 kuud tagasi hind 40 k, nüüd pandi jälle üles, samad pildid ei midagi uut. RE: Suur 124 CE turuuuring - v6sa - 22-12-2006 zeka Kirjutas:diisel on parem! Kupeel??? Autol, mis ostetakse poosetamiseks ja nautimiseks? Üldiselt Andresega nõus. Väike on hulk, millest valida. Samas võiks poosetamisauto olla ikka võimalikult hea (loe: suure võimsusega) mootoriga.:evil: RE: Suur 124 CE turuuuring - Priit - 22-12-2006 Markko Kirjutas:mina võtaks selle viimase 2,2 110 kw ja 16 klappi kui oleks veel automaat ka. Soovitaks ka seda autot. Piltidel väga sile, minu teada on ka normaalsed müüjad seal autoaias. Automaat/manuaal on maitse asi, mul endal on sama mootor manuaalkastiga ja igati OK. Tasuks diagnostist läbi käia, sest mulle on rohkem kui 1 kohast öeldud, et kui selle mootoriga probleeme tekib võib päris suur peavalu olla. Ja bensukulu - Mercefreaken.com andmetel võtab võrreldes 3 liitrisega (manuaalid) 3-4 liitrit kütust sajale vähem (90 km/h küll vaid 1,5 l vähem, aga kes sõidab ühtlase 90-ga ?). Kui palju linnasõitu, siis bensujaama külastades rõõmsam nägu. Võimsa mootoriga ostaks ka ise pigem 126 SEL võ SEC RE: Suur 124 CE turuuuring - soo - 22-12-2006 Praegune turuseis on päris nukker jah. Endal õnnestus leida väga viisakas 230 CE umbes kuu aega tagasi - automaat, kont, nahk, el.aknad. Lisaks veel gaasiseade ka peal. Hetkel veel ei tunne puudust 3 liitrisest mootorist, ainult autopiloodist ja istmesoojendustest (enamasti neid 230 polegi). Muidugi ostmisel arvestasin kohe 10k kõikvõimaliku remondi alla, et saada ideaalkorras auto. Aga hetke turuseis on suht nutune küll, ühtegi neist kohe ostma ei tormaks. Kirjade järgi oleks vast kõige kabedam see Sakova platsi kupee, aga minu meelest juba ka tükk aega müügis. Kindlasti ei soovita seda heleda nahksisuga "tuunitud" punast. Ca 2 aastat on seisnud juba seal platsil. RE: Suur 124 CE turuuuring - Blue Chip - 22-12-2006 Andres Kirjutas:ma ei julge väga sõna võtta 124 kupeede teemal... muidu fleimitakse pool teemat täis 10minutiga. aga mina ei näe ühtegi soetamistväärivat Andres, Kui küsida sinu kui spetsialisti arvamust, milline "kolmese" mootoriga masinatest siin on korralikumad. Mainisid, et pole soetamisväärseid. Mis on siis nende siinsete tüüpilisemad vead. Tänud. RE: Suur 124 CE turuuuring - Blue Chip - 22-12-2006 soo Kirjutas:Praegune turuseis on päris nukker jah. Endal õnnestus leida väga viisakas 230 CE umbes kuu aega tagasi - automaat, kont, nahk, el.aknad. Lisaks veel gaasiseade ka peal. Hetkel veel ei tunne puudust 3 liitrisest mootorist, ainult autopiloodist ja istmesoojendustest (enamasti neid 230 polegi). Soo, Kuidas defineeriksid, mis on "viisakas" isend? Kõik need omadused, mis siin üles lugesid on enamikel masinatel siin listis olemas. Äkki jagad infot, mida tasub jälgida CE ostmisel. Tänud. RE: Suur 124 CE turuuuring - Blue Chip - 22-12-2006 sm. pelle Kirjutas:170kw on sama mootor mis 162kw'ne aga ilma kat'ita. Kas seda vahet 162 KW VS. 170 KW ka reaalselt tunneb RE: Suur 124 CE turuuuring - ralak - 22-12-2006 mine proovi V8-t ja lõpetad nagu mina oma CE-otsingud :lol: RE: Suur 124 CE turuuuring - soul - 22-12-2006 See Sakova platsi kupee on 3-4 aastat vanem kui seal kirjas, sellest oli siin ka juttu. Ja kui oled nõus 80K välja käima, siis peaks kont-kiima ja automaat kohustuslikud olema, kes see ikka tahab selle raha eest pluss 30C higistada. RE: Suur 124 CE turuuuring - Blue Chip - 22-12-2006 ralak Kirjutas:mine proovi V8-t ja lõpetad nagu mina oma CE-otsingud :lol: Ralak, Ma üldse ei vaidle vastu Kuid kust krt korralikku SECi leida ??? Tagasi teema juurde, Kas keegi sellest masinast rohkem oskab rääkida? http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/002/auto_php-id=248002-www_auto24_ee.html RE: Suur 124 CE turuuuring - Karl - 22-12-2006 Blue Chip Kirjutas:ralak Kirjutas:mine proovi V8-t ja lõpetad nagu mina oma CE-otsingud :lol: Selle auto kohta siin juba juttu: http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=3432 RE: Suur 124 CE turuuuring - sm. pelle - 22-12-2006 Blue Chip Kirjutas:sm. pelle Kirjutas:170kw on sama mootor mis 162kw'ne aga ilma kat'ita. Tõenäoliselt ainult stopperil. Pluss on pigem see, et tõenäoliselt tuleb tulevikus kat'ga masinatel kat'i vahetus ette ja eks see maksa midagi kah ikka. Endal lasin kat'i välja lüüa, pe*sedüno järgi oleks nagu parem aga samas oli see mul nii umbes kah. RE: Suur 124 CE turuuuring - Andres - 22-12-2006 Tüüpvead: 24V motodel plokikaane tihend läheb plastikuks/klaasiks kuna mootor jookseb vägagi soojaks rullikud surevad ära temperatuuri tõttu. mina vahetasin kõik välja peale ühe. ja see üks teeb ikka häält juhtmed repetavad. küünlajuhtmetest mootori massini. 3.0 ja 3.2 zarniirid on kallid korraliku el. nahk sisuga isendeid praktiliselt pole kui pole 4 el. akent siis võib lutsu visata - see on tõeline nauding ikka kui lased nupust alla suvel... automaatkastidest on parim 5-käiguline (minek parim, kütusekulu mnt-l), kuid need on suht haruldased ja tüüpveaks on tagurpidi käigu libisemine. mehaanilive viga, mida poleks kallis parandada, kui kasti lahti võtmise eest üksi 3k ei küsitaks. tagamise aknkaklaasi kihtide vahele tekib kondens uksed vajuvad ära ja keegi ei oska ega taha neid reguleerida. uksed on TÕELISELT suured ja rasked 3.0 on kehvema mondendigraafikuga, kuid 3.2-l jookseb õhk sisselaskesse üle väljalaskekollektori ja mootori ploki ning pärast pisikest paarutamist saab auto juba KUUMA õhku peale ja keerab nuka tagasi. st ei läe enam nii ästi edasi. Ilma ASRita võib talvel lolliks minna. LIIGA PALJU MOMENTI. Ma jäin pidevalt kinni. Ja isegi ASR olemas. LSD on ka tore. kuid võib kohati ohtlik olla kui keset kurvi rakendub. üks varastatumaid autosid eestis (w124 siis tervikuna) esipidurite supportid on 4 kolviga ja kui neid ei hoolda õigel ajal siis on kalliskallis. minul oli õnneks kõik vinks vonks tungraua aukude ümbert karpide seest roostetavad kõik viimseni plokikaane lihvimine ja sellega seonduvad tööd kallid. varem või hiljem tuleb ette võtta. Püsib teel nagu vanajumal Supermugav Läheb edasi nagu välk. eriti madalatel pööretel. stiilne. eriti suvel kui saab 4 akent alla lasta naistele meeldib. minu oma armus küll ära. ja see on hea ikka kui naisele mehe NII KULUKAS hobi meeldib mootori remont on endiselt peaaegu poole odavam, kui V8 Armastad ja vihkad kordamööda. Kurb, et neid ronte nii palju tänavatel on. Viivad keretüübi maine alla. RE: Suur 124 CE turuuuring - Priit - 22-12-2006 Andres Kirjutas:... OT: Andres, kas peale regulaarse piduriõli vahetuse peaks veel midagi teadma? RE: Suur 124 CE turuuuring - python - 22-12-2006 nelja kovliga suportite remondi komplekt(simmerid) suht kallid. olid vist 1,5k |