Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
mure 201-ga
#1
Mootor siis 2.3 97kw. Külmalt ei käi, pööre kõigub 500-600 rpm-i juures ja kui korra gaasi annad u 2000 rpm-ni siis kukub pööre nulli ja nii sõitmise ajal ka, muidu läheb väga korralikult käima aga pärast välja suremist ei taha nagu minna, soojastpeast seda muret pole. Pöördesse ei taha nagu minna, vahest läheb ja vahest ei lähe.
Vasta
#2
Sõbral oli sama asi ja viga oli kommutaatoris - vahetas selle ära, siis asi töötas  normaalselt.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#3
Mul igast kommutaatoreid vedelemas . . . võiks anda proovida kas asi selles sul :hump:
Vasta
#4
Võiks proovida küll, äkki ongi selles. Mis see umbes maksab?
Vasta
#5
kodusiga Kirjutas:Võiks proovida küll, äkki ongi selles. Mis see umbes maksab?

Uue hinda sa teada ei taha ja kasutatud saad traki käest üsna odavalt. Üle 3-400 krooni ma ei maksaks kasutatud jupi eest.

Aga kuna trakk lubas proovida,s iis oleks see ehk esimene asi, mis tegema peaksid, siis näed, kas muutus miskit või mitte
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#6
vahetasin kommutaatori ära ja külmalt ei taha nagu üldse käia aga pöördesse läks veits paremini. Äkki pakute veel midagi mis võib aidata.
Vasta
#7
mul ka sama probleem oma V8 mootoriga hetkel, et külmalt ei tööta - gaasi andes tahab välja surra. Mul on viga igatahes juhtrõhu regullaatoris, mille ma ära vahetasin. Uus oli katkisem, kui vana
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#8
Tühikäigu pööre on madal 500-600 külmalt ja soojal, tkas ta mitte ei peaks kõrgem olema ja stabiilsem . Millise rõhu regulaator see on.
Vasta
#9
mure ikka veel allesConfusedad:
Vasta
#10
Olete ehk kuulnud sellisest asjast nagu külmkäivituspihusti?

Oli 124-l selline viga kunagi, et külmast peast ei käinud, tiksus tühikäigul kuidagimoodi ainult, kui soojaks läks, polnud probleemi. Sai tehtud külmkäivituspihusti juhtmestik releest pihustini korda ja peale seda probleemi polnud enam. Esmalt kannataks vaadata külmkäivituspihusti relee kaitset, mis asub relee küljes. 124 asus see relee aku taga, lastekal ei tea, aga eeldan, et samas kohas. Relee selline punane.

97kW mootor peaks olema juba KE-Jetronic pritsega ja seega seal ka juhtrõhu regulaator kui selline puudub, niiet vast see ei streigi sul.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#11
kalev Kirjutas:Olete ehk kuulnud sellisest asjast nagu külmkäivituspihusti?

Oli 124-l selline viga kunagi, et külmast peast ei käinud, tiksus tühikäigul kuidagimoodi ainult, kui soojaks läks, polnud probleemi. Sai tehtud külmkäivituspihusti juhtmestik releest pihustini korda ja peale seda probleemi polnud enam. Esmalt kannataks vaadata külmkäivituspihusti relee kaitset, mis asub relee küljes. 124 asus see relee aku taga, lastekal ei tea, aga eeldan, et samas kohas. Relee selline punane.

97kW mootor peaks olema juba KE-Jetronic pritsega ja seega seal ka juhtrõhu regulaator kui selline puudub, niiet vast see ei streigi sul.


Külmkäivituspihusti peaks tööle hakkama vaid käivitamisel - nii, kui motortööle on läinud, lükatakse see tagant ära
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#12
mis varjante veel on?
Vasta
#13
Indrek Kirjutas:mul ka sama probleem oma V8 mootoriga hetkel, et külmalt ei tööta - gaasi andes tahab välja surra. Mul on viga igatahes juhtrõhu regullaatoris, mille ma ära vahetasin. Uus oli katkisem, kui vana
Mis rõhu regulaator se on ja kus see asub, seda võiks ka proovida äkki aitab.
Vasta
#14
Indrek Kirjutas:Külmkäivituspihusti peaks tööle hakkama vaid käivitamisel - nii, kui motortööle on läinud, lükatakse see tagant ära

Kuni 8 sek töötab, aga jah...

Kannataks ka need termolülitid vms, mis mootori esiotsas, üle kontrollida. Ja üldiselt oleks ka hea teada, kas KE- või K-jetronic konkreetsel autol, siis teaks nagu rohkem rääkida, sest kasvõi see, et kas on juhtrõhuregulaator või pole, saab siis selgeks.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#15
Mis vahe on kas K või KE
Vasta
#16
No K-l on mootori eesotsas see juhtrõhu regulaator ja kui õhupuhasti maha võtad, siis seal all nö "ainult" pritsungipea, aga KE-l on Õhupuhasti all ikka lisaks pritsungipeale veel "asju". KE-l läheb õhupuhasti külge ka veel mingi andur, mida K-l ei lähe jne.

KE puhul peaks siis kapoti all avanema selline pilt:

[Pilt: 2357062.jpeg]
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#17
õhupuhasti küljes ei ole mingit andurit järelikult on K
Vasta
#18
Gre Kirjutas:
kalev Kirjutas:Esmalt kannataks vaadata külmkäivituspihusti relee kaitset, mis asub relee küljes. 124 asus see relee aku taga, lastekal ei tea, aga eeldan, et samas kohas. Relee selline punane.

[Pilt: overload_relay.jpg]
Relee kaitse korras.
Vasta
#19
Kas mure võib olla küttesegus?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W204 lukustus mure tomm75 2 248 11-08-2023, 05:11 PM
Viimane postitus: tomm75
  w203 abs,bas,esp mure myokard 6 483 05-01-2023, 09:52 AM
Viimane postitus: Marksus
  CLS 320 (C219) mure janberg 3 1,009 28-11-2021, 07:05 PM
Viimane postitus: janberg
  Mure 96a MERCEDES-BENZ C 230 T (immo?) Pikea 8 5,706 14-01-2019, 09:01 AM
Viimane postitus: Pikea
  W202 pidurite mure urraa 5 4,267 01-11-2016, 01:33 PM
Viimane postitus: stihl
  Mure MB w202 Mersu1122 1 2,498 31-03-2016, 01:24 PM
Viimane postitus: v6sa
  Mb 190 w201 esiratta mure Daniel 4 3,126 23-02-2016, 02:09 AM
Viimane postitus: tomm49
  Mure w201 2,8 142kw heiko190 8 7,240 01-01-2016, 06:47 PM
Viimane postitus: heiko190
  c220 70kw ATM kastiga suur mure 1997 aasta kauro123 0 1,749 22-05-2015, 09:27 AM
Viimane postitus: kauro123
  W201 1.8 käivituse/käima saamise mure JorgenP 2 3,168 03-04-2015, 07:18 AM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne